Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Dilikutya #76139 üzenetére

    Minfigre talán kicsit nagyok már. Minden más mellé meg főleg, lásd utak, vonatok, repcsik.
    A 8 studdal inkább elmentek a modell autók felé amit mindenki jó néven vett, tényleg részletes, egyedi készleteket kapunk, ráadásul olcsón.

    A 12 szélesség nyilván még inkább adná a részletességet, csak ránézésre mondtam a videóba beletekerve, hogy nagyon jól néztek ki, persze modellfüggő is.

    @Throme
    Nem lenne rossz, nyilván minden méretkategóriának megvan az előnye/hátránya. Az Expertek óriási gépek és drágák is lettek, nem egy van itthon, bár nagy része még bontatlan, de én biztosan nem állok be full gyűjtésre mert arra overkill nekem. Sok részlet de finomabb íveket ott is nehéz megoldani, ahogy kicsiben is. A nagy elemszám hátránya még, hogy szvsz nagyon hasonlóak lehetnek az autók mert a külső "rétegen" és formán kívül kilóra nagyon sok alkatrész belemegy az alap modellbe. Talán ha extrém autóformák akkor kevésbé egyforma.
    A 8 studos SC előnye építés szempontjából sztem ez, ott is van azonos technika nyilván, de kis méretben sok egyedi részletet tök különleges megoldással erőszakolnak bele jó értelemben.
    A kettő között meg egy 12-es valahol félúton lenne, több részlet és lehetőség, kevesebb anyag, ismétlődés, kisebb ár, helytakarékosság. :D Közéjük most felesleges, a 16-ost leváltva lehet, hogy egyszer látunk ilyet, de nem tudnám egyiket sem kiemelni, mint ami mindent visz és a többi rosszabb lenne.

    szerk: Expertnél a nagy, drága, hasonló alap viszont adja magát, hogy 3-4 készlet megvásárlása helyett átépítésre alkalmas lehet. Mustang, 911. Mindent IS meg lehet belőle építeni, lásd Camaro. :)
    Persze ez az építősöknek jó, kiállításra kevésbé.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák