Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz embe #74187 üzenetére

    Először mindenképp írj nekik:
    order@banggood.com

    Rendelésszámmal leírva a problémádat... először biztos pontokban refundot fognak felajánlani, ha ez számodra nem megfelelő, akkor játszhat visszaposta! (paypal fizetés esetén 0 visszapostával kitudsz jönni, mióta van a visszaposta akciójuk)

    Kérdés milyen érték és milyen szintileg rossz terméket küldtek!? Totál mást vagy csak dizájnban vagy színben, stb.!? Nagyobb érték esetén egyértelműen visszaposta játszhat... amúgymeg ha totálisan hibás a rendelés teljesítése, akkor nem feltétlenül! (mondjuk 10-20$ felett-alatt esetén)

    A levásárolható pontokkal biztos bepróbálkoznak... de ők legalább nem annyira erőszakosak, hogy csak az lehet megoldás... pénzbeli refund is szóba jöhet vagy visszaposta!

    Ha nagyon nem találjátok a közös hangot több levél váltás után, akkor érdemes bevonni a paypal-t és úgy eszkalálni!

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák