-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44328 üzenetére
Ezek szerint nem vették GTK-ra. Viszont korrektnek tűnik az ár így első olvasatban.
Szerelő mit mondott kb mennyiért tudná kipofozni?mod:
Dashes: Felesleges a japó vs német harcot idehozni. Az akkori autók ütközésvédelme gyenge, tökmindegy hogy Golf vagy Kuvik. Egyikben sem élték volna túl.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44337 üzenetére
Próbálj meg belőlük gyorsan egy árat kipréselni de valószínűleg konkrétumot csak megbontás után mondanak, akkor látszik majd mi mennyire ment el.
mod:
Ispy: Üdv. Képet kérünk a járgányról és akkor beteszlek a TIR-be.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44340 üzenetére
"mely összeg banki úton történő átutalásáról jelen levelünkkel egyidőben intézkedtünk."
Vagy milyen idő limitre gondolsz?
mod:
Snoop-y: Igen, akkor még nem kapott ekkora teret ez a biztonsági kérdés.
De a balesethez még egy kis info: Kiderült, kik a salgótarjáni baleset áldozatai: ők versenyeztek egymással
2 kisgyereket hagyott hátra az egyikük. Külön gratulálok...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #44348 üzenetére
nem tudod... elfogadod az ajánlott összeget, vagy kérsz egy kalkulációt a karosszériásoktól+ a festőktől (ha magasabb a megajánlott összegnél a becsült jav. ktg). Nincs és opció, csak vagy-vagy...
-
Ispy
veterán
válasz Winner_hun #44348 üzenetére
Így van, nekem is volt már ilyenem, szóval vagy elfogadod a casht, vagy rábízod a javítást végző cégre, hogy intézzék el ők a dolgot. Én anno a 2. opciót választottam.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
BigBlackDog
veterán
válasz Winner_hun #44348 üzenetére
Egy jótanács; ha a pénzösszeges verziót választod és említed a szerelőnek, hogy mennyi az annyi, akkor mondj kevesebbet (feltéve, ha nem különlegesen jó a viszonyod a szerelővel). Volt tapasztalat ilyen téren. Biztosítós kalkuláció előtt a szerelő mondott egy adott összeget a kedves ismerősnek a javításra, majd pár hét múlva megjött a pénz a biztosítótól, ami a szerelő által említett összegnél 35-45%-al több volt (és ez említve is lett a szerelőnek). Aztán javítás végére pöppet megugrott a javítás összege "kicsit több elemet kellett fényezni, meg cserélni" indokkal és végül a biztosító által küldött pénz 90%-a el is ment a javításra. Ja, és nem vadidegen volt a szerelő. Azóta már nem látják egymást.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #44406 üzenetére
Szerintem is, csak azért írtam mert zoly a hely miatt "aggódott".
Nekem egy praktikeres 3500 huf -os tartóm van, ponyvával. Első osztályú, igaz gyenge bili anyagból van de nem pakolok rá.
Ennyit megért, többet én se adtam volna érte. Előtte évekig nekem is egymáson voltak a felnik gumistól, nem forgattam őket és semmi bajuk se lett.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44591 üzenetére
Igen régebben is, a struktúrához nem nyúltam csak betettem az új arcokat megőrizve a "sormintát".
mod:
BBD: Igen kispórolták belőle, az 1,2-es Jazzemben sincs. Sőt a Subarumban sincs ez ilyen japó szokás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44594 üzenetére
Választhatsz:
Jelentkezhetsz TG-nek, ez a poszt jelenleg üres. Ebben az esetben a megfelelő eljárás lefolytatása után válhatsz azzá (mod. ker. topikban jelentkezhetsz rá).
Vagy ha gondolod átküldöm kovertálatlan formában a TIR tartalmát és akkor kedvedre csinosíthatod.mod: mind a kettőt is választhatod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #44596 üzenetére
Ment pü-ben. Köszönöm a topik lakók nevében is.
#nincsbennetarcsi
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz Winner_hun #44819 üzenetére
Kösz, a próféta szóljon belőled...
Tboy93: mi lett a történet vége?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
Segnior_Barthez
senior tag
válasz Winner_hun #44824 üzenetére
A min. jelzes felett 2 mm-rel.
https://www.flickr.com/photos/57762354@N03/
-
z123456789
addikt
válasz Winner_hun #44887 üzenetére
Jézus úristen, ennyire nem szoktam trehány lenni. Köszi, javítottam...remélem. Rég írtam, azt hittem ez is át megy valamiféle korrekción.
-
yodamester10
őstag
válasz Winner_hun #45145 üzenetére
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #45163 üzenetére
szép munka!! Gratula hozzá, bár azt a néhány dolgot tényleg cserélni kell!
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #45198 üzenetére
február 12-én jövök Szegedről vissza.. Gondolom az már késő!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #45198 üzenetére
Life is too short to stay stock!
-
yodamester10
őstag
válasz Winner_hun #45376 üzenetére
Mert 7gen accordból is van rengeteg fajta.Én mázlista vagyok mert kifogtam egy full extrást és még jó is.Nem biztos,hogy tele kellene írogatnom a fórumot
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #45389 üzenetére
a betét még hagyján ha nehéz a lába vagy sokat megy (mint én kb 30k km/év)... de a tárcsa? Azmiaz?
Sokkal többet kellene bírnia normál használat mellett!
-
Fkris
őstag
válasz Winner_hun #45389 üzenetére
65k+ kilóméter van benne, azért az reális kopás szvsz
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz Winner_hun #45393 üzenetére
Nem, ezt még inkább Overdose tette bele, én kb 5500 nál járok 5 hónap alatt!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
JoolsNOS
veterán
válasz Winner_hun #45487 üzenetére
Én inkább csak visszaváltásnál csinálom, mert felváltásnál pont oda esik a fordulat, ahol a következő fokozat megindul. Illetve azt olvastam, hogy visszaváltásnál a gázfröccsnek meg csak kiengedett kuplungnál van hatása, tehát kell a duplakuplung.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #45649 üzenetére
még a végén a szegedi ajánlatom bejöhet...
-
JoolsNOS
veterán
válasz Winner_hun #46085 üzenetére
Szerintem összességében szép, de azok a kamubeömlők vagy mik akarnak lenni, ugyanolyan rusnyák mint a jazzen...
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Winner_hun #46085 üzenetére
Nem tudom, olyan felemás. Olyan mintha egy Subaru Impreza meg valami Hyundai szerelemgyereke lenne.
A formája valamivel jobb mint a 9gen Civicé (annál mondjuk nem nehéz szebbet alkotni...) de szépnek még ezt se mondanám.
Aztán a 3 hengeres 1 literes alapmotor láttán kissé pislogtam hogy WTF.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Winner_hun #46085 üzenetére
Ha lesz dízellel, akkor kategória egyik bestbuy-a lehet. Persze kérdés a valóságban milyen az összhatás.
Kár a fos CVT-ért, de tuti azért van benne, mert a későbbiekben lesz belőle hybrid...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Bibby
addikt
válasz Winner_hun #46085 üzenetére
Én tudom hogy kicsit érzékeny vagyok mostanában, de azért az a fikahalom amit az elejére odahányt a tiszteletlen író úr, az nem vicces.
"Az űr-Civic-korszak a közelmúlt története, tévelygés kretén műszerfallal, túlgondolt formákkal, és eleinte bizonytalan minőséggel. Jobb elfelejteni, és ha már nekiláttunk a memóriatörlésnek, csapjuk mellé a kilencedik generációt, a kaotikus formatervezés új mércéjét is. "
Ελευθερια η θανατος
-
yodamester10
őstag
válasz Winner_hun #46085 üzenetére
Na majd egy 150 lóerős dízel kombi nyerő lesz,4,5 literes fogyasztással.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #46176 üzenetére
Igen, akárhányszor átnézem mindig találok vmi hibát. Most vettem észre hogy G8-as Accordnál pl nem volt karosszéria kód megadva csak motorkód...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #45649 üzenetére
Mára kész lett a fényező is. Közben lejárt a műszaki (hétfőn), így mondtam hogy csinálják meg azt és majd a jövőhét második felében elhozom, akkor lesz rá időm.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
bbubby00
őstag
válasz Winner_hun #46583 üzenetére
Majd megmutizhatod élőben.
Úgyis kéne egy randi, hogy felmérd a terepet!Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
z123456789
addikt
válasz Winner_hun #46628 üzenetére
(#46628) Winner_hun
A két szó számomra nem sokban különbözik.#46630) BigBlackDog
Na valaki LINGeljen még egy lingkong nevűt is, hogy teljes legyen a KingKong konszern.(#46633) tboldi
Élőben is olyan ronda?(#46636) Tsebacsi
Dehogy vennél Civicet megint.[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz Winner_hun #46655 üzenetére
A hátulja nem rossz, de az eleje szerintem borzasztóan kaotikus.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
tboldi
nagyúr
válasz Winner_hun #46655 üzenetére
Láttam már FB-on.
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #46655 üzenetére
Kinéztem, nekem ez már unalmas.
Egy kis krúzolásra épp jó volt.Life is too short to stay stock!
-
Winner_hun
félisten
válasz Winner_hun #46726 üzenetére
lMegnéztem ma az ajtó alját is, lesz itt még munka...
Lakatos mondta hogy a fékem ráz, egy szabályzás kell majd neki. Amikor oda vittem nem volt még semmi baja. Tényleg rázott, baromira zavart is. Kaptam közben infót hogy másnak is volt már ilyen, féktisztító + magasnyomásúval néha kitisztítja a fékeket és jó lesz. Ma leszedtem a bal első féket, betéteket kicsit átcsiszoltam + a tárcsa marásaiból kivakartam a fékport, aztán féktisztítót neki.
Jött a jobb oldal. Nagyon máshol járt az agyam, a féknyereg rögzítő csavarját lazítás helyett ráhúztam és beletörtem a menetbe. Hogy azt a vastag csavart hogy sikerült mindenféle erőkar nélkül így kicsinálni azt még most se tudom. Na jó, szerelőt hív hogy ilyenkor mi van? Kötözzem meg dróttal aztán gurulja be. Így is tettem, simán beértem, pár perc alatt kikapták, már jöhettem is haza megcsinálni azt is.
Miután végeztem elmentem kipróbálni és láss csodát, mindenféle remegés megszűnt. Igencsak meglepődtem, sőt, még most se igazán tudom hova tenni a dolgot...► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Jaffa75
őstag
válasz Winner_hun #46799 üzenetére
Azért legalább a történet vége jó lett!!
Ahogy olvastam a posztjaidat, sajnos finoman szólva sem végeztek lelkiismeretes és szakszerű munkát a mesteremberek (inkább pékek??) ! Remélem egyszer a végére érsz, és hasonló állapotba kerül mint a taxissal történő találka előtt! Kitartás!!!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #46799 üzenetére
A betétvezető sínbe be tud ragadni úgy a betét, hogy azt a kereket nem is fékezi. Már figyelem utcán is, hogy sok autón látszik a megragadás, mert 3 tárcsája fényes, 1 meg már kráteres rozsdás. Nekem is ilyesmi volt már vége felé.
Aztán ha esetleg féloldalasan ragad meg, akkor simán lehet, hogy a minimális tárcsa ütést felerősíti.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #46826 üzenetére
Azt kell lepucolni és újra zsírozni!
Ha nem volt "piszkos" (mitől lenne, gumi harang védi), szerintem a régi zsír, kenő anyag megdöglött, nem funkcionált. Lehet, hogy megégett van ott hő rendesen.
Ha kikeményedik te azt ujjal nem érzed, csúszik de elég, hogy működés közben akadjon.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #46829 üzenetére
A betéttel nem, de ugye egy oldalon nyomja a munka henger az egyik betétet. A másik felére a csúszka viszi át az "erőt". Szóval ha beáll az egyik fele (betétet vezető sín, csúszka) féloldalasan kopik minden.
(Remélem érted amit próbáltam mondani, írni)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #46826 üzenetére
Igen, az a két nyeregfél vezetőcsapja. A két fél ennek mentén közeledik egymáshoz, vagyis a csapon megvezetve csúszik össze. Javasolt ezt a leszerelt nyeregből kivenni, óvatosan hogy a gumiharang ne szakadjon. Oda szokott tapadni. Tehát ugy néz ki, hogy a nyereg keret hüvelyébe be van csúsztatva kb. 5-6 centi hosszan, a feje maga a csavarmenetes fej, és a csapfej meg a keret között van a gumiharang, mintegy távolságtartó. A gumit a nyerefkerettől óvatosan el kell feszegetni, és utána a csapot a fejnél fogva mindeneatől kihúzni. Cuppanni kellene a zsírtól. Mindjárt folytatom csak lemerülök...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #46836 üzenetére
Én egy zacsko olyan ebc zsirral megkentem a négy fék összes csapjait, és a betétek csúszósarkait, valamint a betétvezető lemezeket is, és a maradékot odaadtam haveromnak Szóval okosan kend
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Fkris
őstag
válasz Winner_hun #47331 üzenetére
3.évtől meg lefelé, akkor már csak kitartás kell!
Köszönöm az infot!
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #47357 üzenetére
Ez az!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zsole84
senior tag
válasz Winner_hun #47383 üzenetére
Jövő héten elviszem szerelőhöz, hogy nézzen rá. Inkább fémes hang, az a baj, hogy nem tudom direktben előidézni, mert előfordul, hogy kisebb kormánymozdulatnál is hallom, de van, hogy nagyobb úthibánál meg semmi...
-
Horel77
tag
válasz Winner_hun #47571 üzenetére
Nem, beírja a naptárba a hozzászolás számot.
-
tboldi
nagyúr
válasz Winner_hun #47571 üzenetére
Nem. Ilyen formában kevésbé tűnik hivalkodónak a közlés módja számotokra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winner_hun #47616 üzenetére
Nem, tudom élőben olyan félszegnek tűnik...
Ha már beletúrtam ezt is megcsináltam, adatvédelmi szempontból így üdvösebb.
DE ha zavar és szeretnéd visszacsinálom szívesen.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest