Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Ma megvolt Volvókán a futóműállítás, kerékcentrírozás, illetve a fényszóróállítás. Csak minimálisat kellet korrigálni, de mindegyik műveletnél lehetett javítani. Most már elmúlt az enyhe remegés is 110 felett, vajsimán fut a gépezet.

    A Civic tompítottja talán nagyobb területet világított be, de ugye az csak halogén volt, így homogenitás és fehérség szempontjából is jobb a Volvo. Fenti képen a tompított világítás, az alsón pedig a távolsági által megvilágított út látható (utasoldalról).


    Szerintetek a tompított nem világít túl rövid utat be?

    Ha már világítás téma, cseréltem ködlámpa izzót is (relatív gyenge és sárgás volt a régi) és mivel járt hozzá két W5W is, így a helyzetjelzőben is megejtettem a cserét. Nem kellett bűvészkedni, -1 fokban, este a sötétben, elsőre megvolt kb. 5 perc alatt a négy izzó cseréje. A különbség szerintem látható a képeken.


    Beltéri világítás LEDesítésének ötletét kifejezetten elvetettem, a jelenlegi, hagyományos izzós megvilágítás is feltűnően erős fényű (nem tudom, hogy miként oldották meg ezt a Volvonál és pl. Hondánál miért nem ment) és a sárgás fény eléggé megy is a vaj belsőhöz. :D

    Illetve még egy bónusz kép azoknak, akik még nem jártak a Lumenet üzletében. A középső sor jobb oldali szélső fénye ami már kissé kékes volt szabad szemmel nézve is (Cool Blue Hyper), de egész jól lehet látni a színhőmérséklettel kapcsolatos különbségeket szvsz.

Új hozzászólás Aktív témák