-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz #16729600 #27061 üzenetére
Oda kell figyelni rá, főleg a fékre. Mindig legyen a lehető legjobb állapotban, esőben nem nagyon használható mert csak a fékpofa fogy és fékhatás nincs. Nameg mint említették azon a 23-28mm-es gumirétegen kell megállni lehetőleg úgy hogy minél több gumi maradjon a hátsó abroncson.
-
imyourfriend
őstag
Nem látnám értelmét országútin a tárcsaféknek, trükközésen kívül máshol kb használhatatlan. Plusz súly, ráadásul általában blokkolóra fékeznéd a kereket egy tárcsafékkel. Nedves időben még nagyobb a gond, ott kb azonnal blokkol a hátsó kerék aztán már megette a fene az egészet.. nagyobb lenne a perecelés esélye is.
-
imyourfriend
őstag
válasz HollyBoni #27125 üzenetére
Nem feltétlen szar csak eljárt az idő felette, mint a menetes agyak felett is. Manapság meg olyan menetes agyakat gyártanak amik harmatgyenge minőségűnek mondhatóak. Mellesleg szerintem nem az év hanem a km szám és az intenzitás számít. Városi kerekezést kibír az is, de komolyabb iramú hajtást vagy nagyobb igénybevételt már nem biztos. Persze nem is arra tervezik, de ezt elfelejtik odaírni a vásárlói tájékoztatóba.
-
imyourfriend
őstag
válasz Teasüti #27177 üzenetére
Tegyél akkor rá, én meg szabályszegő vagyok. Elismerem. Szoktam is mondani, tessék feljelentést tenni a rendőrségen ahelyett hogy mondja a magáét az illető. Ausztriával jövök igen, ott van az út mellett a kerékpárút és jön a rendőr autóval. De nem hogy megállna hanem int és mosolyog. A magyar rendőr meg megállít, megírja a cédulát miközben elhajt mellette 150-el két autó ami őt természetesen nem érdekli. De felesleges ausztriát idehozni, ott érdekes működnek a dolgok itthon meg egymást pocskondiázzák az irigyebbnél irigyebb emberek.
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #27245 üzenetére
Azt hiszem "letöltöm" és megnézem külön az egészet, amint felkerül. NO WAREZ!
-
imyourfriend
őstag
Tour 5. szakaszát most adják az eurosport-on ismétléssel.
-
imyourfriend
őstag
válasz Balazska15 #27439 üzenetére
Tempósabb azért egy országútival aszfalton, 20-23mm széles gumikat meg ne hasonlítsunk semmilyen mtb gumihoz sem, meg egy 150-200ezer forintos országúti 10kg körüli súlya azért számottevően kevesebb mint egy ilyen árban lévő mtb-é. Mely tulajdonság hegyen/dombon sokat számít. De ha csupán a gördülési ellenállás mellett maradunk akkor is ég és föld a különbség kb.
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #27519 üzenetére
Ülj fel akkor a f*s kellys-re vagy a meridára (biztos ilyent forgalmazol és nem ktm-et, ezért mondod ezt), nem vitatkozom mert amit a fejedbe veszel szerinted az igaz, és a másiknak nem lehet igaza.
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #27524 üzenetére
Nem személyeskedem, csupán néha sok hogy megmondod a tutit aztán a másik lényegtelen mit mond, az nem lehet igaz csak az amit te gondolsz. Sok ember örülne egy belépő KTM-nek is, és nem nézeget 3-400ezres bringák felé mint azt egy bringaboltos képzeli idehaza.
-
imyourfriend
őstag
válasz -HajTömeg- #27596 üzenetére
15-20 év edzés után neked is menne, persze az illető a legnagyobb szerénységgel írta a 34-es átlagot.
-
imyourfriend
őstag
válasz Balazska15 #27642 üzenetére
Mindenféle gél meg dopping ellen nem tekerek, amolyan "kinek nagyobb a nemiszerve" dolog lenne csak, mint általában az ilyen események többségében.
-
imyourfriend
őstag
válasz #16729600 #27730 üzenetére
Nem lehet kiküszöbölni, megöregszik a gumi aztán olyankor leereszt általában. Nekem volt ilyen continentalból pl, ami azért drágább gumi és az is visszaeresztett 4-5-6 bar környékére. Úgy döntöttem hogy inkább visszaereztem én miután mentem vele, hogy kíméljem a külsőt is. (ezt hogy ereszd vissza a nyomást miután mentél bringaboltban nem mondják el, hogy hamarabb tönkremenjen a külsőgumi és vedd a következőt )
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Járok amolyan edzőtermi edzésre is, csak google-ből kerítettem valamit amit el szeretnék kezdeni idővel. De most egy trx edzőt megkérdezni hát nem tudom, érdekes dolog lenne. Bár több mint valószínű hogy testnevelési szakon végzett diplomával több fogalma van róla, mint az edzésterv megírójának. Úgy értem jobban megtudja mondani hogy nekem mit kell csinálnom. [link] Kb ilyen tempót szoktam/tudok futni, régebben edzettebb voltam. Node 5 napja álltam neki, és nem is a versenyzés a cél hanem az hogy 12-15km-t letudjak futni 1 huzamban gond nélkül, majd 1 év múlva kb.
Felkeresem akkor a futókat. sry az off-ért.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Értem. Akkor megkérdem majd a hölgyet, hogy miként tudjuk megoldani a programot. Ma amúgy gyorsan kezdtem, jött is némi mellkasi nyomás az első km után. Akkor picit visszalassítottam és rendbe jöttem. Most megerőltető volt ez az 5 nap, első 2 napban 4km majd 5,6-5,8 a három következőben. Inkább fizetek amúgy érte mint pórul járjak, utóbbi kellemetlen lehet. Az aszfalt széttörheti a lábamat, vagy gyulladást okozhat elő? Alig várom amúgy, hogy visszakerüljek Győrbe egyetemre (szeptember eleje) aztán elkezdhessek komolyabban foglalkozni a dologgal. Futócipőt már beszereztem, annélkül kb lehetetlen lenne aszfalton futni. Viszont abban kényelmes.
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm, igyekszem akkor úgy elkezdeni ezt az egésze, hogy lehetőség szerint ne legyenek problémáim, és fejlődjek ezen kívül. Leginkább amúgy a hasizmot és a vádlit éreztem eddig, nameg azt hogy napról napra jobban fáj pl a hasizom. Lehet mert nem pihentem, vagy nem tudom. Mindenesetre hazajövök fesztiválról és komolyabban nekiállok foglalkozni a dologgal, inkább fizetek érte mint ráfázzak és beteg legyek. Az a kerekezésnek sem tenne jót. Köszönöm mégegyszer. off befejezve, folytassuk a futós topicban [link]
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
Holnap érkezik a 2012-es carbon ktm országúti 105-ös szettel és fulcrum kerékszettel leváltani az acélvázas csodát, remélem sikerül kipróbálnom.
-
imyourfriend
őstag
válasz Djuree #28317 üzenetére
Egyszerű a képlet, kerekezni kell és elmúlik. Vagy ha kényelmetlen egy nyereg akkor menj be SZAKÜZLETBE és ott segítenek kiválasztani neked egy nyerget. Kényelmetlenség alatt azt értem hogy 4-5km alatt már minden bajod van a bringán.[link] Nekem egy bikefun granada van, közel 13ezer km-t eltöltöttem rajta és még mintha új lenne a nyereg majdhogynem, viszont tekertem már benne 270km-t is bélés nélküli ruhában. Másik bringámon egy selle italia X1 lesz, le kell tesztelnem azt a nyerget hogy véleményt tudjak mondani róla.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Megérkezett a strada 3500-as fulcrum racing 5-ös kerekekkel, de a kipróbálás még elmarad mivel zápor van és nem szeretném sokáig takarítani a gépet utána. Utcai cipőben tekertem rajta 1-2km-t, de ég és föld az acél paripához képest kb. holnap remélem lesz alkalmam pörgetni vele egy 100-ast.
-
imyourfriend
őstag
válasz bigdady #28375 üzenetére
Állványra felpakolod vagy állvány nélkül, és szépen áttörölgeted ronggyal vagy ruhával a láncszemeket egyesével. Ha nagyon koszos akkor fújhatsz rá némi oldószert (talán wd40-et, de javítsatok ki ha nincs igazam) majd át kell törölni annyira hogy ha az ujjadat végighúzod a láncon akkor ne legyen koszos. De már alapvetően sem szabad megvárni hogy ennyire koszos legyen, mert ez rövidíti az élettartamát és koptatja a hajtást elég rendesen. Majd a legvégén óvatosan meg kell fújni lánczsírzóval de csak keveset szabad rátenni. Pucold meg a fogaskerék sort és a hajtóművet is, azok se lehetnek túl tiszták.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Because #28387 üzenetére
Én sem bírom ki hogy ne legyen tiszta, persze más egy mezei kontrafékes gép és más egy komolyabb felszereltséggel bíró pl 9-es vagy 10-es rendszer. Nem véletlen megy még mindig a 9-es ultegra hátsó sorom, pedig 75-78kg vagyok és dombokon is járok vele nameg közel 13ezer km van benne. Aztán mintha új lenne, mert takarítva és vigyázva van rá.
-
imyourfriend
őstag
[link] d600 nagy fájlméretének köszönhetően csak 4 képet töltöttem fel, idővel készül több is de valószínű azok már telefonnal. Kb így néz ki nálam egy lánc vagy még tisztábban.
(#28407) fireproof: Nem vagyok szakértő, de 10 év körüli vagy ennél régebbi vázat már nem szívesen vennék meg.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #28410 üzenetére
Tavaly áprilisban vette az előző tulaj, majd most jóárasítottan lecsaptam rá. Gyárilag valami Shimano WR501 vagy miféle kerékszett van hozzá, azt lecserélte fulcrumra a tulaj (én sem állhatom ki a kónuszos agyakat) aztán így született meg ez a darab, de igyekszem megtartani ilyen állapotban.
(#28413) Gyufaaa: Köszönöm,szerencsés fogás volt. Na nem dicsekszem vele hanem inkább hajtom.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
[link] Sikerült kipróbálni a gépet, jól szedte a lábait igaz volt csepp hátszél de nem túl sok.
-
imyourfriend
őstag
válasz Zola007 #28481 üzenetére
Igen, bár nem tudom az endo mit számolt meg hogyan, de az a 2.47L víz amit hidratáltam elég soknak tűnik.. 200km-en a reális kb.
(#28479) TayRol: Elején volt, mikor szombathelyről kijöttem a volán telep mellett. De vannak benne dombos részek, főleg a jáki templomnál az a rész kellemetlen. Felérsz a dombon és a falu végéig emelkedik.
(#28480) lsebestyen: Hazáig van adatom, 38,1km 1:03:23s 36.1km/h-s átlag. Igaz akkor volt hátszél dögivel, nade az acélváz 30 felett kb olyan mintha megállna. Új gépen a selle italia X1 nyereg feltörte a hátsómat még béléses nadrágan is, meg odafelé viharosabb szél volt csak az szembe jött. Ha nincs az a 45km előtte akkor 36,5 környékén lehetnék.
A tekerés vége felé azért beletettem egy kb 1,5 perces tempót 40 feletti átlagsebességgel. Ezt acéllal képtelenségnek tartom kb.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz fpeter07 #28487 üzenetére
Az a gond hogy nem tudod az előéletét a gépnek. Lehet hogy alig mentek vele, lehet hogy agyonhajtották.. kitudja? Én is egy régebbi darabot vettem, felújítottam és mentem vele rendesen sőt egyszer pereceltem is. Node acélból van, kitudja meddig bírja? Mert az egy dolog hogy integrált hajtómű, fékváltókar és 2x9 van rajta. De 30 évnél idősebb a váz ami enyhén szólva sem kevés. Ettől független ráülök ha kell és hajtom jóízűen hisz én megbízok benne, de te lehet hogy nem bíznál már meg benne.
-
imyourfriend
őstag
válasz gergo5991 #28512 üzenetére
Ha már sikerült megtalálni a legnagyobb dagonyát a környéken akkor ne 7-8 barral akard lepucolni a gépet, mert több kárt teszel benne mint hasznot. Vegyél egy vödör mosószeres vizet a kezedbe, (én tányér mosó folyadékot tennék bele) aztán kezdjed el lemosni a sarat róla. Fékekkel úgyis gondok lesznek, gondolom kaptak azok mindent meg folyni fog oda még egyéb cucc is de a tárcsára vigyázz hogy össze ne zsírozd pl. nagynyomású mosóval az a gond hogy bejut a víz kb mindenhova, ha integrált a hajtómű akkor kb oda is, bemossa a port és a kavicsokat melyek szépen elkezdenek recsegni ropogni és szedheted szét a hajtóművet kb. mert zavarni fog a hangja. Bár szerintem ez nem csak pucolás lesz, újra kell zsírozni meg olajozni a gépet, szerencse ha csak egy részét kell szétszedni majd rendbe rakni.
-
imyourfriend
őstag
válasz V.Stryker #28556 üzenetére
Ha monoblokkról beszélünk akkor nekem ez jut eszembe: [link] Tudom ezer meg egy fajtája van, de ilyenkor egy új monoblokk kell. Te szerintem ennek az elődjére gondolsz, mikor van egy tengely és annak két oldalán van csapágykosár majd az alkatrész amit behajtasz a vázba.
TayRol: [link] Ezt már nem lehet a szélre fogni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Nők, nőügyek (18+)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest