-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #233634 üzenetére
Egyik ismerősöm még villogót sem hajlandó felaggatni az enduro bringára, mert az milyen nyomi Azt mondja egy bringa úgy kell kinézzen ahogy a gyárból kijön. Igaz ritkán jön velem, de tegnap ő volt az egyetlen akinek semmilyen fénye nem volt, se előre nem látott az erdőben, se őt nem látták az úton. Táskája szintén elvből nincs, ha bármi gondja van majd hív valakit aki érte megy kocsival.
Vannak azért emberek akiket sosem győzöl meg hogy a föld nem feltétlen lapos"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz stickermajom #233639 üzenetére
btw, van valami megoldás hogy sisakra is lehessen lámpát felrakni, de olyat amivel látni is lehet? Nekem convoy s2+ van a kormányon,(samsung aksival elég jó fényereje van, de max masfél órát bír, viszont 2 aksinál többet úgysem tudok ilyen hidegben tekerni szóval bőven elég) de csak nagyon macerásan és cseppet sem elegáns módon tudom rágányolni a sisakra, érdekelne esetleg valaki tud-e jobb megoldást.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Jól látom hogy idén a strava már az év végi összegzést is pénzért adja? Aki kíváncsi az adatokra, és nem ismeri ezt a veloviewer oldalt, az kösse össze a stravajaval, és az infographic fülön egy képbe sűrítve találja majd az összes fontos adatot.
Lehet már írta más is, nem olvastam vissza, csak megosztotam hátha valakinek aki szeret a számokon lovagolni hasznos lesz .
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz chubby2o6 #235647 üzenetére
Tegnap linekelte egy haverom hogy nem megy neki ez az oldal, gondoltam elég nagy cég, megoldják hamar, de még most sem tudom megnyitni a linkedet, szóval csak Romániában nem megy, és odaát nincs vele gond? Itt csak kilistáz minden országot baloldalt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #235634 üzenetére
Nekem tavaly és azelőttről még van animált összegzés amit ingyen adott. De mind1 is, mert az oldal amit linkeltem ingyenes (legalább is ha az idei évet szeretnéd látni).
Ha pedig már úgyis itt vagyok, megosztok még egy chrome kiegészítőt, ami pár extra infót mutat a túrák/edzésekről. [Elevate for Strava]
Szerintem sem a legkorrektebb amit a narancsosok csinálnak, rengeteg adatot gyűjtünk nekik, azt nem várnám el hogy teljesen ingyenes legyen a teljes app, mert sok újdonságot behoztak, de az lenne a korrekt, ha szétválasztanák a sportolóknak szánt részt, az átlag Jóskától, amilyen én is vagyok, (egy évben max 3 hónapot vagyok olyan formában hogy értelme legyen a szegmenseket nézegetni. Emiatt csak ebben a 3-4 hónapban fizetek elő,) de ha lenne egy Strava light funkció max 3 euro krajcárért, akkor szerintem több pénzt termelnének mert úgy már sokkal több embernek megérné.
Amúgy sem tudom/akarom értelmezeni azt a rengeteg grafikont amit rám borít az app minden alkalommal mikor előfizetek."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Érdekelne hogy montisok terepen használnak-e kalucsnit a sima spd cipőn? Tehát az érdekelne hogy ez használható úgy is hogy én néha leszállok, sétálok benne a sárban, tolom a bringát stb? Vagy ilyen felhasználás mellett hamar szétszakad az alja?
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #236541 üzenetére
Arra gondoltam én is, kamásli, kalucsni, kapucni, egyre megy, az összeset ráhúzod valamidre Na jól van, ha beleizzad a lábam akkor semmi értelme. Ha igazán hideg van, platform pedálra váltok, csak az ilyen éppen csak 10 fok alatti időre kellett volna, de egy hosszabb mászás után nem akarok vízben tocsogni.
Kösz a segítséget."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Kis tipp kellene sracok, mert valamit elcsesztem Új hátsó agyat fűztek be, felni maradt a régi, én kellett tublessre szigeteljem mert a haver aki csinálta nem vállalta, eddig 1x csináltam, de akkor is volt mellettem egy szaki
Most is úgy csináltam mindent mint akkor, ugyan azt a szalagot használtam, a végén megmelegítettem egy vastagabb hegyes vas szurkálót, és azzal lyukasztottam át a szalagot, de talán nem volt elég forró mert ahogy megolvasztotta egyből meg is hasadt a szalag.
Erre húztam rá még vagy fél méter szalagot de csak a szelep oldalán, aztán még tovább hevítettem azt a szart, és másodjára már nem hasadt csak szépen olvadt, utána mindent összeraktam tejet bele, és felraktam az állványra 4-5 perceg tekertem a kereket h forogjon, másnap reggelre leengedett, utána felfújtam, de kb 1 óra alatt leengedett megint, valaki azt mondta h kellene menni vele kicsit mert akkor jobban helyeszkedik a gumi és lehet jó lesz, de 3 napja szakad az eső mire hazaérek.Itt ünnep lesz szerdáig, be van zárva minden, a hétvégén először ebben az évben nem esne az eső, szeretnék tekerni vele, de 1 órát sem tart a gumi. Mentő ötlet amivel kihúzom szerádig mikor majd sikerül bejuttattni egy szervizbe?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #237609 üzenetére
Köszi a tippeket, végig olvasva arra jutottam hogy én biztos nem fogom elölről kezdeni, akkor inkább kölcsön kérek egy gépet erre a pár napra. Viszont mielőtt feladtam volna, megpróbáltam amit egy haver ajánlott, kimentem vele gurulni kicsit aszfalton. Próbáltam kínozni ahogy lehet, kis lépcsőzéssel, éles kanyarodással, mentem pár km-t majd leraktam, és láss csodát, ma reggelre pont ugyan olyan nyomáson volt
Nem értem pontosan mi lehet annyira különböző az állványon meg fejjel lefele való forgatás között, de nagyon örülök hogy nem kell újrakezdeni.
Gondoltam megosztom hátha másnak is hasznos lehet.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #237778 üzenetére
Én nem akarok vitázni, de az olaj mérföldekkel csendesebb hajtást biztosít, aki igazán kényes a koszra az a mucoff ceramic zöld olajat próbája ki(mondjuk kv drága de okkal). Én felváltva használom a squirt waxal, és egész tisztán marad a lánc, kivéve ha a sár is bekerül a képletbe. Nálam a sima squirt wax 30-35 km után poros aszfalton, de terepen főleg elkezd zajolni, és 60km után meg már zavarónak tartom.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Eljött nálam is az elkerülhetetlen enduros korszak, habár olyan gyorsan változnak manapság a féltételek, 150/150 rugóút az már ennek számít, vagy ma már az is XC/trail kategória?
Még nincs rendes képem róla, szóval csak így tudom megmutatni
Két gyors kérdésem lenne, mif@szé raknak 2.6 inchet egy analóg bringára, még a DH-s haverok is azt mondták hogy dobjam a francba, és mivel még nincs átpukkantva TL-re, ezért így is tennék egyből. Hétvégéig kellene eldöntsem milyen gumit rakok helyette.
Szóval érdekelne hogy enduro szinten mi az ajánlott gumi, számomra továbbra is a túrázós, mászkálós rész az elsődleges, tehát nem szeretnék brutálisan tapadó gumit.
A nobby nic az ide már kevés? Most télen raktam fel az xc bringára, de azóta szinte csak sárban mentem vele és hát nem arra van, szóval nem tudom eldönteni hogy jobb-e mint a forekaster, ami annyira nem jött be, mert egy pont után hirtelen kicsúszott, nem tudtam kontrolláltan sodródni, de erre azt mondták, hogy nagyobb rugóúttal többet nyújt a gumi is.
Bárki akinek van, ugrálós gépe és nem DH casing gumikkal hajtja, adhat tanácsot mit érdemes kipróbálni.
Köszi
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz stickermajom #237982 üzenetére
#237989varsam , #237992sebgutkopf
Köszönöm a tippeket, ezekre mind rá kell keressek, pl a Dissector-ról életemben nem hallottam, továbbra is inkább a könnyebb guminál maradnék, 1kg fölötti abroncsok majd akkor kellene ha eljutok egy bringaparkba.
Eléggé valószínű hogy szerviz lesz belőle, de azért megkérdezem, mennyire nehéz egy másik bringáról lebontott fékszettet felrakni? Mivel nem azonos a kábel az xt és deore között, muszáj újra húzni, de ez egy bontott fék, tehát nem tudom mit kell csinálni vele, az összes olajat kicsorgatom és majd utána újra töltöm?
Továbbá új első átütő tengely kell, erre van valami jobb megoldás mint a shimano maxle?
Kb 2017 óta használok egy decából vett 700Ft os pumpát(azóta meginflálódott az ára), egész könnyű, supportal a kulacstartóra lehet fogni, monti kereket felfújja, érdekelne hogy van ennél jobb budget opció? Eddig fekete bringán nem volt feltűnő, de most ezüstös barnás színű a váz, minden matrica nélkül, szóval kipróbálnék valami újat.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e valami házilag okosba módja a vázon belüli kábelcserének? Scott genius, nincs belső vezető, elsőnek a váltó kábelt cserélném, lehet elég lenne a bowdent kicserélni, de úgyis melegítenem kell, mert a fékek is repülnek, és még arra sincs ötletem hogy kerül majd bele az új illetve mit kell csinálni a régivel, ki kell csorgassam az összes olajat belőle mielőtt kirántom a vázból, ragasztószalaggal hozzá kell erősítenem az újat?
Persze lehetne szervizbe vinni, de most lenne időm gyakorolni kicsit, a tubeless alakítást is bevállalom megint, pedig utolsó alkalommal, csak a kényszer vitt rá hogy házilag csináljam.
Bármilyen tipp sokat segítene, mert még sosem csináltam ilyesmit.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Nagyon köszönöm a segítséget mindenkinek, így nem tűnik olyan nehéznek a bowdenház csere.
Viszont a fékkábel már bonyolultabb első olvasásra. Találtam egy videót amin bemutatja amit írtatok, viszont itt az a könnyítés, hogy ő egy teljesen szűz kábelt húz át a bringán, nekem viszont az új fék, hátul benjo csavaros, tehát akkor a régi féket hátul kell kikössem az újat elöl, és gondolom le kell vágnom azt a kis részt ahol a fém insert benne van, majd azután tudom összekötni ezzel a Rockshox Barb Connector-al. Ha jól látom ez blokkolja az olajat is, szóval így leírva már meg is értettem mi a teendő
-
Tudom hogy Runner 1,1-es kábelt ajánl a váltáshoz pedig gyárilag 1.2vel jön az xt is, rákeresve nem találtam gyári shimano 1.1es kábelt, ebből mind1 milyen márkát veszek, csak az a lényeg hogy keskenyebb legyen?
Most hol áll a tudomány, kell olajat vagy zsírt applikálni a váltó kábelre mielőtt az új házba kerül, vagy elég az amivel érkezik? Na és egy fél év múlva, mikor már megszáradt, kell újra kenni valamivel?
Bonus quescsön, a teló és tag lock kábelt is cserélem, de ott csak a bowdent, azt szabad/kell olajozni zsírozni?[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #240848 üzenetére
Úú érdekes kis melyik a legjobb gép vita folyik itt had én is Egyértelműen a downcountry a nyerő nemrég tanultam a fogalmat, amúgy semmit értelme nincs.
Azt azért megkérdezném hogy tanuljak is valamit, a hardtail gépeket kinek gyártják? Már jó pár éve az olimpián is fullyval mennek az xc versenyen. Én már akkor sem vennék olyat ha jó lenne a hátam, de van még sport ahol olyannal indulnak, vagy már az is csak nekünk átlag halandóknak készül?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #240910 üzenetére
+ a többi hardtail kedvelő
Ennyire támadónak hatott amit írtam? Egy szóval sem mondtam hogy a HT halott, azt igaz megemlítettem hogy számomra offos, mert már az imádott 100/100 as rugóúttal szerelt bergámat is bőven kinőtem lefelé, felfele meg ugye csak jjeahh kolléga élvezi, a nagy többségnek az egy szükséges rossz a csapatás előtt .
Engem csak az érdekelt, hogy használják-e még a profi sportolók versenyeken, és erre jött is pár válasz, tehát még itt ott elvétve, de többnyire ez már az átlag bringásoknak szánt kategória.
-
Btw brutál pörög ez a topik, alig tudtam végigolvasni, ti nem dolgoztok?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #241017 üzenetére
Olyan munka kell, ahol hagyják hogy bizikliket filmezz, és akkor a munka is a munka rovására megy
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Hosszúnak nem mondható (3-4000km)de boldog élet után végleg tönkrement a super silent shimano xt hátsó tengelyem. (használtan vettem egy demo bringából)
Rendeltem egy újat, nem boost, ez viszont visít mint az isten verése, rettentő irritáló az előző után. Másnak is ilyen mocsok hangos, és idegesítően zümmögő? Az utcán mindenki felém fordul, olyan mintha konstans csengetnék mikor nem tekerek.
Van bármi trükk amivel lejjebb lehet venni a hangját? Úgy olvastam hogy az első generációs hátsó agyaknál, még nem rakott a fogak közé zsírt a shimi, aztán meg elkezdték ajánlani a szerviznél is, erről tud valaki biztosabb infót?
Kész rejtély ez a shimano hátsó agy, neten is sok videó van emberekkel akiknek kikapcsol, akiknek mindig csendes mint az enyém volt, de ami most van nekem az 50 fölött is visít, csak már nem hallom, aki mögöttem jön viszont 10 méterrel hátrébb is jól kivehetően hallja mind a 100 akárhány pontos reteszelést.
Bármi tippet szívesen fogadok, még akkor is ha megrövidíti a élettartamát, csak sikerüljön valahogy lecsendesíteni. Túrázós természet járáshoz nem való a chris king féle zajongás.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz andrisbandi #241272 üzenetére
Van nekem is ilyen [Shimano Freehub Body Seal Grease 50g] meg az a műanyag szarság is. Ezt az új agyat még nem szedtem szét, nem tudom mi okozta az előzőnél a hibát, a belső rugó megszorult és becsavarodott majd blokkolta a teljes kereket, majdnem letépte a váltót.
Egy szerivez azt mondta zsír kerülhetett oda ahova nem kellett volna és ezért történt. Na de eddig is az általad is lineklt videó és pontos kenőanyagokat használtam, mégis így jártam.
Biztos bele fogok nyúlni mert ez a zaj elviselhetetlen, csak nem szeretném kinyírni az első próbálkozás után, ezért kérdeztem hogy nincs-e itt valaki aki már kitapasztalta, pontosan hova szabad és hova nem, kenni ezt a csoda kencét#241263fulton
Ennek is szép hangja van , de nekem csak microspline kazettás jó, szóval kiesett.#241269Hasaggymeg
Szerintem csak annyit jelenthetünk ki hogy minden agy ami zajt ad ki magából nem való az én bringámra, tökéletesen zenben voltam a természetben, most meg csak fülessel tudok tekerni"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #241435 üzenetére
Milyen igazad van Azért cseréltem le a melóba járós bringámat, egy fitness vasra, mert kényelmetlen volt egy 14kg-os montit felvinni pár lépcsőt, mikor tudtam hogy ennél már jóval könnyebb gépet is lehetne szerezni. Most minden alkalommal meglepődőm mikor kézbe veszem, mert a montikhoz képest vicc a súlya
#241427jjeahh
Én azt hittem, te már rég 11- körül jársz, annyira kened vágod, mi mennyire nehéz, és mit mire érdemes cserélni minimális súlycsökkentés reményében.
Vagy úgy 13 fele, hogy van rajta egy jó fél kiló sár, a kulacs 1 lityis és csurig van, a cipőd már be van csatolva és az is a bringán lóg?
Nehéz elhinnem hogy tényleg ilyen nehéz a bringád, én a geniust stock 14 ről próbálom meg letornázni 13.5-re full felszereléssel DE kulacs nélkül, 150es rugóút és nem karbonéra BTW ki számolja már a fullos kulacsot is a bringa súlyába
-
Hasaggymeg
Pár éve, mikor még aktívan olvastam a topikot, írtál valami olyasmit hogy neked nem tetszik mikor a gyártók óriási betűkkel írják fel a bringákra a márkát, miért kell neked mozgó reklámtáblán tekerni... Akkor nem értettem, sőt pont ellenkezőleg gondoltam, szerintem szép design elem volt egy jó logó, de most hogy vettem egy olyan bringát aminek nincs az oldalán semmi, csak kicsibe írja a nyereg alatt, már szerintem is neked volt igazad.
Sokkal elegánsabb így a bringa, nem tűnik egy gyerekeknek szánt játékszernek, mint régen.
Gondolom ez a felismerés a korral jár, most már a hétköznapi öltözékeimben is, ha tehetem olyat választok ahol kevésbé hivalkodó a márkajelzés."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #241514 üzenetére
Pont ezt szerettem volna megkérdezni, miután 2 loweren is sikerült nyomot hagynom a féktisztítóval, mi a helyes módja a lower belső csutakolásának, kis szerviznél?
Akárhogy viigyáztam csak kifolyt belőle a féktisztító, az rákerült a kesztyűmre, azzal összefogdostam a kinti festéket, és szépen lemarta mattra, ami annyira nem zavarna de sokkal világosabb is lett, ami már nem szép. Hiába mostam le szappanos vízzel, nem segített, szinte azonnal belemart a festékbe.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #241540 üzenetére
Teljesen értelmetlen ezt így számolni, ennek nagy része nem is a bringán van, a mobil a zsebedben a multitool és társai is jó esetben táskában mezben, kaja is, riasztó cuccok dettó. A kulacsot megértem, de ahogy írtad az is változó, ilyenkor télen én nem is viszek, régen KOMhunter koromban meg simán leraktam a kulacsot a támadott szegmens elején.. nem mintha számított volna, de itt azt olvastam hogy minden gramm számít
A 12.4kg bringád csupaszon (pedállal) pedig elég jó súly, oda sosem fogom lekínozni egyik gépemet sem.
#241539 andrisbandi #241537Runner_fxr
Nos nem tudom nekem hogy sikerült ha itt még senki nem járt így, igyekszem az izopropyl alkohol után is egyből szappanos vizet spriccolni a felületre, de ez nem mindig sikerül azonnal, ez még sosem bántott a festéket, de az is lehet hogy a féktisztító nem egyforma minden márkánál, és amit én vettem az durvább.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Ringman #241544 üzenetére
Nájsz, mondjuk az én szememben az nem is szereti eléggé a biziklijét, aki képes akár csak 2 percre is lelakatolni valahol
#241548RingmanArra külön bringa kell hallod! Mi lesz ha valami baromállat eltolja életed értelmét ?Nobby Nicből, előre olyat raknék amiben nincs kék csík, se sárga se semmi, mert bántja az OCD-met hogy nem egyenesen van felfestve . A sima modell is vállahatóan tapad elöl, vagy muszáj valami színezett verziót választani?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #241579 üzenetére
Csatlakozom #241585Maximum1 kollégához, mostantól csak azzal vagyok hajlandó szóba állni, akinek legalább így néz ki a gépe
-
"A kék csík amúgy lekopik." Ezt tapasztalatból mondod, mert nekem nem akar lejönni, pedig mint láttad kínálom neki a smirgli sarat rendesen. Amúgy rémálom ez a sok keverék, és súly és modell.A Tubeless alakításról még annyit kérdeznék, hogy a szelep az nem számít? Írtátok hogy a szalag a fontos, meg hogy van kilyukasztva a szelepnél, de tök mind1 hogy milyen típusú szelep? Nincs valami best buy, amivel nem kellene 2 hetente pumpálni a kereket?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz chubby2o6 #241668 üzenetére
Ok, annyit olvasom már ezt a fulton nevet, különböző utalásokkal, muszáj megkérdezzem, ki ez az arc? Miért beszél róla mindenki? Mit kell tudni hogy értsem mikor róla beszéltek?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz andrisbandi #241625 üzenetére
+#241623jjeahh
Élő lexikonok vagytok Akárhogy osztok szorzok, csak 900g az összes 2.4es gumi, hol vannak már azok az idők mikor 700g is nehéz volt Az itt olvasottak miatt lettem én is érzékeny a kis "g" előtti számra, régebben azt sem tudtam mennyi az annyi, meg hogy van könnyű és nehéz gumi, most meg már 2. hete matekozom hogy mi lenne a jó választás.
-
#241705fulton
Te outis vagy? komoly gépre lábacskát raktál? ...még mindigg jobb mint montira
Ne törődj mit szólnak az itteni burzsujok ! Nekem meg kis kormány szarvaim vannak, azt sem érti meg senki hogy legalább 20% boost-ot jelent Erősen gondolkodom hogy az endurettára is rakok, habár akkor lehet azelőtt kiátkoznak a helyi puhányok(értsd akik csak lefele tekernek), hogy bemutatkoztam volna"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #241726 üzenetére
Végül kipróbáltam az általad ajánlott Wolfpack Cross-t(tudom neked már mondtam, de visszaolvasva itt még nem osztottam meg), XC hátsó guminak, és meg vagyok vele elégedve, jól gurul, és nem volt defektem, pedig jártam vele pár necces helyen, sziklákat kivéve, azt innen kispórolta a kivitelező
A súlya egészen korrekt, 730g 29" 2.4" széles, ennél szerintem nem kell könnyebb.
Igaz hogy előre nem raknék ilyet,(azért mégis csak egy nevenincs gyártó ) főleg most a trail bringára, de hátra lehet felpattintok egyet ha nem lesz bejövős a Nobby.
-
#241727fulton
Ez amúgy tényleg így van, csak kicsit mindig kudarcnak élem meg, ha ennyire sok infó tudatában mégis rossz döntést hozok"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Sikerült Találtam még egy demo vagy annak szánt xt agyat, amiben benne felejtették a szilenció technilógiát Már befűzték, de még nincs gumim, szóval egy ideig nem lesz kipróbálva, de majdnem biztos vagyok benne hogy kis idővel ez is átvált teljesen csendes módba, és sosem kapcsol vissza a szánalmas recsegése.
Más szempontból tényleg elég necces belegondolni, mennyire fogalma sincs a shiminek hogy akkor most mit is akar, ez egy tavaly októberben vett boost agy. Legfrissebb modell, mégis benne van ez a tech, az én másik 1 hónapja vett nem boostos agyam sokkal hangosabb mint bármi ezen a földön, 3 bringással is találkoztam, akik nemrég vettek xt-t, ott is 2nek kicsit csendesebb volt a hangja mint az enyémnek.
Ha ez is csak 4-5000-et bír ki akkor többet én sem kísérletezem vele, de még így is bőven egy onyx ára alatt vagyok, és hangtalanul suhanni sokkal faszább mint azt gondolnátok
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
trialboj
őstag
Hallottatok már erről a kis találmányról? [_biketag_] A villanyag alsó részébe lehet vele elrejteni egy airtaget.
Okos dolognak tűnik elsőre fel sem tűnne nekem hogy ott valami el van rejtve. Írtam nekik, azt mondták elég sok a megrendelésük, nem tudnak eleget gyártani belőle. Sajnos a városi bringámba nem passzol, a többi vasat meg úgysem hagyom ott soha, szóval nekem értelmetlen lenne, de lehet van valaki akinek ez segíthet, annyira nem nagy befektetés, még ha nincs is szifonod, tud segíteni egy haver ha egyszer tényleg szükség lenne rá, egy airtag 30 euro, és elég fél évente elemet cserélni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz ZolkoW #242892 üzenetére
Pont hogy akkor jó az ESI ha az egyéniségedet szeretnéd villogtatni vágnak neked bele logót vagy szöveget. Pont most adtam fel hogy Romániába rendeljek, mivel hogy direktbe nem lehet egyedi grafikával, 3 bolton keresztül keresett fel az itteni "forgalmazó" és végül nem járt sikerrel ha az én grafikámat szeretném akkor nem tud segíteni. Most muszáj lesz pestre rendelnem, mert oda elméletben még hajlandóak elküldeni a kis mocsok amerikáncsok De ha egyszer megkapom, akkor egyedi kapaszkodóm lesz
BTW van valakinek ilyen egyedi markolata, azt nem tudom mennyire minőségi és strapabíró?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Offos de hátha befér: Az ESI személyre szabott markolatokat amcsiból küldenék Mo-ra, mivel ismerőshöz menne, nem szeretném ha neki emiatt többször postára kellene járni és macera lenne, azért érdekelne, hogy mennyire nagy szopás eu-n kívülről érkező csomagok átvétele? Van egy olyan érzésem hogy ez a cég mindent meg akar tenni hogy ne legyen egyedi markolatom.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Nektek van elrejtve valahol a bringán egy kis cash? Tegnap elég kínos helyzet alakult ki, mert kártyával nem lehetett fizetni, atm volt, de NFC nélkül, telefonról nem tudtam így pénzt kivenni, és nem volt nálam elég hogy vegyek egy kva vizet, végül adott így is, majd ma beviszem De ott elhatároztam hogy valahova muszáj betömjek egy kis lóvét, mert ez nem élveztem a koldulást.
Kormányba a dugóval elzárva a legbiztonságosabb?
-
Van rá valami mód lemérni hogy csere érett-e már a hátsó sor? 12s deore, a bringán volt, nem tudom mennyi van benne, nekem úgy tűnt hogy még elbír egy láncot, nagyon picit akad a fogak szélében a kaparó szerszám amivel vizsgáltam, de beállítva a váltót, van pár alsóbb sebesség ahol néha, főleg terhelés alatt, ugrik egyet a lánc.BTW, slx és XT 12s sor között érdemi különbség van? Vagy csak az a 60g súlykülönbség? Mikor megjelentek olyasmire emlékszem hogy azt írták, a fekete alu tárcsák sokkal hamarabb kopnak, ezért a deore a legjobb választás, ez megdőlt azóta?
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #243491 üzenetére
Nekem ilyen van, szerintem ez az elődje az RC500 nak, amiben ha jól látom annyit fejlesztettek, hogy ráírták a triban feliratot ami engem kvára zavar. Ha tudsz egy módszert amivel le tudnám kaparni úgy hogy ne maradjon ott a nyoma, rendelek egyet és elmesélem hogy jó
Nem bő hátul, nekem sosem volt gondom, bármennyit ugráltam, estem is benne, bal hátul a telefon nem sérült. Szeretem hogy sokkal több zseb van mint egy átlagos akár ismertebb mezen. 5 hátul, és még egy cipzáras is hátul középen, külön tudom rakni a telefont a csokikat a tws fülest és a házkulcsot és a pénzt (a képen ennek csak 4 et látok)az is fasza hogy végig cipzáras, nem kell sisakot levenni mikor az átmeneti időszakban állandóan öltözködni kell.
---
A hátsó sor kopásának csekkolására ezt a módszert próbáltam, eléggé denszelt rajta az új lánc, illetve akárhogy állítottam a váltót, az állványon, üresben hátrafele tekerve, de néha még előre is meg megugrott a lánc. Visszaraktam a régit, és így már nem ugrik. Rendeltem új sort.
---
A cashre visszatérve, mivel most mindenféle furán mixelt ruházatban kezdtem a szezont, nem volt olyan zsebem amit zárni lehetett volna. Mindenképp a bringában szeretnék tárolni valamennyit, bármikor jól jöhet, habár ha elkezdene mindenki revolutot használni nem kellene többet játék pénzel szórakozni , és POS-re sem lenne szükség"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Sziasztok,
Szokta itt valaki piszkálni a forgáspont csapágyakat? Szétkaptam az összeset egy van ami talán kicsit koszos belül, van valami módja hogy sérülés mentesen pattintsam le a fedőt? A másik bringámon változó sikerrel tudtam lekapni, van amit megsértettem van ahol szépen leugrott.
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Tényleg ennyire nehéz szemüveget gyártani? 14 óta, több mint 10 bringázásra szánt szemüvegem volt, és mai napig nincs egy sem amit egy-másfél évnél tovább tudnék használni.
Az első egy rockbros szett volt, mivel nem volt mihez viszonyítsam tetszett, és a sok lencse miatt majd 2 évet használtam, de azért kellet kidobjam mert összekarcolódott minden lencse, ezután egy csomó szart próbáltam 10k FT értékűt (csak 1 kínai volt) nagyjából, vagy nem volt kényelmes vagy hülyén állt az arcomon, de csak egy jjeahh által ajánlott bolle contour volt igazán kényelmes, és ezt is kb másfél évet használtam, de már nagyon karcos, pedig ez elméletben munkavédelmi szemüveg, sosem hordtam zsebben, itthon is polcon áll, hogy a picsába karcolódott szarrá az a szutyok lencse?Amennyi pénzt beleküldtem a sok rossz minőségű szemüvegekbe, vehettem volna egy komolyabb gyártótól.
Van valakinek oakley szemüvege? Tényleg tovább bírják mint az olcsóbb márkák?
Én most ezt találtam ami tetszik, mert egyszerű [Oakley M Frame Strike] de ez csak áttetsző lencse, engem nem zavar aszfalton sem a nap, de hosszú távon lehet hogy nem elég a védelme.
Találtam még ezt [Oakley 01 M2 FRAME XL] ami meg pont az ellentétje, mivel nagyon sötét, viszont lehet venni hozzá külön lencsét [link].
Esetleg próbálta valaki a linkelt modelleket, vagy legalább van olyan aki óklincsben teker évek óta és alá tudja támasztani hogy ezek a lencsék legalább egy 4-5 évet elvannak jelentősebb karcolódás nélkül?
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Tyson5 #244300 üzenetére
Ne hallgass rájuk, mindent túlkomplikálnak Minden marad a helyén, fújj féktisztító sprayt a láncra, áttörlöd párszor, elpárolog a felesleg és olyan tiszta lesz, mint új korában sem volt
#244301andrisbandi
Nekem a sima benyás áztatás lemart valamit a láncról ami után elkezdett roszdásodni egy idő után, pedig ritkán mosom. A többit nem próbáltam, de benzinbe már lógatom többet.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Dark Archon #244336 üzenetére
Erről a Smoov-ról még nem hallottam, én 2 féle waxot próbáltam az egyik a squirt volt, és tény hogy tiszta marad tőle a lánc, de irtó hamar csörögni kezd. Főleg száraz időben a portól gondolom, 35km után már viszonylag zavaró tud lenni. Ezért néha mucoff cermaic green-t is használok, július augusztusban főleg, mikor nagy szárazság van.
Én inkább cserélek sűrűbben láncot minthogy nyekeregjen a bringa a hazaúton, vagy hogy nonstop szopjak a teljes hajtómű áztatással(max 3x egy évben szoktam). Régebben játszottam ezt, hogy minden tekerés után letörölgettem meg újra kentem ahol kellett, nekem nem éri meg az extra fáradtságot.
De a tippet köszi, még van 1 bontatlan squirt waxom, de akkor ezt elajándékozom, és kipróbálom ezt az újat
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Tiszteletem, a mEsTeRt kérdezném ha lehet Előre milyen gummancsot ajánl, csapatós XC-re?
Eddig minden gumi ajánlásod bejött, az endurón nobby nic van elöl hátul, szépen gördül, és nekem pont elég a tapadása is, tudom hogy te is ezt használod télen elöl, de nyárra valami mást pattintasz fel.
Jelenleg forekaster van, elöregedett és dobnám mielőtt széjjel hasad egy kisebb sérüléstől.
Hátul jelenleg wolfpack race van, meg vagyok vele elégedve, de csak 2 helyről lehet rendelni, és most nem kell onnan semmi más, szóval jobban örülnék valami olyan opciónak amit akár itthonról akár Bdiscóról be lehet szerezni.Dankebitte
BTW csapassátok kva jó idő van!!!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #247412 üzenetére
Bennem itt a fórumban ültettétek el hogy a fémes az visít, emiatt szar, csak versenyzők használják mert nekik mind1. Mostanra minden enduros ismerős átváltott fémesre, a gyári shimi pofával, van aki bordázottal van aki simával, és egyiknek sincs semmi hangja. Mindnek csavaros slx/xt tárcsája van.
Én még nem váltottam mert az új xt fékek az enduron organikussal jött, és nem akartam egyből kidobni, főleg hogy így is brutál harapása van, a 8120/8100 egy vadállat az öregecske M7000 szériához képest, utóbbi 203 as xtr tárcsával, BP-G05s-rx pofákkal szinte alig emeli ki a seggét az xc gépen, a 4 dugattyús xt, meg készül katapultálni ha erősebben húzom pedig az a bringa egy monstrum a csinos bergához képest, jelenleg nem érzem hogy kellene a fémes, de hosszabb ereszkedőnél már hasznos lehet hogy kisebb erővel húzva is kifejti ugyan azt a fékhatást. Szóval vegyen mindenki xt féket, mert a többi bóvli
-
A gumi kérdésre, te mindig újakat próbálsz ki? Ezekről a modellekről én nem is hallottam, mi lett a Schwalbe/Maxxis/Conti örök hármassal? Nekem vagy 2 szezon kell akár egy hátsó gumi kivégzéséhez is, elöl meg hamarabb öregszik meg, minthogy elkopjon, szóval valami szuper opció kell. Kendat meg Specit sosem használtam, utóbbit eleve fel nem raknám a bringára, konkurens gyártó terméke mit keressen a szép német paripámon?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #247444 üzenetére
És a wolfpackal mi a helyzet? Engem rábeszéltél, mondtam is hogy fasza kis gumi, viszonylag könnyű és eddig minden helyzetben tette a dolgát, igaz csak hátul van.Nem merted kipróbálni?
Valami maxxist keresek akkor, minden alkatrésznek visszament az ára, a gumik mitől drágulnak? Ugyan az a bringa van rajta, az utak sem lettek tele szögekkel, egyre nehezebb és drágább mindegyik, azt hiszik mindenki a sziklás csúcsokon szeretne vadulni?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Kis segítség kellene, van valami vállalható esőkabát 50-80euró között? Olyat keresnék amit mezzsebbe össze lehet hajtani, és nem egy egy műanyag zsacskó, tehát szemerkélő esőben azért lehet vele tekerni anélkül hogy szaunává válna.
-
A másik nehezebb, 2 hónapja raktam össze az első kereket, nobby nic DD gumival, az itteni tanácsokra Tesa tapet használtam, szépen megvágtam a vékony csíkkal először egy elő tomítést húztam, majd a szélesebbel rámentem és majd 2x áttekertem. Szelepet átszúrtam, minden pöpec volt a kerék nem eresztett le utána, használtam is mostanáig, amikor is tekerés előtt felfújtam mert kicsit puhának éreztem, de 3x eresztett vissza 4 óra alatt, 3x fújtam rá, és így is szinte laposan értem haza, kivettem a szelepet, toltam még bele tejet, hátha megitta, de most még rosszabb, vissza eresztett annyira hogy épp csak nem felnin ül a gép.Nincs benne tüske, legalább is kintről nem látszik, most ilyenkor WTF? Le kell szedjem, és ha nincs belülről sem tüske, akkor megint a szelep kezdett el szarakodni? Létezik hogy selejtes gumit kaptam? Bikediszkóról van, a nímetek csak nem küldenek szemetet.
Nem értem, eddig nem volt baja, én nem piszkáltam, még sosem volt ilyen gondom, hogy magától elszálljon a tl gummi."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz peetie1 #248373 üzenetére
Milyen problémák Itt nincs bicikli út, ergo nincs gond Ezek az esetek nem tudom hogy városon belül vagy kívül történtek, de városon belül szinte csak az úton megyek, mert ami út van az nincs összekötve semmivel, + kultúra hiánya miatt, mindenki színes járdának nézi, tehát fullos.
Várost elhagyva meg simán az út szélén tolom, ott meg én vagyok az underdog, nincs is bajom ha közel jönnek amíg nem lök árokba, pajtik vagyunk#248350Ixion77 Nekem nincs gyerekem, de ha ilyesmi történne eléggé elszállna az agyam, senkit nem izgat mit tolt a faszi, ha látod hogy gyerek van előtted, nem tudod kiszámítani hogy fog viselkedni.
Kár hogy az eus pénzekkel egyetemben nem áramlik be a kultúra is."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz szimpláncsak #248371 üzenetére
De mibe rakjam be ezt az ormótlanul nagy kereket? Nincs semmi ami olyan széles hogy egy 29 kerék, legalább felniig elmerüljön.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz mauimagic #253838 üzenetére
Köszi, már egy éve a listán van, de féltem hogy gagyi és zörög. Megvarom a 3-as verziót hátha sikerül megoldjak.
-
Arra van ötlet hogy létezik hogy pont vagy 3 sebességre nem vált fel vagy épp le rendesen, a többi megy szépen. 12 schimi hajtás minden új az agy is kivéve a váltót és a váltó fület. Lehet hogy elgörbült kicsit? A régi bringámon rengeteget kapott szegény hajtás, de mai napig precíz a váltás."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Hello, az érdekelne, hogy az ilyen hibás méréseket, vagy pontatlanságokat lehet jelenteni valahol?
Ez egy új szegmens amit most rajzoltam be egy igen népszerű szakaszon, mászás majd egyből ereszkedés, a fekete jel még csak közel sincs a bejelölt ösvényhez, teljesen levágja a mászás végét, de úgy jelöli mintha ugyan ott lennénk a pályán.Az első alkalommal én is rosszul mentem, de pont ezért újra próbáltam, és a helyes ívet rögzítettem. A kolléga 2 évvel ezelőtt ment ott ahol ment, jelenleg az már nem is járható alternatíva. Azt tudom hogy nem méterre pontos a gps, de itt nagyon nagy különbségnek tűnik.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Tudna valaki segíteni hogy állítsam be másképp a váltót, hogy gyorsabb legyen?
Az egyik bringámon lassúnak tűnik a váltó, pedig ugyan az a 12-es xt kombó van rajta, ráadásul, a váltót és első tányért leszámítva minden új rajta, azaz csak volt egy fél éve mikor összeraktam, alapból sem volt olyan patent mint a másik, de most már nagyon idegesít, a bringák között váltva egyből érződik is.Nem vált elég gyorsan, és középen van 1-2 sebesség ahova néha nehezebben dobja fel/le. De ez nem mindig jön elő, alig tudom szimulálni. A váltás sebessége függhet attól a B csavartól ami a váltó felső kerekének a távolságát állítja a hátsó sorhoz képest?
Létezik hogy alapból görbe volt a fül, nem látok rajta sérülést vagy hibás a váltó?
Az egyre öregedő bergán több mint 2 éve van 12-es hajtás, kapott mindent amit el lehet képzelni, és mai napig gyorsabb és hibátlanul működik. Mindkettő slx sor, xt váltó és kar.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Hali,
Kaptam kölcsön egy 1,5 éves Turbo levo-t, sosem volt szervizelve a teló, elég low end cucc, acél becsúszós, kicsit bele is karcolt már a kosz, szóval gondoltam legalább egy gyors olajcserét tolok neki, egy RockShox 35, nincs pontos modelje, nem találtam acél becsúszós verziót, de a szériaszám szerint ez az.
Szétkaptam, kicseréltem az olajat összeraktam, küldtem vele egy 40km-es karikát, és ma azt vettem észre hogy a bal szár, elég rendesen kotyog, ha első féket behúzva hintáztatom előre hátra. Az ujjammal érzek is egy 1-2mm es mozgást a becsúszónál. (Nem a féknyereg, és nem a fejcsapágy)
Megnéztem a két alsó csavart de meg voltak húzva rendesen, azért kivettem hogy megnézzem, de felfekszenek szépen a belső száron a menetre.Az hogy mozog és kotyog kicsit már új korától megvolt, (6000 eurós gép) de nem volt ilyen hangja eddig, lehet az olaj miatt erősödött fel?? Nem tudom elképzelni mit csinálhattam rosszul, nem bontottam ki rajta semmit csak a kis becsúszó szivacsokat, mindent a helyére raktam vissza, gyönyörűen megy a villa, szépen szörtyög (jelenleg jobb mint az enyém ) de ha így adom vissza azt mondja hogy elbarmoltam valamit, és én is ettől félek.
Ez a kotyogás nem csak a perselyek kopása miatt lehet? 1000km ha lehet benne összesen, persze gyárilag sem volt passzentos, de most mintha hirtelen romlott volna.
Tegnap mikor összeraktam és állítgattam a fejcsapágyat nem éreztem ennyire kotyogósnak, és akkor még nem is volt hangja.
Verjem bele, csak segíteni akartam, erre nagyobb kárt csináltam mint előtte volt
Van bármi tipp?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #261420 üzenetére
Köszönöm. Ez jó hír, de ugyanakkor zavaró, érződik menet közben is rázós terepen. Ez pont egy olyan dolog amit nagyon egyszerű leellenőrizni, a speci az egyik legelitebbnek beállított cég, hogy nem küldi vissza az ilyen selejt alkatrészeket?
Én a boltból sem hoztam volna egy ki, de aki ezt a márkát veszi az (legalább is az én ismeretségi körömben) jobban ért a pénzhez mint a bringákhoz, szóval bármit el lehet nekik adni, ha drágaAzt hittem te visszavonultál. Jó ideje nem olvastam tőled semmit az ebike topikban, pedig azért kezdtem követni, hogy képben legyek az új dolgokkal. Létezik hogy megszabadultál az összes e-vasadtól?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Fejre álltak a bringámmal, szó szerint
Az úgy volt, hogy adtam egy bringát a havernak hogy menjünk kicsit terepezni, elkapta a hév és kilőtt az űrbe egy nem tervezett ugratónál, full story itt... megúszta egy enyhe karcolással a térdén.De a bringa azóta recsegő ropogó hangot ad ki mikor az első teló dolgozik / hajlik, feszül.
Pont egy nappal az eset előtt lett teljesen kitisztítva a fejcsapágy, miután recsegni kezdett megint szétszedtem hogy belenézzek nem-e tört el ott valami, minden épnek tűnt, majd 1 hét múlva újra szétszedtem és kitisztítottam az egészet, de nem múlik el ez a recsegés. Akkor is hallatszik ha enyhe terepen megyek.
Van bármi ötlet mi okozhatja, teljesen csendes volt a bringa az esés előtt?! Valaki azt mondta hogy üssem ki a vázból a perselyt, majd rakjam vissza, ezt még nem csináltam, mert nincs hozzá kulcsom.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Diablo IV
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Fotós könyvek (Scott Kelby, Joe McNally, A digitális fotózás műhelytitkai)
- Női városi bringa (Sierra City)
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen