-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #287444 üzenetére
Mi a májerság szintje?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Maximum1 #287517 üzenetére
Ha nem youtubeon szerezte az instruktor az oklevelét, és nem te akarsz lenni a tábla tetején a wod-nál, akkor semmi gond nincs vele. Nagyon jó core és egyéb izmokat erősítő gyakorlatok vannak, és mivel sok az ismétlésszám, ezért közelebb áll az állóképességi sportokhoz, mint mondjuk egy 4x8-as súlyzós edzés. Utóbbi télen erősítésnek jó, szezonban inkább hátráltat.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Roland861010 #287797 üzenetére
Fogd meg a söröm. BRM Flèche 2024 - 503.70 km
Mondjuk bruttóban 5 perccel kicsúszott az 1 napból.
Érdemes megnézni a húsvéti hétvégéjét is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #287817 üzenetére
Ezzel be tudod lőni, hogy beleér-e a lábad a kerékbe, vagy sem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #287837 üzenetére
Tisza-tavat még beleraknám
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #288136 üzenetére
Anno a DT-nek is az volt az egyik újdonság, hogy előre került a híd. Sokszor felsírok álmomban, hogy nem vettem anno (2017-18?) 70e Ft-ért DT villát a nagy német akcióban, (bár akkor még nem volt hozzá bringám, csak a 27,5") amit talán semmiho linkelt még a másik fórumon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #288240 üzenetére
Nincs benne cola, már csak jó lehet.
Megvárom a hardkór vakszolók véleményét, de szerintem egy próbát teszek én is vele.
A Soudal meg tényleg gyengébb (ahogy nézem, én voltam a felbujtó ), de anno is csak annyi volt az előnye, hogy olcsó volt, és a legtöbb sarki boltban elérhető.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz AXisBOLD #288345 üzenetére
Google-s képek alapján csinálnék magamnak megfelelőt. Megnézed, hogy melyik közbe rakva a kereket fér el egymás mellett a 2-3 bringa, és oda csavarozol akkora stafnikat, ami pont gumiméret, és pont nem ér bele a tengelybe/tárcsába/váltóba. Az is jó ötlet, amit parandroid a garázsban használ, csak 10x annyiba kerül.
Ha előkertbe lesz, akkor gondolom csak alkalmi megoldás (bringát nyilván nem az előkertben, szabad ég alatt akarsz tárolni), szóval ha a szemed nem bánja, én a bringákhoz igazított DIY megoldást választanám.BTW, montiversenyeken is sima raklapba vannak állítva a kerekek a mosónál, és nem dőlnek el.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #288385 üzenetére
Ktm Myroon 500K kicsiknek, asszonynak fagyizni...
[link]Nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #288835 üzenetére
Mondjuk szerintem senki más nem biciklizik rajtad kívül innen a topikból töltött tűvel a hátán.
Roland861010: haverom volt erőnléti edző NB1-es focicsapatnál, adott kreatint nekik a napi kulacsba, de a táplálkozásért felelős leállította, mert a gyors izommunkánál előfordulhat szakadás az izmok között tárolt víz (=kreatin) miatt. Közösen átnéztek valami tanulmányt, és arra a döntésre jutottak, hogy OK, akkor engedjük el. Ebből kiindulva én az állóképességi sportokhoz sem ajánlanám, főleg folyamatosan. Persze ez is attól függ, milyen szinten űzi az ember.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Roland861010 #288867 üzenetére
Én nem akarok ezzel vitatkozni, mindenki azt szed amit akar. De ne csak pár sort ollózz ki egy cikkből, hanem az egészet egyben vedd (gugli segített nekem):
1. Kreatin hatása a magas intenzitású feladatoknál:
...
A javulások átlagosan 1–15% -ot jelentettek. Az egyik vizsgálatban kimutatták, hogy a kreatin jelentősen csökkenti a 40 méteres sprint teljesítéséhez szükséges időt.Egy másik tanulmány 3,7% -os javulást mutatott a kerékpáros teljesítményben egy 4 napos kreatin töltés után. Más kutatások azt is igazolták, hogy javíthatja a futó sprint teljesítményét.
Az elit úszók sprintsebességét vizsgálva úgy találták, hogy már a rövid távú kiegészítése is nagyobb mértékben mutatott javulást, mint az önálló edzés.
A futballisták számára a kreatin javította az 5 és 15 méteres sprintsebességet. Azt is kimutatták, hogy javítja a sprint és az ugró teljesítményt, ami különféle csapatsportokban hasznos lehet, mint pl. a kosárlabda, kézilabda, röplabda, stb.
3. Kreatin hatása az állóképességi sportokban
Az állóképességi sportágakban a nagy intenzitást igénylő helyzetekben lehet kiélvezni a kreatin hatásait. A kutatások erre próbálnak meg rámutatni.
Kevesebb tanulmány készült a kreatin-kiegészítésről és az állóképesség-teljesítmény kapcsolatáról. Ezek legtöbbje arra mutat rá, hogy a nagy intenzitású erőfeszítések során – különösen a rövid ideig tartó hirtelen támadások és a sprintek, segíti a teljesítményt.
Alapvetően az állóképességi gyakorlatok alacsony intenzitással bírnak, és kevésbé támaszkodnak a gyors ATP regenerációra. Ez az ami csökkenti a kreatin szerepét, és magyarázza azokat a megállapításokat, hogy talán az állóképességi sportágakban kevés szerep juthat neki.
Ezt azonban azok cáfolják, akik előszeretettel használják a felkészülések során, az izomépítéshez, a jobb izom regenerációhoz és a az egészségre gyakorolt egyéb pozitív tulajdonságai miatt.
Tehát a kreatin egyik lehetséges előnye az, hogy javítja az edzéseid minőségét, ami hosszú távon javíthatja az állóképességi teljesítményt is.
Gondold át! Futsz, kerékpározol, úszol?
Kell neked a kreatin? A felkészítő edzéseid során milyen gyakorlatokat kell végezned? Szerepelnek az edzés naptáradban intervallok, izomfejlesztő gyakorlatok, sprintek? A kreatin itt jön a képbe a felkészülés során:
Az egyik tanulmányban a kreatin javította az intervallumok számát és az ezt követő állóképességi gyakorlatok elvégzésének a számát. Ezt lehet, hogy te úgy könyveled majd el, hogy egy fáradhatatlan gép vagy.
Tehát érdemes lehet fontolóra venned, hogy bevond a kreatint a felkészülésed során, hisz előnyös lehet az állóképességű sportolók számára, akiknek a sprinteket, a nagy intenzitású intervallokat vagy az erő gyakorlatokat bevonják az edzéseikbe.
Tehát rövid, izomerő fejlesztésnél (konditermi erősítés, intervall edzés) jól jön, és segítheti hosszabb távon az erősödést, de azt nem írja, hogy szedd 365 nap, és gyorsabb leszel tőle. Vagy nem sérülsz le miatta.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #288873 üzenetére
Remélem most már a gatyádban hordod, elöl, ahogy javasoltuk. Szerintem az otthoni darázstesztelésnek nem sok értelme van, hiszen te mondtad, hogy eddig is csípett meg darázs, de itt a könyöködön(?) pont az érnél bökhette meg, így egyből a véráramba került, azért kaphattál AS-ot, korábban meg nem. Látlak magam előtt, ahogy ülsz a fotelben, és tolod be a könyökhajlatodba a darazsat, fullánkkal előre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Roland861010 #288878 üzenetére
Ahhoz képest pont te írtad, hogy minden nap kell szedni. [link]
És lehet, hogy te arra gondolsz, hogy a kúra alatt kell minden nap szedni, csak más esetleg nem így érti.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Elindult a 4island, nemsokára indulnak a hazafik.
172 Cube Csömör Amateurs Men
172-1 Mátyás VOCK
172-2 Balazs BURGERMEISTER
10:55:30Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #288918 üzenetére
Eddig csak Erdingerből ittam iso-t, annak a cimkéjén/dobozán rajta is van. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz arcitec #288930 üzenetére
Abból kiindulva, hogy egy sima villát fejre kell állítani, hogy a szivacshoz visszafolyjon az olaj, és ellássa a feladatát, nem rossz az USD. Csak az RS-1 sem lett világsztár: külön agy kellett hozzá, a kereket kivéve el tudott fordulni a villaláb, így nem volt egyszerű csak úgy az út szélén kereket cserélni. Illetve a sérülékenyebb rész van alul... ettől függetlenül szerintem jól néz ki.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz chubby2o6 #289225 üzenetére
A levetett XX1 cuccokkal mi lesz?
Ha jó minőség, akkor majd kérnék linket az alis Reba matricához. Az enyémet megette a Kärcher.12-es Sram sor helyére nem tudsz rakni Shimanot. Rakj fel GX sort, ha spórolnál.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #289628 üzenetére
Kinek mi a terep, de nem szívesen rúgnék bele bármibe terepen szandálban. Erdőben meg főleg. Volt olyan, hogy elakadt a cipőm egy kiálló fatörzsdarabban, pont a kislábujjamnál. Be is lilut, a cipőn lett egy karcolás. Szandálban kb leszakította volna.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #289654 üzenetére
Nem vizibiciklit keres. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #289966 üzenetére
Ezért kapni fogsz a parától. Amikor 2019-ben utoljára néztem az árakat, akkor 600e ft volt a Mazdabordó felára egy 6-os mazdára. Egy Ceedre 100e volt a színes metál. 600e-ért anno elég sok mindent tudtál még kérni a kocsiba, de ahhoz is magas összeg, hogy csak úgy beixeld. Az olyan hülyeségeket felejtsük el, hogy akinek volt pénze 10M-s kocsira, annak a 600e nem számít. Ezt azok mondják, akinek sose volt pénze, vagy ami van, azt kapta.
Fall-N: azt a szürkét először valami német prémium nevezte el először csatahajó szürkének, durvàn feláras extra volt, aztán elterjedt. Nekem más jut róla eszembe.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #289970 üzenetére
Ma már géppel tudnak színkódot nézni, úgyhogy semeddig nem tartana lemásolni, csak gondolom le van védve. De ez nem azért drága, mert valamelyik sushimoto san kitalálta ezt a színt, hanem gondolom több réteg rajta a szín és a lakk is.
Ha már kedvenc szín, ez jöhetne, bringára is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #289991 üzenetére
Ez nem arany, ez inkább ződ élőben. Racse! Kb ennek a színnek a sárgább verziója. [link]
Bicón azért jól néz ki. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #290004 üzenetére
Ezen nem csodálkozom, gyakorlatilag minden cuccod fekete. Csoda, hogy az SX4-et nem fújtad még körbe matt feketére.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Roland861010 #290017 üzenetére
Kicsit ha pontosítod, melyik percnél mire gondolsz, akkor jobban ki lehet beszélni. De általában az a titok, hogy elöl kell menni, ott nem zavar senki.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Fall-N #290034 üzenetére
Kidolgoztak hát egy forradalmi, három fázisból álló folyamatot. Az első festékrétegbe kétféle alumíniumszemcsét kevernek. Ezek egy része rendkívül nagy arányban veri vissza a fényt, a másik része pont ellenkezőleg: elnyeli azt. Ezeknek a szemcséknek az eloszlását gondosan meghatározzák, így szabályozva a fények és árnyékok játékát a karosszérián. A második réteg egy nagy színtelítettségű, de áttetsző festék, amely ragyogó pirosával felerősíti az első réteg térbeliségét. A harmadik réteg konzerválja és kihangsúlyozza az előző kettő összjátékát. Bármilyen meglepő, a Soul Red Crystal varázslatos hatása a számok nyelvén pontosan meghatározható. A Soul Red alapszínnél 20%-kal nagyobb színtelítettség és 50 százalékkal nagyobb színmélység jellemzi a vegytiszta árnyalatot: a Mazda ugyanis a szokásos kiegészítő adalékszínek (narancssárga, kék) nélkül valósította meg a márka arculatát mára teljesen meghatározó színt.
Már csak egy pormentes kamra, egy nagyon jó pisztoly, egy ügyes kéz, és megfelelő hőmérséklet kell, hogy minden passzoljon. Sok sikert!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #290043 üzenetére
Ez a szofisztikáltabb megfogalmazás a tyű és a b***zm***g között.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZavaBalazs #290163 üzenetére
A latex belső egy olyan anyag, amin sok apró luk van.
A monti a sz*r tubelesszel meg áll a pincében egy telet, aztán lemegy a nyomás 2-ről 1 bar-ra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #290310 üzenetére
Nem úgy kellett volna mondani, Uhh, de jó bringa, tolnàm!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZavaBalazs #290356 üzenetére
Én is az első kerékre tippelnék, gumi mindenhol egyformàn van felrakva, nem üt? Ha hajtásban van, akkor meg pörgesd fel állványon 60 fölé, ott is remegnie kell.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #290504 üzenetére
Akkor szerinted a helyes légzéstechnika elsajátítása és gyakorlása nem járul hozzá a jobb eredményhez? Oké.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #290527 üzenetére
Én meg úgy vagyok ezekkel, hogy ha van 100 tanács a profi vonalról, amiből 2-t tudok hasznosítani, akkor már jól jártam. Vagy maradjunk a vedd az orrodon a levegőt futásnál, ha szúr az oldalad szinten?
Emelkedőn is teljesen bevált, hogy orron beszívod, szájon kifújod, minél mélyebb levegőt veszel, annál több O2 hasznosul, amit otthon is tudsz gyakorolni a monitor előtt, hogy lehet levinni a pulzust kontrollált levegővétellel (akinek nincs pulzusa: hogyan ne hányj be). Vagy a munkaütem szám/légzésvétel. Ezek szerintem olyan apró dolgok, amihez nem kell a profi szint, elég ha olyannal tekersz együtt, aki egyszer ezt elmondja neked, mert mondjuk látja, hogy fuldokolsz az emelkedőn. A leragasztott szájat csak jelzésképpen írtam, hogy vannak ennek is szintjei.Csokicsibesz: 6 óra az ~3000 kcal. Közben azért legalább a felét meg kell enni, még akkor is, ha fel vagy töltve, de inkább 2000 felett. 2 kulacs Competition 470 kcal, 4 tubus gél 800 kcal. És még csak egy zsebed van tele. Múltkor örököltem sponser gumicukrot, az is nagyon jó volt (éhgyomorra 3 gumicukorral elmentem tekerni).
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #290618 üzenetére
Nekem azzal jött a Merida. [link] Én nem szerettem, le is cseréltem a sima szivacsra. Ha egy pozícióban tekersz (trekking), akkor beállítható úgy, hogy jó legyen, de montin onnantól, hogy a pozíciód mozog előre, hátra, jobbra, balra, már nem lesz kényelmes, sőt, néha még rossz is, mert nem tudod átfogni rendesen a kormányt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #290684 üzenetére
Majd elkényelmesedsz. Haver mondta tegnap, amikor gurultunk át Kosdon, hogy jajj tényleg, hátra kell fordulni, mert ezen nem csipog a radar.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs