-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mappa
addikt
CAR FACTORY : 2017 ŠKODA OCTAVIA 22 perces
Nem gyenge, bírom az ilyen videókat.
nem kötelező megadni
-
footy
addikt
Nagyjabol igaza van, de azert santit egy-ket dolog.
Pl. az inverter ara 950e huf. Azert gondolom, hogy ilyen alkatreszt nem kell egybol kidobni es ujat venni, hanem lehet javitani is es az elektromos autos forumokban sem lattam meg inverterhibat. (A prius 2-nel lattam ilyesmit, de nagyon nem 950e-be kerult ) Arrol nem beszelve, hogy az inverter nem fogyo alkatresz mint a 2tomegu.
A masik, hogy az akkumlator elhasznalodasa pl a Teslanal egyaltan nem akkora mint a cikkben irt. (200.000miles 90%) -
Speeedfire
nagyúr
Ismét egy bmw.
Texas, Harvey hurrikán, m3Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
barnam_
nagyúr
válasz Speeedfire #80546 üzenetére
Kövezzetek meg, de nekem is tetszik
-
nagyúr
válasz Speeedfire #80556 üzenetére
Legjobb
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
TC cikk tehát autodidaktáknak szól autodidaktáktól. Tehát vak vezet világtalant klasszikus esete.
Persze nem végzett mélykutatást, gondolom nézett egy listaárat és szevasztok.
Ez használat függő is (a sok állást nem szeretik (mélykisülés), a Toyota pl kimondottan nem ajánlja, hogy 30 napnál tovább álljon a kocsi. De normál használat mellett bőven többet bírnak lsd a régi Priusos akksik...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Nagyon úgy tűnik, nem kérdezte meg a taxisokat, akik azért nem 3000-et mennek egy évben, és mindent filléreznek. Nagyjából mintha a legrosszabb eset duplájával számolt volna, közben pl. fékek tartósságáról egy szó sem esett. Ettől függetlenül általában igaz, hogy a meglevő autó a legolcsóbb,mert azt nem kell megvenni 😃 Olyan dolgok, hogy a helyi emisszió csökken, a motor kevésbé használódik el a rövid távok miatt, eléggé hiányoznak.
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #80560 üzenetére
Ezek jogos szempontok, de a cikknek azok állítása, hogy hétköznapi usernek nem éri meg, sajnos igaz marad.
Én is sokszor számolgattam, hogy járhatnék 2-3 literrel kevesebbet fogyasztó autóval, de ez csalóka, ha utánaszámolsz, nem nyersz semmit.
Ha mondjuk 15000km-t mész egy évben, és lecseréled az autódat egy 3 literrel kevesebbet fogyasztóra, akkor nyersz évente kb 150 ropit.
Amiből az első éves megtakarításodat el is dobtad az átírásra, a másodikat pedig a vásárlást hamar követő vezérléscserére, gumira, stb. Mert aki elad egy autót, az valszeg nem friss téli-nyári garnitúrával és most cserélt vezérléssel teszi.
Innen már önmagában gyanús, de ha bevesszük azt a kritériumot, hogy hasonló teljesítményű autót szeretnél ennyivel kisebb fogyasztással, akkor:
-Vagy jóval drágábban, (tehát jóval nagyobb amortizációval) teszed ezt.
-Vagy veszel valami nagyobb teljesítményű használt dízelt, az viszont minimum rizikós, komoly szervízköltségekkel lehet számolni.Bármelyiket is választod, az a matek a végén, hogy pusztán a fogyasztásért semmilyen megbízható autót nem éri meg kb. lecserélni magánszemélyként.
Nyilván sokkal többet futó flottaautók vagy taxik esetén tök más a matek.
Same rules apply!
-
veterán
Ma reggel kb. 36-37 perc volt az ajtótól ajtóig út autóval; ez csak 5-6 perccel több, mint a múlt hét eleje. Rosszabb időre számítottam az első igazi iskolai napon, köszönet Waze-nak. Pénteken váratlanul megadta magát a telefonom, így egy 4,5 éves Samu S3-mal küzdöttem, friss telepítés, de reggel, félúton megakasztotta a Waze, szerencsére ekkor már tudtam az optimális csapásirányt.
Viszont a 36 percből 2-t biztosan ordítottam/anyáztam az autóban (felhúzott ablakkal); szal' az idegrendszernek 3x-os terhelést jelentett a mai út. Nagyon kellemes emlékeim maradtak a reggeli nyugodt BKV-zásról; komolyan vonzó alternatíva.
A délutánra még kíváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz focvis #80562 üzenetére
Mondjuk a bkv-n meg mintha egyre több csövest kellene kerülgetni .. lassan minden megállóban, minden villamoson van, a megállók is egyre undorítóbban néznek ki, az újak is, amiket nem régen csináltak meg, pl. fehérvárin etele útnál, a kuka körül már elképesztő hogy néz ki .. faszom, ilyen fővárosi közterület fenntartó, meg utcaseprés, tisztítás ilyesmi már nem létezik?
Moszkván is de kb. bárhol, amit egyszer összehánytak, az úgy marad amíg az eső le nem mossa, mintha most egy ideje látványosan elkezdett volna romlani a szint ..[ Szerkesztve ]
-
-
fű nagyon jó videó, de iszonyat vékonynak hatnak azok a lemezek amikből össze van pakolva az autó
más: fejlemények i20 ügyben, sikerült 2,8M-re lealkudni az autót, email+ telefon, holnap megyek megnézni, ész érvek ide, vagy oda, de január vége még 5 hónap, nem bírok ennyit várni.
Az autó Magyarországon forgalomba helyezett, szervizkönyv+ szerviz kártya, hyundai márkakereskedésből venném, tehát 2020/7 -ig garanciás kilométer korlátozás nélkül.
A szervizeket minden 15ekm-en megcsinálták, nem 20e km ahogy előírás lenne.
Kintről sem állna meg kevesebbe, januárban is csak hitellel tudnék újat venni, 11 hónapos gyerek mellett, párom nem dolgozik, nem merek bevállalni hitelt, inkább kp-val veszek és hagyok 4 havi tartalék lóvét[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
HoaryFox
őstag
Itassátok meg a szekereket szerdáig:
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
válasz HoaryFox #80572 üzenetére
ja kipufogó csere óta stabilan 8 liter az átlag fogyim, azóta 4x tankoltam (7.9, 8.1, 8, 8), semmi extrém, ugyanúgy használom, mint eddig. Gyári belülről szétrohadó, de még nem lyukas kipufogóval 2 év átlaga 7 liter.
Ennyire megfojthatta a motort a beszűkült kipufogó? Érezhetően jobban megy, 4000 felett kicsit remegős volt, mintha fulladna a motor, most ez nincs 6500-ig is remegés nélkül elforogEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Az öreg most hívott, hogy ügyesen egy zsákutcában jött szembe egy teherautó, ő pedig addig centizte míg a bal!!! hátsó kereke kihasadt a mercinek...
Most intéztem neki turbóba gumit, DOT14-es!!! primészi 3-as darabja 40k
Azt hiszem Hatefő van!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz rbalint88 #80574 üzenetére
Ja azt bírom mikor valaki szalad a kútra és tankol 2000ért, a kút meg oda vissza 10km MERT HOLNAP DRÁGUL 2Ft-ot
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kisza25 #80568 üzenetére
i20-ról jut eszembe...
Nemrég a kúton tipródott egy csajé, láttam, hogy nagy a baj, mondom segítek. Feldurrantotta 2.0 bar-ra a kereket, de az kevés. Há mondom szemre nem az, de mondd mennyire fújjam?
Aszongya 2.6-ra. Mondom parancsolsz kérlek? Jaja, 2.6-ra, különben defektet jelez neki.
Ezt így, hogy? 195/65 16-ba 2.6-ot kell fújni?
-
Richard!
addikt
Inkább ez kellene, mint egy Civic
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
Magnum_
nagyúr
kéne' 🙈
I humbly and respectfully decline™
-
válasz MunezXBK #80578 üzenetére
az új autóknál ez van mondjuk nekem 15" van kilátásban
ez a szenzor dolog hogyan működik?
a téli gumi ugyanerre a felnire megy akkor nem kell?
vagy kellene másik felniszett szenzorral?
vótmá 3hsz előbb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
Ő minden helyzetben képes nagy gázt adni Eddig nagyon érezte a vasat, néha már nekem is ökölbe szorult a talpam, de még elfért (padkák pl.) de most nem adta ki. Azon izgultam hogy ésszel vezessen a mankókerékkel, de felhívott, hogy minden oké, ideiglenesen megkapta az egyik téli gummát
Holnap felkerül az új, addig kerüljétek a fekete e-merciket[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
adalbert1
veterán
Ma láttam egy Lexus LS600h-t linglong gumikkal. Újabb (pozitív) sztereotípia dőlt meg ezzel számomra.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #80594 üzenetére
lenko is megmondta, tudni kell vezetni.
Akinek elkopik a fékpbetét, az nem tud fékezni
Aki megpróbálja megelőzni, azt lenyomja
Záróvonalat leszarja, érted, ki a faszt érdekel, biztos véletlenül van felfestve
Vr5 a zisten is
utájuk a dízelt, mert gyárilag hurka, chippelni meg nem ér. Ha meg is előzné, érted, kit érdekel, leszarja. Papíron mindennél jobban megy és mindennél jobban is fogyaszt, soseromlik el...már-már a hondások babérjaira tör.Kihagytam valamit?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #80588 üzenetére
A volt Saabomra 2,8 bar az előírt nyomás 160 kmh felett, alapterhelésen, minden méretben (215/55R16-tól 225/45R18-ig).
A GTI alapterhelésen 2,5, minden méretben.
Apám Corsaján is vmi meghökkentően magas értéket láttam, "eco"-ban talán 2,7 (?).Régen minden 2-2,2 volt, kispók tán 1,8.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
a nap hőse: [link] csak fél Buda szopott miatta, nem sok az gondolom úgy volt veke, hogy siet, kövér gázon kifér még a MOM Park mélygarázsából. hát, nem fért. gtk-ra minimum lehozta, első+oldal+függönylufi nyílt, az kb elég is hozzá. meg nyilván a futómű se köszönte meg, hogy a vellanyos feltolta a padkára...
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Microsoft Excel topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kolondrum: Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...