Új hozzászólás Aktív témák
-
P3Dr0
senior tag
válasz PociAti #10200 üzenetére
Mentem már vele 10 km-t. Gyengébb, lassabb (gondolom ez a 250 wattos motor) és hamarabb is merül(kisebb akupakk 36v nem 42v) mint az eredeti. A "gázkar" nem annyira egyenletes, lassabban gyorsul de abszolút jó. Az összeszerelésre nincs panasz az pont mint a gyári ahogy látom.(hegesztés, csavarozas minden rendben) Markolat "bütykei" jobban kiállnak de nem zavaróan. Az applikációja más a xiaomi soft.al nem működik. Max sebesség, tempomat az appban alapból állítható. Max. sebesség elméletileg 31km/h de gyakorlatban 98kg emberre 25 km/h friss töltéssel majd 20-21 km/h 60% töltöttség mellett. Majd szétszedem télen és megnézem miujsag a vezérlővel és az akksival.
De kezdésnek főleg ennyiért nagyon jó szerintem.
2 hete rendeltem a rollert a wish-rol az akciós kód : CLAYTON (vásárlás végén kell beiini) véletlenszerű de nagy százalékot vesz le az árból. Nekem 52% volt a max az 82% !!!!!
EU.n belül nincs rá vám se áfa (szerződtek az EU.val) és németországi raktárból érkezik. Már ha épp nincs sold out.
Első rollernek , kezdésnek, esetleg tartalék rollernek is egyaránt megfelel. Ja és a kijelzője szép színes 🙂 -
P3Dr0
senior tag
Pár apró dolog még. A töltő adapter egy univerzális már több webshoppban láttam, nem rossz minőség és tökéletesen működik. Azonkívül a lámpa fénye picivel halványabb és nem annyira irányított, inkább picit szort fényt ad. Végül az összecsukási pont ami különbözik de talán jobb, egyszerűbb mint a orig.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz anderledani #10198 üzenetére
Valóban igen, hátul simán rácsatlakoztatom a kompresszor csatit, mert eléggé kiáll a szelep. Az első kerék szelepe pedig kicsike
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Binglof
csendes tag
Sziasztok!
Xiaomi Mi electric pro 2-őn "nyúlatnék bele" a szoftverbe.
Kb. mennyivel lesz rövidebb a hatótávolsága?
Köszi a választ.Soha ne hagyd abba a csüggedést!
-
synar
őstag
Bár a Wish-ről elvből soha semmit nem vásárolok, azért erre most kíváncsiságból rápróbáltam, de a megadott akciós kód érvénytelen ( Legalábbis a kupon mezőre beillesztve) enélkül 107090 Ft szállítással együtt, ennyit már nem ér szerintem és ezért be lehet szerezni a Wish-nél megbízhatóbb helyről kis. Bár a vásárlást nem vittem végig lehet, hogy a bankkártya adatok megadása után van lehetőség az akciós kód beillesztésére ha még létezik egyáltalán, de azt várhatják, hogy az kedvezményes végösszeg ismerete nélkül megadom nekik.
-
PociAti
senior tag
válasz Binglof #10204 üzenetére
Szerintem nem jó a kérdés.
Ugyanannak az autónak is eltérő a fogyasztása, ha különböző stílusban vezetik, így egy megpiszkált roller se fog önmagában többet fogyasztani, hacsak nem lépi át valaki (tartósan) az előző beállítás korlátait.
Egyedi szoftverrel akár intenzívebb gyorsulás és nagyobb végsebesség érhető el, (ezt megtettem én is), de nem lett nagyobb a fogyasztás (vagyis nem csökkent a hatótáv), mert nem úgy hajtom. Tehát önmagában a szoftveres hozzányúlás nem okoz hatótáv csökkenést.Viszont ha valaki kihasználja az aktuális beállítás határait, akkor nőni fog a fogyasztás, de nagy a skála, széles határok között paraméterezhető a gyorsulás.
-
Ezekiell
veterán
Kész az e-rollerekről szóló KRESZ-módosítási javaslat
Lényeg:
motoros roller az, ami legalább kétkerekű, egy tengelyén kormányozott, a rajta utazó egy személyt állva szállítani képes, legfeljebb 4 kW teljesítményű motorral meghajtott járműezen belül kis teljesítményű motoros roller az a motoros roller, amit legfeljebb 350 W teljesítményű motor hajt és sík úton önerejéből 25 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képes
nagy teljesítményű motoros roller pedig minden olyan motoros roller, ami nem kis teljesítményű motoros roller.kis teljesítmény: kerékpáros szabályok
nagy teljesítmény: robogó szabályokAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
uniqm1
tag
Nem törvény, hanem rendelet lesz. (A KRESZ is csak rendelet, mégpedig a közúti közlekedés szabályairól 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet). Ez azt jelenti, hogy az egyeztetések lezárultával, gyakorlatilag bármikor kiadhatják, nem kell a parlamenti szavazógépezeten is átmennie.
-
Ezekiell
veterán
válasz lehella #10219 üzenetére
Ha úgy érzed, hogy biztonságosan tudsz menni, akkor mehetsz :)
Aztán ha a rendőr megallit, és lehanyod.. Hát akkor pechAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
-
DigitXT
félisten
válasz Ezekiell #10213 üzenetére
Logikusnak hangzik, viszont felvet egy problémát: kerékpárúton lakott
területen belül SMKP nem közlekedhet. Tehát innentől csak a "350W"*
és 25 km/h korlátos** rollerek mehetnek itt, kerékpárral viszont mehet
a 40 km/h. Általában persze koca-kerékpárosok nem mennek ennyit,
de sportosabb versenyzők simán mennek 35-öt: innentől minden roller
útakadály lesz a szemükben, pech... A másik kérdés, hogy az ún. nagy
teljesítményű roller hogyan lesz minden SMKP szabálynak megfelelő?
Honnan lesz rajta index, E-jelű lámpa, stb. Ja és a bónusz kérdés! Ha a
roller 4kW fölött teljesít, az mi? Motorkerékpár? Ha meg véletlenül egy
nagy teljesítményű roller gurul a kerékpárúton 25-tel, azt hogyan/miért
veszi ki a rendőr a forgalomból? Meglátja rajta, hogy tudna ez többet?!
Vagy mobil fékpaddal fognak járni, és random lemérik? (Akkor viszont
lesz szivornya a gyári Xiaomival is, ami megtekeri a padot 5-600W-tal.)*: ugye tudjuk, hogy ennél jóval többet lead egy alap Xiaomi is?
**: ezt meg előszeretettel ütik ki firmware módosítással a friss tulajok.Asszem anno linkeltem a videót, ami nálunk eddig vicces volt. Ezután
lehet, hogy a mindennapok része lesz: rollerbűnözőket csinálnak LOL.Szerk: 4kW fölött ki fog hozzá rendszámot adni, levizsgáztatni, stb.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Ezekiell #10213 üzenetére
Örömteli ez a tervezet, és elég korrekt.
És ahogy a cikkben is szerepel, a segédmotoros kerékpárokra vonatkozó közlekedés szabályainak kell megfelelni*, nem pedig az adott jármű előírásainak, így feltételezhetően irányjelző sem lesz feltétel.
* Pár apróbb kitételt azért belevettek, mint pl. utas szállításának tiltása. (Bár azt se tartom kizártnak, hogy bizonyos feltételekhez kötve ez is finomodhat még).
-
Ezekiell
veterán
-
rumos14
nagyúr
sztem nem életszerű ez a szabályozás. én nem fogok a Mantis 8-cal az úttesten menni ha van bringasáv. miért nem a max sebességet határozzák meg? pl. bringasávban 25, járdán 10. teljesítménytől függetlenül.
a Daewoo Matiz és a Ferrari 488 is ugyanannyival mehet a közúton. -
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #10235 üzenetére
A motor sokkal nagyobb... a bringaút meg sokszor olyan keskeny,
hogy rollerrel is szinte megállok a szélén, ha jön szembe valaki.Egyébként a motoros nincs rászorulva a bringaútra, hiszen bárhol
felveszi a forgalom ritmusát. SMKP lakotton kívül necces, viszont
talán éppen ezért engedik használni neki a bicikliutat, ilyenkor...Ezzel amúgy azok szívják meg, akik éppen túllépik a határvonalat:
mondjuk egy gyári 500W roller... ahhoz kevés, hogy az autók közé
zavarjuk, papíron viszont SMKP, annak minden nyűgével. Furcsa...Mondom ezt úgy, hogy én is megkülönböztettem volna a pálcika-,
és tankrollereket! Továbbá nincs baj azzal, hogy lemenjek az útra,
olyan vassal, aminek nem probléma az SMKP menetdinamikája...
De bármi ennél gyengébb kiskerekű gyöszt letiltani a bringaútról?
(Azért visszás, mert közben sok versenyző, akik tényleg 35 fölött
nyomják ugyanitt, legálisak: miért a 25 km/h, ha nem egységes?)Ui: pedelecnél is ez van, hogy 25-ig segít, úgy oké! Ám ha a pilóta
meghajtja 40-ig, az is oké. Ha baleset lesz, nem mindegy mitől
gyorsult fel? Kisebbet üt, ha emberi erő hajtotta az ütközés előtt?Ja és soha nem venném egy kalap alá a bicikliutat és a járdát..
13.5 km melóba mennem. Ebből ~2 km közút, a többi bicikliút.
Járdát nem használok, max. ilyen széles sétálóutca-szerűt igen...
Erősen el kell gondolkodnom, merre menjek majd, mert az biztos,
hogy a Dunaparti bicikliút alternatívája, a 6-os út teljesen kizárt...
70-es szakasz, de jellemzően 100 körül mennek: életveszély.Végső esetben kitolom a motort, így nesze neked mikromobilitás.
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
válasz Reggie0 #10235 üzenetére
talán mert a méretei egészen mások mint egy rollernek? továbbá sztem az sem mindegy hogy míg az e-roller lényegében hangtalan, a robogó/motor kevésbé.
de én leginkább a saját biztonságom miatt fogok maradni a bringaúton, ahol nem muszáj, nem fogok lemenni az autók közé. én amúgy úgy használom városban a Mantis 8-at, hogy eco módban megy és úgy max 30 km/h. a gyorsulás megvan, 2 mp alatt eléri azt a tempót, de 30 km/h sebesség még nagyjából biztonságos. ugyanakkor 30-cal a naeadjisten többsávos autóúton, na nem köszi. ez a roller nekem a nagy hatótáv és a hegymászó képessége miatt kellett, nem akarok 50-60-nal zúzni.
vagy ott van a nagykörút. most csináltak bringasávot. akkor én a rolleremmel menjek az szerencsétlen autósoknak megmaradt egyetlen sávban? gondolkodjunk már... -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #10236 üzenetére
Es a tricikli miert lehet bicikli? Vagy miert lehet bicikli a teherszallito bicikli?
Felreertes ne essek, szerintem kb. jo igy ez a szabalyozas, bar kicsit szukek a korlatok. A sebessegkorlat nyugodtan lehetett volna 40 is ahogy kerekparbol is siman kicsavarok annyit.
#10237 rumos14 : Sok orszagban ezert korlatozza a sebesseget a kereskedo es akkor ott roller maradhat.
[ Szerkesztve ]
-
zhata
senior tag
válasz DigitXT #10241 üzenetére
Így van! Sőt! Mióta 32-vel tudok menni a Tököly kerékpársávsában, néha még zöldhullámot is kapok! (Xiaomi Mi Scooter Pro) Továbbá, ha a befelé megyek, csak a gyorsjáratú buszok előznek meg. Megszűnik az a frusztráló dolog, hogy a 110 és 112-es buszok két megálló között megelőznek, azután meg én előzhetem meg őket a megállóikban!
Sokkal biztonságosabb így, mint 25-tel cammogva. -
DigitXT
félisten
Abszolút egyet tudok érteni, én sem véletlenül tuningoltam az S1-et.
Mondjuk amit építettem helyette, azt sehogy sem lehet elsütni pálcika
rollernek a maga 38 kg-jával és 4000W körüli csúcsteljesítményével.
Viszont van rajta teljesítmény limiter, így nem mennék 45-tel a bicikliút
közepén. Magyarán szerintem semmivel se lennék veszélyesebb, mint
az M365-ös versenyzők. De hát a szabály az szabály. Már ha végleges.
(Konkrétan takarékos módban pont 32 a vége. Kb. 500W kell ehhez.)Annyi, hogy ha le kell menni közútra, és az emelkedik is, oda ez semmi:
emelkedőn a 40 km/h környékét tartani az jó 2000W (alattam).Ui: sikeresen validáltam a gyorsulást a Dragy-vel, picit jobb 8-nál: 6.51s
Viszont nem fogom így használni, mert megsül a motor (hosszú távon). -
lehella
senior tag
Sziasztok, kicsit zavarban vagyok a Xiaomi Pro 2 rollerem akksijával kapcsolatban. A gyári speckó szerint 12400mah-s az akku, de az m365tools szerint 5200mah. Gondolom nem kell mindent az alkalmazásnak? Máshogy megtudok bizonyosodni arról, hogy 12400-as? Tele akksival 45km-re becsüli a hatótávolságot, az rendben
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
anderledani
őstag
válasz lehella #10245 üzenetére
A Mi Home app 12.400-at ír. Nekem 68 kilóval közel 50km a hatótáv. Pedig még nem is tapasztaltam vele sokat.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
lehella
senior tag
válasz anderledani #10247 üzenetére
Nekem a Mi Home app nem mutatja meg a mah adatokat a battery infonál. De sejtem, hogy az 5200 karcsú lenne
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
berobi78
tag
Sziasztok! 150e-ig mi az ajánlott roller? Rövid távra kéne, nőnek (szóval ne kelljen szerelgetni), néha két személlyel (ő és a gyerek, nincsenek együtt 100kg). Nekem egy kugoo S1 van, én szeretem, de neki nem ajánlanám. Amikor vettem akkor gyakorlatilag két alternatíva volt, a Kugoo S1 és a Xiaomi M365. Most viszont van egy rakat (Joyor, Eijet, Akai stb.). Na meg kugooból és xiaomiból is elég széles a választék. Már az is segítség lenne, ha tudnám, hogy mit NE! Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...