-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153368 üzenetére
Hull ez a sz@r és félő reggelre jégpáncél lesz minden. ...még mindig reménykedek valami NHH-ban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153366 üzenetére
Elindultam a Csibitől,majd a Híúz ház mellett a jégpáncélon estem egyet,aztán onnan 100 méterre még egy nagyobbat,aztán...megfogadtam tanácsod és elindultam a gyalogösvényen. Ott sem volt sok köszönet benne,sáros nyomvályú,beszakadó pocsolyák aztán végül eső. Kóvályogtam 2 órát az erdőben,megmászva mindent amit megbírtam,aztán szó szerint szétfagytam az aszfalton lefele,még úgy is,hogy egy ideig a sínek mellett mentem a földúton,majd megmásztam az aszfaltról jobbra nyíló vagy 2 utcát (egyik a Lejtő utca,mely nevéhez hűen van vagy 20%-os is) melegedés végett.Nagyon ramaty ez az idő kerékpározni!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153378 üzenetére
Én még szárazban sem biztos megtalálom az utat felfele (gyalogösvényt) az a Lectoros meg egy állat. Csak válogattam a járható utak között az erdőben és mentem bátran mint Jancsi és Juliska,mert tudtam saját nyomomon csak nem fogok eltévedni. Azon a jégpáncélon csak azért indultam el (most kezd fájni a seggem,mert másodszor arra estem ) mert gondoltam fentebb már járható lesz.Hát...volt is egy kis halálfélelmem,egy ismerősöm jégen törte el combcsontját montival.
jjeahh...hát az faxa terep,olyanra vágyom én is télen,de itt úgy felmelegedett,hogy bár eleinte azt gondoltam csak a fákról esik rám a víz,rendesen esett az eső az erdőben! A havas,jeges,latyakra már csak egy kis eső hiányzott! Csak 2-3 °C-vel kellet volna kevesebb legyen,máris jobb lett volna,de így már a nyomvályúkba is sár volt a vékony jéghártya alatt.
Tothgera...ha tudom erre látogatsz,kiretusáltam volna mindkettőt. 6030D is viccelődött,hogy rá lehet ülni arra a Stamp3 pedálra,de úgy eltűnik a Panda munkavédelmi bakancsom talpa alatt mintha csak egy egbíter lenne. 2,5 óra alatt 1 vastag zoknival bizony még abban is fagyott a lábam lefele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153388 üzenetére
Néhányszor itthon kondiztam (ugrálás,nyújtás,ütések,rúgások) és olyan port eredményezett,mintha 2 hónapja nem takarítottunk volna a házban. Zaszony nem tudta,csak értetlenkedett.
(#153389) cdl...köddel a legnagyobb bajom,hogy kicsapódik az úton és sárpermetet képez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153431 üzenetére
triálboj...szerintem minden bringánál odafolyik az a víz ami a nyeregcsövön a nyegercsővázba folyik mosásnál,csak hát az nem volna szabad kimossa a zsírt olyan gyorsan.Lehet ez a bepréselt csapágy egy másik átka,hogy mivel benne van a csapágyházban és nem kint,az ami tulajdonképp ott tarja a felgyűlt vizet...legalábbis úgy gondolom.
Massmurderer...amúgy nem is tudom miért nem fúrnak lyukat a csapágyház aljára,régebbi acél vázaknál volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #153450 üzenetére
Ja, igen, akartam írni a nyeregcső szutyadék/beázásra, hogy talán itt láttam, de nyár óta én is egy 5 centis belsődarabot húztam a nyeregbilincs környékére, és működik. azóta nem kellett takarítanom recsegés miatt. Ismerem a gumírozott betétes bilincset is, nem próbáltam, de szerintem kevésbé véd, mint egy ráfeszülő belső (valami szoros méretet érdemes használni, én trekking belsőből csináltam. Az országúti latex belsőm elszakadt hamar a csavartól, a butyl bírja) Legutóbbi kép
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
B-L-A-C-K
titán
válasz 6030D #153501 üzenetére
Már megrendeltem, de előtte néztem azt az oldalt is, de amit mutattál nem jó, nekem Closer kivitel kell (más a működése a fékkarban lévő kapcsolónak), az meg nincs raktáron nekik.
Massmurderer: Én is így rendeltem (2db-ot), szettbe nem volt pont ez a kivitel.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #153518 üzenetére
Egy dh-s haver azt mondta, hogy a vázak eleve úgy vannak kialakítva, hogy minden cső lyukas picit a hegesztés miatt, és normális ha a középrészhez bejut a víz, és szerinte ez a műanyag rész pont azért van ott, hogy meggátolja a víz, és a csapágyak közti fajtalankodást. Aki jár olyan SZAKszervizben, ami nem csak nevében tartalmaz szakikat, kérdezze már meg legyen szíves, ez 100% hogy így van, mert akkor mégse a shimano meg a berga a majom, hanem aki kihagyta azt a szart a beszerelésnél, azzal az indokkal úgysincs semmi értelme, csak nehezebb tőle egyenesen berakni.
Amúgy, meglepően jól helyrejött a rozsdás rész is, nem mertem wd-t nyomni bele, elkezdtem zsírral kenni, tunkoltam amennyit tudtam, és szépen kihozott elég sok rozsdalevet, forgattam pár percig, majd összeraktam, a runner butter csodákra képes!
Próbálta már valaki ezt a módszert, hogy tisztább hajtást kapjon? A lényege, hogy miután tisztára, és szárazra törölt minden hajtás elemet, befújja wd-vel, majd pemzlivel elkeni, végül letörli. Én most megjátszottam, szépen végigcsináltam, kíváncsi vagyok mi haszna lesz, szerintem hosszú távon nem működik, vagy lekopik magától, vagy az első mosásnál annyi neki, de egy próbát megér.
A tiszta hajtásra amúgy 2 megoldás van, az első a drágább és zajosabb, a squirt, a második az olcsóbb, de hamar lekopik a mucoff dry. Nekem jelenleg a csodakerámiás, zöld kupakos mucoff van, háát, a lényeg hogy ennyi pénzt nem ér egy olaj, de tény, hogy csendes, sokáig rajta marad, és nem annyira ganés tőle a lánc. 2014 óta minden évben más olajat használok, és eddig egyikről sem tudnék csak pozitívumokat mondani, szóval nem egyszerű jót választani."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #153570 üzenetére
De király, honnan buheráltad? Úgy rémlett, hogy az enyém is 200 gramm alatt van, de rosszul emlékeztem, 224g . Mondjuk a WTB Volt Comp után így is előrelépés volt, az 316g.
Amúgy ez a Prime TI Sprint nekem az első nyergem, ami nem akar kopni és kifényesedni, nagyon ellenálló a felülete.Ironizer: mit csinál arrafelé az erdőkben annyi munkagép? Már sokszor írták mások is, de nem értem, felénk nagyon ritkán cseszik szét az erdei utakat.
twine: mindegy, a lényeg csak annyi, hogy úgy rakd fel, hogy a szenzor közel legyen a mágneshez és érzékelje minden kerékfordulatnál.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #153591 üzenetére
Hasaggymeg méri a pulzusát? Hol lehet megnézni? Linket!
Ironizer: Sisakot viszonylag olcsón is meg lehet úszni és ha terepezel, meg nem ódzkodsz tőle, nagyon ajánlom, hogy minél hamarabb szerezd be, úgy egy évig az elején nekem sem volt és ma már alig hiszem el, hogy túléltem . Pedig én is óvatos vagyok.
Fall-N: elég sz*r lehet így terepezni, bár gondolom akkor van a legnagyobb gond, ha sár van. Egyszer ha eljutok felétek bringával, mindenképp kipróbálnám a montizást ott is, sok szempontból kíváncsi vagyok milyen körülmények között, milyen tájon tekernek a topiklakók .
Itt is szokott gond lenni amúgy az erdei utakkal, de másféle, felénk le szokták őket szórni zúzott kővel, hogy ne legyen sár és amíg le nem taposódik addig nagyon csúszik, főleg kanyarokban, vagy ha fékezni kell.ZolkoW: nem vagyok bátor . Kormányt, stucnit, vázat, kereket, pedált, nyeregcsövet nem mernék kínait venni, viszont tartozékokból, mint pl. lámpák szinte csak azt veszek.
xy.zsolt: a srác nyitott első gyorszárral bringázik? Extrém
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153591 üzenetére
Belevisztek minden rosszba. Amúgy tegnap azt hittem eljött a kerékcsere ideje,mert hazafele beakadhatott a fekvő kalapács és folyton vitte magával a sort szabadonfutás helyett,ki-ki feszítve a váltó kanalat a maximumig.Érdekes hangja volt ...aztán otthon meghallgattam és még mindig működik 4-ből a 3,így marad még pár 100 km-t,amíg csereéretté válik a lánc és sor,akkor majd megy a kerék is a levesbe...vagy Erdélybe. Ja,és minap újra felhozta a tányér a láncot! Bár már életciklusa 80%-ánál lehet a lánc,a hajtómű meg csak valahol 20%-ánál,így nincs magyarázat erre a jelenségre. Egy ideje azt gyanítom,hogy a láncvonal/villa kialakítás és az XT váltókanál rugó veleszületett gyengesége körül lehet a kutya elásva. Egy valószínű,éspedig,hogy egy gyűrűvel hamarosan kijjebb helyezem a láncvonalat,megnövelve itt a távolságot a nagy tányér és a láncvilla között,ezzel megakadályozva a lánc felhozatala utáni beszorulást, és a majdani váltócsere előtt megpróbálok a kanálrugón poénból egy további kört feszíteni,ha egyáltalán kibírja törés nélkül,mert egy erős váltókanál biztos letépné a láncot az esetleges chainsucking lánckerékről.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #153659 üzenetére
Jó az Osprey Syncro hátizsák, nagyon bevált, mert nem izzaszt annyira, de azért jó lenne, ha azt is csak egész napos túrákra kellene vinni, mert olyankor ugy-e azért hurcolni kell egy kis kaját és ruházatot is. Egyrészt azért még mindíg "szabad" háttal a legjobb tekerni, másrészt meg a hátizsák is plusz súly . Igazi ikszcés meg valszeg sosem leszek, ahhoz túlságosan fotózkodós-turistás a stílusunk, inkább amolyan lájghtos bikepackingosként tudom elképzelni magunkat, a cél ugyanaz, csak mi nem tekerünk 1000 kilómétereket, max 120-at (tekernék én picivel hosszabbat is, csak nincs akivel ). Övtáska már van, azzal csak annyi a bajom, hogy nincs legalább 5-10 különálló zseb vagy rekesz benne, szal ha mindent beleömlesztek zörög az egész, a multitool kilyukasztja az energiazselét, a kulcs összekarcolja a telefont stb, ráadásul a belső bele sem fér... meg ha beleférne is túl nehéz lenne tőle az övtáska, szal azt mindenképp a bringára szeretném rakni. Kérdés, hogy hogyan?
Sok fölösleges cuccot amúgy már nem hordok magammal, a pumpa a bringán, belső a bringán, gumileszedő, energiazselé vagy Haribo vészhelyzetre, tubeless javító kit, multitool és van egy kis tenyérnyi méretű önzáró zacsim, amiben van 2 gyorskötegelő, fájdalomcsillapító, egy sebtapasz, egy KMC missing link, ezekre néha szükség lehet és kb semmi helyet nem foglalnak.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153656 üzenetére
+(#153655) bringasisti...na jól van na,akkor kérek Jézuskától egy ilyent.
...vagy mégsem. Valamiért nagyon bejön ez a láncmentes kulcs,én most egy tiszta KMC lánccal és egy ilyen,már nem használatos kulccsal szoktam leszedni."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153672 üzenetére
Nem is jól írtam,mert eddig ment kilenc ezret és vagy 20 kazettaleszedést. ...volt mikor 2 naponta leszedtem a sort vele a shimi szabadonfutómizéria korszakban.
f4lcon...csapközéptől csapközépig acél mérőléccel (talán 12 kűlső-belső szem 30,48 cm) mértem anno.Amint azt már írtam,szerintem teljes hosszban 0 nyúlású lánc is kopott lehet ha a gyűrűk kopottak,így nem is igazán értem ezt a gyűrűkopást kiküszöbölő méregdrága shimi eszközt. Arról nem is beszélve,hogy a gyűrűk csakis a lánccal 1ütt kop6nak.
bringásisti...az valóban pontos,de mikor tizedmilliméterekről beszélünk,hisz fent 10 szemnél sokkal többet nem tudsz megmérni,akkor szinte képtelenség pontosat mérni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153677 üzenetére
Sejtettem,de direkt másfele néztem,ugyanis roppant sikeres 2019 versenyévem ellenére sem felejtettem el honnan jövök.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153684 üzenetére
Soha nem értettem ezt az első/hátsó fékezést,amióta 2 fék van kezeimnél mindig 1ütt hasznéltam őket. Lehet diferenciáltan,kanyarban jobban a hátsót,hogy forduljon a bringa,vagy negyon meredeken az elsőt,mert a seggét amúgy is csak húzza a bringa,de mindig használom mind2t.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153687 üzenetére
Volt országútim is (amolyan vázváltós) és akkor sem értettem azokat akik fékezésnél előrehajoltak és csak a hátsóra fogtak rá (most is gyskran látom a városi outisoknál),mikor mind2t egyszerre használva feleakkora erővel és féktáv alatt állsz meg. Na mind1,én hála istennek így szoktam meg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
joysefke
veterán
válasz 6030D #153687 üzenetére
Nyilván mindkettőt használod, de ha be lehetne mérőkézni, akkor az elsőt használnád jobban.
Legalábbis ha meg is akarsz állni
A keréken a maximális fékerőt a tapadási súrlódás határozza meg. Ez pedig ugye függ a súlytól amivel a kerékre nehezedsz. A súlyod (te+bicaj) gyorsulástól-fékezéstől függetlenül nem változik és a két kerék együttesen viseli ezt a súlyt. Normál esetben sokkal több súlyt visel a bicaj hátsó kereke mint az első.Amikor elkezdesz lassulni (fékezni) a súly a lassulás mértékétől függő mértékben elkezd a hátsó kerékről átvándorolni előre, egyre több súly lesz elöl és egyre kevesebb hátul. A teljes súly továbbra is változatlan csak a két kerék terhelése kezd el megfordulni.
Mivel ahogy egyre jobban fékezel egyre kevesebb súly van hátul, ezért a hátsó kerék ideális esetben is csak egyre kevesebb fékező (tapadóerőt) tud biztosítani. Ha növelni akarod a fékhatást, egyre jobban kell az első kerék fékezésére támaszkodni.
Az autós példa jó, de a a bicaj ebből a szempontból még sokkal extrémebb mint egy autó. Inkább motorra hasonlít.
Bicajon abban az esetben ha sima, jól tapadó felületen egyenesen haladva fékezel, maximálisan hatékony fékezés mellett a súly a hátsó kerékről teljes egészében átvándorol előre és azt érzed, hogy picit jobban adagolva a féket, emelkedne a hátsó kereked. Egyenesen haladva tapadós száraz úton, ezen a határon táncolva a legrövidebb a fékút. Ha ezt túlléped buksz, ha jóval alatta maradsz, akkor nem aknázod ki maximálisan a lehetőséget.
Jó aszfalton akkor sem lassulnál jobban, ha az elsőt együtt használod a hátsóval. Ahogy növeled a fékezés intenzitását, az első kerék tapadása felfalja a hátsó kerék tapadását. Aszfalton csak a hátsót használva kb 3x akkora a fékút, mintha csak az elsőt használnád, de ez nagyon geometra függő. Első+hátsó kb ugyanazt produkálja mint csak az első, csak ugye biztonságosabban (lsd lejjebb).
Ilyen esetben a fékutat úgy tudnád csökkenteni, ha fékezés kezdetekor a saját tömegedet minél hátrébb viszed a nyeregben, ezáltal nagyobb lassulás mellett következik be az az állapot, hogy emelkedni akarna a hátsó kerék (ha emelkedne a kerék, már nem növelheted tovább a fékerőt mert buksz). A másik elméleti opció, hogy lejjebb viszed a súlypontodat. Amikor hátrébb mész a nyeregben nyilván a felsőtestedet is lejjebb mozgatod.
Aszfalton ilyen nagy fékezésnél a hátsónak szerintem (amire én használom) az a szerepe, hogy a két fékkel együtt kezdesz fékezni és szépen biztonságosan felépíted a fékerőt elöl és közben csökkented a fékerőt hátul (ne csússzon meg) aki ügyes az ezt nagyon gyorsan meg tudja oldani. A végén amikor megtaláltad a jó fékkarhúzást elöl, a hátsó fék már alig csinál valamit. Azt megkockáztatni, hogy miközben viszem hátra magam a nyeregben egyből megpróbáljam megtalálni az elsővel a még biztonságos fékerőt egyetlen rántással, én nem merem megkockáztatni.
Csúszós útra, terepen és kanyarban fékezésre -szóval az XC 50%-ra- az egész fenti okfejtés nem érvényes. Ott mindenképpen kell a hátsó.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153601 üzenetére
Csak nem fogja letépni,legfeljebb kinyúlik és elszakad a lánc ...de előtte csak megdarálja a beragadt kalapácsot/rugót és az enged majd,vagy blokkolja a hátsó kereket,esetleg elkezdi visszafele forgatni a hajtóművemet,mint egy fixie. A kenőanyaggal nincs baj,az nagyon nem ragad,valami a láncvonalban lehet,vagy a terhelés közbeni váltásaimmal. Néha eszembe jut nekem is a kicsire kellene váltani,de úgy nekem kenni is sz@r,meg elindulni is,így arra a max 1-3 nap tárolásra nem váltok a kicsire,hadd nyúljon az a sz@r!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153704 üzenetére
Víz,sár,vizes hó majd hó,aztán ugyanez visszafelé? Hát nem kedvcsináló,az biztos. Egész nap vártam jöjjön a napsütés,de olyan későn jött még minden vizes,így holnap pitizhetek,hogy elmehessek mikor mindenki itthon lesz. Szerk:amúgy ott fent is meg vannak számolva a hó órái.
jjeahh...itt (meg még mindenhol ahol már bekötötték fejüket) még a családi programokkal is zsonglőrözni kell ráadásnak. Ami az évszakokat illeti,jobb a nyár,akármilyen meleg és viharos is legyen,mert ugyanabban a szál ruhában mehetsz,ázhatsz,szárazhatsz,defektet javíthatsz,szerelhetsz,akár kint éjszakázhatsz ha éppen úgy megcsúszol stb. mert simán túléled.Télen,ősszel egy eső,vagy valami technikai malőr senki földjén máris egészséged,testi épséged a tét.Nyáron lhet itt 40°C is,irány az árnyékos erdő és izzadjon a napon akinek 2 anyja van. Nem mondom ennek [kép] nincs meg a varázsa,de ez jobb! [kép]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153802 üzenetére
Sejthető volt,hogy a köd fölött derült az ég,de mi sajnos alatta voltunk.
jjeahh...én ilyenkor istentelenül káromkodok,csak úgy tudom elkerülni az idegösszeroppanást.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153834 üzenetére
Hú,én ezt csináltam vagy egy hónapig de csak arra volt jó,hogy megtudjam mennyire pontatlanul vannak lehelyezve a kilométerkövek,táblák.Siralmas,nem is gondolnád!
cdl...hogy szoktad,elől a mustár,hátul a majonéz,vagy fordítva?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #153852 üzenetére
Közben átnéztem a Hutchinson, Vredestein, Vee, WTB, Kenda kínálatát is, úgy tűnik nem találok Rocket Ron alternatívát. Hirtelen más márka nem jut eszembe.
zoli03: nabasszus, ettől félek nagyon, a lépcsőházban szoktam pumpálni, ha ott lerobbanna... az kegyetlen nagyot szólna. Túllépted amúgy az ajánlott nyomást? Mennyire pumpáltad fel? Nekem a gumi tubeless, tubelessként is használom, de a felni az nem tubeless ready... viszont eddig tökéletesen működik, neten is többen ajánlják tubelesshez, szal elvileg tl ready, csak mivel olcsó felni, nincs ráírva. A Nobby-n max 3.7 bar-t írt és 3.5 bar-on használtam aszfalton, a Maxxison 4.1 bar-t ír, de mivel vékonyabb-könnyebb gumi, jobban félek tőle.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #153861 üzenetére
De, arra símán alkalmas, hogy egy ideális szakaszon kontrolláljuk vele a kerékátmérős óra beállítását.
Egyébként állítható lehet a mintavételezés (legalábbis Androidon), mivel az alkalmazás kéri le a rendszertől az aktuális koordinátákat. Tehát, az alkalmazás fejlesztőjén múlik, hogy lehetővé teszi-e a mintavételezési intervallum változtathatóságát.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bringasisti
őstag
válasz 6030D #153861 üzenetére
Mikor S5 volt az pontosabban mért a műholdas térkép 2 méteren belül volt persze ez időjárás függő. Álltam a telken a teraszon ott nincs villamos se nagyfeszültségű vezeték nem volt vihar és sorolhatnám mert számít. A ház a térképen, láttam hogy mennyire pontos. Az A 8 az sajnos más kategória csak és van mikor 30 méter a differencia. Az hogy a céleszköz sokkal pontosabb az tény kérdés, csak számomra nem volt fontos hogy centire tudjam hogy mennyit mentem. ( Nélküle is tudom hogy qrva gyors vagyok )
BENEFON DELTA--------N8
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #153861 üzenetére
Igen, ezt te mint mezei user nagyon jól tudod. Azzal visznek a sírba az ügyfelek, mikor az OOH eszközök javasolt távolságait felülbírálják a GMaps alapján, így jönnek létre olyan baromságok, hogy a kanyarodósávnál kint lévő óriásplakát azt kommunikálja, hogy menj tovább 150 métert (fordulj balra helyett).
https://barbieripnk.hu/
-
6030D
Ármester
válasz 6030D #153869 üzenetére
Szóval ilyet...
De nézd meg a többi külsőjét is, ha más minta érdekel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Somatom
veterán
válasz 6030D #153869 üzenetére
Biztos én vagyok a tufa, de egyszerűen nem értem ezt a grammozósdit. Két esetben látom előnyét a könnyebb bringának. Versenyen és az A -ból, B -be való eljutásban, minél kevesebb energiával. De, itt a topikban szinte mindenki a fejlődésről, elégetett kalóriákról, meg ehhez hasonlókról ír. Sztem a fejlődés az, ha X utat, emelkedőt rövidebb idő alatt, vagy azonos idő alatt, de több súllyal teszek meg. Ha csökkentem a súlyt, akkor csak átverem magam, ráadásul csomó pénz és bosszúság (pl. gyakoribb defekt) árán. Ez olyan, mintha egy testépítő úgy növelne szériát, hogy a vasak helyett, azonos méretű alutárcsákat rakna a rúd végére. Mi értelme ennek? A fejlődéshez pont az ellenkezőjét kéne csinálni, folyamatosan növelni a súlyt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #153869 üzenetére
Ilyent nem igazán lehet kapni ahogy elnézem, illetve bike24-en lehet, de ott a 2.1-et 600g-nak, a 2.3-at 640g-nak írják, az elsőbbi túl cingár, a 2.3 meg már nehezebb mint a Rocket Ron, kevésbé agresszív és azért a Schwalbe-ben jobban bízok . Végignéztem közben a Specialized kínálatot, a Renegade 2Bliss Ready is könnyű, de az sem elég agresszív. Szerintem a tavasszal kipróbálok egy Rocket Ron-t, mert az tűnik a legjobb vásárnak és ha nem tetszik, akkor maradok a jó öreg bevált Nobbynál, csak abból megveszem a legkönnyebb Evolution-t (710g )
Somatom: a súly növelésével azonos pulzuson csak lassabb leszel, erősebb nem, mert a bringán nem úgy edzel, hogy emelgeted, hanem mondjuk alapozóval. Amúgy emelj meg egy 15 kilós bringát, majd emelj meg egy 12 kilóst, vagy próbálj meg egyikkel megmászni egy 15+%-os emelkedőt, majd a másikkal, hidd el, brutál érezni fogod a különbséget, ahogy én is érzem, mert kb ennyit faragtam le a bringámról, amióta megvan . Szerintem az urban legend, hogy 10 kilós karbon bringa csak versenyzőknek való, teljesen más egy könnyű montit hajtani hobbiszinten is. Mondjuk én 10 kilóst még nem hajtottam, de el tudom képzelni, 12-16 kiló között viszont mindent .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #153869 üzenetére
Ez a gumi kinek bliss,mert annak aki 70 eurót ad darabjáért biztos nem.
(#153874) Somatom...ez is csak egy szenvedély ami átcsaphat buzulásba,nem hiába hívják annak. Az eNber az egy érzelmi lény,mely folyton kitalál valami f@szságot,aztán melléállítja az összes fellelhető érvet,és nem fordítva,vagyis mondjuk a rengeteg érv hatására talál ki valami értelmeset. Pl.,csak,hogy ne bántódjon meg senki,vásároltam egy kerékszettet közel 100 e forinttért (ami persze egyeseket megmosolyogtat,míg mások azon gondolkodnak hogyhogy nem a zárt osztályról írok) MERT,mert mindig jön a nagy MERT,egyikkalapácsaziksztészabadonfutóbanújrafexik/2helyenismegvanszakadvaafelniaszegecsnél/ezmiattvanegykiskiszedhetetlenhuplibenne/rágazagyazagygenerálellenére/lekopottazösszesmatricaróla/nehéz/ésmentmár40ezret,na azé.Tulajdonképp meg újrabuherálhatnám a szabadonfutót,amint azt már többször is tettem már,a megszakadt felni a kis tojással benne,főleg terepen észrevehetetlen,még ha minden mosásnál be is folyik kis víz a belső mellé,az agy bár érezhetően rág,de simán fut és nem kotyog,a matricák maradványait lemoshatnám,súlyát felfoghatnám úgy ahogy írtad és mi van ha ment 40 ezret? Mehetne még vagy 10-20-at is amíg tényleg használhatatlan.De kő új MERT... ...és persze végül mindenki arra locsolja fölösleges pénzét ami neki örömet szerez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- GT Talera 26" MTB Megkimélt Állapotban!-További Minöségi Kerékpárok....
- Walter csíkos öltöny+nadrág+zsák. Jó minőségű. 54-es méret. Új ára 110 ezer forint volt
- Különleges telefonkártya gyűjtemény
- MATTEL Barbie - Color felfedő neon batikolt ajándékkészlet (25HCD29) BONTATLAN
- MATTEL Witcher 3 Wild Hunt Mega (LEGO) (LED világítással) BONTALAN -66% AKCIÓBAN