Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz Sliderxy #1443 üzenetére

    Igen, alapvetően a sztori rettenetesen epic. Nekem csak egy bajom volt az egésszel, hogy szerintem nem jól írták meg köré a küldetés és fejlődési rendszert.
    Miért írom ezt: A Nora landet, azaz kvázi a tutorialt elhagyva, ott áll előttünk az egész világ, szinte nulla korlátokkal. Ami persze rohadt izgalmas, de szinte semmilyen korlátot nem hagytak benne. Az első végijátszáskori legnehezebb fokozaton toltam ki.
    - A fegyverek lőszerkészletét kábé úgy maxoltam ki, hogy még csak a terület 21%-át fedeztem fel, a sztori meg még 15%-nál sem járt.
    - Maguk az erősebb fegyverek túl hamar elérhetőek. Szinthez kötöttem volna a használatukat, kábé mint a Souls gamekben. Használhatod előbb, de a holdba fogsz vele lőni, kihúzáskor meg remegni fogsz mint a kocsonya. Emiatt a játék kiegyensúlyozatlan. Az elején még vért izzadsz az alap fegyókkal, de később túl über leszel velük, vagyis a komolyabb variánsaikkal.
    - Nyersanyag: míg az elején nagyon rá vagy kényszerítve a gyűjtögetésre, addig a játék kb. felétől ez már megy a kukába, mindent megveszel inkább, mert lesz rá zsé bőven.
    - Képességek feloldása: Túl sok benne a töltelék képesség, és bár szintlépésenként kapunk pontokat rájuk, nem éreztem azt, hogy az utolsó legdrágábban megvehető képességek lennének a legjobbak.

    Maguk a harcok viszont tudnak meglepetést okozni még magasabb szinten is, főleg ha sokan vannak ellenünk. Meg úgy összességében a harcok meg a történet a játék sava-borsa. Na meg a nagybetűs látvány.

    De elvitathatatlan a játék sikere, mert ha azt nézzük, hogy egy pusztán fps-eket gyártó studió mit ki nem hozott belőle elsőre, le a kalappal. :R

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák