Új hozzászólás Aktív témák

  • jerry311

    nagyúr

    válasz Bati0501 #11405 üzenetére

    Az elso napon majdnem lekoccoltam a berautot (Kia Sportage, 2.0 diesel, automata, 4x4).
    2x1 savos uton csinaltam Y fordulot. A balra elore resze siman megvolt, csak kozben odaert egy izlandi lakos. Igazabol el is engedett, hogy megcsinaljam a jobbra hatra reszt is. Csak o ugy gondolta, hogy eddig tartott az udvariassaga es amikor en alindultam elore, akkor o is elindult elore a jobb oldali holtteremben. A vege az lett, hogy hirtelenjeben meg jobban rahuztam balra a kormanyra es kikerultuk egymast. Utana semmi ilyesmi nem volt. Ha elsobbseget kell adniuk megadjak, ha a elsobbseguk van mennek, nem szaroznak. Kamionosok, buszosok is teljesen normalisan kozlekednek, egyetlen problema a turbulencia altal felkavart ho es latyak, amitol par masodpercre nagyon lecsokken a latotavolsag.
    Varosban 50, varoson kivul 90, nem aszfaltozott uton 80. :Y
    Traffipax jo elore ki van tablazva... ;]
    Az egy savos alagutak erdekesek. 100-200 meterenkent van kiallo, hogy elengedd a szembol jovot, de az esetleges kanyar miatt nem is latsz tobbet az alagutbol.
    Kellett volna tobb videot (igazabol az lett volna a legjobb, ha ven egy szelvedore rogzitett kamera), foleg a neccesebb helyekrol. Amikor mondjuk a 2 savbol fel savot lefed a meter magas hoatfuvas es szembol jon egy busz...
    Vagy amikor a szerpentinen mindenhol tiszta a az ut, kiveve a kanyarokat, ahol viszont havas-jeges. GL HF! :DDD Ilyenkor nagyon hasznos volt az allandora kapcsolt osszkerekhajtas meg a szoges gumi.

Új hozzászólás Aktív témák