Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz fradi81 #10152 üzenetére
A robogód is az első kereket kezdi fékezni ha elveszed a gázt?
(Nyilván nem: ott van két független féked, első és hátsó kerékre.)Na, ehhez képest a Xiaomi egyetlen hátsó mechanikus fékkel van
szerelve, tehát a motorfék folyamatos használata az első keréken
nem túl szerencsés, ha amúgy csak kigurulnál... HA hátul hajtana,
akkor talán. Esett már fórumtárs beharapó első fék miatt.Tudom, az elektromos fék nem egy stoppie gyár, de akkor sem jó,
ha nincs választási opció: akkor is fékez, ha messzebbre gurulnál.
A visszatöltés meg marginális ilyen esetben, inkább lejtőn játszik.Ui: nagyobb motorok esetén valóban baromierős a motorfék hatás,
így ott a gázelvétel sem lehet teljesen hirtelen, mondjuk kanyarban.
Szerencsére a robogó CVT hajtáslánca ezt kisimítja: keveset lassít,
és véletlen se blokkolja a hátsó kereket, ahogy elvileg az eabs sem.
(De befogtam, mert a robogó nem motor, a roller nem robogó.)[ Szerkesztve ]
-
-
synar
őstag
Ha már a motorfékről beszélünk, a Xiaodash appban paraméterezhető, hogy a motorfék hány kilométer per óráig lassítson, utána kienged és gurul szabadon, ez a három sebességfokozathoz különböző értékre is beállítható. Nálam a 10 km/h vált be, ez pont elég arra, hogy egy kereszteződés előtt ennyire lelassítok és szépen csordogálva meg megnézem, hogy jön-e valaki, vagy akár gyalogosok között szlalomozni ezzel a sebességgel, így jobban lehet adagolni a gázt és nem rángat a motorfék minden gázelvételkor, amúgy a maximális kers-t használom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #10155 üzenetére
Naná, mert gyenge elektromos féket használsz. Nincs más rajta...
A Xiaomi ezzel szemben a hátsó mechanikus tárcsafékével egészen
extrém fékútra képes (S1-hez képest brutál különbség), tehát sokkal
dinamikusabban lehet vele közlekedni... A hátsó dobfék is nagyon jó
volt anno nekem: lehetett vele komolyakat fékezni, s összedolgozott
az E-ABS-szel, mikor blokkolt volna, akkor megszűnt az extra fékerő,
így kb. csúszáshatáron, biztonsággal meg lehetett vele állni. Az első
fékkel addig nincsen baj, amíg lépesben kanyarodva nem borít fel.
Annyi, hogy ezek az elektromos fékek, főleg ha visszatölt, akkor már
szinte semmit nem fognak kis tempónál, tehát mégsem borulsz LOL.Ui: nem azt mondtam, hogy ne használjon első féket, csak azt, hogy
ha lehet, maga aktiválja, az biztonságosabb. Amennyire emlékszem
az M365 simán tudta, hogy kigurult gázelvételre. A fékkar kapcsolta
a motorféket, és ha jobban húztad, csak akkor fogott a hátsó tárcsa.
Szerintem ez a legjobb megoldás. De mindenki másképp csinálja. -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #10158 üzenetére
De, van hatso labfek, az azer erosebb Szerintem a gazelengedos KERS sem egy eszeveszet teljesitmeny.
Szerintem is ez a legjobb.
(#10156) lehella : Igen, csak ekkor van ertelme, mert a helyzeti energiaban van komoly energia. Rolleren a mozgasi energia nevetsegesen keves, ha 30km/h-val mesz rollerestul 100 kg-al, akkor talan 1Wh, aminek jo, ha a 80%-at lehetne visszanyerni.
[ Szerkesztve ]
-
uniqm1
tag
válasz realmadrid #10151 üzenetére
Igen, ott kérdeztem. Az LE valahogy kevésbé hoz lázba. Biztosan masszívabb, mint a Xiaomi, de kisebb az akksija és csak 40km a hatótáv...Nem vagyok benne biztos, hogy megéri az árát a Pro2-höz viszonyítva.
-
realmadrid
aktív tag
válasz uniqm1 #10162 üzenetére
Nekem az a válasz, hogy nehezen tudják elérni a nagykert, munkahelyi fluktuáció, betegség, etc. Úgy néz ki nem lesz egy jó darabig elérhető csak ez nem publikus. E-Twow rollerek is tetszenek, kár, hogy drágák. De lehet, hogy azok sem elérhetők.
[ Szerkesztve ]
A sas nem vadászik legyekre
-
Skynet258
veterán
Pro/Pro2/1S-hez van készleten M365 Dashboard ha valakinek aktuális... nekem most nincs rá keret de a múltkor feliratkoztam az értesítőre, ahogy látom csak pár havonta van készlet...
https://geekpulse.hu
-
uniqm1
tag
válasz realmadrid #10163 üzenetére
Az a fura, hogy több boltban is láttam, hogy nincs készleten, de rendelésre beszerzik....akkor mégis van a nagykerben? Nem értem. Meg azt sem, hogy miért nem publikus, hogy nem lesz jó darabig.
-
Reggie0
félisten
-
Zotya0218
tag
Sziasztok!
Nagyon sok a hajszálkarc a mi pro 2 kijelzőmön.
Lehet valamivel polírozni? Vagy csak cserélni a burkolatot? -
PociAti
senior tag
Egyáltalán nem olyan egyértelmű, hogy
a cruise control garanciavesztéssel jár.
Egyes régiókban elfogadott, ezért talán
csak meg kell találni azt, melyik eredeti
fw engedélyezi a tempomatot. Majd ha
lesz erről infót, majd megírom. Nekem
nagyon fontos a tempomat! Tegnap 2,1
km-t mentem beavatkozás nélkül, majd
egy rövid szakaszt követően újabb 1,5
km-t. Városon belül. Nagyon jó érzés.
Csak egy lámpának kellett összejönni
hozzá, szerencsés esetben 4-5 kmt is
meg lehet tenni városon belül (persze
megfelelő útszakaszon). -
wanted5
őstag
Erről mi a véleményetek? Az ára miatt csábító lehet, de ha meg rossz, akkor drága tanulópénz (mert itt ugye nem olyan egyszerű és olcsó a visszaküldés se)
-
-
Eldenisa
csendes tag
egy jó kis átalakítás után, amikor már olyan a roller, amire gondolt a költő, némi hiba csúszik a rendszerbe és jön egy ilyen:
majd pár óra után vidáman, mert már én is részben fémből vagyok(könyök és kisujj törés, kisujjat tűzni kellett, könyök jóindulatú, maradhat):
szvsz, pár hét múlva kell egy új villa, meg valami bukó, bár most épp max 1-2 horzsolástól védett volna meg.
DigitXT-nek köszönöm az alkatrészeket, egy élmény volt ez a 15 km a rollerrel
de kell még egy villa is -
DigitXT
félisten
válasz Eldenisa #10176 üzenetére
Azt a leborult... Jobbulást! Nekem nagyon sokat fogott ezek szerint
a protektoring, amikor átrepültem a kormányon. Sejtettem én ezt.
Ennek ellenére lett mélyen horzsolt, sárga-lila zúzott, de törés az nuku.Ui: 120 kg nagyon sok egy S1-nek... Ha raksz bele egy fasza erős első
villát, előfordulhat, hogy máshol törik el... az 5mm acél villa kivétel, de
az nem is gyári. Eltörhet a hátsó rugóstag, de kitörhet a nyak is: tőlem
vittek már bontott nyakat, meg még taposót is, mert az is csak alu...
Ez az ára annak, hogy könnyű. Az FLJ hivatalosan 150 kg teherbírású,
több alkatrésze acél, ami tök hasznos, csak ne akard sokat emelgetni,
mert még gyárilag is 33 kg, hát még ha kap extra kiegészítőket is.Szerk: ilyen törést még nem láttam: oldalra nyeklett el a villa. Durva!
[ Szerkesztve ]
-
-
PociAti
senior tag
válasz st6969 #10181 üzenetére
Én mondjuk biztosan nem venném meg.
Számomra nem tűnik jó üzletnek, mivel
nagyon ormótlan hamisítvány kinézetét
kelti. És ahogy az elemeket egymáshoz
hegesztették, az se bizalom keltő. Nem
gurulnék oda vele a haverjaimhoz hogy
nézzétek mit vettem! Általában véve az
olcsó húsnak híg a leve, csak ebben az
esetben most nem egy levesről, hanem
a forgalomban részt venni kívánó, fürge
közlekedési eszközről van szó. -
mrrr74
aktív tag
válasz st6969 #10181 üzenetére
Tavaly óta, de nincs benne sok km. Egyenes és kissé emelkedős úton rendesen gyorsul, a nagyobb emelkedőket alattam nem bírja és ezeken a hatótáv is radikálisan csökken. Budapest belvárosában való közlekedéshez ideális, hegyes-völgyes terepre nem az igazi. Én nagyon szeretek vele közlekedni, a levegős gumik kényelmesek. Az akkupakk könnyen cserélhető, a hátsó megtört részben van benne. Nálunk nem volt hiba, de tudok egy olyan esetről, hogy vissza lett küldve a webshopba, mert kicsi volt a hatótáv (sok emelkedőn valóban kicsi). A kormány magas és nem állítható. Budapest vonzáskörzetében lakom keleti irányban, ha ki szeretnéd próbálni, akkor meg tudjuk beszélni, szívesen megmutatom. Valószínű ennyi marad az ára, a Geekbuyingon és a Banggoodon elektromos pumpát adnak hozzá ajándékba, illetve gondolom az N2-t nyomják, annak 350W teljesítményű a motorja.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
SeatZola
őstag
Srácok!
Új vagyok itt, egy gyors kérésem lenne: Mi Pro 2 Nordic Edition-ön a 20-as korlátot fel lehet oldani?
Rappi
-
synar
őstag
válasz mrrr74 #10185 üzenetére
A Xiaodash beállításaiban mindhárom sebesséfokozatnál külön kikapcsolható a KERS. Van ehhe egy kapcsoló és egy csúszka, ami alapértelmezett helyzetben 0mA ez állítható -1000mA és +100mA között.
Kíváncsi vagyok ezt ti hogy értelmezitek? A súgó ezt írja hozzá, amit Google segíségével le is fordítottam nektek. :-)
Coast mode residual current is the current that will get applied when you release the throttle. A negative number will introduce a small braking current to the motor. A positive number will add a this current. This value can be used to fine-tune driving behavior in coast mode. It not applies if coast mode is off.
A part menti üzemmódban a maradék áram az az áram, amely a gázpedál elengedésekor érvényesül. A negatív szám kis fékáramot vezet be a motorba. A pozitív szám hozzáadja ezt az áramot. Ez az érték használható a vezetési viselkedés finomhangolására part menti üzemmódban. Nem érvényes, ha a part menti üzemmód ki van kapcsolva.
Ezek szerint a negatív értéknél fékez, a pozitínál pedig rásegít, tehát a szabadon futáshoz képest még hozzátesz, "gázt ad"? -
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Napokban lettem figyelmes arra, hogy a roller hátuljánál zörög valami menet közben. Sárvédő lehet az vagy valami más lazult ki?
Többnyire sima az út, amerre járok, kivéve egy-két kisebb szakaszt, ahol a bicikliutat viacolorral (???) rakták ki. Nem tudom kinek az ötlete volt, hogy aszfalt helyett csodálatos viacolorral rakják ki a bicikliutak egyes részeit, de ott eléggé ráz a roller.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
st6969
őstag
válasz mrrr74 #10185 üzenetére
Köszönöm szépen a felajánlást a próbára De sajnos nem tudok élni, vele, 150km-re lakom
#10183 PociAti
A hegesztéseket én is néztem, az tényleg nem túl bizalom gerjesztő, meg a youtube-os videókon látható hibák sem...de a 65ezres vételár viszont csábító. A lányommal ketten 100kg-t nyomunk, így még ha egyszerre nem is, külön-külön tudnánk használni."Nem gurulnék oda vele a haverjaimhoz hogy nézzétek mit vettem!" Ebből már rég kinőttem, eszembe se jut ilyesmi
Meglátjuk... -
wanted5
őstag
Én bevallom, még nem vettem semmilyet, de ahogy nap, mint nap tapasztalom a debreceni tömegközlekedést úgy egyre nehezebb az ujjam. Az egyetlen visszatartó dolog még mindig az az, hogy jön a tél.
Ti szoktátok télen használni? Vagy elrakjátok és majd tavasszal?Kerékpárt is használtam mindig egész télen, igaz annak jóval nagyobb kereke van, de úgy gondolom normálisan, ésszel használva kivitelezhető lehet a roller használata is. Nyilván az akkunak nek tesz jót a hideg, ezt tudom. A legnagyobb kör amit mennem kell az 12 Km, annyit csak kibírna télen 1S még ilyen 95-100 kg terheléssel is.
(Meg kellett volna rendelnem az akciós 3-as modellt ajándék órával) -
z67
őstag
Sziasztok!
A napokban eladtam a G30 Max rolleremet és szeretnék árban hasonló kategóriást venni (200-300 e). Nem voltam elégedett vele, nehéz volt és lomha, szinte semmilyen plusz élményt nem adott az M365-höz képest. Az hogy relatíve nehéz egy roller még el tudom fogadni, de pl. a lábamat már nem én akarom rugóztatni ennyi pénzért.
Most tanácstalan vagyok, szemet vetettem egy Kugoo M4 Pro-ra, de a propagandacikkeken kívül túl sok valós észrevételt sehol nem találtam róla. Tudtok segíteni, ajánlott, nem ajánlott a roller?
Köszönöm szépen!
-
st6969
őstag
válasz wanted5 #10190 üzenetére
Én nem vagyok roller tulaj (még), de a saját véleményem, hogy télen száraz időben simán használnám, még ha az akksik nem is szeretik annyira a hideget. Ellenben a vizes, nyirkos, pocsolyás felület szerintem felejtős: tiszta mocsok lesz az alváz, kínai cuccoknál a vízhatlanság sem garantált, meg még lehet, hogy te magad is tiszta szutyok leszel, ha a sárvédő nem vagy csak részben látja el a feladatát (sima, nem elektromos Aldis alu roller pl. simán felhordja a szutykot, pedig van hátsó sárvédő...)
-
PociAti
senior tag
válasz Aaron14 #10188 üzenetére
"Nem tudom kinek az ötlete volt, hogy aszfalt helyett csodálatos viacolorral rakják ki a bicikliutak egyes részeit, de ott eléggé ráz a roller."
Gondolom azé, aki fontosnak tartotta a jó vízelvezetést. Eső pokollá tudja tenni a kerékpáros / rolleres életét még órákkal az esőzés ideje után is. Csatornafedeleket szintén nem kedveljük a kerékpárúton. -
lehella
senior tag
Sziasztok, próbáltam az otthoni kompresszorommal fújni levegőt a Xiaomi rollerem kerekébe. A kompresszorból autós szelephez való csati jön ki, de azzal nem tudom benyomni a roller szelepben lévő pöcköt. Milyen adapter kellene ide? A kapott kerékhez való mini hosszabbító ugyan rámegy a szelepre, de a kompresszor és a toldócső közötti illesztésnél kimehet minden levegő.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
anderledani
őstag
válasz lehella #10197 üzenetére
Autó felni szelep van a rolleren magán is
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
P3Dr0
senior tag
Gondoltam megosztom veletek,hogy az mi pro 2 mellé vettem egy klón scootert. Aovo m365 pro néven. A wish . com on nagyon olcsón hozzá lehetett jutni ráadásul kupon kodokkal majdnem fél áron meglehetett kapni. Németországi raktárból. Magyar ft ban kb. 30-40e ft körüli áron.
Kipróbáltam. Egész jó kis roller de azért érződik rajta,hogy olcsóbb kategóriájú. Kinaiak azt hazudjak 350 wattos motor de a valóságban 250 watt míg az akksipakk is kisebb mint az orig.scooteren.Összességében főleg kezdőknek ajánlani tudom. Nem egy erőgép de azért szépen meglehet vele tanulni suhanni.
Itt egy fotó a klonrol és az igaziról. (Előtérben a klón mogotte az igazi).
Ennyi pénzért nagyon is megéri. szép összeszerelés. És tömör gumikkal.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
Nagyon örülök, hogy meglépted!
A klónok összehasonlításának így van értelme, ha mellé teszed (veszed) az eredetit is.
Szerintem ott lesz még nagy különbség, hogy máshogy fog öregedni a kettő. Elég csak azokra az utángyártott mobil akkukra gondolni, melyek fele annyi ideig se szolgálnak ki minket.Én nagyon szívesen látnék még róla összehasonlításokat. Pl. mobil app, tömeg, gyorsulás, féktáv, hegymenet.
Meg érzésre az anyaghasználat a markolaton, az összehajtó mechanizmus, stb. és ugyanazon a kátyún milyen érzés átmenni egyikkel és másikkal.