-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #279343 üzenetére
Én azt se tudom, hol szoktam fogni, amíg kitolom a ház elé. Nekem a 130 ugye kb akkora, mint a stucni keskeny része, szóval marokba simul , de az a tippem, hogy a villakupak van a tenyeremben. Asszonnyal meg ha sétálok, akkor nem tolom magammal a bringát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279354 üzenetére
Nekem is ez van én marha nem néztem meg meg hogy milyen betétekkel van gyárilag szerelve a fék azt hittem hogy B01S-sel így vettem belőle 2 garnitúrát hogy én házilag kicserélem és úgy rakatom össze a kerékpárt és a szét szerelés után derült ki hogy B05S-el van szerelve. Se baj egy darabig nem kell vennem betétet. Nézegetem a Google-t hogyan kell ezeket bekoptatni de ahány kerékpáros oldal annyifélére esküsznek de egy közös van bennük hogy 30-40 mérsékelt erejű fékezést írnak elő én mivel nem igazán járok hegy vagy ahhoz hasonló helyekre így nekem "megerőltető" viszonylag sík talajon ennyiszer fel gyorsulgatni hogy a féket kellő képpen be koptatssam, másik kerékpáros oldal (ezt keresem most mert ott említették a hideg idő miatt nehezebb bekoptatni a féket) javasolja hogy ilyenkor keressünk meredekebb út szakaszt ahol viszonylag gyorsan "pumpálva és ha lehet súroltatva " menjünk végig mert így gyorsabban egyenletesen kopik be a fék úgy tűnik nekem ez válik be.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #279359 üzenetére
Kisgyerekes családban? Csak a farkaspóz marad. Ülök a lyuk mellett, és vonyítok.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279359 üzenetére
Ezzel próbálkoztam vagy is hasonlóval tegnap mikor hoztam haza "lábon" a kerékpárt 15km-re van tőlem a szervíz, állítólag ők is mentek a kerékpárral megnézzék hogy mi is ez a Cues szett mert mikor hétfőn betoltam hozzájuk rá csodálkoztak hogy honnan szedtem össze ezeket mert itthon kb. szerezhetetlen. "Rakottan" jöttem haza kb. +5Kg volt mert az összes leszedett cuoccot visssza adtak így be tudott volna kopni. De úgy tűnik nekem eez a hegy menet pumpálós súroltatós módszer jött be.
Azt is kiderítettem hogy az átalad linkelt fékbetéteknél feljebb nincsen vagy is jobb állítólag a gyantásak közül, talán még a tárcsával lehet játszani de a gyártó nem írja hogy SM-RT54-s tárcsánál feljebb lehet-e menni pl. SM-RT64-re
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279354 üzenetére
Ne vágd le, az igazán menők úgyis a nyeregtől fogva tolják fagyizás közben. Stucninál fogva haladó szint, a kormányt fogva meg már muglis
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #279354 üzenetére
Ezen a képen tényleg nem tűnik annyira hosszúnak, inkább emiatt [link] írtam. Ettől függetlenül támogatom a levágást. Ha úgysem akarod feljebb tenni a stucnit, nem kell oda az a kilógó villanyak.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279384 üzenetére
Na jó, ehhez az is hozzátartozik, hogy egy rendes biciklikormány kb 40 centi széles.
RelakS: Azért ha nem vagy totál hurka, meg egy rendes országútid van, akkor azért átlagos körülmények között a 28-30 hozható. Nekem legalábbis szokott sikerülni, akkor is, ha nem tartom magam távol az emelkedőktől, meg nem figyelek a szélirányra. Majd a 3 órás 100km, minimum 1000m szinttel, az egy külön fejezet, ott kezdődik a móka. Asszem egyszer nagyon közel voltam hozzá, valami 1-2 tizedre, de ugye ebben vastagon benne vannak a domborzat, meg az időjárás mellet a forgalmi körülmények.
Meg ott van Zsolt, aki felgyorsít 35-37 kmph-ra, és csak akkor indítja a garmint, aztán ezt tartja 1,5-2-3 órát. És akkor jgy kijön neki a 3 órás Fertő tó kerülés.
balintbaba: Én a trekkinggel 3-5 kmph-val vagyok lassabb, mint az országúival, kb azonos erőkifejtésnél, ezért is nem szeretem. Munkából hazafelé van egy sztenderd 30 km-es kerülőm, jó sok szinttel, nagyon durva különbségek tudnak lenni. Trekkinggel egyszerűen nem tudok 27 fölé menni, ha ugyanúgy nekifekszek, országútival 30 fölötti az átlag. Pedig gyors, aszfaltos gumi van a trekkingen, és nyilván kizárt telóval tolom, de így is ennyit számít. Persze asszonnyal krúzolni a gyökerektől feltolt bicikliúton, ami néha átmegy murvába, ahhoz tökéletes. A pedelec 25-ös tempóját azért szoktam tudni hozni vele.
Baszki, írom itt ezeket az időket, meg tempókat, de ha most fel kéne ülnöm ezeken az útvonalakon a biciklire, valszeg 5 km után meghalnék.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279384 üzenetére
Ezek lehet, hogy lehetetlennek tűnnek, de nem azok, totál reflexszerű, az spd kioldásához hasonlóan idővel ez is a véredben lesz. Emberek között is lazán lehet irányítani, kaput is lehet nyitni, fagyit fizetni, bármit, hiszen tolni sem muszáj, álló helyzetben is meg lehet tartani, egyszerűen benne van a csuklómban már, nem is figyelek rá, ösztönös. Amúgy meg ha tudsz kéz nélkül tekerni, akkor a nyerget fogva tolni már gyerekjáték. Kormányszélesség szinte mindegy, amikor az endurós haverom egy durvát esett és elvitte a mentő, a 800mm széles kormányos bringáját is így toltam hazáig 3km-t.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IzI
senior tag
válasz Hasaggymeg #279393 üzenetére
Köszi
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #279393 üzenetére
Jött velünk egy srác tavaly szlovák körömre, 4-en voltunk. Megkérdezte jöhet-e, alig teker csak fut néha. 36.9-es átlag lett 120kilire, sokat jött szélárnyékben, de nagyon becsületesen, és nem rinyált. Kicsit piros volt az arca a végére, annyi
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #279399 üzenetére
Oda megyek ahova akarok, nem kell kéreckedni mint az óvodásoknak.
Tudja hogy nem kocsmázni, nem kurvázni megyek[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279393 üzenetére
A szkeptikus . Majd a csíksomlyói búcsún a tömegben levideózom neked. Bár ott inkább trackstandelve szoktam araszolni a tömegben, tökéletesen lehet kilómétereken át gyakorolni . Szerintem nem korfüggő a dolog, nagyapám sem tudta nyerget fogva tolni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279403 üzenetére
Nem fogom én egyik csaj kezét sem, már rég leszoktam róla . Mondjuk embere válogatja, sokan 50+ évesen is kézenfogva járnak, én összegyűjtöm a romantikát és majd az ágyban megkapja maradéktalanul . Legutóbbi barátnőnek sem fogtam a kezét az utcán, de szerencsére nem is igényelte.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #279403 üzenetére
Hát ha megvan a kondi hozzá és egy kis rutin hogyan kell bujkálni valaki mögött azért a 10-20-30% pluszért, akkor a többi fejben dől el. Mondjuk lehet másnap már nem tudta volna ugyanazt sem a segge, sem a térde, combja.
37 km/h átlag még bringások között szélárnyékban is kemény 120 km-en!Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #279418 üzenetére
az a gond hogy akkor nem lesz hova vinni a kerékpárt mert a kopó fogyóakat most már megcsinálom én is. De egy hidraulikus rendszer utántöltésbe, vagy centírozás és kerékagyak zsírzásába azért nem vágnék bele mint ahogy teleszkóp karbantartást is passzolnám. Ezeket kb. évente ellenőrizni és karban tartani kell
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279442 üzenetére
Megnezem majd, erre nem is gondoltam, hogy jelolik
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279448 üzenetére
Igen, ha kicsi a villanyak, akkor nehezebb eladni, mert van akinek túl rövid lesz. Nekem annyi szerencsém van, hogy a homlokcső a vázamon viszonylag hosszabb, mint a mostani, modernebb bicikliknek.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #279450 üzenetére
Akkor pláne. A következő tulajnak jó eséllyel az lesz az első dolga, hogy levágja .
Én egyszer adtam el telót ( egy full gagyi Suntourt ), az első érdeklődő tényleg azért nem vette meg, mert rövid volt a nyak. Már másnap megvette más, akinek pont úgy volt jó.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279454 üzenetére
Igen, de egyelőre így télen én meg nem tudtam állapítani még hogy mi az. De lehet rossz az első váltó finom beállítása amit csináltam, és többet rá kell hagyni, nem olyan mint a csepeles bowdenes hogy éppenhogy ne érjen bele, ugyanis itt van auto trim így a váltó am is hozzá állítja magát. Majd állítok rajta. Na meg itt nem lehet menet közben finomállitani mint a bowdennél.
Akkor jön elő mikor kiállva oda vissza döntve a bringát tekerem.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279457 üzenetére
Igen ezt én is tapasztalom, így téli hidegben "úgy marad", van hogy kicsit ráfogok majd elengedem a féket, cincog a tárcsa. Megint rá kell fékeznem, elengedni és akkor jó.
#279458Napfénysüti: Ha az lesz, akkor ha jól gondolom nagyon nem lehet majd vele mit kezdeni..[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279464 üzenetére
gondolom az van, hogy pl. ha 10000 esetből 1-nél ez előfordulhat, akkor már problémás, nem értek a biztosítások kockázatelemzéséhez.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279464 üzenetére
Pont minap állítottam a hood-on, azt hiába lazítottam le a bandázs miatt mozgatni sem lehetett jóformán.. hát még ha kicsit rászorítol .. én sem értem.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279450 üzenetére
Az még átlagos, az enyém 140 mm. Az agresszív geósaknak van amikor 100 mm vagy alatta van. Amikor nézegettem a használt levegős telókat, sok kiesett, mert ilyen 140 - 160 mm-re vágott nyakkal voltak, amiből lemegy a stucni magassága ami kb. 40 mm, így már rövid is lett volna. Ha tapered, akkor még az adapteres alsó csapágy miatt +20 mm kellett volna. Most az enyém 19,5 mm-re van vágva kábé, 10 mm-t hagytam csak rá.
Más:
Ma voltam biciklizés elött edzeni, itt egy kép, ha valaki annyira akarta múltkor. [kép][ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279468 üzenetére
+ usa-ban egy class action lawsuit nagyon drága tud lenni
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #279475 üzenetére
"Minek akkora könyökhajlító izom a bringázáshoz?!"
Az a "baj", hogy engem a súlyzózással már 14 évesen megfertőztek, akkor még a bicikli sehol sem volt. Persze az akkori haverok, edzőtársak eltüntek, ahogy ez szokott lenni. A genetikám meg nagyon olyan, hogy könnyen izmosodok. Igaz manapság már nem végzek (még újra) erőemelő feladatokat pluszban, de így is elég jól visszajött a kondícióm a kihagyás után. Igaz ez a biciklizéshez hátrány. Hiába lenne 10 kilós bicikli alattam, ha én vagyok a 100 kiló és rajtam a 20-25 kiló izom "pluszban". Nem baj, azért mászni így is tudok valamennyire az Alföldön.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279483 üzenetére
Igaz lánc nem volt levéve (számomra a nélkül derül ki elsőre egy kerék hogy hogy van beállítva (persze a kónuszosnál, meg ennél a fulcrum 400 szériánál is) De a megállásnál látszik milyen könnyen fordul vissza, ha a földre lerakva sem kotyog a kerék, akkor azt jó(nak vélném)
#279480Dark Archon: neked ez a bicó JAR[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #279384 üzenetére
780 mm az már két kormány
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #279505 üzenetére
Én mindig kellemetlenül szélesnek érzem az ebike kormányát. Az országúti és a gravel 42-es, a rekut igazából nem tudom, de az is keskeny, az ebike-on meg mindig attól tartok, hogy beakad.
-
chubby2o6
senior tag
-
fulton
addikt
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279522 üzenetére
Nem, canyonnál a két kisebb mérethez (xs, és 2xs) 27,5-es jár.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #279232 üzenetére
Szép találat, de nyilván te is tudod, hogy egy 30+ éves ÉTI kazán ajtaja magától is simán kinyílik, ennyi idő alatt vetemedhetett annyit a lemez, meg ugye az összeszerelés minősége sem egy Weishaupt
A biztonsági szelep a kivitelezés után juthatott az ismeretlen Mester eszébe, nyilván kényelmesebb volt 2 elzáró közé beheftelni, mint leüríteni a házat emiatt
Egyébként én úgy látom, hogy a kazán előtt és után is el kéne zárni a csapot ahhoz, hogy fel lehessen robbantani, de szerintem van gyárilag vésztermosztát, vagy stemco, nem?
Szerencsére rég nyúltam ilyenhez[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Hasaggymeg #279232 üzenetére
Hát az 30 éve úgy van..... ott lehet alul jobb oldalt vízzel felengedni.... csak nem látszik a támvillától...
de ma lefotózom, hogy megnyugodjatok...
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279537 üzenetére
97cm a csípőm. azt tudom hogy a csepelnél kicsi több mint 3 cm nagyobb a pedálok (stopli közép) közt a távolság.
Ott a Corsair stoplit úgy állítottam be hogy cipő a tengely fele tolódjon.
Így a Corsair cipővel használva a Cubot hosszabb úton éreztem hogy diszkofortosan közel vannak a lábaim egymáshoz, aza "raktam volna kintebb" fele érzés.., illetve tekerés alatt fel fel kellett álljak hogy oldalra kifordítsam-nyújtsak egyet a bal csípőmre mert olyan "beállt" érzésem volt, tekerés után pedig enyhe sajgó ismétlődő "fájdalom" a balcsípőben, amit ha oldalra nyitott pozicióba helyeztem megnyugodott, másnapra elmúlt.
Ezért toltam az új cipőn ki teljesen, meglátom milyen lesz így használva. -
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #279556 üzenetére
Elnyomom a kart és nem történik semmi, olyan nyúlósan mozog, mintha a bowden lenne megnyúlva, utána hirtelen beveszi a sebességet, gondolom rázkódásra, de van hogy üreset tekerek és kerreg, félek lerúgja a láncot.
Sérülés kizárt, nem dőlt el.peetie1 köszi, ránézek .
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #279561 üzenetére
"A karban akkor akadhat ki ha lefelé váltasz és nem követi a váltó mert akadályoztatva van (ez a ritkább)"
Így történt. A vázban akartam megigazítani a bowdent. Igazi user error.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #279559 üzenetére
Megnéztem az fvk-nál végigváltva nincs bowden kopásnak nyoma, szép tiszta.
Hátul megrángattam a bowdent ahogy kijön a perselyből és végigtekertem oda-vissza az állító csavart a tetején, most állványon elkezdett dolgozni.
De olyan érzésem van mintha a váltó rugója gyengült volna, pedig így összecsukva van mindig tárolva, annak a feszességén lehet állítani valahol? -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279585 üzenetére
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #279603 üzenetére
Köszönöm a tippet, jó észrevétel, odafigyelek rá. Vicces, de azért vettem, mert a Hyde-on a jobb vállam néha fáj, és éreztem, hogy jót tenne a függőleges fogás néha. De lehet, hogy csak túl közel van a kormány. Azért is a Hyde-ra raktam fel, hogy kiderüljön, mert annak a beállításait már megszoktam. Most februárban úgyis ezt a Z2-t tolom, lesz időm ráérezni a dologra, és ha nem válik be, max tanulópénz volt az a 10e forint. Az új bringán lehet, hogy nem is kell. A nyakra azért odafigyelek mindenképp, de a Nulane után a Hyde-on is dőlnék előre, csak nincs hová
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #279608 üzenetére
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #279616 üzenetére
Értettem, ezért is mondtam, hogy köszi, és figyelni fogok rá. Ha jelét látom, tudni fogom, mi okozza. Egyelőre azt akarom kideríteni, hogy hoz-e annyit, amennyit "elvesz". A "hoods"-hoz hasonló fogás nagy plusz, igazából a mászáshoz is a másik fogás, de a kinyúló szarvak meg kicsit furák. Nem "nyúlok" meg most sem tőle, mivel a tenyerem a kormányon támaszt, szóval nem a reach nő, csak a kéz áll függőlegesen. De mint mondtam, szerintem a Hyde nekem "rövid" volt, csak ezt kompenzálta a hátratolt ülés és az ejtettebb csuklótámasz a kormányon. Átfordíthatnám a stucnit is hogy lefelé álljon, de minek, ha úgyis a Nulane-t fogom használni, azon meg úgy van. Ez most arra lesz jó, hogy kicsit jobban kitapasztaljam a pozícióm és a lehetőségeket, aztán majd annak fényében állítsam be az új bringát. Arra lehet, hogy már fel se rakom majd a szarvakat.
-
őstag
válasz Hasaggymeg #279645 üzenetére
KB 3x töltünk rá egy évben, de az a cső, fixen rajta van kb mióta ki lett a kazán cserélve úgy 15 éve... Jó régi a rendszer 30 évesnél több...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
szuszinho
őstag
válasz Hasaggymeg #279647 üzenetére
Az elakadásjelző
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279647 üzenetére
megnéztem ezt a "cincogást" kiállva tekerésnél. Az első tárcsa ér bele a fékbetétbe.
Kérdés, ez iyen? (másnál is) vagy babráljam meg a feszítő csavart (hub) - nem szívesen - előtte gonoltam leérdeklődöm a tapasztalatokat. Bár szerintem akkor is hozzá érne, ha fesztenék rajta.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #279672 üzenetére
köszi a válaszokat. Ezt tervezem, más ötletem nincs, meg a feszítő csavar talán,am nem kotyog az első kerék, de picit lehet még rajta húzni érzésem szerint, megnézem ezt is üsse kavics.
Egyébként középen van a tárcsa így szemre sacckb. Ahogy írtam kiálláskor - a bringa megdőlése miatt - "cinegél"
Nem ugrok "tőle az árokba", de ha helyrehozható akkor megpróbálom megtenni amit lehet, mászásnál már zavarna! ott azért többször kiáll az ember.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279672 üzenetére
fura, mert tekerés közben minden oké, de ahogy megáll a lábam, a lánc egyből beesik, nem forog tovább a feszítő görgőn.
holnap megnézem jobban, hátha látok valamit. lehet egy kedves kolléga elhajlította a kanalam a cégnél.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279702 üzenetére
ja az lesz, szabadonfutó. most reggel volt időm kicsit jobban odafigyelni. amikor a hajtás megszűnik, a kazetta sem forog már tovább (illetve kicsit előtte már megáll?). a váltókanál meghajlik, amennyire a rugó engedi, de a kazettát nem tudja elforgatni, hogy megfeszítse a láncot. a lánc nem esik le, de nagyon belazul a felső vonal, akár a támvilla alá is be tud esni, és amíg annyit nem forog a hajtókar, hogy újra feszes legyen, addig hajtás sincs.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #279708 üzenetére
Nem lesz sivár egy fasza kinti tekerés _szerintem_ mert utólag megnézed az adatokat
Itt igazából egy dolog van benne, ami valakit érdekel szerintem, valakit pedig nem, a mérhető fejlődés.
Akinek van erre igénye, nézi a pulzusokat, sebességet, esetleg wattokat, akinek nincs az nem nézi, nem áll neki görgőzni télen, stb.
Zoliwrc pedig egy állat, de ettől függetlenül az a rendszeres munka amit beletesz évek óta, bőven megüti az amatőr edzés fogalmát, az más dolog hogy ő nem annak hívja, nem oda sorolja, nem nézi a wattokat, stb.
Nálam a funolás aki random ráül egy biciklire, nem visz computert, érzésből megy, nem iszik után regeneráló üccsiket stbMPowerPH: Én a helyedben megpróbálnék egyet kölcsönözni valahonnan egy napra, menni vele és megnézni a feelinget egy 2-3 órás tekerés után, tetszik-e, akarod-e mégegyszer
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279708 üzenetére
Azért ez erősen nézőpont kérdése. Az alapozás vagy interval nem sivár, mert teljesen lefoglalja az agyad, szal igazából az, hogy koncentrálnod kell rá, az amúgy unalmassá vált random tekeréseket érdekesebbé teheti. Ha van valami amire folyamatosan figyelned kell, ha van valami kitűzött célod, az motiválhat, izgalmasabbá teheti a szokásos elfásult köreidet is.
Az, hogy bandázáson számodra nem számít annyira, hogy erős legyél szerintem meg azért lehet, mert ritkán bandázol és olyankor is alkalmazkodtok egymáshoz. Én gyakrabban tekerek haverokkal, akik viszonylag erősek, versenyeket nyernek, tele vannak KOM-okkal és ha nem edződök hozzájuk, minden egyes bandázós tekerés szenvedés lenne ahelyett, hogy élvezném. Plusz ha megerősödsz, egyedül is sokkal jobb érzés tekerni, szinte repül a bicikli felfelé. Neked már szerintem okés az erőnléted, így, hogy szinte mindíg egyedül tekersz és versenyre sem jársz, egyetértek, hogy fölösleges edzésekbe túl sok energiát ölnöd. De ha kerülne egy banda, akik mind erősebbek nálad, hamar elkezdenél agyalni, hogy hogyan válhatnál te is erősebbé, hogy ne kelljen szenvedned, vagy rosszabb esetben egyszer tekernél velük, aztán többé soha.Zoliwrc meg sokat teker, intenzíven és eleve nincs elhízva soha, így az lenne a furcsa, ha lassú lenne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #279713 üzenetére
pont volt a tárcsafékről video valamelyik nap, amikor a szervizes simán kézzel visszanyomta a hajlott tárcsát: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Projektor topic
- Autós topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- iPhone topik
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Bundle topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- További aktív témák...