Hirdetés
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Warzone
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5 Pro teszt
- PlayStation 5
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
Sziasztok, nem volt még Hondám, de véletlen beleolvastam a topicba, és asszem' lesz egy.
Egyelőre ezeket néztem ki (kb. ekkora összeget szánnék rá, amennyibe ezek kerülnek): egyik, másik. Van valakinek ezzel a típussal tapasztalata (nem sok mindent találtam róla)? Tudnátok tanácsot adni, hogy mire figyeljek, mit nézzek meg rajta tüzetesebben?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Köszönöm a választ! Ez azt jelenti, hogy csak más a karakterisztikája, vagy minőségben is lejjebb van?
Na és ez milyen lehet?
Egyébként átlagosan mennyit bírnak ezek az autók (és a motorjaik) futásteljesítményben?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz !Overdose! #16941 üzenetére
Remek, akkor 17-18 éves koráig még biztosan bírni fogja.
Valóban nagyon csinos a linkelt járgány, és láthatóan gondos gazdája van, de mondjuk az audiorendszert én nem tudnám értékelni, viszont gondolom az is bele lenne kalkulálva az árába.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz Integra #22559 üzenetére
Szerintem nem lenne az rossz, ha tényleg csak a vezetni nem tudókon lenne behajtva (a többiek pedig akár kevesebbet is fizethetnének, mint eddig). Persze Magyarországról van szó, úgyhogy maga a tervezet sem ennek szellemében készült (csak ezt hazudják), ill. a biztosítók sem csak a bénákon verik majd le.
Egyébként lassan már szinte mindenki számára kifizetődő csak azért fenntartani egy külföldi céget (és lassan már lakcímet is), hogy ezek a tetvek ne tudjanak annyit rabolni az embertől.The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Sziasztok!
Nincs véletlen valakinek elfekvőben egy ablakmosó motor, '96-os Accordhoz?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz !Overdose! #23386 üzenetére
Köszi, ráér, addig várhatóan nem lesz eső, már ha ér valamit a meteorológia néven jegyzett tudomány. Új, vagy használt egyébként, ill. mennyit kérnél érte?
Más téma: úgy értelmezem a szabályokat, hogy mivel '96. jan. 1. utáni a gyártású az autóm, kék környezetvédelmi matricát kellene kapjon, viszont ezt az előző tulaj nem tudta, vagy nem érdekelte, ezért piros van rajta (2 hete volt műszakiztatva, még a műszaki adatlap is érvényes). Ha jól tudom, lehet kérni a 4-es osztályba sorolást, de ilyenkor egy műszaki szemlén kell részt venni a Nemzeti Közlekedési Hatóság vizsgálóállomásán. A kérdés: mivel sportkipufogó van rajta, lehet-e ebből probléma? Vagyis ez csak egy bürokratikus vizsgálat, ami ki is merül a két papír elolvasásában, egy új kiállításában, meg ~2000 HUF legombolásában, vagy egy teljes vizsgálat történik, amely keretében a kibocsátott káros anyagok mennyiségének mérése mellett a kibocsátott hang mérésére is sor kerül?
The only real valuable thing is intuition.
-
-
brd
nagyúr
válasz !Overdose! #23394 üzenetére
Ez nagyon rendes lenne tőled! Köszi' előre is!
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Valaki szedett már szét Accord generátort? Tisztítható házilag, vagy csak a csere játszik?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Sziasztok!
A 96-os európai Accordban, úgy olvastam, már OBDII van. Viszont valaki végtelen bölcsessége miatt ez nem 16 pines, hanem ilyen. Jól értelmeztem, hogy ez mindössze egy átalakítóval áthidalható, így használható lesz ez?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz !Overdose! #33140 üzenetére
Köszi'! Ki, hol, és az illető honnan tudja?
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz szőröscica #33158 üzenetére
taposd ki a szemét is
Csak üzemi hőfokon persze.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
Nekem akkor csinált ilyesmit, amikor a generátorom gyengélkedett. Amint jött volna a VTEC, kigyulladt a töltésjelző lámpa, és persze nem ment úgy, mint kellett volna. Ha van voltmérőd, mérj rá az akksira alapjáraton. Ha nincs 14.2 V legalább (és max. 14.5V), akkor baj van. Aztán kicsit pörgesd meg, ha van segítséged, VTEC fölé (persze csak ha már elérte az üzemi hőfokot), és ott is mérj rá, se sokkal kevesebb, se sokkal több nem kellene legyen a feszültség.
Én is kérdezek, ha már itt vagyok: viszonylag sűrűn, gyakran erősebb gyorsításkor előfordul, hogy leesik a sebességjelző 0-ra, de egyébként minden rendben, gyorsul ahogy kell. Kezdjek aggódni, vagy ez csak a sebességjelző kontakthibája lesz?
[ Szerkesztve ]
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest