- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
válasz ivana #135465 üzenetére
vagy Microshiftet az még Sh kompatibilis is, nem kell kifizetni a Campa-luxusadót
#135465-re is válaszolva: kérdéses mennyi értelme van pénzt feccölni bele, bontott cellában ki tudja mennyi ciklus van.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
wasdffafaaff
junior tag
válasz ivana #135482 üzenetére
200 wattig lehet tekerni de holnaptól tc modba használom ami azt jelenti hogy az alapmenübe a homérsékletet lehet csak álitani
a wattot meg csak akkor ha belépek az all menübe
de mondjuk tényleg veszélyes mert ha a tc modba véletlenül nem hidegen méretem rá az új tekerést hanem melegen akkor rosszul méri be és rá ad magától akár 100 wattot is,volt rá példa
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #135508 üzenetére
szerintem pont annál nem gond, csak vissza kell húzni. a régi diósnál eszembe sem jutna hozzányúlni :)
szerk: tyű,mit kapok majd, én sima fékkarokat rendeltem a koskormányra,és montis pöcögtetőt ! ;)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ivana #135556 üzenetére
Amit vettem alacsony olvadáspontút, abban nincs.
FireKeeper
Tapasztalatom alapján pedig van, hogy elég
Rendszeresen próbálok a kevésnék is kevesebbet rakni a forrasztandó pontra, ehelyett utána törölgethetem a felesleget[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #135612 üzenetére
...írtam a helyi csapágyboltnak, várom a választ, de az sincs ingyen, hogy az ő nyitvatartási idejükben megpróbáljak odaérni
jjeahh: háttőőő...jó ötletnek tűnt, hogy azzal a névvel hivatkozzak rá, ahogy ők nevezik... ha már ajánlok valamit
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #135696 üzenetére
Akartam írni a kinézetére immár szokásos véleményt,ránéztem és úgy éreztem ma elmegy. [link]...lassan megszokjuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pikszel
őstag
válasz ivana #135741 üzenetére
Olvastam már ezt tőled, ezért kifejthetnéd a dolgot, mert nekem hosszú ideje semmi gondom velük. Komplett XT rendszerem van, amin 3db CN-HG93-as láncot rotálok. Amivel gondom volt, az egy SRAM PC-971-es lánc, ami nagyon hamar megnyúlt és a váltás sem volt túl pontos vele.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #135796 üzenetére
Akkor l;anc teren lehet jobban jarok ezzel? KMC DLC 10 Chain - 10-speed - black/red
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #135846 üzenetére
Irtam is, hogy nem ertek a trekkinghez. De ilyen arkategoriaban nezelodok, 170k a teteje. Es gondoltam, hogy ezek ujonnan 200k folott mentek, akkor az mar nem belepo szint. Szerintem annyibol mar lehet normalisat venni, nem versenyezni fog. Ezeken csak megakadt a szemem. A V fek sem a vilag vege, bar van itthon egy MT8 -asom pluszban, azt meg ratudnam rakni, de neki folosleges.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
emiki6
veterán
válasz ivana #135848 üzenetére
Igazad van, de a görgőről nem ez jut eszembe, azért így fogalmaztám, bár elég félreérthető, így utólag olvasva. :D
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
pikszel
őstag
válasz ivana #135796 üzenetére
Ezt nem feltétlen tartom pozitívumnak.
Nem tudom mit értesz ez alatt, de nagyjából most 10 éves az XT hajtóművem (FC-M770), amihez akkor vettem 2 láncot (CN-HG93) és azokat cseréltem kb. félévente, majd közben kipróbáltam a SRAM PC-971-et, de az nekem nem vált be, mint írtam is. Ez azért is érdekes, mert utána vettem meg a harmadik HG93-as láncot és annak semmi gondja nem volt a már mondhatni bekopott rendszerrel. Már a második vázat szolgálja ki a szett annyi kivétellel, hogy mivel 3 éve ellopták a hátsó kerekemet, így kapott egy új fogaskeréksort is (ez viszont HG-80 SLX-lett). Még a váltóban (RD-M772) sem kellett görgőt cserélnem. Semmi gondom a hajtással, de azt hozzáteszem, hogy annyira karban van tartva, hogy ránézésre újnak tűnhet. A láncot 3 hetente műszerolajjal megitatom, szigorúan csak a láncgörgőkre juttatva az anyagot, majd reggel szárazra törlöm.
[ Szerkesztve ]
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
kacsyx
aktív tag
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz ivana #136251 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok, ezért is mondom, hogy - gondolom - több forrásból dolgoznak ezek a szoftverek, hogy legalább kicsit is köszönőviszonyban legyenek a valósággal. Feltételezem legalábbis, hogy például a Garmin nem engedheti meg magának, hogy 10%-os eltéréseket produkáljon a valósághoz képest, ráadásul nekik ott van a sok más termékkategóriából összegyűjtött tudás is, hogy ezt miként lehet jól kezelni. Nekem mondjuk most egy Bryton 450 van a bringán, ez barometrikus magasságmérést használ - de nem tudom mihez viszonyítani, ugye . Elvileg lehet ugye kalibrálni ismert magasságú pontokhoz bármikor, csak ugye út közben nem hemzsegnek ezek. Azt csinálhatom elvileg, hogy a telón futtatok egy méréseket átlagoló appot, és bízom bennük, de ki a fene akar ezzel foglalkozni?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #136272 üzenetére
Igen, meg lehet esztergálni, de, hogy olcsóbb lesz e, mire mindent megcsinálnak hozzá, abban nem vagyok biztos. Ez is akkor jó inkább ha magadnak meg tudod csinálni.
trialboj: Kalapáccsal sem feltétlen teszik tönkre, ha jól beillesztik a csapágyat, alátesznek mondjuk valami puha fát és úgy a megfelelő ponton ráütnek és egyből a helyére pattan, akkor végül is működhet tökéletesen utána. Kormánycsapágyaknál rengetegen beütik a csészét, csapágyakat a helyére, működnek, megoldható ez így ha nincs célszerszám. De azért mindenképpen nagyobb esélye van annak hogy valamit elcseszel, pláne forgáspontnál.
Filléres, alap bringáknál, hogy a helyére ütsz egy kormánycsapágy csészét kalapáccsal, mondjuk úgy, hogy a kutyát nem érdekli, működik az teljesen jól, semmi baja nem lesz. De minőségi bicóknál azért illik csapágy préssel dolgozni.Ja bocs, én csak Magyar viszonylatban gondolkodtam, érthető a te álláspontod is, abszolút.
-
overclockerr
tag
válasz ivana #136308 üzenetére
Valami olyan technika kéne, ami kibírja ezt a távot és ki tudok bontakozni vele. Nem veszi vissza a teljesítményem.
Sajnálok sok pénzt kiadni érte, de be kell lássam 100 ezer alatt nincsenek normális kerékpárok használtan.
Mindenképpen használtat akarnék, mert jobb felszereltséget kapnék.
Ezt néztem, hogy túrázni biztosan jó társ lenne csak sokallom a pénzt érte, mert annyit nem használnám. Meg őszintén nem tudom, mennyit lehet egy használt gépnél alkudni általában... -
zoli03
őstag
válasz ivana #136412 üzenetére
Kisebb terhelésen is bőven kimutatható a kapacitásveszteség, akkor mondjuk nem 300, hanem 500 ciklus lesz. Teslát ne keverjük ide, ott hűtve vannak az akkuk, ami egy óriási előny. A meleg miatt még rosszabb eredményeket fogsz kapni, ami egy ebike akkunál azért elég jelentős lehet.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz ivana #136629 üzenetére
Ez rohadt jo, foleg a sulya. Viszont a review -ek vegyesek. Valaki azt irja nem tapad kanyarban, valaki szerint brutal jo. Valaki azt irja, hogy kavicsos, koves helyre nem jo, mert nem tapad, valaki szerint meg k.jo. Na most akkor? Schwalbe rapid rob -nal viszont irtak tobben, hogy sokkal jobb.
jjeahh: Nobby nic mar inkabb AM, nem? Igen, ez meg 26".
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #136658 üzenetére
Én nem egészen így látom, ilyen 200 eur körüli iparis kerekeket minimum 1500-2000 eurós xc-ken látok, de lehet tévedek. Belépő xc-ken inkább olyan kerekek szoktak lenni, mint az enyémen voltak, nehéz, nem tl ready felnik, tourney, joytech, acera, nagyon maximum deore agyak, gyorszár. Azt sem hiszem, hogy jobb sorsú helyeken a full xt számít belépőnek, nem hinném, hogy a deore szint alatti suntour telós montikat csak Magyarország meg Románia számára gyártják. Ezeken meg hiába is keresed a kerekeken a DT meg Mavic logót, én úgy gondolom ezek a kerekek a belépő szint, amiről már csak előrelépni lehet. Persze lehet azt mondani, hogy nem, azok nem is kerekek, hanem ipari hulladékok, de az sznobság lenne
ZolkoW: 130-140 eurótól már lehet kapni xt agyas kerékszettet, igaz nem shimano a felni,
de asszem full gyárit is lehet 200 alatt kapni, később utánnanézhetek.szerk: igazad van, full gyári xt kerékszett drágább, de mi a baj azzal, ha össze van legózva DT küllőkből és pl. Rodi felniből? Rose-on 140-ért van ilyen szett.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #136716 üzenetére
Nincs egyenesen, amennyire csak lehet elfordítottam, mert kifelé áll a lábam és még mindíg nem elég jó . Minél egyenesebben áll a stopli, annál jobban fáj meg feszít a forgóm.
nmate91: Remélem nekem is sikerül majd, a bal cipőn tökéletes, csak a jobbat nem sikerült belőni még.
proci0:
1. Kösz . Azt, hogy össze vagyok kötve a bringával már most megszoktam, csak a kioldást kell még megszoknom, mert ha dőlök, reflexből még mindíg nem oldalra csatolom ki. A multi stopli ezért jó, mert ilyenkor mivel ki tudom rántani a lábamat, nem esek el vele. A holtjátékot vagy mit is szoknom kell, fura, hogy nem tartják éles szegecsek a cipőt és szabadon csúszkál a stopli a pedálban. Igaz csak egy nagyon picit, de így is szokatlan.
2. alap helyzetben nem ér hozzá, de a stopli forog a pedálban (holtjáték?) és néha emiatt beleakad a cipő a hajtókarba.
3. Nemrég hagytam abba a glükozamin & kondroitin tablettát, kíváncsi voltam, hogy most fáj-e nélküle a térdem[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz ivana #136750 üzenetére
Igen, azt ki szeretném szedni, most olyan állapotban van, ahogy elhoztam. Kormányt tuti cserélem, erre van valami javaslat? A szép összképet nem szeretném megbontani, de 750 széleshez vagyok szokva.
De jó, hogy pár napja jött meg a Rose-os csomag. Valaki tervezi, hogy rendel mostanság?
https://barbieripnk.hu/
-
Rendo84
senior tag
válasz ivana #136869 üzenetére
52-11 nekem is elegendő volna, de az 50-es egy szűk keresztmetszet a kerékpáron [link], amit szeretnék fejleszteni.
Shimano Claris FC-2450 50/34 az első hajtóművem és nem tudom, hogy ezekre kitudom-e cserélni?[link]
[link]
Kompletten a hajtóművet nem cserélném, csak ha minden kötél szakad.
Illetve a meglévő KMC Z51 lánc maradhat-e?
Remélem mást nem szükséges cserélnem és olcsón megúszhatom. -
xy.zsolt
őstag
válasz ivana #136989 üzenetére
Nem a vázra értettem a -2kg-t hanem a teljes bringa súlyára....de mint írtam utóbb azt is benéztem
Azt gondoltam valami triban 500 kategóriájú gépről váltana full carbonra...mint azt idén én is tettem. Na ennek a váltásnak volt értelme
Most már mindennek tudatában én is egy könnyebb kerékszettre váltanék a helyében.....pl egy HUNT-ra[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #137469 üzenetére
Mindig mosolygok a Decathloni leíráson,mely szerint nem merev-farú,hanem félkemény a bringa...mint egyes sajtok.
(#137470) TomMusic...minden Shimano váltó pontosan vált kompatibilis alkatrészekkel és karbantartva.Ott a váz kérdéses mert isten tudja ki gyártotta,hol és milyen minőségi követelmények mentén.Ez nem azt jelenti,hogy össze fog törni alattad,sőt,ezek általában nem,vagy alig húzott csövekből,jó keményre,na meg nehézre és pontatlanra vannak készítve,mintsem könnyű,vékonyra mint a drágák.
(#137472) trialboj ...nekem is hasonló volt az előző,sőt,csak a kivágás (flow) hiányzott. A párnázása kevesebb,a felülete jobb (májkrófájber fantázianévre hallgató valami) mint a Q-bik-nak...na meg szélesebb.Itt talán jól látszik az anyag milyensége is.Nem csúszik,de nem is tapad,könnyen és pontosan vissza tudsz ülni ugyanoda minden kiállás után.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen