Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • phosphate

    csendes tag

    Tapasztalat: kb 17 éve napi 1-1,5 doboz sötétkék cigaretta.
    Tesztre kölcsönkértem egy készüléket (2.4), azóta vettem sajátot 20k-ért itthon + 4 dobozt vehettem 800/db-ért hozzá.
    A fura kukorica-popcorn íz elsőre taszított, azóta ha akarom akkor enyhén érzem, de nem zavaró, igazándiból már nem is tűnik fel.
    Magában a Heetsben van egy polimer tekercs is, amit kukoricakeményítőből állítanak elő. Állítólag ez ugyanaz a PLA nevezetű polimer, amit 3D nyomtatáshoz is használok. Annak pl nincs szaga 215 fokon se, így nem tudom mire vélni a dolgot. Lágyulni egyébként már 70 fok környékén elkezd, így a megolvadása a Heetsben mondhatni normális - hogy egy korábbi hszre reagáljak. Szóval nincs baj, akkor lenne gond, ha égne. A kukoricaíz oka szerintem a dohány részben keresendő inkább.
    Magyar felhozatalból a az Amber és a Turquoise vált be, kéket nem próbáltam, Sárga nekem nagyon gyenge. Mellesleg jegyzem meg, hogy korábban sose szerettem a mentolos cigiket.
    Próbáltam a piros Siennát is 2 doboz erejéig ill. egy szál erejéig próbálhattam a Bronze-t is. Úgy tűnik az utóbbi lesz a nyerő, de azt is hozatnom kell Szlovákiából. A Sienna se rossz, erősségben jobb is, mint az Amber, utóbbi íze azonban lágyabb, kellemesebb.
    Most próbaként átcseréltem a dohányt 1-1 Amber és Turquoise szálban, hogy kiderüljön a dohány vagy a szűrő adja-e a mentol ízt. Eredmény: valószínűleg a szűrő, mert bár mindkét szál mentolos lett (néhány rost maradt a hüvelyben), de a mentolos hüvelybe átrakott Amber lett a mentolosabb. Majd még kísérletezek.
    A Bronznak csokoládé ízt titulálnak még egyes cikkekben is. Ezt én nem éreztem ki és az EU-ban egyébként sem engedélyezett a mentolon kívül más ízesítés úgyhogy talán nem bennem van a hiba. Ugyanezen tiltás miatt nem lesz majd vásárolható a lila Heets, ami állítólag nagyon jó. A Bronze igen, mert az nem ízesített csak simán jó.
    Szintén egy fenti hszre reagálva, szerintem lehetetlen rosszul betenni a szálat, de az igaz lehet, hogy minimális mértékben befolyásolhatja a végeredményt, ha nem teljesen egyenesen csúsztatod be: Mivel masszív aluminium csík van a dohány körül, az izzító lapka ék alakú, ha végigtoltad a szálat akkor a cucc középre állítja magát. DE: Most a dohánycsere során tapasztaltam, hogy a frissen bontott mentolos dohány az átrakás következtében tömörödött is és a füst-íz emiatt a gyárinál intenzívebbé vált, szóval, ha az ék a ferde betolás miatt kicsit széttologatja a dohányt, a Heets is már szárazabb akkor igenis lehet gyengébb a hatás.
    A csíkig tolást viszont senki se forszírozza (legalábbis 2.4-nél), mert mindig marad a csík alatt kb 1mm, hiába kristálytiszta a készülék. Csak annyit érsz el az erőltetéssel, hogy megrogyasztod a szálat. A tisztítást én kb 20 szál után elegendőnek tartom, igaz én minden szál kivétele után bele szoktam fújni a készülékbe.
    Tisztításra tiszta etil alkohol+fülpiszkáló jól bevált. A gyári pálcika is megvehető pl. utazáshoz, de otthonra nem éri meg + rfelesleges szemetet termelsz vele. Tisztításkor arra kell csak figyelni, hogy a fűtőszálat ne törd el a normál fülpiszkálóval ill. csak teljesen kiült készüléket tisztíts.
    Dohányadagomat nem sikerült még csökkentenem, a napi 1,5 doboz még fennáll, de már fele-fele Iqos és sötétkék cigi. Különösen autóban imádom az Iqost, nem félek egy égő parázs lehullásától, hamutartó kigyulladásától és nem bűzlik az autó se. Utóbbi miatt inkább megálltam és kiszálltam cigizni.
    Egy dologra nagyon figyelj az autóban és ez az extra balesetveszély. Meg kell tanulni kb vakon kezelni a dolgot, mert nagyon elviszi a fókuszt az útról a töltési, ürítési és töltőbe visszarakási folyamat. Utóbbi a 2.4-re hatványozottan igaz, hiszen két rézszínű gomb is van rajta kb szimmetrikusan, a töltö-dokkoló isszimmetrikus, a fűtőegység is csak egyféleképpen rakható be, így a sötétkék 2.4 verzió nagyon nehezen kezelhető szemed sarkából nézve, sajnos egy-egy pillantásra mindenképpen rá kell nézni és ez gond. A 3.0 ezt a gondot már megoldotta, csak nekem az még kékben se tetszik, nagyon nőiesnek és plázásnak tartom, ezért lett inkább 2.4
    +1: a LED sajnos este kiégeti a szemem, nappal nem látszik, így autóban tudni a felfűtés kész állapotát nem tudni. Meg kell saccolni mikor lehet jó, mert ugye csak akkor rezeg a fűtő ha lemerülni készül, a kész jelzést csak fény jelzi. 3.0-ánál ez másképp van esetleg?

    [ Szerkesztve ]

  • phosphate

    csendes tag

    válasz tobias40 #234 üzenetére

    Ha a Mo-n vásárolt készüléked regisztrált és a klubtagságod is pipálva + a segítő videókat is megnézted akkor a vásárlástól számított 1 éven belül vállalják (= magukat kötelezik és nem más őket) a hevítő és/vagy a töltőtok cseréjét egy alkalommal fizikai sérülés esetén is. Ha külföldi a készüléked az se gond, de ott másabbak kicsit a garidők. Hívd az ügyfélszolit ez ügyben.

  • phosphate

    csendes tag

    Többen írtátok hogy xy elhasználta a törésgarját egy hevitő / töltötok fizikai hiba cseréjekor a teljes(!) szettjére, de ez így nem igaz. Ha a vásárlástól még nem telt el az 1 év, magyarhoni vásárlú az Iqos és pl csak a hevitőt cseréltette fizikai sérülés miatt, de a töltőtokot nem, akkor utóbbira még él a fizikai sérülés gar! Ez fordítva is igaz.

    [ Szerkesztve ]

  • phosphate

    csendes tag

    válasz SztiviVander #1460 üzenetére

    Az duo öntisztító programjának primitívsége az egyetlen oka annak, hogy mindig nálam kell legyen a sima 3-as is.
    Gyakorlatilag teljesen mindegy lenne, hogy 20 vagy 21 szálanként tisztít mivel úgyis mindenki másképp szívja és így a 20 szál se egyformán szennyezi be a pengét. Érthetetlen a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák