Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ivan.82

    újonc

    Sziasztok!

    Mint új tag először is üdvözlök mindenkit! Idén kezdtem el felfedezni a kínai webshopok világát. Nem tagadom, nagyon tetszik. :)
    Ez idő alatt volt pár rendelésem, de soha nem volt problémám. Maximum 2 hét alatt megérkezett minden. Azonban pár hétig (hónapig) elfoglalt voltam, így nem rendeltem semmit. Június végén viszont leadtam 2 rendelést. 2 tabletről van szó. Az egyik ajándék, a másik saját részre. A szokásos weboldalt használtam a szokásos szállítással (az egyik sima free registered air mail, a másik Post NL express). Az utóbbi 1 hét alatt az országban is volt, a másik pedig 1 hétre rá követte.
    A problémám csak annyi, hogy július 2. óta a vám előtt vannak, és nagyon nem haladnak. Történik mindez úgy, hogy a csomagon feltüntetett ár nem éri el a vámhatárt egyik esetben sem, valamint a beküldött eredeti számlán szereplő összeg sem. Most ott tartunk, hogy ma beszéltünk a postával, és most kerül majd a NAV által átvilágításra a csomag úgy, hogy a beküldött dokumentumok már feldolgozásra kerültek. :(
    Szerintetek mi lehet az oka ennek a töketlenségnek? Legalább 30 csomagot rendeltem már ugyanígy. Volt aki azt írta, hogy új rendszer van a postánál...ez igaz? Miről van szó? S miért éppen olyan csomagot szúrnak ki, ami RSxxxxxxxxxNL nyomkövetési számmal rendelkezik? Ez nem olyan, mintha Hollandiából (vagyis EU -n belülről) érkezne? Valaki írta azt is, hogy rászálltak az RS kezdetű csomagokra. Igaz ez? Ha igen, akkor milyen szállító céggel érdemes rendelni? Választék van bőven: Swiss Post, Singapure Post, DHL...
    Minden segítő szándékú hozzászólást előre is köszönök!!!

  • ivan.82

    újonc

    válasz maj-viktor #39782 üzenetére

    Azért le "hamisítózni" kicsit erős szerintem! Honnan tudod, hogy honnan vásároltam? Elárulom, igen is van tablet 6e HUF körül, főleg úgy, ha valaki VIP tag is a rendeléseinek köszönhetően, és ezért jelentős kedvezményeket is kap. S nehogy már az a számla, amit a DHL elfogad, ne legyen jó a postának! Egyébként azt is elárulom, hogy július 2. óta először július 11 -én kértek be adatokat (a levelüket július 14 -én kaptam kézhez), de én már július 10-én beküldtem email -ben...amit fel is dolgoztak. Sebaj, akkor posta -1 ügyfél, DHL +1 ügyfél.

  • ivan.82

    újonc

    válasz maj-viktor #39784 üzenetére

    Ha már ennyire bölcs senior tag vagy, akkor láss a részletek mögé: IDÉN KEZDTEM EL felfedezni...most július van, vagyis eltelt 7 hónap! Én nem filléres dolgokat szoktam rendelni, de ehhez semmi közöd, nem vagy nekem senki. Nem neked fogok magyarázkodni. Hidd el, már bőven lehetek VIP tag...nem időben mérik, hanem pénzben. S tudod,nálam az eredeti számla, az a paypal számla. De mint a legelső hozzászólásom végén is írtam: a segítő szándékú, és nem a bántó hozzászólásokat köszönöm! Ha te így éled ki magad, ám legyen, csak ne az legyen már az igaz, amit te elképzelsz, és fogalmad sincs a részletekről. Engem 2 dolog érdekelt: mi ez az "új rendszer" a postánál amit többen is írtak, valamint az RS betűkombináció mit takar, hiszen erről is írtak többen, hogy "rászálltak", de minden bizonnyal akkor ezeknek sincs semmi értelme, ezek is csak egy olyan elképzelt világ agyszüleményei, amiben te is élsz. S hogy a DHL trehány...már nem csak engem sértegetsz, hanem egy nemzetközi céget is? Vigyázz, mert nem mindenki olyan türelmes, mint én, és a végén még feljelent valaki rágalmazásért...csodálom, hogy eddig nem történt meg, látva 1-2 hozzászólásod... De tudom én: irigység, fél egészség! :) Ezeket tudván a rövid, pár órás itteni tapasztalataimnak köszönhetően, már megbántam a regisztrációt, s innentől fogva nem kívánok sem veled, sem a fórummal foglalkozni, és a további "kedves" kommentjeid süket fülekre fognak találni. Még egyszer "köszönöm"! :)

Új hozzászólás Aktív témák