-
GAMEPOD.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #19523 üzenetére
bár a CIB ECO annyira nem jó ajánlat, hogy BM nélkül ilyen legyen valakinek... szerintem
Na, ki is derült, hogy sima ECO-ja van. Azaz nem volt jó a tájékozatásod.Az, hogy az ECO nem jó ajánlat - attól függ.
Jó ajánlat a feltétel nélküli nullás számla, csak ilyen nincs. Feltételes van nullás, de aki nem tudja teljesíteni, annak ezek nem játszanak.
Vannak könnyen teljesíthető feltételesek, de ezek nem nullások. A CIB ECO is ilyen.
Hogy kinek melyik jó ezek közül (akár a CIB-é is), az attól függ, hogy milyenek a bankolási szokásai.
Aki nem utal, annak pl. az ECO lényegében nullás. Év végéig belefér, ha utal, akár sokat is, de húszezeres tételekre bontva. -
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #19536 üzenetére
Aki nem utal, ECOval azonos díjú feltétel nélküli csomag alternatívák is vannak(Gránit Sztár, Digitális).
Igazad van. A feltétel nélküli csomagok tekintetében a Gránit 2 ajánlata unikális.Aki utal, annak pedig van kedvezőbb feltételes csomag, mint a piaci ECO. Pl BankMonitoros Unicredites csomag.
Ezt a csomagot is ismerem. Pont én ajánlottam először azoknak, akiknek lejár a BM-es CIB ECO csomagjuk.
Én csak arra reagáltam, hogy te furcsának tartod, ha valakinek sima ECO-ja van, mert annyira nem jó ajánlat. Pedig lehet, hogy K Norbi és mások igényeinek megfelel. Már azért is, mert ezt nem csak díjtétel szempontjából kell vizsgálni.
Mindenki találhat a jövedelmi kategóriájának (<200e, 200-400e, 400-1000e és >1milka) megfelelő publikus számlát. Minden kategóriához található csomag, amelyben a bankköltsége a jövedelme fél százaléka alatt van. A magasabb kategóriákban pedig vannak nullások vagy majdnem nullások.
És vannak az akciós, promóciós csomagok szinte mindenkinek. Ilyet az olaszok kínálnak 2-3 évre (CIB, Unicredit).
De egy 100-200-400e jövedelmű nem takarít meg ezekkel olyan sokat. A megtakarítás nem biztos. hogy megéri mindenkinek a bankváltás maceráját. Az idő is pénz, a fáradság még inkább, a "figyelni kell az akció végét, időben lépni kell"-ről már ne is beszéljünk.
Aki szeret ezzel foglalkozni, sportot űz abból (ezt nem elítélőleg mondom), hogy nullás számlája legyen, az csinálja. Nincs ezzel semmi probléma. De azt sem kell furcsálni, ha valaki egy sima csomagban van. Ha neki az a jó, akkor ez a legdöntőbb szempont. Ha már nem lesz neki jó, akkor úgyis keres másikat. -
cocka
veterán
válasz dptrsk #19753 üzenetére
Hát nem tudom. Elképzelem azt a helyzetet, hogy nincs netbank és nincs mobilbank (már ha ez alatt azt értjük, hogy SMS-ben jön a kód belépéshez vagy átutaláshoz) és vagy örökké telefonálgassak vagy járogassak be a bankba. Egyik sem valami pénztárcakímélő megoldás. Plusz hogy lehet kényelmi szolgáltatásnak beállítani azt, amire a bankok is inkább ösztönöznek (azaz, hogy használj netbankot). Vagy megfordítom, ha így nem tetszik, miért akarnak lebeszélni a személyes vagy telefonos ügyintézésről, ha az még több bevételt is hoz nekik?
-
-
Hintalow
senior tag
válasz dptrsk #19775 üzenetére
Nem is csak az sms költség növekedése, hanem az extra bonyolítás, hogy 2x kell lefejleszteni mindent két különböző alrendszerre.
A mellettem ülő kollégákból több is pont ezzel foglalkozik, jó pár kimutatást én csináltam nekik, így tudom, hogy valóban nagyon alaposan ki lett statisztikázva, mert bizony paráznak a bankok, hogy elveszítik a fizető ügyfélbázist.
De ha az online kártyatranzakciókat végző, de okostelefonnal nem rendelkező/azt nem használni akarók halmaza alapból kicsi, és az adott ügyfélkörön elért haszon is elhanyagolható (kb a fejlesztési költség 1%-a nagyságrendre gondoljatok per év) akkor bizony elengedi a témát bármelyik pénzintézet.
.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #20137 üzenetére
Lehet, bár annyira még nincsenek elcsúszva.
"Kommunikációs szempontból, most kb. Gránit szintre estek vissza…"
Ez biztos nem így van.
Azért mert késik a bevezetése a Google Pay-nek, nem egyenlő azzal, amit a Gránit csinál sok hibával kapcsolatban, mert azok hibák, míg ez nem hiba, csak "késés", ráadásul nem írtak konkrét dátumot, hogy 2021. július 01-el bevezetik majd.[ Szerkesztve ]
-
w.miki
veterán
válasz dptrsk #20605 üzenetére
QR kódot sem tudott generálni, nem ment neki a rendszer.
Gyanítom, hogy az van, amit írtatok, sajnálta a jutalékot rendes kártyás terminálra, a Simple QR meg ingyenes.
1000 Ft-ért, melegszendvics (nem a rendes, a háromszög alakú), zacskós salátával, kecsappal leöntve sem volt túl jó...
Gyanítom nem sokáig lesznek nyitva...[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #20738 üzenetére
Westendben is 2db CIB ATM van egymás mellett, de attól még 2db., mert ha egyszerre 2 ember megy, akkor nem kell várni a másiknak. Csak egy ok, hogy azért az kettőnek számítandó.
A példád az érdekes, ha az egyik csak kevesebbet ad ki, az valóban korlátozott 2db, inkább 1,5.
A Rafinak annyira kevés ATM-je van, hogy talán azért nem találkoztál ilyennel. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #20822 üzenetére
Hát igen sajnos változnak az idők a CIB-nél is ezek szerint nem jó irányba..
Az a vicc, hogy 3x annyi ideig tartott most ezt kis összeget jóváíratnom, mint amikor még nem is voltam kiemelt ügyfél... (akkor még 6x ennyit, harmad ennyi telefonálás után sikerült)...
Mondom most akkor megkérdezem már a 3. ügyintézőt, hogy kiemelt ügyfél lettem valóban?
Azt mondja igen, és 2 kapcsolattartó is be van hozzám írva..., mondom de jó, egyik sem hívott még, de már ne is nagyon hívjanak.Alig van befizetős ATM a CIB-nél, és abból még kevesebb az azonnali jóváírású.
ShopPark-ban nem tudtam befizetni mert nem befizetős az ATM, be kellett volna menni Blaháig, vagy Westendbe, vagy Mammuthoz. Ezek helyett máshova mentem, de kár volt...Ahhoz képest, hogy 1,5 éves kérés után sem voltak képesek a városunkba tenni egy azonnali jóváírós ATM-et, annak ellenére, hogy bezárták a fiókot, mondom ez kezd kicsit sok lenni, hogy most még fizetni is kell a befizetésért, úgy, hogy több tíz km-ert utazom ez miatt. ...
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #20934 üzenetére
Ez tényleg eléggé gáz... sajnos kb. mindenhol ilyeneket tapasztalok, ha valami módosítás van a hirdetményben.. nem ismerik az ügyintézők, de ez a telefonosokra is igaz.
Az, hogy ott hárman sem tudták úgy, hogy 11 napja már fizetős, az elég "amatőr".Egyébként szerdán nyitják meg nekem a számlát az UniCreditnél, előbb hívtak egyeztetni a szerdára lefoglalt időpontot.
-
Brandynew
őstag
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz dptrsk #21794 üzenetére
És sifarr:
értem köszi. Tényleg azt írta az oldal hogy valami upgrade van vagy mi, de akkor ezek szerint nem az volt? A korábbi esetnél felhívtam őket aminek semmi értelme nem volt, csak dühöngtem, akkor az ügyintéző is karbantartást mondott. Bár lehet hogy neki is az az info volt kiadva.
-
ReSeTer
senior tag
válasz dptrsk #21798 üzenetére
Komolyan nem tudom, hogy létezik-e olyan bank amiről nem a panaszkodás van állandóan.
Erste rendszere hulladék, CIB akkor hülye meg nem tud programot írni, Unicredit utálja a magánszemélyeket és bunkók, OTP mindenért pénzt kér, meg bunkók.Mennék a takaréktól mert nem szeretek állami mutyis cégnél pénzt tartani, de komolyan eddig csak rosszabb bank van hozzájuk képest a vélemények alapján.
-
sifarr
senior tag
válasz dptrsk #21989 üzenetére
a folyószámla egyenlege (tegnap 0) most -120k
Nem.
A 120 tőke marad a moratórium számlán és ott kamatozik.
Viszont minden hónapban a folyószámláját megterhelik 10k tőketartozás visszafizetésével és a havi kamattal. A moratóium számlán pedig havi tizessel csökken a tőketartozás.Azaz a moratórium számlán is ott van a 120k, mint tartozás és a folyószámla egyenleg is visszaesett 120k tartozásba.
A moratórium számlán a moratórium után ott a 120, ez csökken havonta.
Ami megtévesztő lehet az az, hogy visszakapta a moratórium végén a hitelkeretét.
Ha a hitelkeret 120, akkor a folyószámláján a moratórium lejáratakor megjelent újra a hitelkeret. Ez része az "elérhető, elkölthető" folyószámla-egyenlegnek. De ez a hitelkeret csak akkor válik felvett, felhasznált hitellé, ha az adott hónapban többet költ, mint a havi bevétele.A folyószámlahitel egy "sunyi" hitel és drága. A hitelkártyánál is rosszabb annyiban, hogy nem külön számlán vezetik. Az ügyfél sokszor nem is veszi észre, hogy felvette. Azt hiszi, van költhető pénze, pedig már rég a bank pénzét, hitelét használja magas kamatra.
A folyószámlák elérhető egyenlegét kell jól értelmezni.
Elérhető egyenleg=
+ könyvelt egyenleg
- zárolt tételek (pl. bankkártáyás vásárlás)
+ folyószámla-hitelkeret
- felhasznált folyószámla-hitelkeret.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Adóbevallás
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magisk
- Gaming notebook topik
- Politika
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7470 - i5 6200U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Samsung Galax Tab A7 Lite 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen