Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zanik

    addikt

    válasz m72 #246085 üzenetére

    Szerintem nem érdemes túlgondolni. A lényeg, hogy ne nagyon jusson be víz a vázba (megfelelő helyeken mindig legyen elég zsír), ha mégis, akkor ki tudjon száradni, meg száraz helyen legyen tárolva. Én mondjuk ritkán tekerek esőben, ha mégis megáznék egy kicsit, akkor főleg a nyeregcsövet szoktam ellenőrizni, hogy minden oké-e ott. Másik hely a középcsapágy, azt lehet pár évente érdemes jobban megnézni.

    Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82

  • ZolkoW

    őstag

    válasz m72 #246085 üzenetére

    van spray is hosszú csövön lógó szórófejjel, itthon én Dinitrol márkájút vettem, ez kábé a Frame Saver itteni megfelelője. Viaszos cucc, odatapad a cső belsejére. (ja, hosszított szórófej asszem, nem járt hozzá, de valahol láttam olyat is)

    #246079 : nekem kimondottan jó tapasztalataim vannak a Shimi tárcsákkal, legalábbis középszinttől, aluszendvicsest meg nem veszek (alubakost igen, de a sima lemez is bevált, csak hajlamosabb görbülni). Többi gyártó nekem inkább drágábbnak tűnt, vagy csak rosszakat néztem.. Sram volt jópár, meg noname-ek, de attól is tartok néha, hogy más gyártó nem feltétlenül ahhoz a betét magassághoz/pozícióhoz tervez, szóval már csak azért sem mindig lesz optimális más tárcsával. Úgy már jártam, hogy elmaradt egy csík a tárcsából, ami nem kopott...

    #246082 : akartam írni, hogy szerintem az OEM drótosra írta, és ez általában anyagban is gagyibb afelsőbb polcos ugyanolyan mintájú gumiknál. Ettől függetlenül most úgy érzem, a Vittoria Terreno Dry a legesélyesebb nálam itthonról, és/vagy a jelenlegi gumi továbbkoptatása :P

    [ Szerkesztve ]

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák