-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pengwin
addikt
Szervusztok!
Triciklit szeretnék venni, de sajnos idehaza elég gyér a felhozatal: 110-150 ezer között kapható 3-4 modell, kérdéses minőségben és alkatrészekkel, meg van a 600.000+-os rekumbens kategória. Utóbbiak nyilván nagyon tetszenek, de sajnos ennyi pénzem nincs erre.A nézelődés során mgefogalmazódot bennem pár kérdés, amikre nálam kicsit hopzzáértőbb emberek válaszára lenne szükségem...
1. Mekkora hátrányt jelent egy fixsebességes meghajtás főleg városi és esetleges vidéki bringautas (pl. Velencei-tó és Balaton kör) közlekedés során?
2. Van valakinek tapasztalata az olcsóbb tricikli kategória példányaival?
3. Kaphatóak "tricikli konverziós kitek", ezekkel van valakinek tapasztalata?
4. Rekumbens kerékpárok/triciklik városi használatával van valakinek tapasztalata? Kicsit aggódok az alacsonyabbb felépítés miatt...
5. Külföldi rendelésekkel mik a tapasztalatok (amazon.de, meg UK és svájci boltok)?
Mert a vicc az, hogy külföldről is lehetne a hazaihoz hasonló árakon ilyen háromkerekűt beszerezni, és ott legalább leírják pár alkatrész típusát is.Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
Szervusztok!
Adott egy régi Hoening T-bike elektromos trike ami így néz ki (csak saját képem most nincs). Jelenleg fixi, a régi akksi és hátsó kerékbe épített villanymotor miatt nagyon nehéz (24V-os akksi, 250W-os motor). A probléma az, hogy nekem ezekre nem is lenne szükségem, ha nem kéne az ő súlyukat is mozgatni, ezért a hátsó 24"-es (jelenleg agymotoros) kereket szeretném benne cserélni egy agyváltós 24"-esre.Szeretném nálam tapasztaltabbak véleményét kikérni az elképzelésemmel kapcsolatban...
1. Ez nem egy túrabringa, szóval egy alap 3-7 sebességes agyváltó szerintem bőven elég lenne bele.
2. Gondolkozok egy tárcsaféken az új hátsó kerékre. Nem vagyok benne biztos, hogy ez szükséges, mivel a két első keréken nagyon masszív hidraulikus dobfékek vannak, bár ezek éppen nagy generálra (de lehet még cserére) is szorulnak. Egy kontrafékes agyváltó is opció lehet, de annyira nem rajongok ezért az ötletért - gyanítom az élettartama rövidebb lenne egy egyszerű agyváltóénál.
3. A gép egyébként is karbantartásra szorulna, ha nem cserélem az elektromos hajtást akkor az akksit kéne felújítani, ami szerintem kb. hasonló költségekkel járna.Szerintetek ez kivitelezhető vagy totál hülyeség?
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
válasz
Hasaggymeg #288374 üzenetére
Azért itt kérdeztem, mert átalakítás után semmi elektromos hajtás nem maradna a bringán (tringán?).
Üdv, pengwin
-
pengwin
addikt
válasz
Because #288402 üzenetére
Egyrészt nagyon eltúlzod, hogy hány helyen van tiltó tábla, másrészt meg a tilosban tekerésre szerinted az helyes reakció, hogy az autósok életveszélybe sodorják a kerékpárosokat?
A közúti veszély okozása csak és kizárólag attól függ, hogy az autósok hogyan kezelik a szituációt.
Üdv, pengwin