-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Hasaggymeg #64225 üzenetére
Ha mar a telefonvasarlashoz hasonlitjuk a kerekparvasarlast
Lusta voltam atszerkeszteni, de en a villa kattogasara is remeltem, hogy csak a zsebemben zorog valami, de hat nem..Everybody lies.
-
veterán
válasz ---Lasali--- #57952 üzenetére
Ez a kiegetes szo szerint ertendo, vagyis fektisztitoba aztatom, majd kiveszem es meggyujtom, vagy csak siman beaztatom es ennyi eleg hozza, hogy kiszedje?
Everybody lies.
-
veterán
válasz ShiTmano #64260 üzenetére
Nincs, egy ismeros kerdezte, hogy mi lehet a baj, ha "sikit" a hidros tarcsafeke.
En meg mondtam, hogy semmi, de aztan kerdezte, hogy nem kell-e kiegetni, mert mondtak neki szervizben, hogy talan az a baj, mert lancolajozasnal lehet, hogy rament es amiatt ilyen a hangja..
Mivel nekem fogalmam sincs ugy igazan errol, ezert azon tul, hogy valoszinuleg nedves a tarcsa vagy koszos, tul sok okosat nem tudok mondani.(#64261) 6030D
Nem csak jel vesziteskor huz egyenest, hanem 2 meghatarozott pont kozott is, nyilvan nem tizedmasodpercenkent jegyzi a helyzetedet, hanem x idonkent, kulonben megenne a telefon akkujat reggelire...[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz Normi™ #64263 üzenetére
Igen, ezert is kerestem a hszek kozott es talaltam ra arra, amire valaszoltam, de ha valakinek fogalma sincs, hogy milyen betet van a bicojaban, akkor valoszinuleg a szervizzel jar legjobban, ha csak be nem azonositom neki, de ezzel szemben azert vannak ketsegeim magammal szemben..
Valami azonosito van rajta, vagy csak ugy felismerheto?
Everybody lies.
-
veterán
válasz _Berci_ #64268 üzenetére
En at szoktam menni a piroson, ha csak zebra van mogotte es egyik oldalon sincs senki, nem is halad epp at rajta senki, ennyi szabalysertes belefer talan.
Azt meg nem sikerult megertenem, hogy neha mit csinalnak az autosok, de ha behuzodok a savom kozepere, hogy mondjuk egy 10-20 centis krater kozepen levo csatornaracsot kikeruljek, akkor neha lehuzott ablakkal integetnek meg mondanak valamit az autosok, biztos kerekparosok ok is, ezert szurkolnak nekem.
A karjelzes pedig akkor vicces, ha kanyar kozben kene a kormanyt fognod fel kezzel, jelezned, hatranezned kozben es meg a kanyarodas ivet is szepen tartani..
[Nyilvan elotte jelzek, majd manover kozben fogom a kormanyt, de neha meg ez is majdhogynem keves... ](#64273) _Berci_
Rossz otlet, en kaptam mar el lany taskajanak szelet a kormanyom szelevel, tulajdonkeppen epp, hogy csak suroltam, mert a lany megallt egy katyu mellett, amit ha nem kerulok ki, akkor gyonyoru tobbszoros szaltoval foldhozvagom magam, amennyire lehetett, probaltam biztonsagosan megoldani, de fekezni keso volt, masik iranyba kikerulni keso volt, atugrani felette nagy volt a katyu, a lany igy csak pordult egyet, ahhoz kepest, hogy 45-50-es tempoval suroltam, szerencse, hogy nem lett egyikunknek se baja.. Ha megakad a kormanyom benne...Ne kozel menj el hozza, hanem hamar terj vissza a savodba, akkor ugy tunik majd neki, mintha 10 cm-re mentel volna el mellette, pedig csak atlosan mentel at elotte, a sajat savodba vissza. Sokkal biztonsagosabb, megis latvanyos megoldas, ha mar mindenkepp szeretnel raijeszteni. Nem tudod biztosan megtippelni, hogy merre ugrik, ha ugrik..
(#64275) Byk01
"Simább fajta" járdán, mikor vizes volt, egy nagyon kis fekezesre csuszott az elso kerekem es buktam. Inkabb a terkovet valasztom, koszonom... Miskolcon most toltak vegig magasnyomasuval, egesz jo most, de persze ne dontogesse az ember a poros terkovon a hatarokig a kerekpart(#64278) Normi01
Amilyen kanyarokat nagy tempoval be szoktam venni, azoknal altalaban huplis, vagy katyus a kanyarodasi iv, vagy poros.. Most itt valaszthatsz, hogy most jelzel es nezed a hatad mogott a forgalmat, vagy stabilan fogod a kormanyt, vagy melyiket hagyod ki es melyiket tartod be, mert mindent egyszerre nem lehet csinalni, csak remenykedhetsz, hogy a moged erkezo autos a belathatatlan kanyarnal nem togazzal megy, hanem van szeme es latja, hogy a biciklis all es var arra, hogy bekanyarodhasson.. Nem erzem mgam ilyenkor olyan rettento nagy biztonsagban(#64280) _Berci_
Inkabb iranymutatasnak veszem a KRESZ-t, ha betartanam minden helyzetben, akkor talan nem irkalnek most ide.Neeem, ahogy fentebb irtam, iranymutatasnak veszem, tapasztalatom alapjan jelezni kell vegig, kulonben az autos megprobal elmenni mellettem, kielozni, akarmi, csak haladhasson, mert meg 15 mp-el kesobb erne a celjahoz, o azt nem birja ki
Teny, en epp ezert nem allok meg feleslegesen, mert akkor meg en ernek oda 15 mp-el kesobb a celomhoz. Nem allitottam, hogy szent lennek, csak ereznie kene az embereknek, akik reszt vesznek a kozlekedesben, hogy van amire azt mondom, hogy oke, mert belefer, meg van, amire azt mondom, hgy veszelyes...A kreszt pedig inkabb nem emlitem, nincs belole vizsgam, én is nagyjából infos vagyok
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
Igen, valami ilyesmi jutott nekem is eszembe, ezert irtam, hogy csak siman keresztbe terjen vissza a savjaba, az nagyjabol latvanyban ugyanaz, biztonsag szempontjabol vidzont fenyevekre van a 15 centivel mellette elhuzoktol..
A legjobb, mikor az egesz sav ures, a gyalogos, meg a ket iranyu biciklis, de egy szem ember jon szembe, o is az en savomban, integetek neki, semmi, kozeledek, semmi, latja, hogy jovok, majd amikor odaerek hangulattol fuggoen megallok elotte es szepen megvarom, mig elmozdul az utambol, vagy rasatuzok par meterrel elotte, vagy kikerulom es kesz. Ezt miert csinaljak? Marmint nem volt 10 alkalombol talan egyszer viszonylag idos ember az "elkoveto", megis csak allnak es ha szerencsem van, reagalnak arra, hogy mutatok a savomra, hogy haho, utban lesztek..
Everybody lies.
-
veterán
válasz trialboj #64295 üzenetére
En 5 vagy 6 ezerert vettem platform pedalt egy kerekparboltban, nem vekony design, de még nincs vele semmi gondom, ismerosom kb ugyanilyet hasznal, csak mas marka van rairva.
Az alacsony árnak is megvan a maga "költsége", csak kicsit később jön elő..
A kínai lámpáknál is mindkét példánynál, amivel rendelkezem, magamnak kellett "szervizelnem" őket, mert a kapcsoló elég hamar elhalálozott. Ha van kedve az embernek, meg nem idegen tőle a dolog, akkor megoldhatja a problémákat és jól járhat az alacsony árral, egy kis befektetett munkáért cserébe, de egy pedálnál talán nem kockáztatnék, mert rosszabbul is jarhattal volna.Nekem eddig a legdurvabbak, amit kapott a pedal, azok az utesek voltak, amikor veletlenul beleertem padkakba vele, nem volt oszinte a mosolyom, de nincs semmi baja.
Everybody lies.
-
veterán
[ Módosította: radi8tor ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz dokee78 #64317 üzenetére
Persze ez egy sima 340.
külsők, hátsó kerék, fékkarok, bovdenházak, fékek, hajtás, pedálok, tengelyek, ülésbilincs, kormánycsapágy, monoblokk, ezek vannak cserélve, ha jól emlékszem.
Kopoalkatreszek, mint fogas sor es belsok meg lanc, fékpofák, bovdenek gondolom nem emlitendoek,
2014 oktobere ota 10k km van benne, még egyben van, habár a villa már kezd gyengélkedni.
Everybody lies.
-
veterán
válasz dokee78 #64320 üzenetére
Fekeket egybol csereltem, amint lehetett, hatso kerek az agy torese miatt, tengelyek kozul ketto-harom eltort, utana csereltem mindkettot, a hatso is gyorszarasat kapott, a nyeregcsobilincs eltort, a hajtokar szinten alapbol cseres volt, a pedalokat eloszor egy rr500 gyarijara csereltem, utana kapott rendes tuskes platformot.
A gyari kulsokkel 400km-t mentem, mire mar tobb helyen szovetig kopott.
Everybody lies.
-
veterán
válasz ---Lasali--- #64329 üzenetére
A gyári külső, ami volt a rr340-en, hát na, biztos puha murvás terepre találták ki, nem aszfaltra, hiszen ez egy hegyikerékpár!
Egy csodálatos Rubena termékrőlk van szó, még megvan az első és a hátsó is, a hátsóból már kivágtam pár darabot, mert a székek és egyebek talpára elég jó megoldás, hogy ne a fa legyen végighúzva a laminált padlón, a 400 km után tehát még bőven van felhasználási területe
Rubena, 50-559, 26*1,90 az a pár infó, ami szerepel rajta, az új rr340-eket már btwin márkás gumikkal szerelik, nem hiszem, hogy sokat javult volna a minősége, szóval tudom ajanlani a kenda kulsoket peldaul, nekem 6k+-t futott egy szett 1,75-os, utana valtottam arra, ami most van, vagy talan hetezret is futottak, a fene se tudja mar. De meg mindig hasznalhato allapotban vannak, csak megkoptak már, mind az első, mind a hátsó a kendából.
[Ez se most volt, persze már akkor le volt húzva a villa teteje.. ]
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz ---Lasali--- #64333 üzenetére
Én montival is kanyarfuggoen nagy sebesseggel nyomom, de a poros ivektol felek, mert csusztam mar meg parszor, olelgettem szalagkorlatot, telen meg viccesebb helyzetek voltak.. Most ahogy jön az igazi nyár, kezdek megint ráérezni, a 2.0-ás gumikkal pedig még jobb, csak félek, hogy túltolom a biciklit, csak nekem nem ejnyebejnye lenne belole, mint a nyiltkozoknak, hanem nino nino
Everybody lies.
-
veterán
válasz gergo5991 #64335 üzenetére
Otvennel mentem ra, akkor meg 1,75-os gumikkal a poros kulso reszere a visszaforditonak, instant oleltem is a szalagkorlatot, 40-rol nullara lassitas osszes aldozata a polom volt, amit kivagott a korlat, azota tudom, hogy nem jo jatek a poros reszere kimenni az ivnek..
Conti xking-ek vannak most rajta, 2.0-as meretben, ma pont volt egy necces helyzetem, egy passat kombi kihajtott elem a ketsavos utra a padkarol teljesen merolegesen az utra, gondoltam latja, hogy negyven meterrel feljebb kb 50-es tempoval erkezem es hagyja a belso savot nekem ,hogy el tudjak menni, de o inkabb ragurult arra is, igy ket savot blokkolva teljesen keresztbe, kb 10 cm helyen gurultam be melle, addig tartott, mig lefekeztem valamennyire.. A sofor nem is nezett ram, csak vezetett tovabb nyugodtan, mintha semmi se lett volna, a piros lampanal meg bealltam ele, hogy ez most mi akart lenni, de csak ramdudalt, egyaltalan fogalma se volt, hogy majdnem beleszalltam a szep autojaba, mert nem nezett korul es nem adta meg az elsobbseget es keptelen egy savra rakanyarodni..
Ilyenkor gondolkodom, hogy tulajdonkeppen nem is en vagyok veszelyes a kozlekedesben, hiaba allitjak sokan ezt..Everybody lies.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Napfénysüti #64345 üzenetére
Gratu!
Haha, te is kutyussal nyered meg a népet meg a mezzel
A kerékpáros csoportban volt valaki, aki a kutyust vitte magaval mindenhova a táskájában, már csak az van hátra
Everybody lies.
-
veterán
válasz dokee78 #64348 üzenetére
Modositva lett a hsz, mert lehagytam a strava linket.
Az a sarvedo egy praktikeres alatetbol van kivagva, semmi extra.Nyiregy nincs messze, majd nyaron szeretnem meglatogatni, ha lesz idom, az egy 200km kornyeke lenne, oda-vissza, a mostani kulsomet sajnalom erre..
#64347
A borton ablakaba soha nem sut be a nap...
Eszembe nem jutott volna, hogy ilyet egyaltalan keressek, szép
Ha a tieden lenne es ugy nyomtad volna vegig, az mar tenyleg durva lenne.Everybody lies.
-
veterán
válasz fpeter07 #64356 üzenetére
Ellenben durva hangjuk van kanyarban, mi kell meg?
A csatornafedeleken a setaloutcan miskolcon vegigmegyek es kb olyan hangja van, mint egy autonak. Nem is ugralnak ki elem annyian szerencsere, habar 1-2 jelentkezo mindig akad, akit ki kell kerulnom, mert nem nez szet, mielott kilep a villamossinekre..
Everybody lies.
-
veterán
A legegyszerubb szerintem meg mindig az, hogy lekapom a lancot es kezben mosogatoszerrel "morzsolgatom" a ket kezem kozt, oblitgetve, mindig ujra mosogatoszert rafolyatva, amig szep feher nem lesz a hab, utana rendesen leoblitem, kiszaritom, felteszem es forgaspontonkent cseppentek ra olajat.
Az utolso resze nyilvan valtozhat, tegyen ra mindenki amit akar, de a tisztitas az eddigi verziokhoz kepest nalam igy sokkal egyszerubb es gyorsabb is, nem kell utana sokat takaritanom, csak mosogatoszerrel kimosni a mosdokagylot. Cserebe azota nem dugul el a mosdo a hajszalaktol, csak forro viztol csepp gepzsir illat jon a lefolyobol a mosdonal
Everybody lies.
-
-
veterán
De, csak altalaban hamar visszamegy 3 bar kornyekere, szoval fogalmam sincs, meddig hasznalom 4 baron, csak mikor 1-2 hetente elmegyek fujni, akkor mindig 3 kornyeken van, inkabb felette. Pedig a schwalbe belsore azt irtak, ami a hatsoban van, hogy 30 naponta eleg fujni bele, mert nem engedi le, persze ugyanannyira megy le, mint a conti belso, ami az elsoben van..
Everybody lies.
-
veterán
válasz dokee78 #64429 üzenetére
Nem faj neki, lejottem mar rengeteg alkalommal rosszabb helyeken is, ha rr340-rol van szo, menj nyugodtan vele. Szervizbe erdemes elvinni es a kulloket meghuzatni, beállíttatani rendesen, azota nekem nem is igazan sikerult bele nyolcast tennem szerencsere.
Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #64529 üzenetére
Nekem is meglepoen vekony a labam, illetve inkabb a sipcsontom, vadlim. Csak egy cseppet izmos, de egyebkent vekony
Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #64534 üzenetére
Huszonévesen nem igazán van más választásom, habár azért egy cseppet más a hozzáállásom a dolgokhoz.
Everybody lies.
-
veterán
-
-
veterán
válasz Metacska #64707 üzenetére
Rr340 akad, meretben megtalalhato, de vedd hozza, hogy elso szerviz mindegyik opcional ajanlott egy rendes szervizben.
Visszakeresve lathatod, hogy en mar lassan ket eve hasznalom, viszonylag sok alkatreszt csereltem, de sok km-t is tettem bele telen-nyaron, ha hasznaltan nem talaltok megfelelot, hajra.Everybody lies.
-
veterán
válasz Metacska #64709 üzenetére
Igen, gyari az ulesem.
A marokvaltot nem ertem, nekem nincs vele semmi bajom, jobban bejon, mint ismerosom rr500-asan levo valtokar.
A szervizelesen a kerekek belovesere gondoltam foleg, kullok, konuszok, ha te csinalod, akkor ezekre erdemes ranezni, teleszkopot szetszedni, a kormanycsapagyat is.Everybody lies.
-
veterán
Nem azzal van a baj, hogy esett, mert ha sietek, akkor megazok, nem baj, hanem azzal, hogy raertem, kivartam nagyjabol a veget, de mikor feltavnal tenyleg vege lett es elkezdett sutni a nap.. Na az a paras ido a legrosszabb..
Ennel csak nyaron a 30+ fokban rosszabb, mikor meg az eso elallta elott, mar kozben ilyen ido van es kb szaraz az ut, mikozben esik, olyan gyorsan parolog..
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen