Új hozzászólás Aktív témák

  • poffsoft

    addikt

    Urak,
    aliexpressen a dispute escalated-be lépett.
    Szerény angol tudásomat latba vetve ugye a "Case substantiated – Pending supplier's response with required evidence within 5 days." az eladótól követel valami bizonyítékot?
    Csak azért, mert én is tudok (megint) "Respond Now"- val válaszolni.

    Másik kérdés, hogy eredetileg full refundot kértem, amit az eladó visszautasított (rejected), és előállt egy "partial refund" ajánlattal, amit én eszkaláltam claim-mé (mármint elvileg a saját ajánlatomat (disputámat), de csak ezt lehetett). Na, innentől a "complaint center" -ben viszont a követelésnél az ő ajánlata látszik (partial), nem az enyém (full refund).
    Vajon ez jó így, és az én követelésem él továbbra is a claim-ban? Vagy jeleznem kell feléjük? Vagy ilyenkor mi a teendő?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák