Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    válasz aldebaran #102831 üzenetére

    Semmire nem megy vele. Anno ráírtam az eladóra direktben, hogy nem érkezik meg a termék, írta, hogy ne aggódjak, meg fog érkezni ha mégsem, a refund lehetőség ott lesz.
    Nem érkezett meg, refundra mentem, mivel az economy shipping csak országhatárig van követve ezért az Ali lerázott azzal, hogy érdeklődjek a helyi postahivatalban, mert az országba megérkezett a termék. Mintha ez úgy működne, hogy van egy posta ahol ilyenkor érdeklődsz... Nem kaptam visszatérítést és a csomag sem érkezett meg soha.
    Ill. sok esetben az eladók nem is válaszolnak, vagy fordítóval érthetetlen válaszokat küldenek.

    Másik eset, rendeltem egy motorborítást amiről egy fontos műanyag csatlakozó már le volt törve mikor megérkezett a csomag. Megreklamáltam fényképpel, két lehetőséget ajánlottak fel 1. küldjem vissza (a törött sz*rt, amivel ő sem megy semmire, mert nem javítható...) a terméket és visszatérítik az árát, a posta több lett volna mint a termék. 2. tartsam meg a terméket és a felét visszafizetik. Végül utóbbit választottam aztán próbáltam én ragasztgatni, majd egy műanyaghegesztéssel foglalkozó emberrel is megcsináltattam, ugyanúgy eltört, ment a kukába.

    Az Ali lesz*rja a vevőt, az sem érdekli, hogy már több mint 1000$-t elköltöttem náluk eddig.

Új hozzászólás Aktív témák