Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz V/ #101430 üzenetére

    Na, ez most nekem erre a hétre rendesen összejött. Gondoltam megvárom, míg valami postai szoftveres vagy X akta hibába futok.

    " de ilyen témában az nem hiba ha azt az információt nem veszik figyelembe amit nem kapnak meg."

    Tudjuk, hogy nem kapjuk meg?

    ExpressOnenál lehet szinkronizációs hiba, Postának nem is lehetnek egyéb szoftveres gikszerei és furcsa húzásai, ha minden más cégnek hasonló modulja hibázik, akkor csak a posta miért nem? Gondollom ki van zárva, mert azért ennyire végletekig nem kellene védeni.

    Babrálok én is hasonlókat, nézzünk meg egy szinte mindenki által ismert streaming szolgáltatót ami főleg sorozatokban utazik, szerintem elsőre mindenkinek ez jutna eszébe. Az is hibázik. Van egy régi hazai sörgyár, amibe beszálltak a japánok. Annál is hibázik. Cipőmárkát is mondjatok, szerintem kettő jutna eszünkbe és nem pipás. Aztán sorolhatnám reggelig. Lehet közben rájövök, hogy milyen kevés pénzt keresek :-D

    Pénteken jött egy SMS, hogy átvehetem a csomagom. Éppen posta előtt mentem el, nem vehettem át, hanem majd. Ma megpróbáltam, de nem lehet kártyával fizetni és 50 forint híján nem tudtam kifizetni és nem tudtak 10esből visszaadni :-D Ok, ez nem szoftveres hiba, csak a sötét középkor, de akkor a másikat mutatom, itt egy követési szám, nézzük meg, hogy hol van a csomag, kinek nem a hibája, vajon mikor ér a címzetthez: PN00069682070

Új hozzászólás Aktív témák