- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Hauntii teszt
- World of Warships
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Konzolokról KULTURÁLT módon
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz Because #286688 üzenetére
Részemről egy 3 méter széles úton, ahol autók is járnak egyébként, az lenne az elvárás, hogy a gyalogos ha észrevesz, akkor ne sóbálvánnyá meredve tátogjon az út közepén, hanem valamelyik szélére csoszogjon el.
De tudom, hogy ez irreális elvárás, úgyhogy mindegy is, megoldom, ahogy eddig is
-
-
Fall-N
veterán
válasz Because #287363 üzenetére
Nem baj, ideiglenesen jó lesz, hogy erre egyelőre nem kell költeni. Később kap egy normális középrészt.
Ma egy csomó vackot vettem az asszony biciklijére ami nem volt itthon. A helyi boltban kaptam félár alatt az MT200-hoz 2 méter fékcsövet (BBB) (2ezer Ft volt, a neten métere drágább). Sajnos túl rövid a gyári a női váz girbegurba elvezetéséhez. A vázról tegnap és ma is szedem le a festéket, utána kap egy kádas fürdőt és lefestem 2K autófestékkel.
Közben nekem is megjöttek az alkatrészek, vázcsere lesz újra, nagyobbra (jövő héten jön meg), ami már nem 26"-os lesz. Sárgának sárga marad, de "elavult" marad abból a szempontból, hogy non-boost és nem átütős. Viszont ez 700C-s sportos cross trekking váz (papíron), gyakorlatilag meg ugyanaz, mint az MTB váz miliméterre. A 27,5" x 2,0" gumim az pont megfelel a 28" x 37C-nek, ami a gyári kerékmérete. Rendeltem hozzá Funn Descent ZS 44/28.6 felső- és ZS 44/30-as ipari csapágyas kormánycsapágyat (azaz 1 1/8"), az XLC tartalékba lesz. Jött mellé egy narancs FUNN Stryge 60 mm +/-7°-os stucni, ami lefelé lesz fordítva szigorúan. Rövidebb stucni kell a mostani helyett, mert a váz +5 centivel hosszabb felsőcsövű, ami kell is. A villából még vágnom is kell, mert az új váz homlokcsöve/nyakcsöve két centivel rövidebb (14 vs 12 cm).
Régi váz megy majd apróra, remélem nem a ruhás szekrényben fog lakni.
-
dom1n0
senior tag
válasz Because #288402 üzenetére
Eletemben nem mentem tiltotablas helyen az uton, es nem is tervezek, de amugy masokat sem lattam meg sosem tekerni pl. hatvan-jaszfenyszarunal a 32-esen, mert van mellette normalis bicikliut.
Sajnos ez ilyen jomagyar szokas, hogy mindenki nagyon fontosnak hiszi magat es nem kepes ralepni a fekre, inkabb masokat veszelyeztet -
pengwin
addikt
válasz Because #288402 üzenetére
Egyrészt nagyon eltúlzod, hogy hány helyen van tiltó tábla, másrészt meg a tilosban tekerésre szerinted az helyes reakció, hogy az autósok életveszélybe sodorják a kerékpárosokat?
A közúti veszély okozása csak és kizárólag attól függ, hogy az autósok hogyan kezelik a szituációt.
Üdv, pengwin
-
Friczy
senior tag
válasz Because #288464 üzenetére
Van egy alap általánosításod, az már látszik. Országútis és országútis közt is sok különbség van. Az sajnos egy jól ismert dolog, hogy a rossz viselkedés a szembetűnő, a jó meg természetes, emiatt mindenki hajlamos nagyobb csoportra kategorizálni az adott deviáns viselkedést. Érdemes ezt észben tartani, mielőtt egy egész csoportot bélyegzel meg.
-
flash-
veterán
válasz Because #289336 üzenetére
Nem csak az ipar mondja, ez tényleg ideálisabb, nekem is bevállt, nőtt a pedálfordulatom.
de ismerek olyam versenyzőt is akinek szintén,és ez eleve jobb, csípőszög, stb., mindegy is, azt mondjuk végképp nem értem hogy egy 46-os női trekkinget(cube) miért árulnak eleve 175ös hajtókarral, 680as kormánnyal..(meg hulladék markolattal..). Legalább mérethez képest lenne ez méretezve, Országútin egy két gyártó igy is csinalja, Specinél is az 54es mérethez 170es hajtókart adnak eleve.Velotech ultra 1600 vs pro 1600
Utóbbit ismeri valaki? Ott nincsennek lumen adatok csak annyi hogy erős módbam 8órát bir. Vajon az mire elég? Mennyi ideig?
Ki melyiket ajánlaná, arra kell hogy 6-8 orát tudjak sotetben ugy világítani hogy lássak is 😄[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fall-N
veterán
válasz Because #290301 üzenetére
Igen az apró vackokból is kijön nagy összeg. Asszonynak maradék alkatrészekből és olcsó, alap kiegészítőkből építettem meg a biciklit és így is nagyobb összeg jött ki, mibt amire számítottam. Igaz a váz festése is belekerült csak az anyagköltséggel 25 ezerbe. Többek között ezért vettem magamnak új vázat, mert mire átfestettem volna egy használt vázat, többe jött volna ki, mint az új Csepel váz.
Magamnak is a vázcseréhez vettem új FUNN kormánycsapágyakat, FUNN Stryge stucnit az is belekerült 20-30 közötti összegbe. És még tervben van egy új nyeregcső is nekem (27,2 mm-s).
-
arcitec
addikt
válasz Because #290652 üzenetére
Ebben igazad van és ezt mindenki tudja is, kár volt ezt elővenned(na meg ebből is látszik még keveset mentél ), de vannak szituk amikor, igen is vészhelyzet léphet fel, még úgy is ha szabályos vagy, és ilyen esetekre gondoltam. OK?
De mindegy is, mert írták csak nagyobb járművekre működik így hát ezt az országúton
haladókra találták ki leginkább. ,
U.I: vagy még is? NEM KÉNE HÜLYESÉGEKET ÖSSZE VISSZA IRKÁLGATNI...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #293260 üzenetére
Eddig az én stílusomban mindenhol meg tudtam állni (900ft-os fékpofákkal
...rossz a stílusod."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Because #293260 üzenetére
Nem sokkal nehezebb mint bármelyik neves acélváz
2 kiló alatt vannak a tárcsafékes modellek is (villa nélkül), top felnifékesből 1700g alatti vázak is voltak, wilier superlegera is ott körül van.a tange PG csöves túrabiciklim az elég nehéz, villával talán 3,5 kiló fölött volt (de ezek szerintem 140-150 kilóra lettek tervezve), de nem emlékszem már rá, szerintem nem írtam fel sehová. nyárra felrakok rá egy 40c-s külsőt, sajnos nem megy a tubeless.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Because #293264 üzenetére
4,4 kg-ot írnak villával, aki árérzékeny annak elfogadható, vagy tényleg egy retró gépet kell felújítani.
Az a baj, hogy alap cuccokkal, normális kerékszettel építve így is 200-ba áll meg egy acél Csepel vázas gravel, ami lehet hogy használható lesz, viszont eladhatatlan.
Ennyiért meg simán ki lehet fogni használt v-fékes CX gépeket, jó felszereltséggel, neves gyártótól. -
Tin
veterán
válasz Because #293381 üzenetére
Ja ez amúgy vicces, én is láttam nemrég, hogy az új trend a teleszkópos gravel. És abban igazad van, hogy akkor ott a cross-trekking. De szerintem felesleges a teleszkóp, murvára szükségtelen, komolyabb terepen meg a gravel bringa lehet nagyon kompromisszumos, szóval ez inkább (árnövelési) útkeresés lehet a gyártók részéről.
-
Fall-N
veterán
válasz Because #293381 üzenetére
Én sem, azaz én már megléptem. Egy modern vázas cross trekking geometriája nem sokban tér el egy régebbi MTB-től. Az már nem olyan suta rövid vázas, mint a klasszikus, málházásra kitalált "sima" trekking. Sz én vázam L-es méretben elég hosszú (630 mm felsőcső-hossz). A teleszkóp meg igenis jól jön! Nekem a levegős Suntour 63 mm rugóutas és látom a becsúszón, hogy a szar aszfalton simán 40-50 mm-t kimozog. 100-120 mm nekem sem lenne kihasználva, mert maximum gravel, köves útra megyek.
Gravel is tetszene, de az irreális felár miatt nem kéne. (Azért ha egy új Merida Silex ha hozzámvégnák, elfogadnám). A koskormányt még nem nagyon használtam, így nem tudom mennyire jönne be, megszoktam a széles MTB kormányt. Outi nálam kiesne a vékony gumi miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen