Új hozzászólás Aktív témák

  • zsid

    senior tag

    válasz F_Gergely #2079 üzenetére

    Itt felmerül bennem egy kérdés. Akkor ment 93-95öt amikor gurította vagy sík úton. Guritani mindenki szokta,azzal spórolunk. Ha sík úton 95öt megy egy teherautó akkor annak illene leadni a rendszámát,ugyanis nem felel meg a jármű a 6/1990 köhém rendeletnek ( sebességhatároló ). Ha mókolt a határoló azt 800 000rel szokták jutalmazni.

    Ezt a fogyasztáskülönbséget sem lehet levonni,pedig látványos. Ha már gps van onnan már csak egy lépés a CAN buszos kommunikáció és simán meg lehet fogni a sofőrt ha lopja a nyálat. Csak akarás kérdése.

    Az autókat összehasonlítani sem lehet. Egyszer mentem a góréval egy úton. Mindketten XF105,azonos évjárat kb azonos futás,végig együtt mentünk ő diktálta a tempót. 1200km-en az enyem atlag 1.3 literrel többet evett. :)

    A fizetes.. szep az a 200as bejelentés de az esetek nagyobb részén minimálra vannak jelentve a sofőrök. Erre jön jobb helyeken a napidíj. Máshol km pénz,fordulódíj stb.. Persze ezek már járulékmentesen vagy feketén.

    <tRucKdriFteR>

Új hozzászólás Aktív témák