-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
Kipróbáltam a 34-es tányért, a lánc waxolás eredményét, meg a fejlámpát, úgy ahogy.
Az út elején van egy papíron 21%-os emelkedő, és hát nem mondom, hogy alacsony pulzussal, de feltekertem, azért a 34/50 úgy tűnik sokmindenre elég.
A lánc nem volt zajos, sokat nem vettem észre a waxból, csak azt, hogy mára a fehér tejszerű valami eltűnt róla. Gondolom ez normális. Remélem ez majd kibírja azt, hogy vízzel leveretem róla a mocskot.Olyan rohadt nagy köd volt, hogy majdnem már az aszfalton visszafordultam, de úgy voltam vele, hogy felmegyek a tetejéig, hátha ott nincs köd. Éppen kétsávos úton ha jobb szélén mentem, nem láttam mi van bal oldalt.
A terv amúgy bejött, egy ideig, fent tényleg nem volt köd, szóval el is indultam az erdőben lefele, a még mindig nyálkás faleveleken, de aztán leértem oda, ahol ismét pár méter lett a látótávolság, szóval visszafordultam. Még aszfalton se tudtam gyorsan jönni lefelé.
Viszont a lámpa úgy néz ki jó lesz, azon a pár szakaszon nem éreztem azt, hogy sokkal több fényre lenne szükségem, és ami igazán szuper, hogy a gyári fejpánttal rajtamarad a sisakon, nem kell semmit mókolni vele, hogy jó legyen.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Jester01 #180163 üzenetére
Ez is jó sokáig bírhatja, két 18650-es akksival.
Elvileg ez high álláson 450, turbo álláson meg 850 lumen, de valóságban alig van különbség a kettő között. Ez papíron 2,5 órát bír 18650-es akksival, de én 21700-ast vettem bele, párban, így ha út közben lemerülne se kell meghalnom.
A fejlámpa meg ez, ehhez úton van a 18650-es akksi, egyet meg találtam hozzá, csak azért tudtam kipróbálni'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #180187 üzenetére
Egyik mostani nagyon saras versenyen nyertek a barzoval, én is azt néztem ki következő guminak, 2,35-ös méretben.
A régi bringámon rocket ron van, és szerintem a tapadása nagyon jó, viszont a bütykök között volt pár ami letört róla. Mondjuk rendes sárban nem használtam, csak nedvesebb időben.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #180190 üzenetére
Nekem most csak az van 29-es méretben, ami fent van a bringán, bontrager xr2 team issue ha jól emlékszem, száraz időben nem olyan rossz, de az 26-os rocket ron jobbnak tűnt akkor is fékezés közben. Ezt meghagynám nyári guminak, mert még jó állapotú, és nyálkás időre meg menne a barzo, szerintem nekem sokkal durvább minta annál nem kell.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #180204 üzenetére
Köszi a tippet, a teleszkóp becsúszóra egy ideje már akartam valamit, csak nem tudtam mi lehet megfelelő rá, szerencsére ezt kapni ebike-on is. Mondjuk most falra van lógatva, szóval a belül lévő olajból kap a szimering, talán így jobb neki, mintha mindig vízszintesen állna.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #180227 üzenetére
Gondolom második mondatban a lábak a becsúszókat jelentik
Én azt hittem, hogy ezekre a szimmering kenése miatt van szükség, videón is azt láttam valami hasonló termékkel, hogy bekenték vele, átmozgatták, majd a fölösleget letörölték.
Mindenesetre a teleszkóp árához képest filléres tétel, szóval ki fogom próbálni.
Esetleg az ebike-on látsz olyan teleszkóp zsírt, amit rockshox villákhoz ajánlanál? Ezt találtam hirtelen, de kicsit sokallom az árát...'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #180245 üzenetére
Miért nem az alapján veszel bele merev villát, ahogy te használod a telót? Ez szerintem túlzottan felhasználás, terep függő, hogy olyan választ kapj, ami számodra is megfelelő lesz.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz xy.zsolt #180257 üzenetére
Nem az eldőlés a ciki, hanem ahogy utána egy hátán fekvő bogárhoz hasonlóan kapálózol, hogy kioldjon a pedál
edit1:
#180258 Runner_fxr: Köszönöm, első körben a dropper miatt kéne, de akkor már olyat vennék, ami jó telóhoz is. Akkor az RS cuccát veszem hozzá.edit2:
Mér nem tudok mindent egyszerre leírni...Na szóval ma le lett írva, hogy a 2.35-ös Vittoria Barzo bizony nem olyan széles, mint amit a colos méret mond. Mi az, ami hasonló áron fut (50 euro alatt), 2.3-2.4" széles, és saras, nyálkás időre megfelelőbb? Értelemszerűen tubeless, és ne legyen kőnehéz. Többi Vittoria gumi eléggé nehéz (mondjuk saras nyálkás időben lehet nem számít annyira). Conti Mountain King esetleg? Valószínű bike24-ről lesz rendelve.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180267 üzenetére
Ekkora méretben szerintem nem gáz, viszont a mintájára először azt hittem a mostani gumim, annyira hasonlít, bontrager xr2 team issue, picit máshol vannak a bütykök, de elég hasonló formájúak.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #180272 üzenetére
Elkezdtem nézni az etrto méretet olyan gumiknál, ahol megadják azt is a colos méret mellett, és már abszolút nem értem, a bringán lévő gumim 55-56 mm a legszélesebb részen, és 2.2-es, van 2.35-ös gumi, ami 57 mm, és most belefutottam 2.4-es gumiba, ami 55-ös!
Most akkor minek kell hinni?'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #180311 üzenetére
Az én rs villámban 20 mm-t tudsz állítani anélkül, hogy bármit kicserélnél, csak spacert kell berakni hozzá, 130-150 mm között. Aztán 120-80 között ha jól látom cserélni kell a belét, és ott 20 mm-es spacerek vannak. És akkor még ott vannak a tokenek, hogy progresszív legyen a rugóút. Csak azért írom, hogy van ilyen is.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180316 üzenetére
Én se viszem túlzásba, de hátul egy ass saver sokat dob a komforton esőben, elöl meg annyi van, hogy sár esetén ne a becsúszó kapja az egészet. Mostani tekeréseimnél nagyon látszott a különbség a legutóbbi saras tekerésemhez képest. Por ellen viszont nem nagyon védi a telót, szóval száraz időben fölösleges.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Ha 622-22 van írva a felnimre, az gondolom azt jelenti, hogy a belső szélessége 22 mm ugye? Mert akkor hiába keresgéltem ma 57-60 mm-es gumikat, azt nem fogom felrakni rá, nem feltétlenül lesz jó, bár rá lehetne rakni, WTB 65 mm-ig mondja, hogy még elmegy... Viszont akkor a Vittoria Barzo megfelelő lehet mégiscsak, mert kereket azt nem fogok venni.
'92 Honda VFR 750
-
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180369 üzenetére
Azzal én is jártam úgy, reszeltem, féktisztítóztam, de semmit se segített. Égetést nem próbáltam még. Nem is tudom milyen magas hőmérséklet az, ami még nem teszi tönkre a betétet. Ciki lehet egy lejtőn, ha a fékfelület leválik a hátsó lapról.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180655 üzenetére
Várom már, hogy ez a köd kicsit eltűnjön, mert így lehetetlen este terepen menni nekem, választhatok, hogy sötét legyen, vagy egy gömbvillám vakítson meg
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz 6030D #180670 üzenetére
Szépen működik így? Mert eléggé megfontolandó mostani időben.
#180671 INTELligent Ruhát akkor kell mosni, ha felvételnél érezni a szagát
De ha a ruhát is egész jól védi, akkor valószínű a dropper becsúszóját is, lehet az lenne a jobb megoldás.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180739 üzenetére
Amíg feltekerek a 21%-os emelkedőn, addig akár lehet is bennem kovid
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz 6030D #180761 üzenetére
Azt hittem te használod így. Nem tudom egy belső ilyen irányba mennyire tud egyszerűen deformálódni... Van itt pár belsőm, és annyira nagyon nem rugalmasak.
Gumi kérdés, azt hiszem sikerül lassan eldöntenem mit akarok, az egyik kiszemelt a Maxxis Forekaster, 60 mm-es szélességben, elvileg nedvesebb időben megfelelő. Viszont itt van ez is, elég olcsón. Más oldalon tubelessnek írják, és a minta alapján elég jó tapadásúnak tűnik mostani nedvesebb időre. Ti melyiket választanátok?
'92 Honda VFR 750
-
-
bardi
aktív tag
Jól érzem, hogy ilyen hűvösebb időben a teleszkóp a pici mozgást igénylő tereptárgyakat nem tudja kimozogni? Nem tekertem sokat, de eléggé elzsibbadt a tenyerem, pedig még puhábbra is vettem, mint legutóbb, amikor nem volt semmi gondom. Érdekes, hogy még így sem tudtam felütni, de ha picit nehezebb terepre eljutok hétvégén, akkor muszáj lesz fújni bele szerintem, ott már sikerülne, vagy visszarakni a tokent.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180824 üzenetére
Nekem is ez lesz a megoldás szerintem, sajnos kompresszió oldalt nem tudom állítani puhábbra. Úgy tűnik ilyenkor jönne ki a 4 utas lengéscsillapító előnye.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz rétisün #180835 üzenetére
Élőben még nem láttam, csak képeken, de az alapján nehezebb beállítani, közelebb vannak a rögzítő csavarok, emiatt nagyobb erők ébrednek a rögzítésnél, még ha nyersz is tömeget a nyergen, valószínűleg bukod a vázon/villán, számomra egy újabb teljesen fölösleges szabványnak tűnik. Úgy néz ki, mint ami kisebb helyen elfér, de el nem tudom képzelni ez hol probléma... IS, PM és flatmount közül számomra a PM a legszimpatikusabb, mégha annak is van hátránya, használt bringánál ha hülye volt az előző tulaj, elnyalhatja a menetet, de azt legalább lehet javítani. Az is lehet csak az beszél belőlem, hogy a sok új szabványnak nem vagyok a híve, ha nem látom rögtön milyen előnyökkel jár mérnöki szempontból.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #180838 üzenetére
Gondolom a féknyeregre gondolsz, mert nincsen link az üzenetedben.
A megfelelő méretű konzolra lesz szükséged, ami elöl 203-as tárcsához való, az neked nem lesz jó 160-as tárcsához. És amikor kiválasztod ha jól emlékszem az se mindegy, hogy első, vagy hátsó konzolról van szó, azt hiszem IS felfogatásnál hátul azonos adapter 20 mm-rel kisebb tárcsához jó, de ez már elég régi emlék bennem
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180877 üzenetére
Az a rész, ami a váltótartó fülhöz van csavarozva, annak nem kb vízszintesnek kéne lennie?
Abból gondolom, hogy a felső görgő nagyon messze van a lánckeréktől, vagyis inkább túlzottan előre felé van, ahelyett, hogy a fogaskoszorú alatt mozogna. Én egyszer a sajátomat szerelve eléggé elgondolkoztam, hogy mégis hogyan kell ezt felrakni, hogy jó legyen.Szerk: ha nem is vízszintesnek, sőt, közelebb van a függőlegeshez, de hátrafelé nyúlik képeken amit találtam.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #180925 üzenetére
MTB-nél egyáltalán mi az, ami jó súlynak számít?
29-es méretben, 25-30 mm széles felnivel 1900 gramm alatt nem sok kerékszettet láttam, ami elérhetőbb árkategóriának tűnik. Olyat meg egyet sem, ahol mondjuk a hátsó felni 25 széles, az első meg 30, azt csak külön találtam.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180951 üzenetére
Szerintem inkább arról van szó, hogy ennyi pénzért ez a felszereltség kicsit kevés. Persze lehet a váz meg villa nagyon jó, de na, leírás alapján nem olyan személy fogja használni, aki megérzi a váz merevségét, stb.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #181023 üzenetére
Nekem is GX váltó van 11-50-es sorral, de én így 34-es tányérral már nem érzem kevésnek, 50 km/h-ig eltekerhető, fölötte meg úgyis csak gurulok már.
Nekem is egy bontrager hátsó agy van, szerintem is lehetne picit gyakoribb, és amúgy eléggé néma, túrázók már nem hallják.Dobogókőre mentem ma fel, és előre fostam, hogy lefele meg fogok fagyni, mint legutóbb Pilisszentléleken, de a fent megivott kávé elég jól felmelegített.
Érdekes volt, hogy Esztergom-Szentlélek között már a falevelek is szárazak voltak, többnyire nem volt csúszós, durva sár, viszont utána átment latyakba. Ennek ellenére tök jó volt, örültem, hogy nem estem el sehol, pedig felfelé már vizionáltam magamban, hogy ne itt tuti meghalok. Ehelyett már a célegyenesben, amikor kapcsoltam volna a hátsó lámpát, lehajolva sikerült rámarkolnom az első fékre, kívülről elég nevetséges lehettem Ahogy néztem, csak a markolat dugója bánta az esést, illetve a ruháimat még nem néztem át inkább...'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Tomi_Sci #181038 üzenetére
Hát, hogy hasonlít e a kettő azt nem tudom, de egyelőre jobbnak tűnik, mint az olaj. Nem szedi a retket úgy, annyi, hogy ezt tekerés előtt közvetlen nem lehet felvinni, elsőre hagy egy fehér trutyit, ami aztán elpárolog róla. Amit csinálok még, hogy felváltok a legnagyobb tányérra, párszor lassan körbeforgatom, hogy megtört láncnál is tudjon bemászni ahova kell, aztán meg legkisebb fogaskeréken ugyan ez.
Majd száraz időben még ki kell próbálni, hogy poros úton hogy viselkedik, de ha ott is jó, akkor én teljesen át fogok erre térni.
Pont tegnap kentem, csendes volt a hajtás ma, de szerintem a hideg víz a permetezőből leszedhette egy részét, mert most hangosabb, pedig csak 40 km-t mentem.
Ja és szerintem úgy írják, bár nyelvtanból sose voltam hármasnál jobb'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #180710 üzenetére
Alákesztyűt be tudnád linkelni? Nem nyitja meg a linket.
Tegnap elvileg 2 fok volt fent dobogókőn, és a nyári kesztyű úgy ahogy elég volt, de kéne alá valami. Melegebb kesztyűim túl vastagok, még az átmeneti is, reggel jó munkába menni, de erdőbe nem szívesen venném fel.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hínár929 #181142 üzenetére
Csak a bringás részt néztem... Ezek közül is jó lesz valamelyik, úgy néz ki bikediscount rendelés lesz végül, mert hiába olcsóbb a bike24, nincs minden.
#181147 ivana Gördeszkában azért nem kopik ki, mert az uretán deformálódik ahelyett, hogy kopna. Persze ettől még én is az ipari csapágy mellett állok, csak szerintem ez rossz példa.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz stefi81 #181159 üzenetére
Nekem ilyenem van, ha alacsony nyomásokat akarsz beállítani, azt nehézkes leolvasni róla.
Ha már rajta van a szelepen, akkor nagyon jól lehet a gombbal engedni a levegőt belőle, hogy beállítsd jóra a nyomást.
Presta szeleppel használva viszont nekem picit nehézkes, néha nem akar rendesen ráülni, ez viszont valószínű a szelep kialakítása és az én bénaságom miatt van, nem az óra hibája.
Edit: bár a mechanikus dolgokat szeretem inkább, de ebből ha most kéne vennem, valami digitálist keresnék.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Bike-discountra van valami akciós kódotok? Google feldob sokat, de sejthetitek mennyire működnek...
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #181243 üzenetére
Ennyi pénzért lehetne rajta egy vezeték nélküli váltó nem? Vagy azok nem bírják még az elektromos hajtást?
De mondjuk a dropper simán lehetne vezeték nélküli.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz parkr #181254 üzenetére
Engem nem a szerelés miatt érdekel, bar vázba vezetett bowdenekkel nem akarok szívni. Beállítani is biztosan egyszerűbb, ha lehet trimmelni fokozatonként, akkor még egy kicsit ferde váltó fület is lehetne kompenzálni vele.
Ennyi pénzért ez kb olyan nekem, mintha egy új Lexusban nem lenne klíma.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181259 üzenetére
Én a féket nem igazán tudom elképzelni, hibrid autókon is, legalábbis amiről tudok, alapból össze van kötve a fékpedál és nyereg, csak egy mágnes szelep szétkapcsolja menet közben, hogy az akksit töltse először fékezésnél.
A váltó viszont simán lehet vezeték nélküli, dropper is.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181261 üzenetére
Az, hogy működjön nem bonyolult. Az viszont, hogy, minden körülmény között működjön, már kevésbé egyszerű, egyértelműen nem a kerékpár ipar az, ami ezt meg tudja oldani, egy pressfit csapágy gondot okoz... Szerintem wireless fék még sokáig nem lesz.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Tudtok ajánlani valami viszonylag olcsó hátsó lámpát, ami erdőben nem esik le? Már a másodikat hagyom el... lehet vastag ragasztószalaggal kéne rögzíteni.
Még jó, hogy lenéztem és észrevettem, így mentem inkább a járdán hazafelé. Sikerült is valami kutyaszarba megint belemenni...'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- PlayStation 5
- Vallás
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest