- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
Én az rbf 660-as dot 4-ről beszélek, 50%-os kedvezménnyel kemény 3600 Ft és ég és föld a különbség fék terén.
Castrol, eredeti forrásból, ahonnan 10 éve veszem az olajakat(két ember), 5000 km alatt csörög a motor, hidegen csattog a himba, mint egy rossz dízel, leengedve taknyos, koromfekete valami 5000 alatt, csere sima 5w40-es eneosra, ami utána 2X belement a vtimbe, semmi gond sem volt.
Sokat is evett vele ráadásul.Castrol 10w40, 5w40 nálam megbukott az első két hondámban. Nagyon sok embernél csődöt mondott a castrol... Hidegen és melegen is xar volt nálam.
Sima eneos és eneos sustina nálam bevált.
Sok ember használ eneost, sőt, egyre több autószerelő is ezt ajánlja, ezt tölti márkafüggetlen autókba.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Nagyon magas forráspont ( 325 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 / szilikon bázisú DOT 5 (260 oC) és DOT 4 (230oC) értékeit.
A nagyon magas nedves forráspont ( 204 oC ), amely meghaladja a hagyományos szilikon mentes DOT 5.1 ( 180 oC ) és DOT 4 ( 155 oC ) értékeit, még esős időben is hatékony fékezést garantál.
Nem vitának szánom, csak mindenki a dot 4-est régi olajnak titulálja, miközben van egy két komolyabb olaj köztük. Én nem is a sima dot4-ről beszéltem.
Pl az 5.1 ebc-vel használva halálosan xar volt...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
z123456789
addikt
(#40391) Qru
Patyolat tiszta lett, esküszöm a drága jó istenre testvér! Most már marad, sőt, szerintem addig hagyom, amíg ki nem fogynak a spray-k amiket adtak hozzá. Utána csere-beréset veszek majd mindig. Illetve legközelebb megnézem még jobban, hogy mennyire lett tiszta. De azt hiszem még csodálkoztam is rajta, hogy böszme mód kiopucolódott.(#40395) >>>W!nman*
Mondtam én! -
zolynet
addikt
-
Snoop-y
veterán
-
demars
addikt
Egyszerűen nem tudom a fix 130 -at tartani pályán. Folyton kerülgetni kell, akkor meg már haladok
Azt hittem az a jobb oldalon van és nem használható tartós haladásra. De ezek szerint tévedtem.
Amúgy a kamionokkal nincs gond, inkább a 120-125 -ös tempo fél órán keresztül előzném, hogy utána előtte haladjak.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gombinyó
őstag
Ezek valóban vonzó adatok, ezért is lesz inkább a Jazz. Közel se tartom akkora rizikófaktornak mint a 300-400ezret futott dízeleket, fogyasztásban meg majdnem ugyanott vagyok.
Ezek szerint tipus hiba nem nagyon van? Ha egy általános átnézésen (rozsda, rétegvastagság, hidegindítás, stb) rendben van akkor meg lehet venni? -
z123456789
addikt
Mert Simson motorba lesz.
Azt kaptam az előző tulajtól. 3 db-ot. Egy opel szervizben cseréltetni akart gyertyákat, és azt mondták neki, hogy ez nem jó bele, de úgy, hogy már csak 3-at kapott vissza a 4 helyett.
Ő sem érti, én sem, de a baj az, hogy a szalonban sem értették nagyon.
Jó ajánlásokat kaptam olajra. Remélem szeretni fogja. Amúgy nem került többe, mint a Castrol amit eddig vettem a Civic-be. Igaz, akkor még nem volt meg a kapcsolatom, és boltban vettem.Áh, kösz, már nézem is.
A képek alapján stimmel is.
CUK 2358
W610/6
De borzasztó ez a sárga háttér.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
ReFlash ✓
Aztapicsa de mocskosul megy. Lehet nem figyeltem és addig Szabb berakott valami nagyobb tengelyt, nem árulta el.
Tesztvezetésen meg mindketten pislogtunk, én a teljesítmény miatt, Szabb a fékem miatt hogy milyen jót fog. Zimmermann fúrtmart tárcsa + fekete ebc betét. Gyári fékcső + rbf 660 fékolaj. Egy zöldet szerintem elbír, de majd ezt még körbejárom,körbekérdezem. Sportkatra még talpakat kell tenni és az is mehet a helyére.Nade visszatérve még a reflash-re, valami bitang jól meg lett írva az a program. Mostanában csak ilyen 4000-4500rmp-ig forgattam, mert felette csak erőlködésnek éreztem, így papás mód volt mostanság. Flash után már alsó tartományban érezni hogy hoppá van itt egy kis többlet kraft is. Úgy hogy nekem még ezen kívül minden gyári. Vitt már Szabb, DW, Szaki, de ezt így vezetni azért más, úgy hogy előtte gyárival autózgattam egy 5000km-t, nem is akartam elkapkodni a flashelést, hogy nagyobb legyen az öröm,legyen összehasonlítási alapom.
Egészen lentről ~2500rpm-től húz és meg sem áll. Tiltásig felesleges forgatni, ha 7000rpm-nél elváltok akkor ~5000rpm-ig esik vissza a fodulat az meg ugye megint csak már vtec tartományban van. (6100-7200 vtec tartomány ki lett tolva 4600-7600rpm-re, meg persze ezen kívül még állítva lett minden féle paraméter) Bár ezt a vtec váltást nagyon nem érezni (i-vtec) ami nem is baj, annyira egyenletesen húz. Döbbenet!Life is too short to stay stock!
-
Kobe
veterán
És pesten van valami hely ami kimondottan ilyenekkel foglalkozik?
Zarkiralyt lattam talan...
Viszont az egyik ajtonak van egy kis nyugje a taviranyitoval es a kulccsal. Ha nem feltetlen szeretnek teljes kulcs / zarszettet cserelni markaszervizben, akkor hova erdemes menni ahol kimondottan erre raneznek ?
-
Kornel
veterán
-
z123456789
addikt
(#40982) Qru
És ez mi?(#40983) -=Libria=-
Én megvettem a szűrőt. Kíváncsi leszek, mit mond a szerelő, bár azt mondta, hogy kicseréli.(#40988) Qru
60e km? Nem tudom mit ír a szervizkönyv, de az nem túl korai?(#40989) hülyegyerek
(PFL G8 (2006/12) ? Mit jelent a "P"?)Más. Kié ez a verda, biztos ismeritek.
-
Fkris
őstag
Én csak MaxxMotiont tankolok, első teli tank 6.4es fogyasztással megvan, fele város fele pálya, és ebben már benne van a haverok elvitele 1-2 körre és a VTEC bemutatása, hogy mit is tud a gép.
Nagyon meglepett az eredmény, az tuti...
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Kobe
veterán
Nem mindegy az adalékolás mikéntje sem (félig meddig szakmaiként ismerem ezeket). Pl ahol sima "boritassal" vagjak bele az 1 vodor anyagot lefejtes utan, sanszos hogy soha nem lesz egyforma a mennyiség és igy a minoseg sem, hiaba ugyanaz a kút, egy olyannal szemben ahol pl mar tartalyozas elott, folyamatosan keverve, muszerrel adalekoljak.
A nyugatinal a bio komponens lehet a nagyobb faktor,mert az orszagonkent elter, hogy mennyit irnak elo belole es mibol johet
-
zolynet
addikt
Mikor? Hol? Melyikkel menjek?
#41107 Fkris: civiccel voltam, fel van progizva gsr tengellyel, ami csak egy lófasznyi , de van hozzá körítés is kipuff oldalon: carstyling-on látható
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Meg voltam győződve h a civic-re jobban kíváncsi vagy.
Mondjuk lakok a lágyi budai hídfőtől olyan közel hogy még válthatok is autót.
~15perc, szóval nekem ideális és jó lesz, megyek ha nem jön közbe semmi.#41126 Tsebacsi: gyere csak, tudjuk h jóvilág van
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik