-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz brumi1024 #235952 üzenetére
Volt kollégám is ezt mondta, hogy mikor az 1.5TSI helyett 2.0TDI-t kapott, hogy szinte ugyanannyit eszik.
(#235945) Qru : nálam meg nincs napi, csak kézzel nullázás. Ez azért zavaró, mert így vagy egy tankolási ciklust nézek, vagy az utakat.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Mindenki aranyeres, vagy mi a rák, hogy pár éve(10+) ekkora mánia az ülésfűtés, hogy anélkül már eldobnának emberek autókat? Vagy letolt nadrágban, boxeralsóban ülnek a népek a volánhoz?
Annyi mentség, hogy egy Merga azért ne legyen fapad.Amit kérdezni akartam, valaki mérte már meg boltban vásárláskor az aksi feszültségét?
Egy nem feltöltve tárolt új aksi élete sem lesz hosszú, aztán jönnek az elégedetlen felhasználók.
AGM-es nem kell, kiiktattam a csodalóf@x fícsöröket, ami miatt az kellenehttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sutszi #245716 üzenetére
Én is tizeniksz éve járok, szintén ég alatt álló autóval.
Az ülés azért nem olyan, mint egy pad, max. belehuppanáskor érezni hűsebbnek.
Ahogy öregszem, egyre kevésbé bírom a szélsőségeket, pontosabban nem is a szélsőségeket, hanem a gyors változásokat csípem kevésbé. Idén majd figyelem a reakciómat a hideg ülésre is
Olyan -5 alatt veszek már egy mellényt is a pulóverre, de a farmer alá semmi extra.(#245718) focvis : THX, én kb. 12,55 alatt szerinte ott fogom hagyni, ha úgy lenne.
Persze, jó és kényelmes az ülésfűtés, de véleményem szerint nélkülözhető.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rbalint88 #245726 üzenetére
+Tsebacsi
12-15 óra kint állás alatt szerintem mindegyik áthül rendesen.
A bőrülés tuti xarabb, nekem mindkét kocsiban félbőr, elég annyi belőle.(#245724) Zizmand:
Ahogy nézem az árakat, ott, vagy Zsu-nál veszem, ők is adnak 1500-öt leadáskor.
A 12,7 jó érték. Reméljük, nem eladás előtt töltöttek rá egy merültrehttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Csinálnak egy 2x2 sávos utat, ahol a határig a kb. 60km-es szakaszon van 11 db körforgó a határig, ebből 5 vagy 6 LT-n kívül magasabb sebességű szakaszon, ahol olyan 100-ról kell fékezni 25-30-ra.
Már előre felb@x az út, amikor indulunk a Tátrába. Pedig a hegyi rész még bőven a határ után jön
Alternatíva: Miskolc-Kassa nagy kör...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Vismajor01 #245849 üzenetére
Ha tehetem, én is a külsőben megyek egyenest. A külsőben még elmegyek 3-ban, a belsőben a kisebb ív miatt már 2-est kapcsolok. A belsőből sem kell kisorolni, az megy egyenest is tovább.
Ha hátrébb mész a képen, jelölve van, hogy honnan merre mehetsz:
[link]-----------------
Ez épült szerintem később. Itt már vasgolyók vannak, mert a korábbiaknál a betongolyók összevissza törtek, mivel egy nyerges egy sávban el sem fér rendesen. De a vasgolyókon ott a visszajelzés, fényes az összes, azaz rendszeresen rájuk mennek. Egyszerűen félelmetes a kreténség, aki tervezte és aki jóvá is hagyta...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ablaktörlőre van most valami jó, nem túl drága tipp?
Ezek is olyan xarok már, mint a kerekek, évente cserések, ha látni is akarok...
Pl. pár éve volt a tesztós gudgyir.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz brumi1024 #245905 üzenetére
Nem egy év, de jóval hamarabb repedezik már kb. mindegyik kerék. Ebből gondolom, hogy az ablaktörlők is egyre xarabbak
A Bosoko hidegben ugrált, szóval kemény gumi lehet...A 15 ezres SWF szett talán jó lehet két évig is
(#245906) tboy93 : ebból is kb. 12e egy pár 650/400-as.
Látni meg eléggé katasztrófa, tele az út összevissza világító xarral...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Tsebacsi #245911 üzenetére
A Bosch Aerotwin anno tényleg jó volt! Most egy 10-es párban az is.
Szerintem veszek 500Ft-ért gumit, aztán befűzöm az SWF lapátjába.
Ja, nem vehetek bármilyet, mert pl. az olcsó SCT túl magas, beleért a spricni vízsugara.(#245912) MasterMark : Hogy honnan? Ha így mennek tovább a dolgok, lassan eljön az idő, hogy ezt is lecserélik, ha közterületen parkol az autó. (bár biztos vannak környékek, ahol ez már régóta így megy )
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rasotamas #246523 üzenetére
Fukszvágenben nem vagyok jártas.
De ha ki lehet kapcsolni ezeket a xarságokat a S/S-tal együtt, és képes sima nem-AGM töltésre a rendszer, akkor mehet AGM helyett egy épp beférő sima Jász Akku. Utána csak arra kell figyelni, hogy a motor járása nélkül minnél kevesebb fogyasztót használj.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rasotamas #246553 üzenetére
Hát ezért írtam, hogy én nem tudom, hogy nálad ezt hogy lehet kikapcsolni.
Ha nem tudod megbízhatóan kikapcsolni ezt a xart, akkor kb. marad az új AGM aksi.
Illetve mérni kellene nyugalmi áramfogyasztást a kocsin. Pl. autó lezárása után fél órával mekkora áram folyik?
Durván 60mA egy hét alatt levesz 10Ah-t. Valamivel a valóságban ennél kevesebbet számít, mert a kis áramú kisütést jobban bírja az aksi, de ha 60mA/10Ah/héttel számolunk, akkor tuti nem lövünk alá.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nekem javítható volt, de a barom elqrta, a pici gödör(3-4mm) körül lett egy kb. 10-12mm átmérőjű halvány körvonalk, amit csak később vettem észre, belülről
Vagy ez ilyen, hogy nyom marad a javítás körül?(#246672) tboldi : Ha jól látom, elég lent van, nem nézetsz rá javítóssal, hátha javítható?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz BigBlackDog #246789 üzenetére
Pont ezért, ha másfél évig tünetmentes marad, lehet jobban jár, ha nem cserélteti ki.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz fant0mi #246925 üzenetére
Ki kell bizony számolni, mert akár többszörösére is ugorhat a díj akár filléres károkozás esetén is...
Sajnos abszolút nem fair az egész, a GTK-s eseményeket, meg a horribilisre kihozott javítási árakat is a biztosítottak fizetik meg.
Az átíratás miatt kellene, hogy a kötelező ne autóra, hanem jogosítványra szóljon.
Aki átíratja másra az üzembentartót... Na ezen "akciók" be vannak árazva, azaz a nagyközönség fizeti természetesen.
Az okozott kár mértéke egyébként viszonyul valahogy a díjhoz?---------------------
A Cascos eseted is a világ egyik szégyene, hogy téged terhelnek egy olyan dolog miatt, amit te csak elszenvedtél, azaz amire kötötted a biztosítást...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz BigBlackDog #246927 üzenetére
... és ez csak az első évre, utána is minden évben lesz különbség, amíg el nem éred a B10-et + a károkozás elévülését együtt!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Vismajor01 #247009 üzenetére
Az benzin árstop mikéntjével is baj van, mert semmi ösztönző nincs a fogyasztás mérséklésére.
A vállalkozók meg úgyis kifizettetik velünk...A túlfogysztásra kellene valamit kitalálni, csak ez nem tetszene sokaknak.
Pl. útdíjat lehetne kötni a használható sebességhez, de durván sarcolva a magasabb sebességeket.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz tboy93 #247017 üzenetére
Pont hogy, aki a legtöbbet pazarol, annak kb. édesmindegy, hogy mennyibe kerül.
Amit te írsz, az bünteti a csóreszokat.
Az átlagsebességet mérő trafikat nem tudják elkerülni, mert nincs gyorsabb alternatíva.
Semmit sem kell átkalibrálni, sőt sebességet sem kell mérni, csak időpontokat. Az időmérésnek meg a Hugó miatt is már rég kalibráltnak kell lennie.(#247015) Qru : Azért a több 100 km-es hétvégén ugorjunk le ide-oda túrák száma azért csökkenne.
Havi 20 litert lehetne pl. kedvezményesen adni, az legalább 300km normálisan és nem pazarló autóval közlekedve.
(#247019) kisza25: Kicsit talán romlott ott is a helyzet, ( a sok keleti átutazó miatt? ) de még sokkal jobb, mint itt.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A kettő együtt jár.
A száguldozni akarók úgyis kitalálnak valamit, hogy miért is nem számít, ha mehetnek gyorsabban.
Jönnek az olyan baromságokkal pl., hogy 140-nél jobb a motor hatásfoka, stb.. A légellenállás meg nem számít...De sajnos a zöldek tényleg sokszor sötétzöldek.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz Vismajor01 #247197 üzenetére
Két-két min. 10-es kulcs méretű hatlapfejű csavar jobb lett volna!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz szabonagyur #247391 üzenetére
Ez talán nem a poltopik, de máshogyan nem igazán elemezhető.
Nekem most lesz a forduló, 10-20% között megállt az összeg.
(#247396) focvis: Pedig a 205/55R16 sem egy malomkerék, amíg a Meganeon váltogattam a 195/65R15-tel sokkal jobb érzés volt a 15-össel utazni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz focvis #248046 üzenetére
Nemrég fűztem én is! Nálam 650/400.
Nem az SWF gyártja a Boschnak? Nálam SWF lapátok vannak, pont pár hete fűztem be új gumikat.
Ugyanolyan a végek rögzítése, mint a videóban. Arra kell ügyelni, hogy a lapátlemez maga nehogy deformálódjon.
Zsu-tól vettem, itt épp van 500-ért gumi:
[link] Ez a GQT nevű cucc...
Csak ki kell venni a keretből, mert az ki tudja mire jó. Aztán a felesleget levágni.
Most rendeltem még 2 párra valót tartaléknak.(#248040) molnarpeter: első találat szerint 250/kg az aksik ára, a boltok még ezen is keresnek, mert kb. 1500-öt adnak érte, azt 4-et simán kapnak egy 16 kilósért.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #248138 üzenetére
Mennyi időnként van szétszedve az a hátsó fék?
A hátsókat ahogy én látom, max. 2 évente szét kell szedni, ki kell takarítani, mert beáll.Pedig az egyik autón nálam még belül sárvédőlemez is van a tárcsán.
(#248139) pècsimunkás: A szalonban pont lexarják, ha már xar, csere...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Billentyűzet gondom van
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs