-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #160876 üzenetére
Én már két éve használom a 2014-es Speci Endurot. Még nem kellett a csapágyakhoz nyúlni (forgáspont). Ha mozog hátul is, akkor az +1000-1500 EUR, sajnos ez ilyen.
https://barbieripnk.hu/
-
Massmurderer
őstag
válasz Csokicsibesz #160876 üzenetére
Azért úgye tudod hogy a hátsótag miért van ott??Valamit valamiért.Merev vázassal ahol leveri a vesédet,kirázza a beleidet,ott a full telóssal szépen elzörgetsz.Viszont még mindig van amibe a merev vázas jobb mint az össztelós.Pl. súly.
-
nrg.960
tag
válasz Csokicsibesz #161351 üzenetére
Ezt az enyem oda-vissza hosszába- keresztbe verte, és azt nem vitték el 420ért..
Nem vagyok a szavak embere..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #161396 üzenetére
Én úgy tudtam,hogy míg a Markhoron valami kézzel pöcögtethető műanyag kizáró van,a Machete a Marvel ABS+ remote lockoutját kapta meg...vagy rosszul tudnám?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #161423 üzenetére
Én sem. ...ami a kart illeti lehet nem egy világszépség,de tartósabb és kezelhetőbbnek tartják minden RS karnál.
Maximum1...a 105 sem terepre való,olyan gyenge benne a rugó mint a lepkefing.
jjeahh...képzeld mit csinálna egy odavaló kerékpárral! ...erővel és technikával lehet kompenzálni a rendes vashiányt (szénhiányt) is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #162115 üzenetére
Ilyet elvileg tud a Bryton 330 is, használatiban a 10. oldaltól írja.
Talán egyszer próbáltam ilyet, de alföldi outizáson kívül nem látom értelmét. Mondhatja neked, hogy akkor most nyélen menj 5 percet, ha közben lámpa van, vagy nagy lejtő, vagy esetleg még ne kezd az intervallt, csak 1 perc múlva, ha már ott vagy az emelkedőn. Szóval én inkább számolom magamnak.De: a TP-en van olyan, hogy megírod az edzést, szinkronizálod az órát, és ott van. Sőt, olyan is van, hogy az edződ az ő TP-én megírja a te edzésed, átküldi a TP-edre, és az megjelenik az órádon. Biztos jó, én egyszerű gyerek vagyok, ha bonyolult az edzés, felírom papírra a mezzsebbe.
Azt, hogy csipogjon, vagy mutassa csak, hogy a jó zónában vagy-e, szerintem csak beállítás kérdése.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #162115 üzenetére
Szerintem ez egy eléggé kényelmi funkció, amit simán meg lehet oldani ilyen eszköz nélkül. Amúgy is, ha nem olyan a terep, nem éppen pl.: a 40.perchez jön ki az első intervall mert az egy lejtő vagy bármi, akkor meg hiába az egész.
Én úgy szoktam, hogy a Straván nézek szegmenseket vagy a régebbi tekerésekből olyan szakaszokat ahol tuti meg tudom csinálni azt a 30 mp-et, 3percet, 5 percet, 20 percet, és arra tervezem meg ezeket, és ha ott vagy, egy gombnyomás váltani a kijelzőn az időtartam (mp pontosság) és a pulzusos képernyő között (Bryton rider 15, tehát alapcucc), szóval szerintem teljesen élhető.
Ez pl a mai HR grafikon, az alap az az, hogy 135-155 között van a pulzus, de 160 (max 80%a fölé nem mehet, csak ha résztáv van), és ma volt is 4x 5p. szubmax (max pulzus 85-90%). Pihenőidőben meg 125-130, 120 alá ne essen. Ha ezeket tudod, elég ránézni az órára. Szóval szerintem egész korrekt dolgokat lehet összerakni enélkül is:
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #162121 üzenetére
lehet, hogy félreértek valamit, de az ilyen jellegű edzéseket én szinte csak görgőn tudom elképzelni. Egy haverom épp most végzett egy Zwift edzéssel, utána kiment terepre, és valami ~7 perces rekordidején még 20 másodpercet hozott. (jujj, most megnéztem, nekem egy régi adat van erről a szegmensről, 11:44-gyel ) Na mindegy, a lényeg, hogy ő görgőn tolta, persze egy rakás cucc be volt üzemelve neki, mert nem minden működött mindennel, ezért több eszközzel tudta csak összehozni. Wattmérője mintha lett volna kölcsön az elején "kalibrálni", de ha jól értettem, az sem muszáj. De a kontrollálható körülmények szerintem kellenek hozzá, és kint tekerve azért elég sok nem ilyen körülmény van..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #162121 üzenetére
Ha edzőt szeretnél, akkor ne egy előre megírt algoritmus írja az edzéseidet, hanem valaki, aki azt utólag elemzi is és ez alapján módosítja a további edzéseket. Vagy keress online edzőket, most hirtelen a Plandurance ugrik be, de biztos van sok más is.
Vagy ha ennyire még nem akarsz belelendülni, akkor vannak neten is edzéstervek, azok is jók kezdésnek, meg annak, hogy bírod-e, ha megmondják mit csinálj.
Nem lesznek egyébként ezek olyan hű de nehezen megjegyezhetők, kb olyan, hogy menj 1,5 órát 140-es pulzuson, meg fél óra bemelegítés, utána 5x8 perc lassú pedálfordulat 170-es pulzus, levezetés. Az meg annyi, hogy fél óra alatt eltekersz egy emelkedőhöz, azon fel-le mész, elég a stoppert nézni, egész perckor indulsz, 8 perc fel, fent fordulsz, legurulsz, újra. Síkon ugyanez, 2 perc sprint, nézed a stoppert, vége, 5 perc laza, majd megint. A köröket nehezebb számolni, arra lehet nyomogatni a körmérőt az órán, vagy fejben (5x8 p, 5 perc pihivel, akkor 13 percenként egy kör.... így).peterkeT: jöhet
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #162127 üzenetére
Szerintem többet ér, mint bármilyen gramm a bringán. Főleg amikor belecsöppencs a pulzusos (ne adj isten wattos) edzésbe.
Nagy dologra ne számíts, tényleg pár szavasak lesznek az edzések, meg séma szerint megy edzővel is, csak a visszacsatolásokból tud módosítani, ha valami nem jó (fáradt vagy, lesérültél, beteg vagy, túl könnyű, ilyenek).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #162127 üzenetére
Ami még hasznos lehet, sőt, ajánlott, hogy mielőtt belevágsz ebbe az egészbe, csinálsz egy teljesítmény diagnosztikai vizsgálatot, hogy akár te, akár az edző tudja a pulzuszónák határait, laktát küszöböt, stb...
Az még nekem is hiányzik, de én most benne vagyok az edzésben, látom a fejlődést szóval ez jó visszaigazolás, szezon végén elmegyek az 100%.Egyébként először érdemes rendszert vinni bele (ha az életed megengedi), fix edzésnapokat kijelölni, pihenő napokat szintén, beállni egy heti legalább 7-8 órára és ha ez megy, én utána fordulnék bármilyen szakszerű segítségért, mert ezek az általam felsorolt dolgok anélkül is elérhetők és meg tudják indítani a fejlődést.
Nehéz edzést (resztav, intervall vagy erofejeleszto) mindig pihenő nap után, vagy regeneráló edzés után csinálj, de legyen alapallokepessegi edzés is legalább 2 egy héten. 7-8 órával szerintem már egész jól lehet fejlődni, sokáig el lehet jutni.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #162186 üzenetére
X01 volt a Specin, igaz 6 éves volt már, de nagyon szépen tette a dolgát. Elsőre bejön az SLX, picit csavargatni kellett a finomhangalót, de most jó (X01 után olyan búcsús 1 pálcás az anyagminőség). A hangját nem nagyon hallottam, ON állásban van a feszítő, OFF-ban nagyon könnyű volt mozgatni kézzel is a váltót. Ami pedig nem elhanyagolható tényező, hogy egy 67 EUR, még a legolcsóbb XD-s 134. Lyrik a Pike után valami elképesztő, persze nem fair az összehasonlítás, mert a Pike 2013-as villa volt, a Lyrik meg 2018-as.
Volt még versenyben egy 19-es Nomad is, de az alu volt, illetve jóval többet is kértek érte + alap cuccok voltak rajta (NX, Yari stb.).Első élmények: elég jó kis kezdő pályán jártunk, pár kisebb, lyukas ugró van csak benne. Kövek szinte semmi, szóval a hátránya nem jött ki a 27,5-nek. A kanyarokba sokkal könnyebb betenni, játékosabb a levegőben. Eddig tetszik, de majd ha eltöltöttünk 1-2 ezer km-t együtt, akkor tudok igazi véleményt formálni. Holnap szerelem át tubelessre, új Trail Kingekkel kaptam (Black Chili). A Specin Magic Mary + DHR volt, azokkal nem hiszem, hogy felveszi a versenyt.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Teasüti
nagyúr
válasz Csokicsibesz #162363 üzenetére
Világkupa versenyzők nem azért mennek 1x12-vel, mert ők azt szeretnék. Hanem mert a szponzor ezt tolta alájuk.
Ha a Sram szerint az első váltó halott, akkor nem fog első váltót adni a versenyzőinek. Nyilván a szponzor diktálja a feltételeket.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Csokicsibesz #163530 üzenetére
le a kalappal, köszönöm szépen!
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #163872 üzenetére
Nem didi ez, sajnos nem megfogható. Azért meg nem szeretnek fizetni az emberek.
https://barbieripnk.hu/
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #163872 üzenetére
Te így látod, én máskép. Ráadásul ha kinyitom a dashboard-ot az a két önelégült köcsög ott röhög felül a pofámba.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #163872 üzenetére
Nekem azt írta a "subscribe"-ra kattintva, hogy 1085 Ft/hónap vagy 12900/év, akkor mást néztünk?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Jester01
veterán
válasz Csokicsibesz #163872 üzenetére
Egyfelől mint már említettem én voltam előfizető, pedig nem is használtam az akkori extra szolgáltatásokat csak szerettem volna támogatni őket. Aztán kicsit nagy lett a pofájuk és lemondtam. Most sem alapvetően azzal van a baj, hogy vannak fizetős részek, hanem azzal, hogy mik azok. Pl. az útvonaltervező az lehet fizetős mivel az egy plusz szolgáltatás. Nem akarok ötleteket adni de a flyby is egy tök jópofa dolog, azt is tehették volna fizetőssé. De a saját adataimat meg azokat a szegmenseket amiket más felhasználók nem pedig ők hoztak létre? Fúj.
Jester
-
parandroid
nagyúr
válasz Csokicsibesz #163877 üzenetére
Az a baj a stravával, hogy amúgy semmivel nem tud többet, mint a gyártók saját appjai (polar, garmin, talán a fitbitnek is van normális, de ha bicikliseket nézünk, akkor harmin mellett wahoo, vagy bryton, meg mittudomén). Az egyetlen előnye pont az volt, hogy itt mindenki jelen volt (van) platformtól függetlenül.
A szegmensek követése jópofa, de én tudok nélküle élni, amit nem találok fairnek, és szinte biztos vagyok benne, hogy adatvédelmileg nincs is rendben, hogy ha én nem látom a szegmensben elért saját helyezésemet, akkor a fizetős userek miért látják? Szóval ide sürgősen kéne egy adatvédelmi policy-változás, ahol beállíthatod a szegmens-részvételeidre is külön, hogy ki láthatja. Aztán majd lesz külön ranglista a fizetős usereknek, a strava meg majd észbekap, hogy hú, ez nem jó, mert kevesen vannak. Arról ugye nem is beszélve, hogy ha lejár az előfizu, és te nem fogod látni a saját eredményedet, helyezésedet, a fizetős userek meg igen. Na, azt hol fogod tudni kikapcsolni, ha nem akarsz ebben így részt venni?Most azzal együtt, hogy én személy szerint nem fogok emiatt előfizetni, jogilag azért nincs ez teljesen rendben...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #163877 üzenetére
Értem amit mondasz, csak nem értek egyet vele....még a példák sem jók amikkel érvelsz. Ahogy látom itt másokat sem győztél meg. Szerintem egy bukásra érett üzleti modell az amit most a strava művel. Ennyi....nem foglalkozom ezzel a témával többet.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Csokicsibesz #163906 üzenetére
Na, ez a vélemény már jobban tetszik mint "a boltan is fizetnem kell a kenyérért"
ZolkoW Nekem sem a 2. nyergem ez amit vettem.....mire kizárásos alapon szinte csak ez maradt. Bár a szélessége csak ennek pontosan hozzám passzoló.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
parandroid
nagyúr
válasz Csokicsibesz #163906 üzenetére
Nekem a legnagyobb bajom a stravával, hogy mocskos drága. Egyszer 60 eurt zokszó nélkül kifizetnék, de minden évben 60 eur, az aránytalan.
Az első futós órám egy fr235 volt, 230 eur-ba került, és több, mint 3 évig használtam. Egy éve lecseréltem egy 300 eur-s fenix 5-re (a régit eladtam 120 eur-ért), nekem ez szerintem kiszolgál még 4 évet. Ha erre az időszakra összeadom a strava éves 60 euróit, akkor drágábbra jön ki, mint amit az órákra költöttem, és az azokhoz járó ingyen szoftver (garmin connect) mindent tud, amit a strava. Jó, szósölmédiában gyengébb...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz Csokicsibesz #163906 üzenetére
Egyszer-kétszer próbáltam, de nekem eddig is sok volt ez a Strava. Kell hozzá egy plusz eszköz, amin fut, meg elnevezni a túrát, meg mittudomén. Szóval, foglalkozni kell vele. Én meg nem tudományos célzattal bringázok, hanem csak szórakozásból. Aztán ha pár helyen hibázik a futtató eszköz GPS -e, akkor fals lesz az eredmény. Gyárilag van a bringámon óra (le sem lehetne szerelni, mert része a gyári elektronikának). Ha 1,4 -el szorzom, amit mutat, akkor még pontos is. Nekem elég ennyi.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #163990 üzenetére
Illetve azt tegyük hozzá, hogy nem mindegy, hogy fully vagy merev, mert azért ha nem emeled a hátsó kereket, akkor a rugó nem mozogja ki, akkor hamar rottyan a 1,5 bar...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
válasz Csokicsibesz #164199 üzenetére
Nagyon mennék, de amíg nem tudok visszamenni Pestre (egyetemek még online üzemmódban vannak, s így a kollégiumok is), addig nem, pedig jó lenne a topiklakók közül pár emberrel offline is összefutni.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #164362 üzenetére
Én jönnék, csak még nem kaptam vissza a tagomat (garis ügylet). Úgy látom az 530 Edge a minimum, ami navira is okés. Dobogókő + Prédikálószék túrát azzal nyomtuk le, nem sokszor kellett gondolkodni, hogy most merre kéne menni. Plusz nagyon tetszett, hogy szólt a nagy mászások előtt, mutatta hány darab van összesen, mennyi az emelkedés stb. Nagyon jól be lehetett osztani az erőt. Rose-on most 315 EUR az MTB Bundle. Zergének írtam, hogy támogatnám a magyar vállalkozásokat, de nem szeretnék ennyiért adni.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #164362 üzenetére
Jobb Garminokkal lehetséges, de amire eltervezed az utat rajta, a nap lemegy. Jobb inkább otthon tervezni, pl. a Komoot-on, letöltöd a megtervezett útvonalat, felrakod a Garminra és végignavigál rajta.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
gabro0
őstag
válasz Csokicsibesz #164362 üzenetére
Azt hiszem mindegyik Garmin tud olyat hogy megállsz, előveszed a telefont, készítesz egy tracket valami programmal, feltöltöd és végignavigál rajta. Ez 1-2 nagyobb eltévedésen kívül nem túl praktikus.
Amit szeretnél azt hiszem csak a drágábbak tudják, tehát ezt a 'ránagyítok a térképre és navigálj ide' dolgot, 830-tól felfelé talán
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Csokicsibesz #164374 üzenetére
A 860 érintős, emiatt ahogy nálam is, szerintem elég sok usernél kiesik. Kesztyűben nehézkes kezelés, laggol, áhhh... csak felidegesítene.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #164374 üzenetére
Ha nem kell, hogy jelezzen kanyar előtt, elég, ha látod, hogy az úton vagy, vagy sem, illetve milyen utak vannak melletted, akkor odaadom a Polar V650-et kipróbálni, aztán ha tetszik, akkor beszélünk róla.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #164362 üzenetére
Akkor te voltál.
Igen, olvastam, csak direkt nem írtam, tudtam hogy zűrös lesz a hetem (vizsgák, meló) és nem tudnék fix időpontot megbeszélni. Jövő hét második fele jó lehet, írj majd privátot (vagy írok én ha jó).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #164456 üzenetére
Nem, de csapattársam. Szerintem vett egy újabbat, ezt meg eladja alkatrészenként.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #164659 üzenetére
Felnőtt a korcsoport, nem? (18-29)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #164710 üzenetére
Zergénél vettem végül. Nem voltak rugalmasak, de viszketett a tenyerem, úgyhogy reggel náluk kezdtem.
(#164711) jjeahh: 530 edge, MTB bundle. A távirányítóval is lehet piszkálgatni az eszközt, gondolom kisebbet lehet így esni
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #165073 üzenetére
Az utolsó csepp a múltkori túra volt, amit totál Garminra hagyatkozva mentünk, ott döntöttem el, hogy ez kell nekem. Én is totál ugyanarra járok, részben a szűk idősáv miatt, amikor tudok tekerni, részben pedig a helyismeret hiánya miatt. A Garmin navija nagyon jó, nem csiganyálas, ennek ellenére azért 3-4 nyom találkozásánál vagy ahol párhuzamosan indul több nyom is, oda kell figyelni. Viszont, ha letérsz útról, akkor bármelyik kijelzőn is vagy, marha gyorsan szól, hogy off couse. Ha van betöltve előre tervezett út (navi), akkor bármelyik lapon is vagy, előtte 200 méterrel felugrik, hogy majd fordulni kell X méter múlva, ez számol vissza folyamatosan időt és métert is (de amúgy van külön lap a mapnek is, azon végig látod magad, ide pedig ugyanúgy lehet tenni pár infót ezen kívül pl.: HR+pedálfordulat).
Az eredeti útvonal amúgy a végére hagyta volna a két legdurvább mászást, mi azzal kezdtünk. Ehhez nem kellett a maphez nyúlni, pusztán a navi indításakor azt választottuk ki, hogy ne a kezdőhelyhez vigyem, csak induljon a ride, így mikor becsatlakoztunk az útvonalba, már mutatta is, hogy merre tovább (ez tök jó funkció). Mivel a vége sem ott volt, ahol az eredeti útvonalnak, ezért fent (Kövestető) nyomtunk egy back to startot és azonnal kikevert egy útvonalat oda, ahol indítottad a sessiont, ez is igazán hasznos funkció. Ami a másik kedvencem még, hogy látod előre mikor jönnek durva mászások, milyen messze vagy tőlük és amikor mászol, akkor folyamatosan láthatod, hogy mennyire komoly részen vagy, mennyi van még hátra (szint, méter + látod az emelkedést is), így tényleg rohadt jól be lehet osztani az erődet (erre a kijelzőre is ki lehet rakni pluszban a HR-t, meg a pedálfordulatot, bár nekem az utóbbi még nincs fent a bringán).
Szerintem az akku is parádés, 50%-ot merült (olyan 8,5 órát ment). Ami nekem szintén fontos, hogy jönnek rá az emailek, hívások, sms-ek, nem kell a táskában kotorászni, hogy fontos-e vagy sem (van pár automata válasz is, azt még nem találtam meg, hogy hol kell szerkeszteni). Tud riasztani is előre beállított személyeket esésnél, ez is hasznos, ha egyedül tekersz. Még nem próbáltuk, de szintén szimpi: Group Track funkcióval láthatjátok egymást a térképen, azt hiszem valami 16 km a hatótávja, szóval nem kell minden fordulóban bevárni a másikat, tempós lefelét végig lehet küldeni megállás nélkül.
Röviden ennyi, de ha van még kérdésed, akkor igyekszem megválaszolni.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #165091 üzenetére
Még annyi, hogy terepen nagyon jól jön az MTB Bundleben lévő távirányító. 1 gomb is elég lenne rá, az oldalváltó, de az viszont nagyon hasznos, mivel nem kell levenni a kezedet a kormányról. Én elég sokat lapozgattam, mikor mit akartam nézni.
Jár hozzá 60 nap ingyen prémium, lehet kipróbálom. Engem az edzés része annyira nem izgat, tényleg csak a navi miatt vettem meg.
(#165100) szuszinho: Nagyon jó, érdemes megnézni. Plusz jó kis lefelék vannak.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #165320 üzenetére
Hát a térképen jelölt sárga (kilátótól a Szépjuhásznéhoz, a lehető legrövidebb úton) is komoly és meredek, köves. A másik is jelölve van a térképen, straván Schüller DH a neve, de az vállalható csak a végén van 3 nagyon éles, ellenben nagyon meredek kanyar. De azt szerintem gyakorlással megtanulható lesz.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #165323 üzenetére
Neem, ami megy a Stop shop felé az nagyon élvezetes, igaz köves, de nem annyira meredek, azt szeretem. Ez a sárga lefeléből nyílik jobbra. Amúgy jövő héten megejthetünk egy tekerést ha jó neked.
6030D: ezek, a felsőre gondoltam. A másikat keresem - szerk: annak nincs szegmense.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #165576 üzenetére
Igen, arra a szegmensre gondoltam amit linkeltél. A teteje nem vész, a közepe meleg (nekem).
Azt azért nézd meg, hogy 6030D versenyén a szegmens nem a mai pályának a szegmense, hanem a tavalyi CX gáláé, gondolom rá illesztette a strava de nem pontosan az, mint a mai, sőt. Attól függetlenül valószínű, hogy tájékoztató jelleggel a köridők mérésére, összehasonlítására alkalmas.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #165576 üzenetére
Már a Sup honlapon is fent van. Ha jöttél volna és végig mész, akkor dobogó. Kevesen voltunk, csak körbe kellett érni, meg '80 után születni.
itouchfan: ja, nem az a szegmens, mi is azzal számoltunk nevezéskor. Ez 3 km/~90 m szint, 20 kör. Ez két nappal előtte derült ki. Életemben nem mentem még ennyi szintet egyben, így a túlélés volt a terv. Sikerült.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #165630 üzenetére
Kört számolni nem kell, mert bemondják, meg a km-ből látod. Inkább érdekes, hogy 5-6 kör után már úgy mész a pályán, mint valami hazai trailen, minden méterét ismered.
A kajánál ha arra gondolsz, hogy mi van a kulacsban, akkor igen. Annyi, hogy maratonon az egyik kulacsba töményen van az okosság, a másikban csak víz van, így ha nem kívánom az édeset, lehet vizezni.
Amúgy elszámoltam, volt még egy zselé, amit leadtam a kulaccsal, és az egyik izósba belenyomta a csajszi.bardi: én azért megyek nagyobb vázzal, mert a full kihúzott nyeregcsövek hajlottak alattam. Ha a 400 kevés, akkor nagyobbat tuti nem raknék bele.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #165715 üzenetére
Melyiket veszed végül? Navigálásnál úgy láttam előny a 830 érintője. Az 530-on elég nehézkes a mapen nézelődni, ha nem egyértelmű, hogy merre akarsz menni. 1. fülön lehet zoomolni, 2. fülön y tengelyen navigálni, 3. fülön pedig x tengelyen. Ez mindig egy egy gombnyomás, amikor váltani szeretnél. Ezen kívül nem láttam más előnyét a 830-nak, maximum a cím szerinti navi.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #165722 üzenetére
Igen, tudja ezeket. Én pulzusmérőből kínait vettem, de pedálfordulatra és sebességre is van megoldás tőlük, 1-1 db-ot ezekből is veszek, így lesz a csótány bringámon is. Egyedül a montis tartó, ami nagyon nagy királyság, de ebből is tudsz rendelni kínait fillérekért. A szilikon tok szintén pár dollár, azt is vegyél szerintem, addig meg ne ess Fólia lesz rajta, a lehúzó részét ha levágod ollóval, az is kibírja addig, még valami normálisat nem veszel.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #165746 üzenetére
Ha elég nagy a stucnit hozzá, akkor jó. Amúgy nekem is oda esik ezzel a tartóval.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #165855 üzenetére
Mutasd! ...amúgy én már bringáztam vele,csaxólok! Szelfit és autogramot meg elfelejtettem kérni!
ZolkoW...pedig jó dolog lehet mikor nő vissza és minden tizedik a bőröd alá. Engem amúgy is összecsíp,karcol,szúr minden mikor levetem a hosszú nadrágot és erdőbe merészkedek,viszket borotválkozás nélkül is éppen eléggé.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #165855 üzenetére
Láttam. (Hasaggymeg, Bikefun katalógus pdf, 125 Mb) Fura, mert a képen meg a Gunn-Ritás tekerés van, amin nem voltam. Kiemelték, hogy idén már legyenek normális eredményeim.
Én amatőrnek tartom magam, mert nagyon sok mindenről nem mondok le, amiről a profik igen, illetve tényleg csak addig csinálom, amíg fontosabb dolgokban nem okoz gondot (vagy ezt nem tudom kezelni).
Az úgy volt, hogy 2014-15 környékén elkezdtem nézegetni az ő videóit a magyar maraton versenyekről, és megtetszett. Nem is a versenyzés, hanem az, hogy van egy kijelölt pálya, amin végig lehet menni anélkül, hogy a térképet bújnám, vannak frissítők, tök jó buli az egész. 2015 júliusban vettem meg a Focust (fél év fórumolvasgatás után...), hogy ez jó lesz, menjünk versenyekre. Fél évig csak ismerkedtem a tereppel, karácsonytól volt spd-m, 2016 februárban a váci cx versenyre (akkor még nem volt felkapott, szinte csak montisok voltak) még kölcsön bukóval mentem, majd áprilisban már sajáttal a pilisszántói XCO-ra. Az volt az első maraton verseny, a pályabejárásról véres kézzel jöttem le (spd), meg úgy, hogy elfáradtam, hogy megyek én itt 4 kört (visszagondolva baromi jó pálya volt, kár, hogy megszűnt. Benkó László, Barbi apukája szervezte még, ha jól tudom). Végig mentem, toltam is (XCO versenyen...), talán utolsó is lettem, de akkora élmény volt a tömegben menni az elején (összeérnek a kormányok, a vádlidon érzed a másiknak a kerekét), majd nézni, hogy a többiek hogy mennek, hogy mondtam, hogy ez kell nekem. 2016-ban havi 1 verseny volt a terv, egyedül mentem (+ asszony), kb 20e Ft volt egy verseny mindennel együtt. De nem érdekelt, korcsoport 35-40. helyeken úgy jöttem be, hogy vigyorogtam. 2016-ban ismertem meg a szerelőmet, onnantól ő csinálta a bringát, azt is tudtam, hogy edz bringásokat. 2017-ben már pedzegettem neki, hogy mi ez, hogy megy, mondta, hogy egyelőre nem tud mást vállalni, de amúgy is vegyek egy pulzusmérős órát, az az alap. 2017 májusban kitaláltam, hogy én most marhára rágyúrok a hó végén lévő Szilvás maratonra, mászkáltam 2-3 naponta a Naszályban, felfelé, mindenféle nyújtás meg regenerálás nélkül. Már a verseny előtt is fájt a lábam, a versenyen is, majd azt követő pénteken reggel nem tudtam felállni az ágyból a sérvem miatt. Akkor kezdtem el utána olvasni, hogy ez így annyira nem fain, van egy folyamat, amit csinálni kell, különben csak hátráltatom magam. 2 hét fekvés, majd 2 hónap gyógytorna után ismét tekertem, rendszertelenül. Aztán 2018 január elején megvettem az M400-at, majd rá két napra összefutottam az edzővel, és mondtam neki, hogy pulzusozok, jönnék edzeni, volt hely, mentem. Megbeszéltük, hogy mi a versenycél, mennyit tudok edzeni (4 munkanap, 1 szombat, ebből lett az 5+2...). Jó, középtávozol, 4 óra a cél, akkor szombaton menj 4 órát 140 alatt. OK, de hogy, csak menjek? Csak menj 2 órát, majd fordulj meg. Fölé ne menj, ha nem tudod tartani, gurulj bele, válts vissza. 4,5 óra lett, úgy eléheztem, mint még soha (annyi csokit vittem, mint a 4 órás kirándulásaimra), 140-es pulzusnál az eléhezéskor 12-vel tekertem és homályosan láttam. Boltban vettem fél liter kakaót, egy kakaóscsigát, meg 2 kiflit, kb 3 perc alatt ettem meg, amikor megint láttam, akkor elindultam, és láss csodát, ismét 22-vel szaladt a bringa 140-nél. Innentől kezdve együtt dolgozunk, lecsesz, dicsér, támogat, ötletet mond, szerel, ha kell, akkor azonnal. Ahogy már írtam, szerintem minden tuningnál jobb egy edző, aki külső szemmel hoz döntést.
Aztán ahogy csináltam az edzéseket, úgy gyorsultam, jöttek az eredmények, ez ugye motivál, ha nem ment valami, annak is megvolt az oka, lett rá B terv és ennyi. Kellett hozzá az is, hogy a feleségem támogasson benne, még akkor is, ha heti szinten viták vannak a bringázás miatt. Marha sok előre gondolkodást igényel, gyakorlatilag egy hétre előre tudom, hogy mit akarok csinálni, és úgy igazítom a többi dolgot, vagy ha nem megy, akkor megnézem, hogy hogy lehetne.
Ennyi, sorry, ha hosszú volt, szerintem így kerek a történet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #166210 üzenetére
Azért van különbség, mert enduróval nem váltható ki egy xc vagy fordítva, szal teljesen másféle felhasználáshoz készülnek. Az xc-kkel viszont mindent meg lehet csinálni, amit crosstrekkingel, hozzájuk viszonyítva kb. kompromisszum nélkül, szal nem igazán látom semmi hátrányukat crosshoz képest, cserébe univerzálisabbak és általában olcsóbbak. Szal nem azt mondom, hogy crosstrekking hülyeség, hanem azt, hogy általában egy hasonló árú xc jobb vételnek tűnik. De persze simán lehet, hogy tévedek . Mindegy is, nem erőltetem a témát, csak sosem értettem, hogy a crosstrekkingeknek mi az előnyük azon kívül, hogy gyárilag keskenyebb kormánnyal és aszfaltgumikkal jönnek.
Hozzám amúgy mostanában úgy érzem, hogy talán egy fürge-könnyű 120mm merev trail áll a legközelebb, meg aszfaltra egy cx, csak egyelőre pénz nincs ennyi bringára . Szal nem vagyok én annyira xc fan[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ati007
őstag
válasz Csokicsibesz #166041 üzenetére
Csokicsibesz (#166041):Újonnan németből , én a feketét jobban szeretem meg csak az volt akciós így azt vettem .
MZsoltee (#166040): sok jót olvastam az ovalról így kipróbálom
CragON (#166051) : én több bicajt is rendeltem már tőlük és mindig meg voltam elégedve velük .
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #166568 üzenetére
A csiganyál nálam totál bukott ügy. Próbálkoztam vele, de használhatatlan.
https://barbieripnk.hu/
-
TayRol
veterán
válasz Csokicsibesz #166827 üzenetére
Szépen 390-es euróval számoltak a kereskedők, bebiztosítva magukat egy újabb piaci bezuhanás esetére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen