Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz Somatom #18281 üzenetére

    Én is ilyesmi eresztésből vagyok. Mondjuk úgy, hogy a katona és a tűzoltó keveréke. :DDD

    Rá is repülnék erre a másodállásra, de akkor nem nyergest vezetnék és jobbnak látom, ha a nyergesen van folyamatos tapasztalatom, ha esetleg úgy alakul, akkor nagyjából "konyhakészen" tudok munkába állni.

    Így is van, hogy rengeteg idő telik el. Most is március 16-án dolgoztam utoljára, majd úgy jöttek ki a dolgaim, hogy Április 13. napjára tudtam kérni magam először a hónapban kamionra. Gyakorlatilag majdnem 1 hónapig nem ültem rajta. Nem olyan sok az a havi 4 alkalom.

    Mondjuk a legutóbbi pont egy NCR-es szállítás volt. Még anno azokon a rámpákon kezdtem. Fel is adta a leckét egy spanyol kamion, mert az alábbi képen látható piros téglalappal jelölt módon volt beállva és én a nyíllal jelzett rámpára mentem. A kép tetején a kikanyarodó kamion méreteiből látszik, hogy nem túl sok a hely a rámpa és az úttest között. Ez meg még véletlenül sem beljebb állt volna meg.

    El is szórakoztam vele, vagy 6-7 tili-tolit előre, hátra, mert ugye ahhoz nem volt elég helyem (vagy tapasztalatom), hogy a megvezető vasak előtt már teljesen merőleges irányba rakjam a pótot, így mivel ferdén volt, ezért túllógott és nem volt hely a rámpa közelében forgatni a seggét, mert ugye a lökhárító a másik oldalon már kaszálta a megvezető vasat. Kihúzni előre meg nem tudtam teljesen egyenesbe, mert útban volt az oda leb@szott spanyol kamion.
    Régen paráztam, most viszont örültem ennek, hogy hülye szituáció, amit meg kell oldani. Ezzel is gyakorlok legalább.

    Mondjuk így utólag belegondolva jobbra hátra kellett volna beállnom és akkor nincs ennyi tili-toli. :DDD
    Ideje lenne azt is gyakorolni, életemben 3, vagy talán 4 alkalommal álltam rámpára jobbra hátra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák