Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz MPowerPH #1154 üzenetére
Abba belegondoltál már, hogy aki "távolsági" kamionos azt hétfőn megrakják és péntekig csak előre megy. Te pedig napi 15-ször fogsz rámpára tolatni, lehet, hogy pótkocsit vagy felépítményt csereberélni. A "távolsági" kamionosoknak sokszor sokkal egyszerűbb dolguk van. Mi jót szoktunk azon derülni, hogy ahova én nyélgázzal tolatok be 30 másodperc alatt, oda egy nagy klumpás nemzetközis pilóta 5 percet rutinozik. Nálunk egy átlag pótkocsi csere 3 perc
Végre valami kézzelfogható hír az útdíjról:[link]
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #81556480 #1165 üzenetére
Lassan 10 éves a C kategóriám
Én inkább halnék éhen, mint hogy ott dolgozzak. Ha nincs más akkor jó, próbáld meg szerintem felvesznek. Ott C kategóriával szerintem majdnem hogy csak a COOP-os autók vannak, az meg elég retek munka.
Most nézem, te gönci vagy? Mikor barackozunk?
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
"Az alsobb rendu utakon, gondolok itt autopalya"
Ez csak szerintem ellentmondás? A bekapcsolást nem fogják ellenőrizni. Vannak telepített kamerák és kamerás kontrollkocsik. Rendszám alapján ellenőrzi az adott szakaszt ki van e fizetve.
A kommunikációjáról nem tudok semmit. Ennyire nem ástam bele magam.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Az lenne az utolsó hely ahova dolgozni mennék.
Nem rossz hely, de olyan mint Waberers-es sofőr már csak néhány száz van. A többiek valamelyik franchise alvállalkozónál dolgoznak.Jó hely, minimálra bejelentve uniózzál, a többi zsebbe kapod, kivéve ha levonnak túlfogyasztást vagy akármit. Az eredeti Waberers talán annyival jobb, hogy ott - a legutóbbi túlfogyasztásos pereskedés óta - 160 000 + prémiumra vagy bejelentve,így aztán meghirdetik, hogy nettó 300 000-res fizetés... Aztán ha a prémiumot valami kitalált indokkal levonják, mit tudsz tenni? Semmit. Kint voltál 4 hetet nettó 200 00-ért.
Lehet mondani, hogy ez nem igaz, meg legenda meg akármi, nekem vannak barátaim, munkatársaim akik ott dolgoztak, van aki éveket lenyomott ott ( vagy az előd Hungarocamionnál, ami nagy legenda, de ott is ment a simliskedés).
Tavasszal megtörtént a Waberers-Szemerey fúzió. Egyik ismerős ott dolgozik hűtős szerelvényen. Közölték vele, hogy a hűtő normája 2 liter ( összehasonlításul az én hűtőm eszik 3,6 litert, az előző pótkocsimmal állandó fagyos munkával nyáron nem ment 4 liter alá a fogyasztás ) és amit e fölött eszik a hűtő, azt levonják tőle. Ez nyáron havi 60-80 000 forint mínusz.Azon sem árt elgondolkodni, hogy ha olyan mocskosul jó a Waberers, akkor miért van állandó sofőrhiány? Nálunk meg tudnék mondani néhány céget, ahova szinte csak kihalásos alapon lehet bekerülni. Akad ilyen alvállalkozója a Waberersnek is, ahol wabis kocsival dolgozol, korrekt bánásmód és fizetés mellett, de ott sincs felvétel.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
"Emellett semmifele csalas nincs a tahograffal, nem is kernek es nem is kenyszeritenek erre soha."
Ez a másik orbitális baromság. A Szotyinál is van csalás. Van cimbi, aki azért hagyta ott. Szólt, hogy lejárt a 15 óra munkája, az irányító meg közölte, de ki kell érni, el kellene indulni. Nem kérik mi ?
Beszélgettem anno egy hűtős wabissal, 15600km-t ment egy hónap alatt. Akármilyen jól forgatnak, ennyi nem jön össze szabályosan. Ex Wabis munkatársak is mesélték, hogy amikor kellett, akkor ők is megkulcsozták a DAFot, aztán mentek árkon bokron keresztül, mert kellett.Az meg szuper, hogy a pénz hivatalosan megy a számlára, de ez nem vigasz, amikor kint ülsz 4 hetet és kapsz rá nettó 220 000-ret...
Egy előnye van a szotyinak, hogy kezdőket is felvesz szó nélkül aztán ha megvan az 1 év tapasztalat, akkor lehet menni bárhova.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Hát nem tudom a szotyinál hogy mennek a dolgok, ha nekem azt mondja a főnököm, hogy menni kell, akkor sajnos menni kell. Az meg egyenesen vicc, hogy ilyen helyen nincs tisztában az irányító az AETR-rel.
Igazából amúgy nekem mindegy, felőlem lehet az év cége is<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
"Akkor feljebb veszem a hőfokot és mikor megkérdezik mért romlott meg az árú, majd mondom, hogy így jött ki a 2 liter."
A termo szalagon látszik mennyi volt a beállított hőfok. Megnézném az arcod, amikor rádverik 22 tonna kiolvadt hús árát xD
Gartnerből is kettő van, a magyar és az osztrák. Mindkettő Lambachban van - van Zalaegerszegen is valami telephelyecske, de ott már csak parkolnak), az osztrákhoz magyarként nem tudsz bekerülni, viszont 1,5-annyit fizet mint a másik. Amúgy a magyar üzletáguk tényleg nem rossz hazai viszonylatban.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
A munkahelyemen ismételten sikerült megbizonyosodnunk róla, hogy a túlzott spórolás néha többletkiadásokhoz vezet.
Adott egy FH12 420, 1.150 000km. Tavaly nyár óta írja a számítógép az injektor hibát a 2-es és 3-as injektorra. Majd, majd majd... A végére a kettes injektor már csak pisilt, szép lassan elégett a kipufogó szelep, ami ez után eltört. A szelepszár szétnézett a vezérműtengelynél, a lehulló szeleptányér megrendezte a dugattyút és a hengerfalat, majd a kipufogó csonkon keresztül átrendezte a turbó lapátjait.A 6 felújított injektor nem lett volna 600 000, most a kár 2 milla... Húú de mennyit spóroltunk
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Ilyen járműnél a motor általában 11000-14000 köbcenti között van, 410-480 lóerő közötti teljesítménnyel. Mivel a távolság rövid és gyorsforgalmi úthálózat sincs benne így én az átlagos fogyasztást 30-34 liter közé tenném.
Ha 100 köbmétert nem is, de 90-et biztosan el tudnak szállítani önkihordós pótkocsival.
Igazából ilyen rövid távokon általában ( sőt talán mindig ) nem km alapján fizetik a fuvart, hanem egy előre megállapodnak egy "napidíjban" vagy "fordulódíjban". Utóbbi általában 35-50 000 / forduló között szokott lenni.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #81556480 #1344 üzenetére
Érdekes, hogy átvariálták a környéken az korlátozásokat a megnövekedett forgalom miatt. A régi 38-as is 12 tonnás lett, Patak-Cigánd is. Kíváncsi leszek, hogy az Újhely >Berecki> Ricse >Cigánd szakasz meddig fogja bírni a tranzitot. A következő tiszai átkelési lehetőség az M3-ason van.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Intruder A 6 #1350 üzenetére
Nincsenek, de ha valami nem világos kérdezz nyugodtan.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz madmike #1361 üzenetére
Vizsgán asszem bukta, annak ellenére, hogy ha nem fér el a szerelvény, akkor mehetsz a szembe oldalon is.. Tiszta gyökérség az egész. Nekem anno itt kellett jobbra kanyarodni forgalom vizsgán [link] 18 lapos Eurocargoból és 18 lapos forgózsámolyos pótból álló szerelvénnyel. Biztosan befér úgy, hogy nem mész rá bal kerékkel a záróvonalra... Emlékszem a vizsgabiztos annyira figyelte nehogy rámenjek a vonalra, hogy közben nem vette észre azt, hogy a pótkocsit már a járdán húzom...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #81556480 #1401 üzenetére
A Waberers jól fizet nem tudtad?
Én most konténerezek, ez nem egy idegbajos meló. Rendesen felüdülés 7 év hűtőzés után. Ezen belül is próbálok valami ADR-es/tartányos meló felé orientálódni. Az is nyugis, az autó jó, be van tartva minden, pénzben sem lenne rossz...
BMW001 anno engem is csábítottak terminál trakira Hollandiába, de nem mentem. Asszem 1500 eurót dobtak fel, annyiért nem érte volna meg elindulni - szerintem. Ahogy elnéztem a koperi kikötőben a bugrisokat, őket sem üli meg az ideg, csak a műszakváltás előtti 10 percben
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Nem tudja valaki, hogy a hétvégén Szlovéniában hogy lesz kamionstop?
<tRucKdriFteR>