Új hozzászólás Aktív témák

  • belinho

    senior tag

    válasz Tibee86 #80189 üzenetére

    Pontosan így van minden, ahogy leírod!

    Semmi bajunk nem lenne, ha mondjuk 3 hónap múlva elromlik, az addigra már valószínűleg karcos telefon, és mivel úgyis rossz, kapnánk helyette egy másikat akár felújítottat.
    De én a farok rossz végén állok, mert nekünk a pár órás, már eleve hibás telefont akarják cserélni, valamiféle OEM termékre.Lehet az korábban 24/7-ben ment valahol demo telefonként, vagy ki tudja, aztán visszakerült a gyárba, ahol a kis kínai munkás ránéz, hm ez jó mehet refurb-ba!

    És nincs mit tenni hiába fogyasztóvédelem, mindenre fel voltak készítve, hiába írnék a vásárlók könyvébe, békíttető tárgyalás, akkor sem kapunk zsír új dobozost.

    Ki lett bontva a készülék és ki lett próbálva, bocsássátok meg öcsémnek, hogy nem kezdte el ott rázni a kiadó hölgy előtt a zsír új telefont, nem shaker ez. Haza lett hozva, töltőre téve, aztán ahogy vette fel, akkor hallotta, hogy mozog benne az akksi, és nem is kicsit, pár óra telt csak el, a többit már tudjátok.
    2 szervizes is megnézte, és mondták ez így nem rendeltetésszerű, szóval jogosan kértük a cserét is.

Új hozzászólás Aktív témák