-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz focvis #58439 üzenetére
Hogy jött amugy ez a saab? Elment a Gti? Valahogy erröl lemaradtam
(amugy nekem is az Astraban van H7 es izzo is a xenon mellett, ami plusszba felkapcsol, illetve a kanyarkövetöje is nagyon jo az opelnek. A volvoban de az eggyel ezelötti passatban is lassu a kanyarkövetes....nem is ertem Mondjuk a LED matrixban is a legjobbak között van az opel megoldasa, azt olvastam)
-
Declare
őstag
válasz focvis #58486 üzenetére
Hat az ujabb xenon es ledes lampak fenye kb lila, szerintem az is a magas tartomany. Szivesen ülnek egy ilyen bucsus LED es BMW ben mondjuk
(B)(#58487) mycso(/B) jaa hülye vagyok, leesett, mit mond.....persze, mert a xenon ezerszer erösebb fenyt ad es azt szabalyozottan vetiti, nem ugy mint a halogen a pislakolo srga fenyevel ami elveszik szepen az auto elött Engem ez egyaltalan nem zavar, ameddig vilagit, addig latok tökeletesen, tovabb nem is kell.
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #58675 üzenetére
Nos. Lemegyek a balatonra. Akkor az szabott program, hogy apuval rendbe tesszuk a kocsikat. Olyan rutinunk van, hogy max 45perc alatt rendbe teszunk egy autot kivul belul. Es jol csinaljuk. Van egy kärcher magasnyomasu, sosem probaltuk. Eleg a slag.
Nyaron a dogok miatt hasznalunk bogaroldot. De jobban szeretjuk a hidegebb idoszakot emiatt.
Vasarnap este viSzajovunk Bp-re. Kipakolunk. Utana MINDIG elmegyek lemosni a kocsit. A dogok miatt. Mert belesulnek a fenyezesbe.
Tudom, hogy nem normalis. De akkor sem hagyom, hogy belesuljenek a fenyezesbe.
Ugyanakkor jol erzem magam olyankor.
Mas csikokat szippant fel az orraba, attol erzi jol magat.
Csak egy pelda volt.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qtya123
őstag
válasz focvis #58675 üzenetére
Én is bejelentkezem elvonóra.
Kezdeti lépések:
- parkolóba állás után megtanulni nem visszafelé nézni rá többször, amíg elérek a bejáratig
- nem mosom minden alkalommal az alvázat úgy, mintha 5 kg só lenne rajta (nyáron sem)
- télen sóban közlekedve elengedni azt az érzést a kasztnival kapcsolatban, mintha engem mártogatnának kénsavba
- az első madárszar láttán nem rohanni vizes flakonért és törlőkendőértKezdetnek ennyi elég, utána jöhet a többi.
Alapos autómosás kívül nálam is 2 óra. Szerencsére a beltér nagytakarításokat már eléggé sikerült elengednem mióta lakásban élünk és nincs lehetőségem az udvaron porszívóval az utolsó nem oda illő atomot is kiszippantani a legeldugottabb helyekről. A szivargyújtós porszívót próbáltam, de egy vicc, a kutakon található 50 Ft-os érmével működő mamut méretű porszívó még nagyobb vicc. Néha kitörölgetem, pár havonta meg elviszem egy ~1.500 Ft-os belső takarításra. Jelenleg udvar nélkül jobbat nem tudok....
(külső mosás megoldott, mert viszek magammal a bedobós mosóhoz 15 liter vizet és 2 db vödröt, amelyekkel+a nagynyomásúval gyakorlatilag ugyanúgy le tudom mosni, mint otthon -> hajnalban kell menni, hogy ne tartsak fel senkit) -> autókozmetikákban való mosásban persze a buzériám miatt nem bízom, csak ha magam mosom le, akkor érzem elvégzettnek a munkát.De jó is volt, míg a kis Swift volt. Érzelemmentes voltam vele, nem nyaltam körbe 100x, csak mikor indokolt volt. Boldog és érzelmileg felszabadult voltam.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
válasz focvis #58756 üzenetére
Köszi! Egy barátomé egyébként az autó, csak kíváncsi vagyok külső szemmel hogy látják, de akkor úgy ahogy én Már sajnos ezekkel a """tuning""" elemekkel vásárolta, egyébként rendben van az autó, nem bojrészer bármennyire hihetetlennek is tűnik ez a képek láttán
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
kisza25
félisten
válasz focvis #58758 üzenetére
igen jól emlékszel, de Bp-ről jössz akkor pont jöhetsz erre is, attól függ zala melyik részére mész
A mosóban a meleg víz mosószeres, aztán hideg vizes öblítés, valami száradás segítő cuccal, annyira megy a mosó, hogy már bővítették, mindig sorba kell állni, és valaki nyitott még egyet 400-500 méterrel arrébb és ott is mindig vannak, oda teherautó is beférEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
i-sti
senior tag
válasz focvis #58794 üzenetére
& Saint:
Pályát nem sokat látna. Kis városba való ingázás és 5-50km közötti utak lennének.
Csak érdeklődök, hogy mivel járna egy ilyen motor. Vagy esetleg a Saint féle 1.2.(#58799) Saint_: Kis városhoz lakok közel. Szóval dugok nincsenek. Oké, reggeli és délutáni csúcsok, de ott sem kell sokat állni.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz focvis #58803 üzenetére
Nekem 6km alatt városban sikerült 10.5 fogyit kiautózni a dízellel.
Gondolom akkor ennél a 1.2 még takarékosabb nem? Vagy ott már az "alul-motorizáltság" hatása érződik?
Csábító az 1.4 9.8 gyorsulása százra szemben az 1.2 11 másodpercével. Nem mintha annyit raliznék de gondolom előzéseknél jól jön.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Snoop-y
veterán
válasz focvis #58869 üzenetére
En csak azt nem ertem hogy az 5 literes tizeneves mercitol hogyan lehet eljutni egy varrogepmotoros jazzig. De komolyan
En sem voltam egyszeru de legalabb a teljesitmeny meg a fun factor maradt
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #58909 üzenetére
Köszönöm
Sima egyszerű megfordulás, elsőre én se értettem miért ezt mondja, de szerintem azt hitte, hogy a nem kipörgő kerék finom gáz és kuplungmunka. Kívülről tényleg így néz ki, látszik, hogy az autó az első néhány másodpercben pakolgatja a hajtást, majd elindul felfele, de ez belül csak gázpedál nyomás, semmi külön "tudás" nem kell hozzá (végülis ez a lényege az egész rendszernek).
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #58914 üzenetére
Nezd
Nekem annyira botrany allapotban volt, hogy akarmi lesz ma, ezt meg kellett tennem. Kettonkert.
De talalkoztam ismerossel a Husztin, jo ido volt, pont jokor erkeztem, volt szabad beallas, nyugiban megcsinaltam kivul-belul. 1ora20perc.
Utanama egyebkent mar fel napos sor lett. Ja es gyok kettovel jottem haza, mert azert volt.minek.elolvadnia ebben a par napban, igy azert nem minden utSZa szaraz.I humbly and respectfully decline™
-
aero.
veterán
válasz focvis #58931 üzenetére
Mindkettő jó motor, E46 vagy E90? egy jól felszerelt E90-nek nem rossz a belseje, de egy E46 jobb légkörrel bír szerintem. 3,5-4m alatt nem vennék E90-et.
Saint_: A zörgéseket meg tudom erősíteni, a fekete bevonat is lejön az ajtóbehúzóról, kopnak a klímagombok is.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #58931 üzenetére
kapuzárási?
tőlem meg megkérdezte a "feleség", hogy mennyi egy használt smart (tudod, a klasszik, 1st gen. Az tetszik neki, mert kicsi és otómata, na meg elmentünk egy mellett ma). azt válaszoltam, hogy "még jó darabig nem kapsz autót"
Qru: észak-nyugaton is tiszta latyak volt minden. a járda 6,5fokban is csúszott
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
K Norbi
addikt
válasz focvis #59103 üzenetére
Ők jók
Annó én is olyan mizériába voltam..
Fél év kutatás után bukkantam rá [link]
Aki árulta Angliába nem akarta elküldeni, ismerősök elmentek megnézték, kint élők ajánlották az Árvatranst megbízható tuti megfog érkezni.Tudtak volna olcsóbb céget, de nem biztos hogy egybe fog megérkezni a lom, késhet. vagy sose érkezik meg.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #59123 üzenetére
Akkor Debrecen kornyeken csak az M3-asra kell?
szerk.: ezek szerint igen.
szerk.2: (#59125) Aggregátor: kozben en is megtalaltam
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #59217 üzenetére
Gyorsulás szempontjából jogosnak érzem, amit mondasz, de pl. fogyasztás, zajszint terén viszont szerintem erősen befolyásoló tényező az adott sebességnél lévő fordulat a piros tartománytól függetlenül.
Jó, igen, kamuzással eléggé el lehet bszni az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #59281 üzenetére
Azért nem használom én sem S-ben a gépet csak D-ben ha haladni akarok. S-ben csak bőgeti a motort de nem megy jobban. Egyedül előzéskor húzom át S-be akkor visszavált gyorsan és mehet a menet, így nincs az idegesítő lag ami D-ben előzve lenne.
Kézi módba csak a motorfék miatt húzom át a kart mert amúgy oda vált ahova kell, jól van programozva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #59283 üzenetére
Igen az nem annyira kézre eső, nálad. Nekem a D mögött van tehát csak tovább húzom 1-el a kart. Manual mód meg ha jobbra kihúzom akkor lehet fel-le tologatni/kapcsolgatni. A felügyelet szigorú, rpm limitnél felvált magától és ha túl alacsony akkor is visszavált és pl elindulni nem enged csak 1-esből. Szóval korlátozottak a lehetőségek. Havon bohóckodtunk ahol Kormi nagy szenvedve indult el, ott haver az S60-nál benyomta a W-t (winter mode) és szépen 3-asból elindult gázra. Kár hogy a németeknél nem ismert fogalom a tél...
mod:
Pumma: Márkaszervizes tapasztalatok alapján ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő