Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    válasz edeleny #64216 üzenetére

    "egy márkához a háttér is hozzá tartozik"
    Így van, csak hát jó lenne látni egy ilyen szerviz háttérre vonatkozó értékelést gyártóként és régiónként. Arról sok infót találni, hogy ez vagy az a modell jó, vagy épp nem jó. De a szerviz háttér más, mert nem az Electrolux gyár sarkában van egy Electrolux szerviz, hanem van egy nagy szerződött szerviz partner, és az szervizel Indesitet, Candy-t, AEG-et, Bosch-t, meg mindent is. Az meg vagy lepattint, vagy nem. A gyártó valószínűleg le fog, és visszaküld a szerviz partnerének, hiszen ő azért fizet, hogy ne neki kelljen javításokkal bajlódnia.

    Jól tetted, hogy nyilvánosságra hoztad, mert szomorú, hogy ez így működhet, de lehet, hogy az én lakhelyemen a szerződött szervizpartner visszahívott volna, és el is vitte volna. Akkor én meg azt mondom, hogy milyen jó ez az Electrolux, másnap elviszi a gépet, ha gond van.
    A lényeg, hogy ha Kiskunbüdösfüttyösön gyökér a szerviz, attól még az Electrolux márka nem (feltétlenül) lesz szar. Ha veszel Boscht vagy mást, és meghibásodik, jó eséllyel ugyanezt a szervizt kell hívnod, ahol ugyanezt a "remek" kiszolgálást kapod.

Új hozzászólás Aktív témák