Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ent

    őstag

    Megelégeltem, tegnapi levelem invitelhez, ok a szakadások miatti használhatatlan szolgáltatás (16-22 óráig):

    "T. Cím!
    Ezúton szeretném jelezni, hogy az elmúlt időben bejelentett hiba továbbra is fennáll (62/******). Az internetet szakadozását az isdn ről való analóg rendszerre való átállás, portcsere, 3x modemcsere, épületemben történt vezeték kicserélése sem oldotta meg. Általában munkából hazaérve 21-22 óráig az internetet effektíve használni nem tudom.
    Kérdésem, hogy a rendszeres internet/vonal szakadásomról rögzítenek e bármiféle információt? Ha nem, lehetséges e ennek rögzítése? Ha igen, milyen módon tudom megkérni? Úgy érzem türelemmel voltam annak érdekében, hogy a hiba kijavításra kerüljön. Amennyiben a havi rendszerességgel fizetett, Önöktől megrendelt szolgáltatást nem tudják vállalni, a köztünk megkötött szerződéstől elállnék. Kérem T. Címet, szíveskedjék mihamarabb értesíteni, hogy a szerződésben vállalt szolgáltatást tudják e továbbiakban vállalni! Amennyiben nem, milyen módon tudok a szerződéstől elállni.

    Szeged, 2008.02.28."

    Egyet kihagytam levélből: érpár csere is volt!!!! már... Kíváncsian várom a reagálást. Majd értesítéssel leszek felétek!

    [ Szerkesztve ]

    WEBOLDAL, WEBÁRUHÁZ, ADS ►► www.redesignteam.hu ◄◄ (Profizmus és az alacsony ár találkozása!)

Új hozzászólás Aktív témák