-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
[link] - innen rendelt már valaki ruházatot? Vagy honnan szoktatok rendelni? Kellene egy jó minőségű rövid mez+nadrág, nem baj, ha valami csapatmintás, kb 15-16k értékben.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #159634 üzenetére
Végülis akkor kijelenthető, hogy kb a két méret határán vagy, nem?
Nekem most 48 cm a nyeregcső (183 cm), de gondolkozom, hogy a leendő új montim is ekkora legyen, vagy eggyel nagyobb (51-52 szokott lenni azt hiszem). Az nem baj, ha hosszú a felsőcső, egyrészt outizás miatt megszoktam a sportosabb pozíciót, kérdés hogy irányításban mennyire lenne zavaró„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #159705 üzenetére
Az egyik a régi, karbantartatlan bringa, a másik viszont, amiből én rengeteget látok főleg itt a Normafa, Hűvösvölgy környékén az az új Decathlonos (de szigorúan a legolcsóbb) montik, illetve a Gepida, Merida gépekből a legbelépőbb modellek, szintén monti, cross-trekking vonalon. De nekem azzal nincs bajom, hogy milyen bringával mennek, csak mondjuk jó lenne, ha az autóforgalom elől elzárt szakaszokon illetve erdei döngölt utakon is betartanák azt, hogy az út jobb felén közlekednek, vagy nekem igazából mindegy melyik felén közlekednek, csak ne kacsázzanak keresztbe... csak sokszor ez sem sikerül.
Az meg kifejezetten szomorú (inkább bosszantó) látvány, amikor egy (bringa)úton teker a család egymás mellett, úgy, hogy mellettük se gyalogos, se bringás, se senki nem fér el. Kiszabadulnak és azt hiszik, hogy övék az erdő (ezzel most jópáran vannak így, sétálók is).„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
-
itouchfan
senior tag
Tudnál linkelni, hogy hol nézed, melyik webshop?
Csak mert pont pár napja tettem fel egy ruhás kérdést, én is keresek most jó minőségű rövid mezt. Ha esetleg valaki tud jó boltot, webshopot, ne tartsa magában.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz werszomjas #159858 üzenetére
Nemrég vettem Thule-t, igazából ugyanazon elv alapján működik a másik kettő is, nem hiszem, hogy nagy különbség lenne. Viszont a Thule megbízható márka, a többit nem ismerem. Személyes tapasztalat alapján is masszív, jó cucc, úgyhogy én azt ajánlom.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Bryton és a Strava megint nem szeret: "The upload appears to be malformed and we are unable to process it."
Fitfiletools-szal kezelve a 30+ km helyett kihozott egy 0,6 km activity-t. Kösz.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz xy.zsolt #159992 üzenetére
Ehhez tudsz linket adni?
Egyébként én is elgondolkodtam most, hogy a Cube belépő (gyári kerekek, Sora sett) outimon, ami 10,2 kg, hol és hogyan lehetne faragni. A Tektro tárcsafékek eszeveszett nehezek, nem tudom, hogy minden mechanikus tárcsafék ennyire nehéz-e de majd lemérem, az egy biztos pont, a másik a nyereg-nyeregcső, ezeken nyernék mondjuk 0,5-6 kg-t szerintem.
És le lehetne cserélni a kerékszettet mondjuk 100k-ert, de használtan rohadt nehéz átütőtengelyes, tárcsafékes kerékszettet találni, vagy a gyárikat adja el, aki könnyebbre vált, vagy a full extrásak vannak marha drágán. Így igazából zsákutca a dolog, 10 kg helyett lenne 8 vége, 9 kg a bringa, nem érné meg.
Másrészt ennek a bringanak a legnagyobb előnye sztem a megbízhatóság, mentem bele egykét brutál kátyúba, patkának szemből (véletlenül), kapott hideget-meleget, de se defekt, se felütés, se semmi, és ez nekem megéri... Jobban megéri, mint egy marha drága outival úgy menni, hogy minden kátyúnál szivbajt kapok, hogy most tettem-e tönkre a kerékszettet. Aztán lehet, hogy eljön majd az az idő is, de mindig azt szoktam mondani magamnak, hogy a jobb eredmények, jobb idők elérésében nem a bringa a szűk keresztmetszet, hanem én.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #159997 üzenetére
Persze, ez így van, de jelen pillanatban elégedett vagyok vele, szeretem tekerni. Szerintem érték a megbízhatóság, sokoldalúság is. 2018-as modell, a Cube oldalán Road&Cyclocross kategóriába tették, szóval lehet, hogy ősszel kipróbálom majd a CX-et vele, igazából csak egy külső kell. Hely van a villában és a hátsó háromszögnél is, hogy egy 32 (de lehet hogy 36-os is) mm-es gumi simán belemenjen.
Egyébként nem hiszem, hogy outit fogok venni, majd inkább montit szeretnék télen, már nézelődöm is. Ez pedig megmaradna ilyen mindenesnek, akár outi, akár kis CX ha bejön és működik, szóval egy edzőbringának.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Maximum1 #160082 üzenetére
Egyébként ez a gravel téma elgondolkodtat engem mindig, hogy Magyarországon, vagy leginkább itt a Budai-hegység lábánál, Buda környékén lehet-e létjogosultsága, ugyanis elég nehezen tudnék összeállítani olyan utat, útvonalat (legyen mondjuk min. 30-40km) errefelé, ami mondjuk legalább 60-40 arányban "terep"-aszfalt, és a terep pedig vagy a klasszikus murvás erdei utat, vagy jó minőségű, döngölt földutat jelenti nálam gravel esetén. Nagyon kevés szerintem az ilyen minőségű, összefüggő útvonal, és szerintem egy technikásabb, köves úton nem csak, hogy a bringát félteném, de a gravel jelentése, értelme is elveszne nekem (hogy erdőben, off-road de azért haladósan, egyenletesen lehessen menni), tehát olyan terepre sztem a monti való. Lehet, hogy csak én ismerek kevés utat, tippeket, útvonal linkeket szívesen fogadok, kíváncsiságból is. De egyébként ez a Cube SL Road széria elég bejövős és olcsó ilyen célra.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #160093 üzenetére
Pont ezt akartam írni, hogy Balaton környékén, vagy az Alföldön milyen jó lenne. Az USA graveles videókra mindig csorog a nyálam, amúgy baromi jó lehet, ahol megfelelő adottságokkal rendelkezik a hely.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Maximum1 #160096 üzenetére
Engem pont az vonzana a gravelban, hogy megvan az az állandóság, az a kb állandó ritmus, mint országúton (ha nem hegyen-völgyön át hajt az ember), de itt, ezen a környéken az az érzésem, hogy igazából egy, a célra kevésbé alkalmas eszközzel járnám ugyanazokat az utakat, mint montival. Mondjuk az se mellékes, hogy a János-hegy illetve a környék remek útjaira, lehet, hogy kényelmesebb egy gravel, mint egy outi...csak akkor meg az outi hiányozna, a hosszú aszfaltozásokra. Igazából ki kéne egyet próbálni, hogy mondjuk egy 32-es, visszafogott mintázatú gumi egyrészt hogy tapad erdőben, murván, másrészt mennyire fog vissza aszfalton. Nem vagyok benne biztos, hogy gyorsabb lenne számottevően, mint egy 29er mtb.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Maximum1 #160131 üzenetére
Esetleg Hűvösvölgy, Nagykovácsi, János-hegy, Hárs-hegy környékére valami tipp (montival is szívesen megyek ilyenen)?
A mostani az korrektnek tűnik, viszont amit linkeltél, mint következő kiszemelt az már elég minimál mintázatú, nem tudom, hogy be merném-e vállalni
Egyébként milyen bringád is van? Cube gravel, jól emlékszem?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz zeus_2k14 #160289 üzenetére
Igen, ez lett volna a másik javaslatom. Szerintem a Riverside és ez, az ST520 közül inkább a második, a monti. Arra, amire használni szeretnéd, meg fog felelni, ki fog szolgálni.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #160310 üzenetére
De te ezzel még hazatekertél? Legalábbis a Stravan nem látom semmi nyomát az esésnek.
gggeleven: köszi, én behúztam egyet, ha minden jól megy
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
RockShox Sektor hol helyezkedik el súlyban, minőségben, XC felhasználásra a Recon-Reba-Sid vonalhoz képest?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Maximum1 #160367 üzenetére
De egyébként ez az SL Road Pro (ha már a múltkor írtam, hogy bejön, annak ellenére, hogy itt nincsenek klasszikus gravel utak azóta is mozgatja a fantáziámat), szóval ez annak ellenére, hogy Road, meg 1-es kategória, engem nagyon hívogatna egy kis graveles, földutas használatra, ezzel a váltószettel, 40-es, apró mintázatú gumival, széles kormánnyal nekem egyébként ezt is sugallja kicsit a gyártó és a leírás is. Vagy csak én látom ezt bele?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Maximum1 #160386 üzenetére
Köszi, ismét! Annak örülök, hogy hasonlóan látod te is, viszont az a megérzésem, hogy ennek nem lesz jó vége. :D
Kíváncsian várom Tayrol tapasztalatait, ha lennél kedves írni róla pár szót, nagyon örülnék. :)„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
-
itouchfan
senior tag
Tudtok linkelni olcsó speed+cadence sensort? Nem lenne baj, ha viszonylag hamar megjönne, de ha itthon/EU-ban csak drága van, akkor beleférhet Aliexpress is. Tehát az első prioritás az ár, a második a mihamarabbi kiszállítás.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #160506 üzenetére
Ez a mostanában sokat emlegetett SL Road széria Race modellje asszem, 105-tel szerelve talán.
CDL, INTELligent: Köszi!
HugóBoss: Gratula, majd feltétlenül írj róla, nagyon érdekelne minden tapasztalat! Csak aszfalton tervezed használni?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Maximum1 #160530 üzenetére
Na most akkor ebből a szenzorból (speed and cadence 2 in 1) veszek 2 db-ot, az egyiket felrakom a hajtókarra és csatlakoztatom Cadence szenzorként, a másikat a kerékagyra és csatlakoztatom Speed szenzorként. De akkor hogy fogja minden tekerés előtt felismerni a Bryton, hogy melyik-melyik? Vagy akkor lehet atkalibralni a szerepét a szenzornak, ha kiveszem az elemet és újra berakom, ezt jól értettem?
De jó, hogy két bringán használnám, majd mindig rakosgathatom át. Bár abban még kételkedem, hogy a speed szenzor tényleg annyit pontosít-e a sebességen, mint ahogy páran állítják...
De legalább ezzel a két szenzorral + Ant+ stick-kel lehet télen gorgozni online apokkal, Stravával.Bryton Rider 15 most intelligens vételen (így ha jól tudom, 4 mp-enként vesz jelet a GPS műholdaktól), van, mennyivel csökkenne az üzemidő, ha 1 mp mintavételre állítanám át? És mennyivel lenne pontosabb?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
-
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #160875 üzenetére
Nem akarok belekotyogni, meg jók ezek az eszmefuttatások, érdekel is a téma, de...
Mindig ez a vége, hogy azt érzed/írod, hogy téged akarnak rábeszélni egy trail fullyra, de közben te dobod be a trail fully bringák linkjét, hogy ez milyen könnyű, milyen jól mászik, milyen lehetne az XC-hez képest, stb-stb... És én ebben érzek egy kis ellentmondást, de lehet, hogy tévedek.Egyébként meg ezt tényleg hiányolom én is, hogy kevés az olyan bolt, ahol rá tudsz ülni az adott bringára, kipróbálhatod, esetleg mehetsz vele egy kört... Kb látatlanban vesznek bringát az emberek és én ugyan még nem vettem új bringát, de majd tervezek és tök fura lenne, ha nem tudnék raülni, tekerni vele egykét utcát legalább, mint a használtál. Igaz, ott kicsit más is a célja a próbának.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Maratonosok, kalandvágyók közül valaki ismeri, nézegette már a Dolomiti Supermaratont?
GCN - GMBN videó: [link]
Szerintetek erre mint földi haladó, be lehet nevezni, ugye? Vagy csak regisztrált versenyzőként? - [regulations]
Nagyon szívfájdító most nézni ezeket a videókat, de egyben jó is... ez a verseny elképesztő lehet!„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #161144 üzenetére
Csodás, nekem is tellett egy jó pár percbe, mire kiböngésztem... jó gagyi..
A lényeg, hogy van rövid táv, 60km/1700 m, és van hosszú táv 113 vagy 123km / 3400 m (eddigi években 113 volt, idén 123 lett volna). Néztem egykét videót, mivel mindenki benevezhet, és elég nagy rangú verseny (első helyezett pl 2500 euró díj), sok lelkes amatőr is ment, volt pár borzalmas látvány, ami a a bringakezelést meg közlekedést illeti... na mindegy, a lényeg, hogy persze, hogy itthon meg minden, meg mindig van hova fejlődni, de azért ezek motiválók, meg jó nézegetni őket.
Milyen másik, "nyugati" maratonokat néztél még? Gondolom Salzkammergut, és még?
Meg a Kassa singletrack maratont is néztem, az is izgalmas.
Egyébként anyagilag meg, én úgy csinálnám, hogy összekötném egy kisebb nyaralással, pihenéssel, verseny előtt 1-2 nappal ki, készülés, verseny. Másnap mondjuk egy kis alpesi tónál regeneráció, aztán még 1-2 nap kis városnézés, autós kirándulás kis sétákkal (gondolom verseny után nem sok kedvem lenne túrázni - és így már más lenne, nem csak az, hogy egy verseny miatt megy ki az ember. Na ezt jól megmarketingeltem. Nyilván qrvára a verseny miatt megy az ember.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #161156 üzenetére
Természetesen messze nem állok készen egy ilyenre, de majd egy-két év múlva már jó lenne.
Persze családdal nagyon más, de én még fiatalabb vagyok, egy haverral vagy akár egyedül nekem ez nem ördögtől való dolog (szerencsére).
Tetszenek amiket linkeltél, köszi.Crosskovácsi is el lett halasztva. Nem tudom, hogy ősszel meg fogják-e tudni rendezni ezeket... (Ha már sóherség, engem az zavar, hogy egy-két tízezer FT-ot befizettem versenynevezésekre és nem tudom, hogy lesz-e egyáltalán verseny, vagy mindig tologatják... Már most van egy-két ütközés a halasztások miatt. Na mindegy van nagyobb baj is ennél de bosszantó).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #161171 üzenetére
Hűha, kezdünk eldurvulni. Ma majd megnézem ezt is (de emlékszem, hogy tavaly már linkelte valaki, valszeg Te, menő )
6030D: most nézem, hogy ez a 4stages horvát verseny ez csapatos, 2 fős csapatok nevezhetnek ha jól értem. A Dolomiti 90 eurója ehhez a 350 euróhoz képest piskóta. Mondjuk ez 5 napos, szóval felesleges hasonlítgatni. Viszont a pályák elég technikásnak tűnnek, ez a kavicsos, köves talaj elég nehezen bringázható (nekem). Lefelé meg kifejezetten nem szeretem és nem merek menni rajta. Vagyis menni igen, de fordulni-kanyarodni azt csak nagymama sebességgel, rettenetes.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #161177 üzenetére
Jaa persze, nem attól félek, hogy lenyúlják, hanem hogy ütközések miatt nem tudok elmenni, mert egy időpontban lesz kettő verseny.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Miért van az, hogy a Kellys bringáknál egyik forgalmazónál sincs feltüntetve a súly adat? Több modellnél is kerestem, kb az összes magyar boltban... de még a hivatalos oldalon se találtam. Vagy nagyon vaksi vagyok, vagy...?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz gabro0 #161331 üzenetére
+maxi, jeahhh: [link] - itt a gyártói katalógus, nem látom benne... érdekes, hogy csak a karbonnál írnak, pedig nyilván aluból is lehet elfogadható súlyút összehozni.
Egy szlovák webshopnál találtam egy 13 kg-ot, de az elég hasraütés szerűnek tűnt.. azt gondolnám, hogy ez a bringa csak befér 12 kg környékére...nézek valami tesztet, hátha.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz bardi #161338 üzenetére
Én is így gondolom...
Mondjuk ha valóban 13 kg, lehet, hogy azt gondolják, hogy az elriaszt pár embert a vásárlástól...ahogy engem is elriasztana.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz tomic #161341 üzenetére
Szerintem nem olyan rossz... ha úgy nézed, hogy 500 euróért mit kaphatsz ezen kívül. Ft-ra átszámítva sok, de sztem egy kis alkudással 450 körül nem olyan rossz vétel, ha nem vadulásra kell.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #161354 üzenetére
Ez irónia, vagy sem? nekem bejön a váz, telót kivéve szerintem nem rossz cuccok vannak rajta, sőt. Nyilván az se rossz csak ahogy jeahh írja, nehéz és nem Reba.
Csokicsibesz: nézek majd használtakat is, de egyelőre magasan a Merida Big Nine limited tűnik a legjobbnak ebben a 400-450 k kategóriában. 11,8 kg.
Tetszik a Chisel is amúgy, Speciket még nem néztem. 13x0 euróért Canyonbol már van új, Carbon, 1x rendszer, 10,8 kg asszem... Csak annak a geoja annyira nem bejövős.
Szerk: Canyon hülyeség, 1700ert van a legolcsóbb exceed.[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Nézegetem végig a márkákat, próbálgatom összenézni a felszereltségeket de egyszerűen annyira következetlen az árazás...
Nem értem egyszerűen, hogy mi a logika, példa Scott.
[link] - Scale 960, alu váz, RS Judy, Sram NX Eagle, MT401 fék, 12.6 kg, 1200 dollár
[link] - Scale 940, karbon váz, RS Judy, Sram SX Eagle, MT200 fék, 12,3 kg, 1600 dollár - azaz egy karbon váz, ugyanazzal a hát, max közepes villával, de ha jól tudom gyengébb váltóval, gyengébb fékkel, csupán 300 grammal könnyebben, ellenben 400 dollárral drágábban
[link] - Scale 950, alu váz, FOX villa, XT váltás, MT501 fék, 11,6 kg, 1700 dollár - legjobb felszereltség, alu vázzal és majdnem 1 kg-val könnyebben... nem tudom, hogy ki az aki 100 dollárral olcsóbban megveszi a karbont, emellett...Szóval ez számomra elég érthetetlen...
Legyen belép alu, középkategóriás alu, meg jó felszereltségű alu, aztán a karbonból meg már csak jó meg high-end, nekem ez lenne a logikus, nem az, hogy könnyű karbonvázra rápakolnak kőnehéz villát meg gyenge alkatrészeket... És nem, nem lettem gramm mániás, csak próbálom megtalálni a legjobb montikat ebben az ársávban, és nyilván nem mindegy, hogy 12 kg alatt van, vagy 13 felett.. számomra ez is érthetetlen, hogy a Cube hogy tud 450-460k-ért "Race one" meg "race" címkéjű, 1x modelleket árulni 13 kg feletti súllyal....Hasaggymeg: akkor jó nekem külsőre, geora bejön, jónak néz ki de sanszos, hogy lehet jobbat kapni ennyiért.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz nrg.960 #161378 üzenetére
Én ugyanígy látom, vagy találok 400 körül kompromisszumosat, amivel nem leszek teljesen elégedett, vagy a másfélszeresére fel kell emelni a keretet, hogy újban, kompromisszum menteset kapj - [link] ez nekem például tökéletesen megfelelne. Ez pedig a kompromisszumos verzió pl.: [link] . Szerintem az árkülönbség egyáltalán nem tükrözi hűen a felszereltségbeli eltéréséket. Magyarul a belépő cuccokkal szerelt bringák baromira túl vannak árazva szvsz.
Jeahhh: igen ez igaz, hogy azt könnyebb tuningolni, de ha vesz az ember félmillióért egy bringát azt ne kelljen már tuningolni...szerintem.
Csokicsibesz: Köszi! Külső, markolat ezek olyan dolgok amik könnyen és olcsón cserélhetők. A féket nem nézem, mert van egy alig egy éves, most a 26'-os bringán lévő M6000 fékszettem, azt rá tudnám tenni bármire MT200 meg 400 helyett és az meg menne másik bringára vagy eladósorba. A kerékszett meg olyan dolog, amit nem szívesen fejleszt az ember, mert talán a legdrágább alkatrész lehet (villa, váz, kerékszett hármas egy szint kb), amit cserélni tudsz.
Szóval ez "igényes" fogyasztói szempontból szomorú, hogy a piac ennyire alkazmakodik a trendekhez, ahogy Hasaggymeg is írta ilyen idiótaságokat létrehozva, hogy 14 kilós karbon bringa a legalapabb felszereltséggel.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
Tud valaki ajánlani esetleg a Budai oldal 30-40 km-es környezetében egy jó kis gravelesebb, nem túl sok szintes, de föld vagy murvás utas útvonalat, terepet?
Szívesen elnéznék valahova a hétvégén, montival, de mivel izgat ez a gravel téma, ezért hasonló útvonalakat keresnék itt a környéken.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Massmurderer #161687 üzenetére
Tetszetős ez a váz. 26"-os?
Egyébként ezt a fajta bringát itthon valahol ki lehet használni? Lehet élvezhetően használni felvonó/autós felvitel hiányában?„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Spórolós topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Subaru topik
- Fogyjunk le!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Disney+
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest