Új hozzászólás Aktív témák

  • defymoto

    senior tag

    válasz defymoto #197864 üzenetére

    Ha valakit érdekel, hogy mi történt az Apple store-ban:

    - Kedves Genius Bar-os hölgy mondta, hogy mentsem le az adataimat, de ne a gépre, mert az nem jó, hanem Icloudba.
    - Mondtam neki, hogy nem szeretnék előfizetni Icloud-ra és gyárilag 5 GB nem hiszem, hogy elég a több mint 100 GB adatomnak.
    - De csak 1 dollár havonta 50 GB.
    - Nem szeretnék egy dollárt sem költeni rá.
    - Akkor vegyél külső merevlemezt. :C
    - Nem veszek. Azért vettem 256 GB-os Iphone-t, hogy ne kelljen ilyenekkel foglalkoznom.
    - Hát sajnálom más megoldás nincs.

    Kérdem én: Ez egy normális hozzáállás egy ilyen értékű Iphone esetében?
    Normális dolog, hogy az ügyfélnek kell megoldania a gyártó hibáját?
    Normális, hogy, amikor mondtam neki, hogy én nem szeretném elveszteni az adataimat és legyenek szívesek oldják meg úgy, hogy minden adatom megmaradjon, akkor azt mondja, hogy ők csak addig vállalnak felelősséget a telefon adataiért, amíg ki nem bontom a dobozt és bekapcsolom a telefont? :DDD

    Egyetlen egy nagy szerencséjük van.
    Nincs olyan gyártó jelenleg a piacon, aki ezt a "remek" minőségi szintet elérné.
    Ha a Samsung bírna normális telefont gyártani, már a kezembe lenne az új Galaxy. :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák