-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #219732 üzenetére
Team verzióban (7075 alu) torx van.
fulton: tegnap ~10 fokkal hidegebb volt, mint előtte napokban, lehet, hogy az is jót tett a hőháztartásnak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz flash- #219761 üzenetére
Mindenkinek más kell, ezért felesleges ezen fórumon rugózni. Akit érdekel, az utána olvas és beállítja magának, mi a jó, akit nem annyira, az fizet egy edzőnek, aki meg csak tekerne, az tekerjen. De ha egy 150 kilós ember elkezd intervallozni fogyás és jobb állóképesség szempontjából, akkor nem fogja elérni a célját.
Edzeni akkor kell, ha van egy cél, amit körül tud írni az ember. Egy verseny, egy táv, egy adott idő, egy résztáv sebesség... Ha ilyen nincs, illetve nem ismerjük, mit szeretne elérni a másik, akkor felesleges addig ajánlgatni. Montinál maradva: ugye senki nem gondolja, hogy ugyanaz a felkészülés kell egy 1,5 órás XCO versenyre és egy <16 órás Salz A távhoz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #219942 üzenetére
Szerintem csinálj képet a szétszedett csapágyról és gyűrűkről, hogy milyen sorrendben rakod össze, hátha abból látja, aki ért hozzá.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Dark Archon #219983 üzenetére
A mm-t lemérted, vagy a kiskönyvében lévő gumiméretes mm-t írtad be? Utóbbi rossz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #220171 üzenetére
Kórházban 40-re lövik a fekvő betegeknek a jelzést, ha az alatt van, akkor kiírja mikor. A 24 órás holter meg 2500 msec-nél bejelez, hogy szívritmus kimaradás, pedig az csak 24-es pulzus... tapasztalataim alapján.
Egyébként a sportdokinéni azt mondta, hogy adott embernél (adott edzettségen) minél magasabb a nappali pulzus, annál alacsonyabb az éjszakai. Tehát mondjuk egy verseny vagy intervall edzés után alacsonyabb lesz éjjel, mint egy reco után. Gyakorlatilag egy sinus görbeként mozognak az értékek.
Nála a rekord egy fiatal élsportóló éjszakai 20-as pulzusa. Köszöni, még él.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220192 üzenetére
Ezt a KOM-ot én elengedem...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz andrisbandi #220215 üzenetére
Dobd be a műanyag szelektívesbe.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #220373 üzenetére
Na én az ilyenek miatt nem megyek 2 bar alatt, csak ha úgy alakul. Elhiszem, hogy jobban tapad, meg nem ráz, meg nem tudom, de még egyszer sem ütöttem fel annyira a felnit, hogy a gumi vagy a felni elszállt volna, viszont tudom, hogy nem tudok annyira bringázni, hogy minden ilyet kikerüljek, kimozogjak.
varsam: a cikkben nincs közeli kép, de le tudom képzelni (=remélem), hogy úgy oldják meg, hogy a teteje egy puhább gumi, ami körülöleli a bemenő fékcsöveket, b.házakat. Tehát annyi lyuk marad mellette, mint a gumidugós belső kábelezésnél. A linkelt rókarájderen a kisujjam befér (olcsón kiküszöbölhető, de na).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #220459 üzenetére
Szerintem el kellene járnod csapatokkal, "profikkal" tekerni, vagy indulj el egy két versenyen tanulni, tapasztalni. Azt mondod, hogy akikkel bringázol, azok nagyon kezdők, illetve nincs körülötted olyan, akihez csatlakozhatnál, de jobban megy. Lehet, hogy csak azért nem mersz lefelé menni a mostanival, mert nem hiszed el, hogy lehet vele, illetve nem mutatják meg, hogyan, hol kell menni. Azért lehet szép tempót menni HT-vel is terepen lefelé, persze egy ugyanolyan tudású rider egy fullyn gyorsabb lesz. De már ha megy előtted egy olyan, aki jó nyomot használ, és te elhiszed, hogy ahol ő elmegy, ott te is elmész, akkor gyorsulni fogsz. Szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #220488 üzenetére
Meg azért lefelé kell, hogy ne f*ssál. Én például technikás lefelében nem vagyok jó, ahol csak engedni kell, az jobban megy.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #220536 üzenetére
A-head zárókupak.
Söröskupakost vegyél.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220722 üzenetére
Hátra is néztem, hogy jöttök-e, benned reménykedtem. 28 körül mentünk, azért outis mögött más. Meg utána Kóspallagról lefelé is más volt, látszik a számokon.
Nem koptatom el, cserélve lesz, csak az idő rövidsége miatt nem tudni mire. 32-es van fenn, 30-as van itthon, a szerelőnél meg holnap kiderül mi van. Sram kar, valami 94 vagy 96-os bcd, csak a gyári jó rá (vagy kínai).
Ha valakinek van Vác környékén 32 (esetleg 34 ) fogas NW Sram lánctányérja az írhat.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220727 üzenetére
Van az a fehér köves lejtő, oda kevés. Nyilván jó lesz a 30 is, most csak túrázgatni megyek, csak ha van megoldás, akkor legyen az. A lánc is 32-höz van csípve, hosszú távon nem fogok 30-cal menni, nem rövidítgetném. A 34 nagyon csiklandozza a fantáziám, inkább tolom, de síkon meg mehetne egy coggal feljebb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220732 üzenetére
Tegnap mindenkivel IS összefutottam, a Deszkametszőtől jött velünk Zoliwrc is. A Kóspallag utáni lefelében figyeltem, hogy pont ugyanúgy tud beletekerni a 2x11-gyel, mint én, aztán rájöttem, hogy neki gondolom 36 a nagytányér, viszont csak 11-gyel kezdődik a Shimi sor, ami pont annyit ad ki, mint a 32/10. Eddig abban a hitben voltam, hogy ott jobb az áttét, de sose számoltam utána.
Mivel a mostani hajtással általában felmegyek mindenhova (ahova nem, ott az egyensúlyérzék is hiányzik), ezért egy 10-51-es sorral rakhatnék előre 38-at. Az meg lefelé már űberkirály lenne. Mondjuk annyira a 12 sebi nem vonz, ha lesz (más bringán), akkor az AXS miatt. Az nagyon kéne.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #220792 üzenetére
Ez mondjuk ~170 euro, karbon talpas, többen is használjuk, senki sem panaszkodik rá. NW Rebel 2 Dagály utcában belebújhatsz.
Sőt, a Rebel 3-ból meg van az áhított színed. [link](#220815) Gaben92: én meg megvettem a gyári
LexusToyota alkatrészt 750€-ért. Ezzel kontextusba is került a gyökér jelző.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #220819 üzenetére
Bó'tba voltál? Paradicsomot nézted?
jjeahh: Mitas!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220876 üzenetére
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220957 üzenetére
Nem lesz jobb. 50 óránként kis szerviz, 100 óránként nagy szerviz, 1,5 évente lábcsere.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #220524 üzenetére
Megoldotta a Mester? Biztos pontos lesz a váltás szombaton. Az első kanyarig.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #221020 üzenetére
Nem tudom, én még csak kánikulában voltam. Volt pár éve egy dagonyás, azt "hetvenezresnek" nevezik azóta. Ha reggel esik, be se ülök a kocsiba, illetve egy kis körrel kezdünk, ha már ott nem fordul el a kerék, akkor ki lehet állni.
Fent van a 30-as tányér, had pörögjön a kerék.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #221039 üzenetére
Akkor nincs mese, megyünk.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Por volt, nem sár.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #221149 üzenetére
32 volt, az új lánccal terhelésre darált, 30 volt itthon. Új 32-es megrendelve.
Amúgy toltam. Volt két köves felfelé, ahol ha nincs meg a lendületed, meg a jó nyom, kifordulnak a kövek és vége. Mindkét esetben megálltak előttem páran és bem tudtam elmenni, elforgott, láb le. Ott meg nem lehet visszaülni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Rég volt ilyen, volt aki külön igényelte
Szóval szombaton volt a Crosskovácsi. A hét közbeni esők miatt mindenki f*sott, milyen lesz a pálya, mert amúgy a legjobb magyar verseny, de ha sár van, akkor agyagos, kerékberagadós, szenvedős (ilyenen még nem voltam, szerencsére). Ehhez képest az árnyékos részeken volt nedves a föld, meg volt kb 5 kerülhető nagy pocsolya. A felfelé és lefeléken a köves, gyökeres szakaszokon kellett figyelni, hogy elforog, vagy csúszik a gumi. Én a lefeléket kicsit el is spóroltam magamhoz képest az ilyen helyeken, abban lehet, hogy maradt egy kicsi (nem tesz jót a versenyzésnek, ha az embernek már nem csak magával kell törődnie... ). Annyi volt a terv, hogy érjek körbe úgy, hogy nem purcanok ki, illetve jól be tudjam osztani a dolgokat. Kajára most figyeltem előtte (csütörtöktől csak tészta, verseny reggelén rajtig 1,5 l Magnesia), és közben is (szokásos gumibogyó szörp + víz), illetve mivel nem tudok annyit menni, mint eddig, ezért a súlycsökkentést választottam. A terv az volt, hogy április 4-től a verseny előtti hétvégéig 87,5 kg-ról le kell menni 82-re, ha nagyon könnyen megy, akkor max 80-ig. Május közepén 80,5-et mérlegeltem, után kicsit elengedtem a dolgot, de a súly maradt, és úgy néz ki bejött. Szóval a hegyi versenyzésnél még mindig fontos szempont, hogy mekkora súlyt kell felvinni a hegyre (kilogrammbuzulás ). Mondjuk, hogy elégedett vagyok, azt még mindig rossz megélni, hogy voltam már gyorsabb is (függetlenül attól, hogy tudom, miért van ez, és egy pillanatig sem bánom, hogy nem a bringán ülök, de na.. ilyenkor érti meg az ember, hogy egy pro versenyző miért törik össze, ha valami gebasz miatt kezd hátra csúszni). Van, akinél azt hittem gyorsabb vagyok, de nem; rég volt ilyen, hogy lányok megelőznek, vagy egy csajjal meccselek az utolsó km DH-kon (sokan szeretnének úgy tekerni, mint ezek a csajok), de azért nem haladt olyan rosszul a bringa. Speedmax szegmensen nem sikerült javítani , pulzus annyi, mint régen volt, csak a sebesség lassabb 1 km/h-val.
Strava
Ifa megy a hegyen Ennyi sár volt 35 km után az alsó csövön, utána sem volt szinte semmi.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #221255 üzenetére
Ahol a kép készült? Nagy-Kopasz youtube, a háromszög felső sarkában készült a kép, ami utána van a videóban is, az egy jó kis mászás, neked kötelező.
Még egy onboard videó.Csokicsibesz: pont ugyanígy voltam vele egy éve. Majd elkezdesz megint aludni és jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #221263 üzenetére
Az a Ring, az XCO ez meg az XCM pálya. A hosszútávban van valami épített pálya, tippre az lesz a Ring egy része.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #221265 üzenetére
Nem kap el a gépszíj, nincs ezzel gond. Akkor kell csinálni, ha érdekel. Addig meg örömbringázni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Wombath #221270 üzenetére
Amikor összefutottunk már kapkodás volt, és utána jutott eszembe, hogy basszus, megnéztem volna élőben a Yetit, de a Strava szerint nem azzal voltál. Meg mondjuk a sárra készülve amúgy is érthető. Tényleg, ha már sár: miért nem a fat?(#221271) Hasaggymeg : gipszelt kézzel sz*r fürdetni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #221281 üzenetére
Most érkezik egy 180 mm-es első tárcsa és egy pár fékbetét 6000 Ft + áfa áron német webshopból. Remélem beválik, majd mesélek róla. Bár többen használják már a fékbetétet, szóval nem izgulok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #221284 üzenetére
Ááá, az nem lehet, hiszen a Sram fékek nem jók. A váltókar az elég agresszív, én imádom ahogy izomból átrakja, valakinek meg ez a csattogós hangja sem tetszik. Az alsó kart könnyű megszokni, utána logikusabbnak is tűnik.
Tárcsa és betét. Quaxar, én tyuksz@rnak hívom. A betét azért csak gyantás, mert ez olcsóbb: a sima Guide-ot egyikhez sem sorolták fel (csak a Guide RE-t, de annak meg az alsó íven van egy kis bevágás, ami az enyémen nincs. Viszont ahogy néztem, a Sram/Avid Trail betétje ugyanaz lesz. Ha beválik, jöhet a fémes.
Tárcsára kíváncsi leszek, tippre hamarabb fog kopni, de a legolcsóbb Sram 2,7x ennyibe kerül és kb 1,4x ennyi a súlya (előbbi fontosabb volt).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #221346 üzenetére
jó illatok jöttek a svédasztal felől
Finnországban svédasztal?
A citromos fekete teJa és a májkrémes zsemle illata libbent az Ikea Bjursta irányából.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #221386 üzenetére
Emlékeim homályosak, de a kerekek megemelése miatt az ülés 10 cm-rel feljebb van, mintha a földn állna a bringa, arra azért nem huppanok fel olyan könnyen (főleg, hogy nekem fal mellett volt a bringa), tehát vagy átemelem a lábam a felsőcsövön, és felakadnak a golyók (mert ugye az is 10 cm-re feljebb van), vagy rálépek a pedálra és úgy lépek fel. De már régen volt, azt sem tudom hogy kell. De az tuti, hogy volt olyan, hogy majdnem elborultam vele.
---
Ki miért iszik iso-t? Mindig annyit teker és olyan intenzitással, hogy pótolni kell pont abban az 1-2-3 órában a sókat és ásványi anyagokat, vagy a szénhidrát (kcal) pótlás miatt?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Köszi a válaszokat. Csak azért írtam, hogy ne az isotól várja senki se a csodát, hogy attól fog jól tekerni. Vagy semmi, vagy nagyon kevés kcal van benne, a lényege a kiizadt sók és ásványi anyagok pótlása. Aki úgy érzi, jobban megy a tekerés az isotól, az valszeg dehidratált, és a folyadékpótlás segít. Szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #221452 üzenetére
Amivel szerintem érdemes számolni, hogy állóképességi edzések után megnő az éhségérzet, ilyenkor kell tudni nem több kalóriát bevinni, mint amit az ember elégetett.
Ide tartozik még az, amikor valaki azt mondja, hogy neki nem kell semmi kaja/pia a tekerésre, majd mikor hazaér megpusztulva, kieszi a hűtőt meg megiszik 1,5 liter vizet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Ringman #221471 üzenetére
Az apró/marketplace nincs még tele XLC táskával? Ha valakinek kell féláron, akkor tudok olyat, aki beszélt már olyannal, aki hallotta, hogy a Crosskovácsin járt a középtáv nevezés mellé.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest