- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179748 üzenetére
hát mondtam neki már a pörgetést,de nem ő nem
városba tök elvan azzal a decathlonos géppel,hát ha neki jó
még meg is kaptam hogy felesleges a drágább bringa mondtam neki .oké.(bár ha azt nézzük mennyien járnak még itt helybe leharcolt 20 éves 26osokkal rosdás sorral,stb(pl a feleségem ,cube nature pro trekking-el érthető okok miatt nem mer menni az csak balatonkörre van neki )
(3.7et én se pörgettem,csak mikor kezdtem bringázni csak azon birtam menni ha gyorsabban akartam olyan 27-28as utazósebességgel,igaz a pf elég alacsony volt,de a pörgetést nem birtam )[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #179748 üzenetére
Tesómé a bringa, megpróbálom egy jó defektvédelmes Schwalbe-ra rábeszélni, de asszem ez a gumi is azért lett véve, mert olcsó és neki nem kell jobb (de azért panaszkodik, hogy üt ). A defektekkel meg mindig engem zaklat. 28-as kerékre, sima városi használatra milyen gumi ajánlott, aminek nagyon jó a defektvédelme (királydinnye) és viszonylag olcsó?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
rednifegnar
senior tag
válasz Hasaggymeg #179746 üzenetére
hat nekem egyik se lenne szempont, nem akarom ingyen ha rendes cucc megfizetem az arat, meg persze legjobb lenne itthonrol, es a terep sem szempont sima utra kell.
A camera does not make art, the artist makes art.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #179779 üzenetére
Ha nem durvulni kell, akkor már inkább egy Mosso ALU! merev villa.(Kínai karbont biztosan nem vennék. [link] Nincs karbantartási költség, könnyebb, kiszámíthatóan viselkedik a bringa, mert merev az eleje. Normálisan mozgó teló nincs 80-100k alatt. Vagy merev villából az Exotic nagyon jó, nekem az van a 26-osban és szerintem az jobb minőségű, mint a Mosso, bár drágább is.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #179707 üzenetére
Pihenőt tartottam, azért vettem le.
szimpláncsak: Én úgy tudom, hogy csődbe mentek, de engem is érdekelne, ha valaki tudja a teljes sztorit. -
balazs1022
őstag
válasz Hasaggymeg #179779 üzenetére
179787ZolkoW :Sztem nincs vele baj. Amik hasonló árban vannak itthon, azok a Sountor-k. Ezektől fényévekkel jobb ez villa. Én nem tartok tőle H bármi baja lenne. Rengetegen használnak ilyet. Amúgy meg van rá garancia is.
Egyébként problémák a Fox-okkal is szoktak lenni. Mindenben benne van a lehetőség H rosszat fog ki az ember.
[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #179819 üzenetére
azt tudom hogy magyarországon a strava pontatlanul méri a magasságot ha nincs barométer(tehát szerintem a meredekséget is ezáltal), mert nem a Lidar-os 1cm pontossagu magassagterkep alapjan mér vmi sokkal pontatlanabb es nagyobb "negyzetekre" osztott terkepadatbol jon (valoszinu h muholdas letapogatasú) ezért ha nincs barométer ez okozza a fura magasság adatokat.
brytonnál pedig az van hogy elkezdődik az emelkedő még 0% ot mutat,aztán pár sec után mutat szintet,lefelé ua. már megyek lefele de még 0% van..
illetve erős szél hatására is be be jelez szintet mert a barométer érzékelő lyuk az elején van és a szél befúj.. hát ez ilyen..egyébként értem mire gondolsz,nincsennek ezek az eszközök túlgondolva.
pl (megint csak bryton) hiába spd szenzor elindulok nem indul el azonnal a rögzítés folytatása(auto start-stop) pedig hát elkezdek tekerni, elkezd forogni a kerék is azonnal kellene tudnia hogy elindultam..
véleményem szerin ezek a hiányosságok kis odafigyeléssel leprogramozhatóak lennének sec pecc alatt.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #179819 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a gps x-y irányban relatív pontos, viszont a z tengelyen már kevésbé. Ennek az lesz a következménye, hogy gyakorlatilag folyamatosan fel/le mész, és gyűjtöd a szintet. Ezt a szoftver nem fogja alapból kiszedni, mert nem tudhatja, hogy te síkon mész, vagy mondjuk egy xco/cx pályán folyamatos 1-2 m-es buckákkal. Ezért rakják bele a barométert, mert az kiküszöböli ezt, ha nincs komolyabb időjárás változás.
Utólag biztos lehet mindent finomítani, ahogy a fotós sem úgy dolgozik, hogy kattint, és kész. Barometrikus mérésnél a Strava is felajánlja, hogy korrigálja a magasságadatot, de általában a térkép szerinti fals adatra. Versenyeken összehúz a strava jópár emberrel, meg lehet nézni, hogy melyik kütyük mutatnak "azonos" értéket. (1500 m-en 50-60 m eltérés az azonos szerintem.)
Szerintem ez is túl van gondolva, ne várjuk el egy gyufásskatulya méretű 100e ft alatti kütyütől, hogy olyan pontos legyen, mint mondjuk egy milliárdos hajóban vagy repülőben, ahova tudnak mellé biggyeszteni egy 10 m-es antennát.
Illetve szintén nem értem, ez miért annyira fontos, de nekem a pillanatnyi sebesség tökéletes értékének fontossága sem esett még le, szóval fejlődésben vagyok.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #179828 üzenetére
A vajbőr jobb lenne, de a szürke sem rossz.
Egy átlag embernél kevesebb zsírral rendelkező ember agyonhajtott lábai verseny után. Mindenkinek így dudorodnak az erek, csak valakinek van rajta zsír. Melyik a jobb?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #179829 üzenetére
Van egy kiss troll/trompf benned. (Úgy általában)
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz Hasaggymeg #179836 üzenetére
Na igen. Ezt szeretném kideríteni.
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #179849 üzenetére
Volt két feleségem és 3 élettársánam. Elég öntörvényű fickó voltam mindig, + az én lakásomban laktam az idők folyamán a csajok csak vendégségbe voltak
BENEFON DELTA--------N8
-
polonic
félisten
válasz Hasaggymeg #179849 üzenetére
Oké, rendben. Maradok a 47-nél. Nem érzem magam lassúnak. 30-at tudom tartani sík úton a trekkingemmel megerőltetés nélkül.
Csak a 47-es beszerezhetetlensége miatt gondolkodtam el a keskenyebb gumin.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #179873 üzenetére
Továbbra is a jelenlegire. Merida MATSS500. Jövőre aztán utána egy 29er.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
bringasisti
őstag
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #179897 üzenetére
Helyén kell kezelni ezeket a készülékeket. Ha a telefont leteszem az említett műhold módba ott is látni hogy mozog a pozíció, a barométer simán mutat 10-20 centit, de van termik ami bezavar.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #179906 üzenetére
Régészek, katonák, balaseti helyszínelők használják. Én akkor is tudom hogy qrva jó vagyok ha nincs nálam ilyen kütyü. Azt nem értettem hogy wifit miért kell ahhoz használni hogy időjárást lássam? Megnézem telefonon
BENEFON DELTA--------N8
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #179906 üzenetére
A telefonnak a térereje még rosszabb az erdőben mint a gps képessége, legyen nálad min2ö + fejlámpa.
Mindhárom célhardver, tudsz tájékozódni az erdőben amíg találsz térerőt -
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #179927 üzenetére
napszemüveget hordok tavasztól nyár végéig én is....de ilyenkor nyilván nem
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Toobee
veterán
-
parkr
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #179984 üzenetére
Trek-ebb, modernebb, traktorabb. De hasonlóan sáros .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #179984 üzenetére
Tudod, Mavic. A tengely mondjuk a váz, vagy inkább a bicikli tartozéka, ja, már látom is a termékoldalon, hogy -mi más- Bontrager:
Nincs baj vele, de ha az elsőhöz 6-os imbusz szükségeltetik, akkor nyugodtan lehetne ez is olyan, persze mostantól jobban figyelek majd rá, és akkor meg lesz húzva rendesen. (azért vigyázzatok, túlhúzni sem szabad, szerintem arra sokkal inkább hajlamos az ember! )szerk.: ugye, mennyivel menőbb a lila?
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180023 üzenetére
Csak most jöttem rá, hogy ez egy saras kép lett, pedig a felszálló köd miatt fotóztam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180030 üzenetére
Nem igazán értem miért féltik a haverok is a sártól a bringát . De most komolyan, tapasztalataim szerint így a mini sárvédővel a telónak többet árt száraz nyári tekeréseken a rengeteg rárakodó por, a kerékcsapágyak nem kapnak olyan sok sarat és ha mégis tönkremennének 1-2 évente 1x, egy ipari csapágy 6 euró. A középcsapágy az, aminek tényleg rosszat tesz a folyamatosan rárakodó sár, de az is csak 12 euróba kerül. Na most ha tönkremegy szezononként egy kerékcsapágy és egy középcsapágy, az összben 18 euró évente, most komolyan, ennyit nem ér meg az élmény és hogy szabadon, felhőtlenül veretheted sárban? . A lánc még ami hamar rozsdázik, de így is kihúz minimum 2500km-t, ami szvsz egy montin rendben van. Az egyetlen ami engem is zavar a sárral kapcsolatban, az a bringamosás, ezért ha már sarazik az ember, érdemes minimum 3 órát veretni, vagy legalábbis hosszabbat, mint amennyi időt a bringamosással elt*kölök .
szerk: persze azért Shitmano agyakkal és négyszögtengelyes középcsapággyal nagyobb szívás lehet a sarazás, mint iparis-integrált cuccokkal.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180038 üzenetére
Ja, ez elég gáz így, olyankor max aszfaltozni érdemes.
Toobee: 6 csapágy? Olyant sem láttam.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #180038 üzenetére
És ezt lehet zárt módon futtatni olyan régi vázon, ahol jó nagy szakaszokon fut csak maga a bovden? Alsócsövön a váltók is így van kábelezve, felsőcsövön hátsó fékem. Na, pont ezek lettek szarok. Az első fék tökéletes, az végig zárt.
https://barbieripnk.hu/
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #180038 üzenetére
A bringa és a ruha féltésén túl pedig ott vannak a nők. Egyszer érkeztem csak haza úgy, hogy előtte nem verettem le benzinkúton...
Na azóta nem voltam sáros időben bringázni. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180059 üzenetére
Az a 4-6000km durva
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180059 üzenetére
Most végól úgy döntöttem én is hagyom, a váltógörgőket így is le tudom szedni, aztán max ha nem válik be, alaposabban lepucolom.
A droppert viszont remélem nem kell szétszedni, azt se tudom milyen típusú... Kézzel nem bírom lenyomni, pedig eddig ment, ezt a legutóbbi két sarazást úgy tűnik nem túlzottan élvezte.
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #180064 üzenetére
Szerintem egy monti és outi üzemet ne is hasonlítsunk össze....neked sokkal hektikusabb a terep miatt az erőráfordítás pillanatnyi mértéke. Ettől függetlenül az mind közrejátszik amiket írtál csak nem tudjuk melyik milyen mértékben. Egy montit szerintem amúgy is sokkal költségesebb, időigényesebb karbantartani....de valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
válasz Hasaggymeg #180072 üzenetére
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #180089 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180108 üzenetére
Pont így próbáltam, elméletben működik, gyakorlatban meg sem mozdul, pedig a végén már nem óvatosan üttem, hanem izomból . Megpróbálom beáztatni később csavarlazítóba, ha azzal sem megy, tanácstalan vagyok .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #180108 üzenetére
Hát lehet, viszont nevesebb helyeken (edigital, mediamarkt, zerge stb.) mindenhol 65-70. [amazon-on] is 147euro. Amúgy általában úgy szoktam csinálni, hogy addig vekengek rajta amíg eladják és nem marad. Tavaly is így csináltam a vivoactive 3-al
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180111 üzenetére
Meg, de azért pár ütés után lecsúszik. Azt ütöm, van egy zéger gyűrű, ami belülről tartja a csapágyat, de azt már kiszedtem onnan. Műanyag nyelű, de lehet ütni ezerrel . Nem moccant meg, pedig két és fél órája szenvedek vele... csavarlazító úton van, egyelőre nincs nálam . Úgy legyen.
Fotót később lőhetek, de amúgy egyszerű mint a faék, semmi extra. Az agy belül egy henger, két végén két belepréselt csapággyal, amiket belülről egy-egy zéger gyűrű tart, hogy ne csússzanak beljebb, kb. ennyi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180121 üzenetére
Egyformák a csapágyak és kifelé kell ütni. A gyűrű a vájatban feküdt. Ábra: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #180166 üzenetére
Ha már lámpa, kb.1 hónapja vettem egy AMPP 800-at és... jó
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #180267 üzenetére
250gr felett minden gumi dögnehéz
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180267 üzenetére
Ekkora méretben szerintem nem gáz, viszont a mintájára először azt hittem a mostani gumim, annyira hasonlít, bontrager xr2 team issue, picit máshol vannak a bütykök, de elég hasonló formájúak.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180267 üzenetére
2.35" agresszív trail gumiban nem. Nobby 29x2.35" 890g-1045g keveréktől függően. Conti Trail King 29x2.40" 935g, Vittoria Agarro, ami valójában csak 57-es, 850g... tudtommal a többi gyártó sem megy 800g alá ebben a kategóriában. Eddig a Nobby EVO nagyon eltalált gumi volt, ellenálló, könnyű, agresszív, jó gördülési ellenállással, de ezt az újat elcseszték, kőnehéz lett. Szal örülni kell annak a néhány trail-agresszív xc guminak ami még 800g alatt van, ilyen a Forekaster és az Escape.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180271 üzenetére
Ja, azzal a mintázattal és méretben az nehéz . Elég egyszerű, az agresszív xc, trail meg enduro gumik vaskosabbak, több az anyag bennük, főleg mert sokkal nagyobbak a bütykök, így sajnos nehezebbek is. Lemérve amúgy a régebbi Nobby EVO 29x2.25" gumim ha jól emlékszek 690g-ot nyomott, ami kva jó. Nagy kár érte, hogy elcseszték .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #180253 üzenetére
Erről nekem más a tapasztalatom. Egy jól karbantartott teló az mindig addig ül be változatlan nyomás mellett. Ha változik, akkor a bele koszos és sok a súrlódás.
Inkonzisztens mérés nem csak a teló miatt lehet, hanem a rider nem jól, nem azonos pózban méri a beülést.
A felütés ellen pedig a légkamra méretét csökkentő tokenek valók, amivel növelhető a progresszivitás és nem a nyomás növelése ezzel az ajánlottnál kisebb beülés használata.Egy jól beállított felfüggesztés aranyat ér, akkor minden olyan könnyű és magától értetődő bringázás közben.
Sokan nem fordítanak rá kellő figyelmet. -
polonic
félisten
válasz Hasaggymeg #180286 üzenetére
A váltókenést te milyen gyakran csinálod? És azt is ezzel a wd40-nel? Vagy valami speckó cucc?
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #180286 üzenetére
átlépve a kerékpáron egyik lent levő pedálra óvatosan ráterhelek teljes súlyommal, ami egy könnyebben reprodukálható terhelés mint felülni, majd ott mocorogni a nyeregben a falnak dőlve.
Nekem is ez a módszer vált be elől. Ez az egyetlen reprodukálható és egyedül végrehajtható módszer. -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180286 üzenetére
De erre van a kis gumigyűrű
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz Hasaggymeg #180307 üzenetére
Tiszta sor, ezért is írtam, hogy értem, hogy aki “civilben” is bringával jár, ott értelemszerűen kell. De ilyen mindennapi futkosásra mondjuk amúgy is valami city bike, vagy trekking, max fitness bike kell, nekem a bicikli egy specifikus sporteszköz, nem közlekedőedény, ha szar az idő, vagy nem adja ki, napi szaladgálásra én simán megyek autóval.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #180307 üzenetére
Idén februárban kétszer jártam úgy, hogy 1 óra tekerés után olyan sárdagonya volt, hogy legalább ennyit mostam a bringát, akkor döntöttem el, hogy kell a sárvédő .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180316 üzenetére
Én se viszem túlzásba, de hátul egy ass saver sokat dob a komforton esőben, elöl meg annyi van, hogy sár esetén ne a becsúszó kapja az egészet. Mostani tekeréseimnél nagyon látszott a különbség a legutóbbi saras tekerésemhez képest. Por ellen viszont nem nagyon védi a telót, szóval száraz időben fölösleges.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180312 üzenetére
Nyáron sosem lesz olyan király a táj, mint ősszel és csak a csapágyak nem bírják a sarazást nálam, de ha évente el kell költenem 20 eurót csapágycserére hát egye fene . Mai rövid:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS ROG Ally
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Politika
- Autós topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Max
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen