Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz demars #33544 üzenetére

    2->3 nekem szerintem sosem volt akadás, én úgy váltok, hogy kettesből csak kitolom, kiugrik középállásba, és csak simán feltolom. Elég határozott váltási pontjai vannak, hálistennek, nem egy takonyváltó :)
    Láttad már hogy néz ki a szoknya alatt? Én még régről a régi telefonommal csináltam egy videót a cégeséről, annak feljárt a szoknyakeret. Kicsit szar a minőség, de a sajátomat nem akartam még szétszedni :) [link]
    A fehéres műanyag két oldalán és az alján van 1-1 rudazat a váltó felé, azokat húzza és/vagy tolja kombináltan az adott fokozatoknál.
    A váltásról meg annyit, hogy próbáld ki, szigorúan álló motornál(!) behúzott kézifékkel(!) a motortérbe ha benyúlsz szemből nézve a motor jobb oldalán, ott látsz egy előre-balra kilógó alumínium tömböt egy kar végére erősítve a váltó tetején. Azt próbáld meg jobbra-balra elmozdítani. Meg fogsz lepődni milyen könnyedén jár maga a váltó. Ha erre valakit megkérsz, és közben figyeled odabent a váltókart, az meg aszerint mozog, ahogy azt a kart mozgatják :) Nem tudom mi ennek a karnak a pontos funkciója, de mókás.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák