Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz Somatom #13019 üzenetére
Az a baj, hogy amilyen gyorsan rothad a világ, már a pálmafás tengerpart sem olyan mint 20 éve :(
Amúgy egyetértünk.Kamelot
Átadom neki, 1-2 hét (((:
Amúgy gondoltam ma egy merészet, kisütött a Nap, meleget csinált a ponyva alatt, mondom fürdésre fel.
Felmászok, magamra engedem az ajtót, erre... Becsukódik. De nem csak úgy, normálisan, hanem elfordult a zár is.
Bazdmeg, komolyan ez az ország... 20 percembe került kinyitni bentről. Piszkálni kellett a zárszerkezet felső részét, de ugye szerszám nincs hátul.
Mai kaland is megvolt. Csak jussak ki ebből az egészből, és gyorsan véget vetek ennek a franciázásnak... érted...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Qtya123
őstag
válasz Somatom #13026 üzenetére
Nem a kedvencem a hűvös az tény, de maga Kanada tetszik, szerintem annyi szép természeti látnivalója van, hogy megismerni egy élet is kevés. Persze ettől még hideg van.
MÁS:
A főútvonalakon a traffik kb milyen sebességtől szedik áldozataikat a kamionok közül?
Úgy 85-86 km/k-val mehettem a 4-esen Nyíregyháza felé, mikor egy földúton ott árválkodott a háromlábú... Mondjuk az előttem lévő kamionok sem lassítottak, szóval vagy tudnak valamit amit én nem, vagy nem vették észre.Továbbá egy tachográfos kérdésem is lenne. Most először volt az, hogy egymást követő két napon dolgozta, így visszaírtam a kártya kivét és berakás közötti időt pihenőnek.
15:41-kor vettem ki a kártyát és pont 11 óra múlva, 02:41-kor tettem be újra és írtam vissza a pihenőt. A második napom után nyomtattam egy szalagot kíváncsiságból, de sehol nem látom azt a nyomtatáson, hogy valahol ír 11 óra pihenőt.
Illetve az első napom végén is nyomtattam, mit jelent a pirossal bekarikázott rész? [kép]
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #13043 üzenetére
Kanadában van elég eltüzelni való erdő, viszont ott nyáron is elvagy klíma nélkül..
Szerintem minden "éghajlatnak/régiónak" megvan a maga szépsége, multimilliárdosként egész évben élvezhetném egyiket a másikra váltogatva... Ehhez a bankszámlám egyenlegét leszámítva minden adott is
<tRucKdriFteR>
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #13043 üzenetére
Ne aggódj! Kanadában végtelen olaj van. Nekik ott nem gond 6 literes benzinessel mászkálni. 25 fogyi semmi gond.
Rohadt erős gazdaságuk van.
Edmonton, Vancouver jó hely. California közel van. 360 napot süt a napfesii: Én ahol születettem ott is fogok élni. Házam, barátok, ismerősök. Szinte mindenhol ismerek valakit és az nagy előny. Legyen az bármi. Azt hiszem a 170€ (víz, gáz, villany, mobil, net, tv) összköltséget sehol máshol nem tudom hozni egy 5 szobás házzal. Nincs 1€ hitelem!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #13076 üzenetére
Mert nem rendelkezhet a külföldi kamionok telephelyezési szokásairól..
Azért jön egyre több ilyen hülyébbnél hülyébb rendelet Európa-szerte, mert a pillanatnyi haszon érdekében engedték elkanászodni a fuvarozást most meg az egész szar a fejükre nőtt.15év krónikája: 30 éve tiltott a kamionban hétvégézés, de néha elnézzük, jó gyakran elnézzük ha olcsón húzza a mi pótkocsinkat, végülis nyerünk vele lakhat a sofőr 3-4 hónapig is a kamionban, jajj hát néz már szétbasztuk a saját belföldi üzletágunk és a saját iparunk kezdjünk el mindenkit szopatni...
Ha anno az AETRben kitalált alap dolgok mennének és be lettek volna tartatva az elmúlt 30-35 évben és nem hagyták volna a nagy nyugati speditőröknek hogy kicigánykodják ezt a helyzetet akkor most is többek számára lenne vonzó ez a munka és nem lenne ez a folyamatos buziskodás minden oldalról.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #13081 üzenetére
Igen arra. Cserefelépítmény és Huckepack megy most is többfelé, azért nem tud piacvezető lenni mert drága, lassú és megvannak a maga korlátai.
Ezzel szemben a jóval olcsóbb és rugalmasabb közúti közlekedés számára most itt van a:
-covid miatti kiszámíthatatlanság
-dráguló üzemanyag
-adbluehiány
-sofőrhiány
-a korábban figyelmen kívül hagyott szabályok komolyanvétele..Ez mind felfelé tolja a közúti fuvarozás árát és eljön az a pont amikor a legnagyobb multimodális logisztikai cégeknél eljön az a pont, hogy megéri vasútra optimalizálni. Egy sima eltolható oldalfalas zárt kocsiba felmegy majd 60 tonna áru, a klasszik tehervonatok 1800-2000 tonna maxban járnak, a duplagépes komolyabb irányvonatoknál már vannak Magyarországon is 3500 tonna körüli vonatok. Egy 2000tonnás tehervonatra felfér 1200tonna körüli rakomány ami 50 kamionnyi áru. Ha a saját logisztikai rendszeredbe csinálsz két gyűjtő/elosztópontot és van elég meló akkor két vonattal irányonként napi 100 kamiont tudsz kiváltani a két pont között. Ez elsőre nemsok, de csúcsra járatva 4 vonattal ( kettő oda-kettő vissza ) 200 sofőr munkáját ki tudod váltani egy elég nagy szakaszon ami azért nem kevés, még egy akkora cégnél sem, mint a Waberer's - amúgy ezért próbálkoztak ők is ezzel Budapest-Dortmund/Köln között.
Nem lehet minden sofőrt kiváltani, nem minden áru átrakodható de sok az. Belföldes elosztó melóra még mindig hamarabb fogsz sofőrt és fuvarozót találni, mint nemzetközire és a két végpont esetén jó elosztással ez amúgy működik. Ezt csinálja az LKW Walter,TFO,Gartner, egy rakás olasz és német cég ( naponta egy rakás cserefelépítményes vonatot látok nálunk tranzitolni ). Ezek a dolgok most is működnek. Ha valamelyik nagy hajós/angol cég kitalálja hogy mostantól nem kompoztatja a brit árut hanem átáll a konténerre/huckepackra London vagy csak simán átrakatja a saját áruját akkor gond nélkül lehet egy Manchester/London-Frankfurt járatot csinálni, akár napi többet is.
A nagy logisztikai cégek és speditőrök azok külön-külön is naponta több ezer kamiont mozgatnak közúton napi szinten. Ha ezek elkezdenek belefutni a saját korlátaikba és az elszálló árakba akkor ők meg tudják lépni, hogy a fuvarjaik köztes részét kiváltják egy vonatos szakasszal a jelenlegi kamionállományukkal a végpontoktól folytatják az elosztást. Így meg lehet oldani, hogy ugyanannyi komionnal sokkal több árut mozgassanak meg. A vasutat olcsóbb mozgó raktárnak használni, mint a komplikáltabb műveletekre alkalmas/rugalmas kamionon rohasztani az árut Bukaresttől Madridig..
Ha a piaci(és ár)helyzet úgy hozza, akkor lesznek változások.Főleg ha jönnek még újabb retek kibocsátási szabályzások amik öngólba vezetnek ( mint a mostani AdBlue hiányos helyzet ).
Nem úgy képzeld ezt el, hogy a kamionok eltűnnek az utakról és helyettük emeletes tehervonatok fognak száguldani az áruval háztól-házig. Inkább úgy, hogy a nagy szereplők ha a szükség úgy hozza akkor átalakítják a fuvarozási szokásaikat és a közbeneső nagy távok közötti szakaszt kiváltják. Az M43-on napi 4200 kamion veretett végig a korona-válság előtt és az M1 határ közeli szakaszán is 5000 körüli volt a kamionforgalom. Ebből mennyi a román-közép-német tranzit? Azért napi 100-150 kamion csak akad a Temesvár/Arad- mittudomén Frankfurt vonalon. Ha egy speditőrnek van ennyi fix melója akkor azt a szakaszt ki tudja váltani.A két napig egy irányba bumlizó kamionok meg majd dolgoznak másfelé, csinálják a ráhordást...
Konténernél most is megoldott ugyanez a helyzet, ott is az a kulcs hogy nagy cégekhez tartozik a piac jelentős része. Budapest-Koper között naponta valami 4 tehervonat jár,ezen felül van még menetrend szerinti rijekai,trieszti,hamburgi, dusiburgi és pireuszi vonat. Ott ahol sok az egy irányú áru és ezek könnyen kezelhetőek/rakodhatóak ott most is jól fut a vasút.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
AsakuraDave
őstag
válasz Somatom #13081 üzenetére
Én is úgy látom, hogy amúgy a vasút sokkal jobb. Most oké, hogy lassabb de amúgy is ez a mai világ baja, hogy rögtön mindent azonnal is csak felhalmoznak tök feleslegesen. Hatalmas mennyiség mozog vasúton több mint közúton. A közúton a túlméretes áruk amik OK mert vasúton olyan körülmények, adottságok vannak ami miatt egy 3méter magas árut már nem tudsz mozgatni. FCL/LCL meg úgy pörög, hogy brutális és itt sincs elég vonat nincs elég járat így is várnod kell heteket sokszor hogy felkerüljön az árud. Értem, hogy van, hogy az áru életbevágó mert nélküle áll a gyár 2 hétig de akkor OK arra menjen kocsi de az hogy mindig mindenhova életbevágóan fontos legyen az áru, jó vicc. All in all ugyanazok érvényesek mert vasúton is sok a sztrájk ha baleset van kb mindenki becumizza aki azon a vonalon hozna/vinne árut. Szóval nem egyszerű és mint mondtam így is telített a vasúti szállítás így jelenleg a mostani mennyiségű közút is egyszerűen muszáj, hogy legyen.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #13093 üzenetére
Nálunk minden reggel hétkor látom, hogy pörög a tacho kijelzőn a letöltés. A gps nyomkövető rá van kötve a tachora, és azon keresztül leveszi az adatot. Így nem kell külön gépbe dugni a kártyát, és a tachot magát is le tudja tölteni bármikor. A kolléga viszont ritkán vezet, és így nem biztos hogy letöltögetik menet közben a kártyáját. Ha rákérdez, és ezzel a módszerrel leszedik neki azon pár alkalommal, amikor vezet, akkor jó. Ha azt sem tudják mit hadovál, az nem jó, de a cég gondja.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #13095 üzenetére
Nem lehetetlen megoldani, hogy lássák, de ha így lenne, és kitudódna, abból olyan per lenne, amibe belerokkanna a cég. Szerintem esélytelen.
Qtya123: A cég kötelessége. Hacsak nem tudják bizonyítani, hogy többször is kérték a kártyádat, de nem adtad oda, nem tudnak érte felelősségre vonni. Pluszban ott lesz, az egységet se töltötték le soha. Annyit fogsz szívni vele, ha egy kontrollnál rájönnek, hogy a jegyzőkönyvírást meg kell várnod. Nekem ilyen még 2-3 óra alatt nem maradt soha. Legutóbb az ekaer rendszerben írtak el valamit, és nem volt benne a rakodás megkezdésének az időpontja. Se közöm hozzá, se a cégemnek. 4 órát ültem ott mire megírta a kedves ellenőr. És hemzsegett a helyesírási hibáktól. De téged se pénzben, se felelősségre vonni nem tudnak érte.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #13093 üzenetére
Biztosan, fleetboardon keresztül kiolvasható a kártya úgy 8-10 éve, az utolsó magyar cégnél is így dolgoztam és akkor sem volt már új a technika.
Tüzi:
Nem hiszem, hogy olyan nagyon bonyolult stratégiai helyekre felhúzni bázisokat, ás ott hasonló rendszert működtetni mint a csalagút.
Az pont a klasszikus RoLa és az nem nagyon működik. Talán a legfontosabb oka: a vasúti űrszelvény. Amikor a vasutak kialakultak, nem nagyon estünk olyan túlzásokba, mint az amcsik, az űrszelvényt sokkal spórolósabban határoztuk meg így a vonat megengedett legnagyobb magassága korlátozott. Csak akkor tudsz felállni kamionnal ha speciális kiskerekű és mélyágyas vagont biztosítanak ehhez, másképp nem férsz el a felsővezeték és a műtárgyak alatt. Ez meg baromira megdrágítja a RoLa üzemet, mert a kiskerék gyorsan kopik, nagyobb terhelés a sínnek, több karbantartási költség..Svájcban pont most fug egy bővítési projekt a vasúton, a [Németország-]Basel-Bözberg-Goldau-Gotthard[-Olaszország] vonalat teljesen át kellett építeni pont e miatt, hogy a nem kiskerekű RoLa vonatok és a sima Huckepack vonatok is elférjenek korlátozás nélkül. Ez valami 200+ műtárgyat jelentett, galériákat, felüljárókat és alagutakat. Tőlem nem messze komplett új alagutat fúrtak a 3,5km-es Bözbergtunnel helyett, mert olcsóbb volt, mint a régit kibővíteni!
Eközben az amcsiknál
Aztán ilyen amikor egy magasabb vonatot véletlenül olyan pályára küldenek, ahova nem lenne szabad mennie:
[link]Ezek miatt a klasszik RoLa szívás, egy magas vonat közlekedtetéséhez meg messze nem mindenhol adottak a feltételek. A RoLa esetében ott van az a tényező is hogy tök feleslegesen utaztatod a sofőrt és a vontatót, ami csak költség..
Ez a mindent azonnal dolog egy valóban sz@r, ez a digitális világ a jólét és a fejlett logisztika hozadéka. Szerintem önmagában ezzel sincs gond, ha jobb a körítése.
Svájc azért lett logisztikailag aranybánya, mert van pénz, baromi rosszak az infrastrukturális körülmények és ez rákényszerítette őket a fejlettebb megoldások használatára. Kis túlzással az egyik legnagyobb kanton Graubünden egész télen járhatatlan autóval, mert a hegyek között van. Éjszkára,havazás idejére simán lezárják a felvező passokat és se ki se be. Nem vívnak szélmalomharcot a havazással 2km magasan, mert értelmetlen. Építettek vasutat ami télen is menetrendszerint megy, mindenféle gond nélkül.
Itt mellettem északon van a Coopnak egy baromi nagy központi raktára, szépen bepakolják a megrendelt árut cserefelépítménybe, feldobják az esti vonatra azzal leutazik Churba normál nyomtávon, ott átrakja a daru a keskeny nyomközű RhB-s tehervagyonra és megy fel a hegyre. Ha épp nincs tehervonat akkor simán felkapcsolják azt a két-három vagont a hajnali személyvonat végére és megy fel szépen a hegyre. Az összes nagyobb helyi állomáson ahonnak a környéket kiszolgálják van daru (Chur,Davos, Arosa,Zernez,Scuol,Campocologno,Thusis) és nyitásra akármelyik Coop áruháznál ott tud lenni a rámpán 18 raklapnyi áru, 1600-1900 méter magasban, akkor is ha leesett az éjjel másfél méter hó és a télen teljesen átlagos -27 fok volt.
Ez a rendszer teljesen jól működik évtizedek óta, nyáron valszeg drágábban üzemel mint a közúti fuvarozás télen viszont pontosna üzemel akkor is amikor teherautó nem tudna felmenni a hegyre napokig.
Aztán rájöttek arra, hogy ha már úgy is küldönk egyik irányba 5-6-8 cserefelépítményt minden nap akkor miért ne küldjök el arra a többi odatartót is, ami nem a hegyre megy? Az itteni coop központi raktáról ( Schafisheimből, Somatom biztos láttam már a pályáról) napi 2-3 tehervonat viszi a cserefelépítményeket 2-3 irányba.
A postaközpontok között is vonaton cserefelépítményben utazik az áru jelentős része (Frauenfeld-Harkingen-Genf) és jött egy vállalkozó kedvű cég aki beszállt a buliba. A RailCarenek van egy rakás cserefelépítményes szerelvénye, rengeteg cserefelépítménye és vettek mozdonyt meg vasúti kocsikat,amúgy is a coopnak dolgoztak de leszerződtek mellé a postával is. A Coopnál megrakják a vonat felét koopos WABbal, a vonat átgurul Harkingenbe ott megrakják a másik felét postás WABbal és meg sen áll Genfig ott rakománycsere és jön vissza posta majd coop. Itt ugye ezt azért is lehet megjátszani, mert éjjel kamionstop van, de a vonat mehet éjjel is. Este indul a Postáról, mire eljön a reggel 5 addigra Genf mellett már rakottan várják az indulást a teherautók..
Európa úgy átlagosan erre nem volt rákényszerülve a kedvezőbb környezeti adottságok miatt, autópálya hálózatra amúgy is szükség volt és a határok megnyílásával a közút simán elvitte a vasúti forgalmat gyorsabban, rugalmasabban, olcsóbban azért mert volt kamion, volt sofőr, olcsó volt. Most sofőr is egyre kevesebb van, adblue is
<tRucKdriFteR>
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #13116 üzenetére
Az igazi kamionosok az EstéLacika által reklámozott 24 voltosat használják, amit a kamionos boltban kapsz. Persze sokkal vacakabb.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
veterán
-
Avicularia
addikt
válasz Somatom #13134 üzenetére
Mi is jöttünk haza Magyarországról a nejemmel és 2 órát ott álltunk sorba Hegyeshalomnál este fél 8 -tól fél 10-ig. Rohadjanak meg, visszaállt teljesen a schengen előtti idő. Passaunál is nagykontroll, de ott a német rendőrnő csak vidáman intett, meg se kellett állnom. Itt a svédeknél meg a kompról való lejövet után útlevél ellenőrzés, meg a vámos is kérdezgetett, hogy hol voltunk meg van-e valami bejelentenivaló.
-
veterán
válasz Somatom #13146 üzenetére
Kedd reggel kellene Firenze alatt 150el leraknom.
Vasárnap tilalom.
Hétfőn tilalom.
Ez oké, de a cuccot még mindig nem szedtem össze kishazánkban, és ahogy áll a dolog, sanszos, hogy ma nem is fogom. Talán holnap délre megleszek vele.
Szóval érdekes lesz megint. Persze kedd délelőtt már van felrakóm onnan 200kmerre, fel Normandiába...
Szuper izgi lesz...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #13177 üzenetére
Nálunk ez úgy nézne ki, hogy gurulj oda, és majd lesz valami. Pénteken megyek haza, de este hetes felrakó szlovákban, meg reggel hatos lelrakó. A többit, hogy hogy oldod meg, hát azt nem tudja. Több lerakós történet, nem tudok pihenőt kivenni, és később se tudok kezdeni, hogy beleférjen.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #13187 üzenetére
Persze, ez az utálat is baromság, hiszen ugyanolyan kevert lakosságú nép, mint az övék.
Párizsban császkáltunk sógorral (szőke, tüsihajú) rajta német zászlós katonai kabát, redskinek akartak nekiugrani, mert "nazi". Mondtam nekik, hogy nem, csak idióta, de magyar... tudós és Berlinben él. A végén majdnem sörözés lett belőle. Na, az egy szép csoportkép lehetett volna!Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
veterán
válasz Somatom #13195 üzenetére
Nekem az mindig kimerült annyiban, hogy amikor tudtam, a felette lévő avia kúton álltam meg pihenőzni.
Éjszaka nagyon menő látvány onnan... főleg nyáron, amikor a sok munkanélküli csóró a millióeurós ladikján nyomja a blues-t, és az összes víz alatti ablakból egy fénycsóva megy bele a kristálytiszta vízbe...más:
[link] ez az inverter jó lehet fülkébe? laptopnak, szendvicssütőnek, teafőzőnek. Lapos, beférne az ülés mögé frankón. Főleg, hogy a héten megállt az ultrabookom, valami rövid időn belül ki kell találnom, hogy legyen gépem filmezni... szóval vagy viszem magammal a házi m17x r2-t, vagy veszek egy m18x r2-t... ezek egyike sem megy szivargyújtós 24v-ról, mert nincs olyan hozzá, csak tápos... közben vettem olyan sencor-os rizsás cuccot én is (meg egy szenyósütőt ) szóval az inverter beszerzése már kvázi kötelező dolog lesz a jövő héten.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #13195 üzenetére
Mármint mit?
Van egy napozó partszakasz, létrán vagy ugorva be lehet menni a vízbe. A cél egy kics lubickolás a tengerben volt. Csere alsó, kis törülköző, laza úszás. Csak azzal nem számoltam, hogy a Aviától levezető meredek út annyira kiveszi az erőt a lábamból, hogy remegni fog mire leérek, az utána jövő séta (kaszinók, szoborpark, pálma kert, F1 kanyar ...) meg rátett egy lapáttal, a hideg víz pedig görcsbe rántotta mindkét lábam, a hullámok pedig próbáltak eltávolítani a parttól. Megküzdöttem a létrához jutással, de egy srác szemmel tartott azért. Utána jött még az Óceánográfiai Múzeum (0€-sod van?).
Majd az emelkedő vissza, de azt már az utolsó busszal tettem meg.
Azt a sétát is csak ajánlani tudom (fulladás veszély nélkül).
Nyáron, napkeltével kávézni, utána indulás, busz La Turbie-től, séta, egy jó drága sör, majd vissza busz (az is 1,50€, emlékeim szerint), este napnyugtával visszatérni.Szerk.: Tüzi, ne hagyd ki legközelebb, ha ott tudsz hétvégézni!
[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #13201 üzenetére
Persze, szénkefés lesz akkor is ha nincs is benne kefe
A 90A-es generátor azért biztosan bírja az 50A-nyi terhelést, emelet alapjárattal nincs is gond ezzel de valahogy én ódzkodok ettől egy kicsit. Ne kérdezd miért.
Nyilván más amikor nagy áramfelvételre kiépített rendszer van a kocsiban meg egy 200A-es generátor, az ehhez való kábelezéssel ( pl turnébusz ).<tRucKdriFteR>
-
ALgore2
tag
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #13243 üzenetére
Persze hogy ki lehet. Kiveszed az eco módot, meg az összes daf okosságot, és akkor lehet inaktívra tenni. Nem könnyű eljutni odáig, de megoldható.
Tüzi: Engem is zavar a mergán, de inkább rajta hagyom. Jó ha ott van, ezekből a lehajtó előtt gyorsan behúzok a kamion előtt marhákból már párat megmentett. Mire reagálni tudnék, már meg is mentette a hülye barom életét. Dugóban a kúszómódot is kikapcsolom, viszont a sávtartó idiótát azonnal kilövöm. Már egy repedésre is jelez.
[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #13275 üzenetére
Felsoroltak közül mindben parkolhatsz. Busz is csak megáll 30p pihenő aztán mennek tovább. Egy busz sem éjjelezik egy parkolóban!
Ha kizárólag frigónak van fenntartva, akkor oda más nem parkolhat, mert jön egy és fog menni a dízel motor. Pont ezért tették oda, hogy ne menjen a dízel motor!
Lényegtelen, mert pár hely van egész EU-ban. Az meg harmatgyenge!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #13279 üzenetére
Láttam már éjjel a túlméretes miatt felébresztett lengyel sofőrt. Nem volt túl boldog. Aztán amíg balhézott meg mutogatott megjött a rendőr is. 10 perc alatt kapott egy csekket, és mehetett tovább.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz Somatom #13285 üzenetére
Ez azért nem fog menni, mert nem fog tudni bemenni a parkolóba személyautóval sem. Plusz ehhez gondolkozni is kellene. Ami mondjuk meg őszintén, másképp működik egy irodaasztal mögött ülve, mint a való életben. Simán elhiszem, hogy nem foglalkoznak vele, mert úgyis mindjárt itt az önvezető kamion, és pénzkidobás lenne most parkolókat építeni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Parfüm topik
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Formula-1
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen