-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz flash- #67208 üzenetére
Tehát még egyszer: nem nekem kell, és a nagyon teteje a 100e Ft, így használtat keresünk.
Runner_fxr: ebben az árkategóriában ezt a belépő levegőst adják. A fék rosszabb rajta, mint a villa.
Cathfaern: az a baj, hogy a szivacs beszívja a vizet, a gél nem. Tehát igazából a gél lenne jobb, de a szivacs meg könnyebben idomul a testhez. Szerintem egy géles betétnél pl ugyanúgy fontos a szélesség, mint egy nyeregnél. Gatyánál viszont nem tüntetik fel sehol.
Alsógatya téma: Lehet kapni sport alsót (vagy kínaiban/multikban olyat, ami nem pamut), teljesen jó alá. Izzadtságot átvezeti (a gatya meg jobb esetben el-), és nem látszik alatta, mint egy normál boxer. Én teremben edzeni is olyat veszek fel, mert nem szívja a nedvességet, mint a pamut.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
bandus +1. De nekem jellemzően egyszerűbb, nem sport márkásak vannak. A lényeg, hogy ne pamut legyen, hanem "műanyag". (elasztán, meg ilyen hasonló poly-cucc )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
60e Ft-ért milyen legyen? Oké, négyszög, menetes, meg alap, de gondolom nem lesz agyon hajtva.
Mellesleg sokkal szebb, mint a legtöbb 50-60e Ft-ért kapható "vintage" kerékpár.
Szerintem nem rossz vétel, ha az átnézés során nem sikít egyből nagygenerál után.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz hegyimorc #67290 üzenetére
Csak azzal nem ér semmit.
Ez szerintem egy 2012-es Black Forest PRO, 26" kerékkel, de nincs róla semmi leírás, meg a katalógusban sincs benne. 2012-ben a Black Forestet 26 és 29"-ban gyártották, talán 2014-től van 27,5/29" (2015 tuti).Kleroo: szerintem helyszínen alkudni több, mint 10 %-ot csak azért, hogy olcsóbb legyen nem fair. Láttad a hirdetési árat, a képek és leírás alapján el tudod dönteni, hogy neked megér-e annyit. Ha messzire kell érte menni, akkor esetleg egy fele útiköltségre rá lehet kérdezni, illetve ha a helyszínen derül ki valami hiba, akkor annak a szervizköltségéről lehet egyezkedni. De nekem a semmire alkudni olyan, mint amikor kiszáll a fekete nagy autóból a gádzsi, és akkor ő fél áron elviszi, mert zsebben van neki a fél Rózsadomb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz hegyimorc #67295 üzenetére
Ott is rosszul szerepel. Ha megnézed, a kis képek jobb oldalon ugyanazon a helyen készültek, és régebbi, 2012-es bicók vannak ott.
2015-ben nem volt ilyen Black Forest.Kleroo: ha nem tudja mit árul, akkor mond, hogy 50e-t ér, legyen boldog annyival.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Krisz79 #67320 üzenetére
Jártam igen. A pesti boltjukban vettem át a bringát, de elég (volt) Vácra vinni, ha valamit gariztatni kell(ett).
Vácon van kb 10-12 bringa kirakva, ruházat, kiegészítők, alkatrészek. Saját márkás és egyéb is.
De van még két nagyobb boltjuk Bp-en, onnan is tudnak hozni, ha valami érdekel.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz TayRol #67324 üzenetére
Bár méretek nincsenek, de nézd át, hátha valami bejön, elég jó árak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #67345 üzenetére
Ez most nem a Sagan volt, csak az ő hátsó kerekén pattant meg Poppel.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #67354 üzenetére
Szép bringa! Megveszi még bele a dropper nyerget, eltűnik a lyuk a váz oldaláról és tökéletes lesz (nem tudom ekkora értékű bringát miért nem lehet eleve így adni).
A pedál meg remélem csak grátiszban van a csomagban, hogy a gyerek is kapjon valami.rétisün: bringát takarítani, karbantartani esőben is lehet.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #67370 üzenetére
Tavaly a haverom eljött rövidnadrágban a végén már szinte állva tekert, pedig napi szinten bringázik.
Mondjuk az a plusz 35 km még biztos nagyon hiányzott a körhöz. Az a titka, hogy gyorsan kell menni, akkor hamarabb vége van (Nekünk netto 9:04 / brutto 11:07 lett)Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz dokee78 #67389 üzenetére
Hát, ha beleakad a gally, akkor az inkább visszaránt, minthogy segítene.
Szerintem inkább ténylegesen nap ellen jó, pl ha olyan erdei részen mész, ahol az erdőben elég egy átlátszó szemüveg, de ha kiérsz, akkor meg mégse süssön a szemedbe. Persze ez is csak akkor jó, ha magas a nap állása.Amúgy szerintem ha azt egyszer levette valaki, soha vissza nem teszi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
Gondolom valami régebbi monti + csomagtartó+táska+enni+inni való, úgy máris megvan a 20 kg.
fpeter07: egész napos túrát nem lehet végig csinálni normális táplálék nélkül, mert kikészül a gyomrod. Valami cikkben volt is, hogy talán 3-4 óra után már kell szilárd táplálék. Mi vittünk szendvicset, ettünk vmi kaját félúton, meg pár sört. Egyedül haverom lett rosszul 30 km után az iso-tól, úgyhogy én ittam meg a 6 adagot, de nekem meg semmi bajom nem lett tőle.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Így van. 100 km-re mondjuk nem kell, mert ha edzeni mész, nem túrázni, akkor 3-4 óra, és utána otthon eszel. De ha a 100 után még 106-ot kell tekerni, azt azért nehéz megoldani 0 kalóriából.
(10 sör a rekord, 2 km haza, papucs, klipszes pedál, no problem. )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Mindenkinek más a szükséglete, én pl tudom, hogy keveset iszom tekerés közben (kb 1 kulacs/2 óra), ebben kellene fejlődnöm. Viszont egy 65km/1400m-es kört hegyen meg tudom csinálni 2 müzli szelettel, 1 kulacs isoval, meg egy kulacs víztöltéssel. Mivel nincs nálam semmi táska, csak a nyereg alatt a szerszámos cuccok, ezért nem is kell plusz súlyt vinnem, az is sokat számít.
fpeter07: idén valószínűleg egyedül megyek egy napos körre, de nem lesz csomagtartó, ezért marad a hátizsák. Hát érdekes lesz kimatekozni, mi az amit feltétlen kell cipelni ennyi ideig a hátamon. Bár gondoltam rá, hogy burzsujba nyomom, és csak szerszám + kulacs + kp, aztán 2 óránként eszek valamit.
Runner_fxr: zümmögőssel??? 4 rántotthúst, sültkrumplival meg 2 liter kólát. Amúgy sok víz, csoki, aszalt gyümi. Ezekkel bárhonnan haza lehet jutni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
A második felére: 30-40 km-es túráról, meg szokásos edzőkörről volt szó. Egy reggel (tekerés előtt) rendesen fetöltött szervezetből nem hiszem, hogy 3-4 óra tekeréssel ki tud ürülni minden, a fent leírtak szedésével. Egész naposnál más, de nem az volt a téma.
A csokit, aszalt gyümit csak vész esetére írtam, mert azt kb mindenki eszi, így nagyobb a valószínűsége, hogy befogadja a gyomra. Az iso/gél simán kijön belőle, vagy fent vagy lent, tök mindegy mi van benne, ha valaki nem bírja. Főleg üres gyomorral.
Ennyi erővel a szőlőcukor se jó, mert megdobja az is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nem vagyok outis, de van pár bringa amit szépnek tartok. Szerintem van jogosultsága a tárcsaféknek is. De ez a megoldás... gyönyörű...
(Viszont a hátsó agy hangja kéne! )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #67519 üzenetére
Ennyit jársz a börtönbe? (aki nem ismerné, ott van mellette)
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #67567 üzenetére
Szerintem ne tegyél bele nagyobb gumit, mert ha nem is ér hozzá, de nem marad sárférőhelyed. Amit később írtál, milyen terepen használnád, ott pedig bőven fel tud venni anyagot, aztán piszkálhatod a sarat, hogy legalább elforduljon.
dokee78: inkább tekerj jó sokat, akkor hamarabb kopik a bringa, és lesz mit cserélni rajta. Addig szerintem felesleges rá költeni. A fehér kormány meg...
Szerelemes lettem. (csomagban benne van a telópumpa meg a nyomatékkulcs) Nem bánnám, ha L-es méretben benyomnák 1000 €-ra az outletbe, és mondjuk pont akkor járnék arra. Vagy majd írok a Jézuskának.
(A vegyek 5 éves full XT-st kommenteket mellőzzük. )[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
MTB-vel nem az menő, ha sok szintet megy, nem aszfalton az ember, majd olyan helyen le is jön? Fura ez a síkon f@sz méregetés... traktorral a drag pályára?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Kíváncsiságból megnéztem nekem mennyi az annyi. Gear calculator szerint:
40x11 fog, 27,5x2,2 gumi (72 cm kormány) 105-ös pedálfordulattal lépem át az 50-et.
Van egy Strava szegmens a közelben, 400 m high rpm a neve (Verőcei út eleje, aki ismeri), nem egy durva aszfaltos lejtő, de kónuszon kell megtekerni. Na ott tudtam elérni 52,2 km/h-t, és 51,5 km/h az átlag. Azt tudom, hogy gyenge vagyok, de hogy ezt síkon nem bírnám kitekerni, max egy pillanatra, az is tuti.Amúgy ma is mutatott 78 km/h felettit a Strava, de ott összevesztek a műhódok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Because #67729 üzenetére
Ezt fordítottan arányosan el lehetne készíteni úgy is, hogy a távolságot a bringa és a padka között méri. "Ennek a bringásnak van jogsija... ennek nincs... ez sz@rik az autósokra".
Amúgy van olyan mez (vagy NW vagy kínai, most nem ugrik be), ahol nagy betűkkel van a hátadon, hogy tarts 1,5 m távolságot. De ott meg úgy lenne a kép, hogy ő tud angolul...ő nem..
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Szerintem nincs olyan lakásbiztosítás, ahol megtérítenek olyan tárgyi kárt, ami nem a lakás/tárolóban történt. Tehát mondjuk munkahelyi bicólopás. A biztosítás jó dolog, de lehet, hogy csak pár hónap után látod a pénzed, ha egyáltalán... (Mabisz-os-e a lakat, lakat/bringa értéke... gondolom sok az apróbetű).
Kb egy hónapja volt, hogy valakinek az ismerősét (parkr talán?) elütötték, és vitatkoztunk, hogy mi lesz az ügyből. Annak lett eredménye?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #67859 üzenetére
Nem fura a geo-ja? Vagy csak a rövid stucni + állvány miatt?
Olyan, mintha hiányozna 3-4 cm tengelytáv. Vagy a kép torzít, vagy én.
De szerintem a stucni lesz:Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #67872 üzenetére
Igen, főleg fullykon van ilyen (meg az RR340-en fordítva ), gondolom azért, hogy az alacsony fcs. miatt könnyebb legyen irányítani, de azért tartson is valamit a nyeregvcs-nél.
Ahogy nézem, főleg az enduro/AM bringákon van ez a megoldás, biztos kell a sok csiki-csukihoz, mert pl fully XC gépeken nincs (Canyon). De ugye az kevesebbet mozog, ellenben többet mászik.Nincs egy váztervező esetleg itt a fórumon, aki tudna mesélni?
szerk.: közben találtam magamnak szintén Canyon fullyXC vázat. Annyiba kerül a váz+rugóstag, mint a belépő carbon merev XC bicó. Azért még a Jézuska is agyonvág, nem hogy a család.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #67874 üzenetére
A piros jó lenne, kár fogy V-fékes...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz dokee78 #67965 üzenetére
Stucni (nem madár! ) csere az 4-6 csavar be-, ki hajtása, nem egy nagy dolog. A kormányról lepakolni mindent, majd az újra fel sem nagy valami, ha van hozzá érzéked.
A garit esélyes, hogy bukod, mert megbontottad a bringát. Max a vázgari marad, szerintem.Miért kell cserélni amúgy ezeket?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz zoli03 #67971 üzenetére
Alu alkatrésznél szerintem nagyon elrontani nem tudod.
Mondjuk egy fórumon olvastam, hogy pl ha a kicsi imbuszkulcs (10-12 cm) végét két ujjal fogva húzod meg, akkor az nagyjából jó lesz. De én nem hiszem, hogy a szervizesek is nyomatékkal húzzák a stucnit, maximum ha olyan bringáról/alkatrészről van szó.rétisün: ez szerintem függ attól is, ki mennyit használja a bringát, illetve mekkora értékűt. Ha megveszed az alap dolgokat, akkor már az is 20e Ft körül mozog. És még nem tanulta meg az illető, mit, hogyan kell csinálni. Minél bonyolultabb egy bringa, annál több szerszám kell hozzá (egyértelmű), és úgy már gyorsan röpködnek a tízezresek.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #67981 üzenetére
Honnan tudom, hogy laza-e a stucnim? Ha lábbal/kézzel nem tudom eltekerni, akkor később lehet bajom?
Ha veszek nyomatékkulcsot, azt mennyi időnként kell kalibráltatni, és hol, és mennyi pénzért?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz kacsyx #67988 üzenetére
Én is tettem már vissza, azóta vígan fut, hegyen völgyön.
Mivel gyakorlatilag úgy működik, hogy fém a fémen "húzod át", ezért az ugye kophat, ami függ attól, mennyire van "kenve", amikor bekapcsolod. Így biztos ami biztos alapon odaírják, hogy ne legyen gond, ha valaki perel, de azért újra használható.Az egyszerűbb használat szerintem abból adódik, hogy megfelelő fogóval összenyomod, szétszeded, aztán széthúzod, ha kész. A lánccsap kinyomásánál azért lehet küzdeni, ha nem teljesen nyomtad ki, vagy túlnyomtad, vagy nem indul meg és eltöröd a láncbontót.
Amúgy német oldalakon 1 € alatt lehet kapni őket, úgy azért cserélném én is minden leszedéskor, de az 1000 Ft-os szemekkel nem.
Akkor ehhez egy kérdés: ha van egy 0,5-ös lánc, amit levesz az illető takarításra, majd visszarakja egy új patentszemmel (ami nincs megnyúlva), akkor az okozhat bármi gondot? Vagy ha a sor/hajtás még jó, akkor nem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nem válaszként, de hozzászólnék a témához, szerintem rájön majd, melyik kinek szól. (Hosszú lesz, bocsi)
Kedves Kerékpár vásárlók! Ha valakinek fontos, hogy a pénzéért a legjobb ár/érték arányú, és a számára megfelelő kerékpárt válassza, akkor olvasgasson a fórumon (és másikon is) vissza mondjuk 1000 hsz-t. Ez lehet, hogy eltart esetleg 2-3 hétig, de pontos képet kap róla, hogy mire van szüksége, melyik fórumtárs használja olyan célra a kerékpárt, amire neki is kell, kire hallgasson, kire ne. Akinek nincs erre ideje, esetleg nem érdekli ennyire, Ő menjen be az első boltba vagy webshopba, és vegye meg azt az új biciklit ami tetszik neki. 60-100e Ft-ért újonnan vásárolt kerékpár nem fog szétesni alattad, és ha megállsz pihenni, szívesebben fogsz ránézni az új dizájnnal csillogó vázra, mint egy 8 éves kopott Scott feliratos gépre. Kikapcsolódásra, hétvégi tekerésekre nem kell több.
Alkatrészek... Acera fos... nyilván, mint ahogy egy új Mondeo is fos egy S Merciből nézve. Csak a 8 éves S Mercit karban kellett folyamatosan tartani ahhoz, hogy olyan legyen mint az új Mondeo. Használtan lutri... ha nem értesz hozzá, még inkább.
Amikor kijön egy új széria, mindig azt írják, hogy a felsőbb kategóriák technikáját kapja az alsóbb kategória. Akkor egy új Alivio legyen már jobb, mint egy 10 éves Deore.
2002-ben vásárolt bicómon Alivio váltó van. A ami napig működik, csak görgőket cseréltem benne. Be lehet állítani arra a 7 fokozatra, amit a sor tud, és bárhol (értsd: Börzsöny) elmegyek vele, amit a bicikli tud. Lefelé nyilván csapkodja a láncot, ez van. Ellenben van hozzá egy 7 sebis lánc, és egy gyári négyszög hajtás. Még nem kopott el, pedig kapott már bőven. Láncot most cseréltem rajta harmadszor (2000 Ft/db), racsnis sort másodszor (3800 Ft/db). Jelenleg már csak aszfalton rohangál...
Mert lett egy új 3x10-es bringa. 1 éves lesz, 3000 km van a láncban, de szerintem nem fogja kibírni a 4000 km-t. Új lánc 8-10e Ft (X10). Remélem a sor (Sram 15-20e Ft?) azért kibír 3 láncot, majd kiderül.
Asszonynak 36e Ft-os, talán 2011-ben vett Decathlonos kerékpárjának semmi baja, aszfalton, hétvégi túrákra vígan elmegy vele. Néha a dúzerutakon is. Most kell majd láncot cserélni rajta (2000 Ft), másra eddig nem költöttünk (marokváltó lett cserélve karosra).Szerintem rekreációs, hobby bringázáshoz (emberek 60 %-a) új kerékpárt kell venni, mert nem fogja senki sem otthon szerelni, és szervizbe többet fog fizetni egy jobb, de használt kerékpár alkatrész cseréjéért. Főleg, hogy azok karbantartás-igényesebbek.
Ja, még a fékekről: a hétvégi versenyen a hidrós 396-os Shimano fékem szépen elkezdett megfőni, puhulni... tudom, hogy ilyen, 85 kg+ alu bringát azért nem könnyű megállítani, tervben is van a csere. Utána beszéltem egy sráccal, aki 95 kg (full izom)+karbon bringával megfőzte az XT féket. Akkor ő vegyen XTR-t?
Hasaggymeg:: szerintem át kellene majd nézni a topikleírást, vannak benne érdekes, elavult dolgok... MTB 26" a jellemző, néha 29"... Shimano tárcsaféket nem ajánlják...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Valkűr #68060 üzenetére
Én nem azt mondtam (vagyis nem azt akartam), hogy a szar az jó, csak azt, hogy a legtöbb embernek mindegy.
Szerintem egy hétvégente 20-30 km-t aszfalton tekerő embernek az Acera ugyan az a szint, mint az XT. Mitől menne tönkre, ha se port, se vizet nem lát? Sőt, a legtöbben nem is váltanak megfelelő fokozatba.
A 30-40-es pedálfordulattal tekerő, ziháló embernek is mindegy, hogy 13 vagy 18 kg a bringa (a fele súly az nem ez a kategória, ne keverjük ide, szerintem).A Shimano tárcsa az összefoglalóban van, én meg vagyok vele elégedve, sőt, a következő is az lesz. A példát szintén csak arra írtam, hogy felhasználás függő, hogy kinek mi kell. A legtöbb embernek a 396 is bőven megfelel.
Alivio 2014-től jó... igen én is ezt olvastam, de ettől függetlenül itt még most is mindenki csak Deore meg XT-t ajánlgat, hangsúlyozom (!), hétvégi kerékpározáshoz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #68070 üzenetére
Káposztalevest meg a kulacsba!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #68082 üzenetére
Na mert neked nincs itt a Naszály 20 km-re, ahol az M2-től a bányáig tudsz menni 330 m szintet 6-7 km-en.
Vagy a Börzsöny, ami mondjuk még 15 km.dokee78: feleségemet műtötték köldöksérvvel, talán 3 évesen, ő nem biciklizett utána.
Ilyen felvonulásosdiról nem tudok nyilatkozni, de oda csak a ... járnak. (mindenki helyettesítse be, amit akar).
Ellenben, ha társasággal tekernél, akkor keress rá teljesítménytúrákra, az van országszerte több, és oda tényleg az megy, aki sportolni akar, nem kalapban, RayBan-ben krúzolni.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #68127 üzenetére
Grat, de a Stereo szebb lett volna. Ennek olyan kusza ott a középrésznél. Hajtani biztos jó lesz.
parkr: vedd ki az üléscsövet a vázból, az a tuti. Kiállva tekeredhet a váz is, attól még nyüszöghet.
Krisz79: ha fejre állítottad, akkor levegős a rendszer, és azért puhult. Ha pár fékezés után nem áll vissza, akkor szervizben légtelenítsd. A kattogás passz. Ha álló helyben féket hűzva, akkor esteleg a fékbetét mozoghat a nyeregben, de amúgy passz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #68138 üzenetére
Nem a plusz görgő, valamiért olyan furi ott középen. De lehet, hogy csak mobilon nézve.
Krisz79: nagyszervizt kell kérned, akkor tudják. Az elvileg egy teljes szét-, összeszerelés, kenőanyag cserével, mindennel. 10 körül van. Sajnos a helyi szervizekkel van sok negativ tspasztalat, de szerintem itt is lesz a forumon, aki esetleg tud segíteni, mondjuk Bp-en.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- Polar mirage kerékpár eladó olvass!!
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs