-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170063 üzenetére
A Magyarországi Rock Shox forgalmazó a Biker kft, a concept store-ba semmi értelme bemenni, meg amúgy sincs hozzá semmi közük. A berguson hozzállása már vitatható, mert egy ilyen értékű kerékpárnál akár saját költségre is illene gyorsan orvosolni a problémát, aztán majd ők ráérnek leboxolni a bikerrel. A tagok szervizéhez kevesen értenek, abban semmi rossz nincs ha egy bolt ilyet nem vállal, elküldik szépen a dr.bike-nak megcsinálják és kész.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170129 üzenetére
Én tökéletesen értem a problémád, és nyilván neked mint vásárlónak nem kell tudnod, hogy adott alkatrész melyik forgalmazóhoz tartozik. Az átirányítást úgy értettem, hogy engem mint "bringaboltost" irányítottak az adott alkatrész forgalmazójához amikor pl anno kerékpár forgalmazóknál jeleztem egy garis problémát! Téged mint vásárlót nem irányítanak sehova! Te a Bergusontól vetted a komplett kerékpárt, tehát ha bármilyen problémád van a kerékpárral ami garanciális időn belül van és valóban garanciális ügy, azt a Berguson-nak (vagy bármely egyéb boltnak ahol épp a kerékpár vásárlás történt) kötelessége intézni! Az nem a vásárló problémája, hogy majd a bolt hogyan intézi a forgalmazóval! Én csak azért írtam, hogy esetleg érdemes megkeresnek a Rock Shox forgalmazóját, jelen esetben a Biker-t, mert így van esélyed rá, hogy gyorsabb lesz, illetve közvetlenül azokkal tudsz beszélni akik majd intézik a szervizt vagy cserélik az alkatrészt! Persze ez nem muszáj, csak egy lehetőség.
A Sram/Rock shox egy prémium gyártó! Szó nincs itt kínai szarról! De nyilván bármi elromolhat, egy 100 milliós Rolls Royce is elromolhat! Olyan termék a világon nincs amiben 100%-ig biztos lehetsz, hogy nem romlik el, nem foghatsz ki belőle hibásat. A Te problémád az ügyintézés, ebben hibás a Berguson és lehet a Biker is, bár ezt nem tudjuk most pontosan. A Merida ebben azért sem lehet hibás, mert eleve egy prémium alkatrészt épít be, és azért mert mondjuk egy adott országban adott alkatrész forgalmazója nincs a toppon, még nem jelenti azt, hogy globálisan is probléma van az adott alkatrész szerviz hátterével. A Rock shox amúgy is egy felhasználó barát termék, elég sok információ, alkatrész, szerszám elérhető hozzá interneten. Ez nem jelenti azt, hogy bárki megjavítja, de mondjuk egy Fox klasszissal macerásabb. A Merida mögött komoly háttérszolgáltatás van! A hazai Sram forgalmazó viszont kérdőjeles, de ez túl kis porszem a gépezetben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170134 üzenetére
Sajnos a Meridának semmi köze a Sram-hoz. Nincs olyan, hogy ő hogyan engedheti meg, mert ebbe nincs beleszólása, hogy ki forgalmazza a Sram-ot egy adott országban és nemzetközi szinten egy magyar Sram forgalmazó kb egy porszem. Itt maximum annyi történhet, hogyha a magyar Sram forgalmazó nem produkálja a megfelelő számokat és túl sok panasz érkezik be, akkor elveheti a Sram a forgalmazást a Biker-től. Rock Shox helyett meg nem nagyon tud mást beépíteni egy prémium kerékpár gyártó, mert ami van helyette az vagy rosszabb minőségű, vagy drágább. A Rock Shox-ot nem lehet megkerülni.
Én értem, hogy most itt neked adódott egy kellemetlen szituációd, de ez nem a Merida sara. Ha egy lelkiismeretesebb kereskedőtől vásárolod a bringát, valószínűleg el sem jutsz idáig, mert már rég megoldották volna neked ezt a tag problémát. Annyit viszont én is támogatok, hogy ahol lehet panaszold be a Berguson-t, mert viszont a Berguson a hazai Merida legnagyobb kisker partnere és ez valóban negatívan érinti a márkát. Túl jól csinálják a Merida forgalmazását nagykerszinten ahhoz, hogy ilyen magatartás beleférjen kisker szinten!
De mint nagyker a Bikefun/Merida utcahosszal jár a többi hazai kerékpár forgalmazó előtt, ebben biztos lehetsz! Mind mennyiségben, mind márka megjelenésben, támogatásban!
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Somatom #170166 üzenetére
A békéltető testület az nem bíróság, hanem a területi iparkamara mellett működő testület. A kolléga teljesen jól mondta, nem kötelező erejű a döntése (kivéve ha van alávetési nyilatkozat).
Általában szavatosság-jótálássi ügyekkel nem éri meg elmenni íróságra, mert nagyobb az ügyvédi költség, mint a pertárgy érték. De ha nagyon szeretnél pereskedni én szívesen segítek.
-
őstag
válasz Somatom #170177 üzenetére
ahogy a többiek mondták, először próbálj meg egy kompromisszumos javaslattal előállni a Bergusonnak (csere egy másik tagra) és/vagy tehetsz egy próbát a Concept Store-ban is.
a Bergusonban lehetőség szerint igyekezz a tulajdonossal beszélni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Somatom #170187 üzenetére
a dr bike-ot személyesen is megtalálod egyébként, velük beszéltél már? (igaz Csepelen vannak) hátha mondanak valamit, ami kapaszkodó lehet az ügyedben
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
metrion
aktív tag
válasz Somatom #170187 üzenetére
Ahogy látom neked se könnyű az ügyintézés. Én a Decathlonnal szívtam meg, de a vége jól sikerült, 50 ezerrel drágább bringa plusz 5000 Ft-os ajándékkártya és egy láncnyúlásmérő. Ez így korrekt volt. Amit csináltam, hogy e-mailekkel bombáztam őket, utána telefonon, kb tudták ki vagyok. A végén mikor meguntam akkor már az áruház vezetővel harcoltam, aztán sikerült dűlőre jutnunk egymással. A lényeg kezdj el g*cizni.
-
metrion
aktív tag
válasz Somatom #170198 üzenetére
Cserélni kellene azt az alkatrészt, ők is jobban járnának. Az meg hogy szabin lesz a srác, és?! Attól még kellene mennie a szervíznek, kivéve ha egyetlen egy ember szervízel ott. Hétfőn beszélj a tulajjal, hogy ne csöveskedjenek és adjanak egy új tagot és kárpótoljanak valamivel.
-
arcitec
addikt
válasz Somatom #170209 üzenetére
Azért én már csak megtudnám mi is az amit javítottak elsőre, majd másodikra. Számomra az is fura, hogy u.a hibát szakszerűen kijavítanak és ismételten hibássá válik. Mi az amit másodszorra már véglegesen sikerül megjavítani,amit elsőre nem. Már az is bonyolult, ahogy leírtam.
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #170198 üzenetére
Concept Store-ba rendesek a srácok, segítőkészek és jól is szerelnek, remélem nem az marad meg az emberekben hogy egy lapon említed a Bergusonnal.
A srác segíteni próbált, mondhatta volna hogy haver: vidd vissza a Bergusonba ahol vetted és keressenek meg Ők minket, de nem ezt tette, sajnos.... -
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170244 üzenetére
Én ilyet nem írtam! Nyilván megvannak a felelősök, de ez pont nem a Concept Store, ennyit írtam! Mindenki érti a problémád, és azt is megértem, hogy egy bizonyos szint után már az ember mindenkit hibáztat, de ezt a Berguson-nak és a Biker-nek kell megoldania! Ha nem akarják, tedd meg a szükséges jogi lépéseket! Ennyit tudsz tenni!
Zsohi: Én mindig csodálkozva olvasom ezeket a kijelentéseket, hogy egy rugós/levegős tag szerviz semmiből sem áll, kb mintha egy belső cseréről beszélgetnénk. Miközben az egyik legösszetettebb művelet egy kerékpár szerelése során. Nem véletlenül nem nyúlnak hozzá sokan, hanem kerékpár boltok is kiadják külsős szervizeknek, amiből nem sok van országszerte. Somatom tagja ereszti a levegőt, ilyen esetben egy full service kit-et kell beépíteni, hogy biztosra menj. A tömítéseken nem látszik szemre, hogy jó vagy rossz, ezért az összeset ki kell cserélni ilyen esetben. Ez azt jelenti, hogy a tagot fullra szét kell szedni, elég sok alkatrész van egy tagban és elég 2 db kis lemezkét felcserélni, már nem fog jól működni. Egy csomó pontja van a műveletnek ahol el lehet szúrni. Kellenek hozzá a megfelelő olajak, telózsír, szerszámok, egy normális műhely. Nyilván nem agysebészet és megtanulható, de távolról sem olyan egyszerű, ha az lenne akkor minden szervizben rutin szerűen csinálnák, és ez valahogy még sincs így. Ahhoz, hogy az ember magabiztosan nyúljon egy taghoz, sok éves gyakorlat kell!
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Somatom #170262 üzenetére
Szerintem a teljes magyar piacra ez a jellemző. Hamarabb vennék külföldi webshopból új bringát, mint itthonról. Én használtan vettem, de 1 év garival. Az eladó nem töri magát, hogy megjavítsa/cserélje a tagomat. Én rohangáltam vele már 3 helyre, az ő szerelője után még rosszabb lett, mint volt.
https://barbieripnk.hu/
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170262 üzenetére
Itt cselekednie a Berguson-nak kell, meg utána a Biker-nek. Nyilván az a forgalmazónak sem jó, hogyha az terjed el, hogy a Merida garanciáztatása macerás épp ezért nekik a Berguson-t kéne seggbe rúgni. De azt nem várhatod el, hogy a Concept Store intézze a tagod javítását, a Concept Store-ban erre eleve nincs lehetőség, mert ott nincs is rendes műhely, ők is csak a dr.bike-ba tudják küldeni vagy a bikernek. Értem, hogy most fel vagy háborodva, de azért nem mindenhol működik ez így, manitou villa garis cseréjét kb 1 hét alatt intéztem el a Bone Shaker-el, az is egy zsír új Merida bringát érintett. Vannak lelkiismeretes boltok Magyarországon is, és vannak kontárok külföldön is, ráadásul ha valami nem úgy sikerül autózhatsz több száz vagy ezer km-t. Erre is láttam már példákat.
bringasisti: Betanított szakmunkások a tesco-ban vannak, azokat hívnám annak. Ismerem én már ezt a na majd én megcsinálom hozzáállást, meg az átlagos szakmai intelligenciára is láttam példákat, aztán az lesz, hogy több kárt csinálnak mint hasznot. Nem mellesleg amikor egy tag ereszt és állandóan rá kell pumpálni, jellemzően átereszti a levegőt a negatív kamrába, ahol akkora nyomás keletkezik az állandó rápumpálástól, hogy szerviz előtt hiába ereszted el a tagot, maga a légkamra alig letekerhető, és ha sikerül, akkor úgy robban szét mint egy kézigránát (8bar-ra fújt gumi szétrobbanása kutya f@sza) ha nem gondoskodsz arról, hogy a légkamra ne tudjon lerepülni. Én óvva intek mindenkit attól, hogy szakmai tudás nélkül nekiálljon tagot szerelni! Van aki megfogadja, belátja, hogy jobban jár ha szakemberhez viszi, van aki meg úgy is mindennek nekiáll, aztán vagy sikerül vagy nem, általában nem.
xy.zsolt: És ez még abszolút nem a legbonyolultabb tag. Ahhoz, hogy valaki ezekhez valóban rutin szerűen értsen, oktatások kellenek, komoly szakemberektől kell tanulni! Aztán persze ha valaki jó műszaki érzékkel rendelkezik meg lehet ezt akár 1-2 év alatt is elég jól tanulni, de mindenképpen kell egy mester aki átadja a tudást és megmutatja. Azt nem mondom, hogy segítség nélkül nem lehet megcsinálni kisebb karbantartásokat, pusztán leírások alapján, de az még csak a jéghegy csúcsa.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #170294 üzenetére
Nekem a Rose átlagosan 3-5 (!) napra válaszolt minden levelemre. ...szerinted mennyi ideig kellett volna nélkülöznöm a pedálokat ha visszaküldöm? Van máshol is gond,főleg most,hogy mindenki bringázni szeretne,lehetne ezt a Covidot akár bringavírusnak nevezni. Ugyanakkor persze igazad van,helyedben én is ugyanazt tenném amit te.
Runner...ez érvényes minden komolyabb teljesítményt igénylő tevékenységre,alázat nélkül nagy pofával nincs teljesítmény,tudás,eredmény,semmi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Somatom #170306 üzenetére
Nálam sokkal nagyobb volt a baj.
Komplett vázat kellett cserélni.
Berguson pont ugyan így viselkedett, elhajtottak, hazudoztak.
A Merida Concept Store szó nélkül felvállalta és cserélte a vázat.
Lassan ment, mert múlt év novemberben már nem volt itthon váz, utána meg jött a koronavírus.
Májusra megvolt a csere.
A Berguson egy szemét banda, SOHA nem fogok ott többet vásárolni.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170297 üzenetére
Ebben igazad van, és a garancia is a komplett bringára szól, bár a vázra több a gari. Neked valóban nem kéne azzal foglalkozni, hogy melyik alkatrészére ki adja a garanciát, erre van elvileg a kereskedő, hogy neked ezeket intézze! De ez most valamilyen okból kifolyólag nehézkesen megy. Viszont a kerékpár forgalmazónak már ehhez nincs köze, ő csak az illetékeshez tud irányítani. A forgalmazónak a vázhoz van köze! Veled a kereskedő b@szott ki és nem a Merida forgalmazó.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170347 üzenetére
Szerintem mindent leírtam a témával kapcsolatban, úgy látom neked sem sikerült megérteni. Nyilván ez nem jó a Meridának se, azt is leírtam, hogy a Biker is érdekes cég, meg lesz a megfelelő számú panasz, elképzelhető, hogy majd valami történik. Én is úgy gondolom, hogy nem jó kézben van a Sram/RS, de a legtöbb bringát RS cuccokkal szerelik és akármennyire is szeretnéd ebbe belehúzni a Merida forgalmazót, itt a ludas a Berguson és a Biker. Azt megértem, hogy a te szempontból teljesen mindegy, hogy ki intézi, csak intézze, de mindennek van egy folyamata. Az adásvétel közted és a Berguson között jött létre. A tanulság ebből az, hogy legközelebb nem náluk vásárolsz. A Meridát kár ezért ekézni, mert ez nem rajtuk múlt. A Bikert meg kb mindenki utálja a bringás szakmában és csak úgy tudod őket megkerülni ha olyan bringát veszel amiben nem RS cuccok vannak, de így igen sok bringa kiesik. Személyes véleményem az, hogy itt a fő köcsög a Berguson, egy normális kereskedő már rég megoldotta volna neked Biker nélkül is.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170361 üzenetére
Te azt honnan tudod, hogy a Bikerre még nem volt panasz, akár a Meridától meg máshonnan is? Mint mondtam mindenki utálja őket! Pont azért mert lassúak, nyögve nyelős náluk minden. De a Sram forgalmazását azt csak a Sram tudja elvenni tőlük! És, hogy miért van még mindig a bikernél a Sram? Hát ez számomra is rejtély!
Én tökéletesen értem, hogy inkább gariztatni lenne észszerűbb, abban sajnos nem tudok segíteni, de a javításban igen! Egyébként ha javítható, nem gondolnám, hogy egy korrekt nagy szerviz után bármi baja lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170366 üzenetére
Ehhez szerintem a Merida kevés, de ha már több kerékpár forgalmazó együtt lobbizna ellenük, akkor lehet lenne valami változás. Az biztos, hogy nem jó, hogy egy ekkora márka mint a Sram nincs jó kézben itthon!
A külföldön vásárlásnak is megvannak a buktatói, de nyilván ma már egy tényleges alternatíva, főleg a webshop-ok. Csak akkor legyen a vásárlóban is annyi gerinc, hogy majd ha garanciáztatni kell, nem a hazai kereskedőnél vagy forgalmazónál veri az asztalt, mert erre már láttam nem egy nem két példát! Meg azért arra is jók a hazai kereskedők, hogy mindent megkérdezzenek, kipróbáljanak amit tudnak, akár órákra lefoglalják az alkalmazottakat, aztán szépen megrendelik külföldről pár száz euróval olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170368 üzenetére
Ebbe én ilyen szinten nem látok bele, nem tudok neked erre válaszolni. Fogalmam nincs, hogy miért van még mindig a Bikernél a Sram, mert az egészen biztos, hogy panasz már volt rájuk. De azért egy forgalmazást elvenni egy cégtől nem mindig olyan egyszerű! Én arra gondolok, hogy a Biker töketlenkedését a legtöbb hazai, normális kereskedő saját kézbe veszi. Egyrészt az RS egy jó cucc (jó persze Te most nem ezt gondolod a fenti okok miatt), nagyon ritkán van garanciális probléma egy RS taggal, villával. Ha még is adódik, azt saját hatáskörben a kereskedők akár a saját szervizükben, akár a Dr.Bike-nál, belátható határidőn belül megoldják, aztán ráérnek boxolni a Bikerrel, de egy normális kereskedő nem a vásárlóját szívatja, azért mert az adott alkatrész forgalmazója töketlen. Akár saját költségre is belefér egy tag szerviz egy komolyabb boltnak, és a jó viszony megmaradása meg is ér ennyit! Szóval ezért is írtam, hogy egy normális kereskedő már rég megoldotta volna neked Biker nélkül is. Legalább is ahol én dolgozom, ott ez nem így megy, hogy a vásárlókat szívatjuk. Mindent megoldunk a szervizünkben!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170370 üzenetére
Normális szervizben általában ott lapul a fiókban a legtöbb taghoz, villához a javító szett. Nálunk is van két teli dobozzal Fox-hoz és RS-hez. Persze előfordulhat, hogy valami épp nincs. Ugye ilyenkor van szopás a bikerrel, mert itthon tőlük lehet venni RS-hez cuccokat, de külföldről is 1 hét alatt megjön. Ha meg van a bikernél, akkor onnan pár nap. A szervizek átfutása pedig általában 1 hét szokott lenni szezonban, én otthon privátban ennél igyekszem hamarabb is megoldani, csak ugye most jövő héten szabin vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170372 üzenetére
Hogyan intézné el saját hatáskörben? Nagykerből kb 10 ezer ft a service kit az üzletnek, és egy tapasztalt szerelő nagyjából 1 óra alatt elvégzi a teljes szervizt a tagon. Majd visszaszerelik a bringádba, Te meg tekersz tovább! Ennyi. Persze ehhez nem árt ha dolgozik olyan ember a cégnél aki tudja merre hány méter a tagokat illetően. A Bergusonnal azért megy a szarakodás mert nincs náluk olyan ember aki hozzá merne nyúlni.
Szabadság miatt külföldön is szünetelhet sok minden! Jó párszor volt olyan, még a Bergamont-al, hogy az email-re majdnem 1 hónap múlva reagáltak. Bocsi, szabadság volt. Szóval nehogy azt hidd, hogy azért mert külföld, akkor ott minden rendben.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Somatom #170366 üzenetére
egy Merida nagyjából 2 millió kerékpárt gyárt
a hazai forgalmazó nagyjából 3-4 ezer kerékpárt ad el itthon (vesz meg a Meridától)
szerinted mit tud "kierőszakolni" a gyártótól?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Somatom #170420 üzenetére
hidd el elég sok importőr (és rajtuk keresztül kiskereskedő, és a végén a fogyasztó) sz.pik a Biker, a Melux, vagy a Bringaland miatt az általuk forgalmazott márkák garanciális kezelése okán, arról meg ne is beszéljünk, ha olyan alkatrész van a bringában, aminek nincs hazai forgalmazása.... mondjuk Race Face (pedig egyre több hajtás / dropper / komány / stucni jelenik meg a specifikációkban) vagy e*Thirteen, Newmen, Syntace, stb.
persze téged ez nem vigasztal, nem is azért írom.
remélem vezet eredményre ma a beszélgetésed a Bergusonban (fingers crossed)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
zsocy
őstag
válasz Somatom #170482 üzenetére
Beleálltatok az emberbe pedig nem kérdezett akkora hülyeséget. Van egy full kész út ami le van kordonozva. Nem azt kérdezte merre menjen hogy kikerülje meg hogy át lehet-e ugrani a munkásokat, hanem hogy mikor jön ki az állami apparat és vágja át a szalagot. (augusztusban)
Az már lehet az ő baja hogy miért zavarja a kordon ha amúgy megkerülhető, de érthető és értelmes volt a kérdése.
Nálunk a tónál is volt ilyen út, kész volt de amíg nem jött a kormánytag vigyorogni addig hivatalosan nem volt használható. -
B-L-A-C-K
titán
válasz Somatom #170793 üzenetére
Ha 0 rugózása lenne akkor azt mondanám igen, de mivel van így nem vészes, 1.5 év alatt ~10e km-t mentem, és nem kerültem még olyan szituációba amire azt mondtam volna hogy örülök hogy megúsztam. Ésszel kell használni, úgy mint egy motort, vagy akár egy biciklit.
Amúgy sajnos pont ezért utálnak minket a biciklisek, meg mindenki ám blokk, mert sok hülye rolleres nem tud közlekedni vele, csak húzza neki.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Somatom #170868 üzenetére
Persze, ezeket a fosokat hagyjuk már Látszik, hogy nem veretett a vak sötét erdőben, aki ilyeneket ajánlgat. Még a Buster 2000 mellé is kell 1-2 kisebb, szórt fényű cucc, hogy meglegyen a rendes térérzet. Büdzsé fronton nekem ez bevált, nem egy Sigma, de korrekt a fényerő. Nagyon fontos, hogy sisakon legyen egy erős, fókuszált fényű cucc, hogy oda tudj világítani, ahova menni szeretnél. Kormányon 2 db S2+, ezek közelre jól világítanak, középtávra meg valami szintén bringás eszköz javasolt, például nekem az FX70 tölti be ezt a szerepkört. Ezek együtt adnak annyi fényt, hogy a jól ismert, 100x bejárt útvonalaimon tudok olyan tempót menni, mint világosban (lefelé PR-ekből sok van, ami vak sötétben jött össze).
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #170904 üzenetére
Ezt sem igazán értem,a váltó oda teszi a láncot ahova állítod függetlenül attól,hogy hol az első tányér. Hátrafelé pörgetve lehet,hogy egy elállított láncvonallal elmászik,mert akkor állítás nélkül egyenesen jön az első tányérról a hátsóra,de előre hajtva akárhonnan is jön a lánc elölről az belefut a váltókanálba mely pontosan a kért hátsó tányérra kényszeríti azt még ha 20-30°szögben is érkezik...nem?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- PlayStation 5
- Parfüm topik
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nők, nőügyek (18+)
- Futás, futópályák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs