Új hozzászólás Aktív témák

  • Peak

    addikt

    válasz BBéci #24534 üzenetére

    Az az érdekessége a Trinitynek is, és a Brazosnak is, hogy ugyan egy lapjára integrálták a GPUt, ezáltal a Video Engine áramkört is, ugyan ez az architektúra megtalálható külön PCI-Ex kártyán is, pl. HD6670-esek formájában. Ezek között nincs különbség - szerintem - képre.

    Viszont ha egy Intel HD Graphics képét hasonlitanánk össze a Llano/Brazos/Trinity képével, vagy egy chipsetbe integrált nVidia ION képét, plusz egy külső nVidia GeForce GT680 kártya képét, akkor kikapcsolva minden képmanipuláló eljárást garantáltan lenne külömbség a kapott képben, egyszerűen a más dekoder-algoritmusok és nyers áramkörök miatt.

    Itt jönnek képbe a meghajtók/driverekben található képjavító algoritmusok, plusz a lejátszó szoftverekben található plusz képjavító algoritmusok, majd legvégül a megjelenítőben található eljárások.

    Annyira sok ismeretlenes az egyenlet, olyan sok helyen van mód és alkalom a képbe való belenyúlásra, hogy hihetetlen határok között lehet egyénire szabni a látványt, kinek mire áll rá az agya, a látása, a stilusa.
    Van aki a "hideg" szinvilághoz kalibrálja a gépét, van aki szereti elmosni a képeket, hogy ne legyen "zizis" a kép, stb.stb.stb.

    Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

Új hozzászólás Aktív témák