-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz ghostie #27684 üzenetére
Nyomást mértél, korrigáltál? Útburkolaton nem volt valami csúszós takony (pl. nedves levelek)?
Most a hideg idő beálltával szerintem nem árt ellenőrizni. Én január óta használom a CC+-ot. Ma reggel (11 fok, nedves aszfalt, szemerkélő eső) egy két kanyarban kicsit jobban is forszíroztam a gumikat próbaképpen, hátha a hideg aszfalton váratlanul akarnának viselkedni. Viszont én semmi különöset nem tapasztaltam. Akkor voltak az általad is leírt megcsúszások, mikor 0,2-0,3 barral nagyobb volt a gumikban a nyomás, mint az ajánlott gyári érték.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ghostie #27688 üzenetére
Nedves út + levél ugyanúgy csúszik mint a jég. Nem csoda, hogy megtáncolt az autó.
Nyomást nem ártana 3-4 hetente nézni azért, főleg most aktuális, hogy lehűlt a levegő (ugyanis a levegő térfogata nem állandó, hanem hőmérséklet függő). Most, hogy bejött a hideg nekem is lement a nyomás bennünk, pedig nem rég volt fújva.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz ghostie #34035 üzenetére
Nekem ugyan nem CC+-al, hanem Ventus Prime 2-vel volt kicsit hasonló tapasztalat. Egy hosszabb, tavaszi szárazság száraszság után jött némi csapadék, ami kb. csak megnedvesítette az aszfaltot. Akkor azért váratlanul meg tudott lepni néhány féktávnál az ABS, illetve a körforgalmaknál is jóval könnyebben megindult az autó kifelé.
Száraz úton nekem még nem sikerült egyetlenegy nyári, vagy négyévszakos gumit sem annyira meggyörtörnöm fékezésnél, hogy az ABS közbeszóljon (télinél már volt ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz ghostie #34035 üzenetére
Van tapasztalatom szimpla CC es CC+ is. Ilyet tapasztaltam mar en is, de ez nem a gumi hibaja. Hasonlo szitu volt eso utan kisse vizes felulet... de a valodi gond a kanyarban (nemtudom melyik idiota hagyta jova, h csak ott) javitottak az aszfaltot es az osszetetele pont olyan volt, mint amit irtal. Kicsit vilagosabb, de lenyegesen csuszosabb, mint a kanyar elott vagy utan. Ugyanaz tortent mint nalad. ABS dolgozott es csusztam le az ivrol, de vegul sikerult bevenni a kanyart holott nem mentem gyorsabban 40-nel.
A kollegam ugyanott hasonloan jart Dunlop bluresponse-al igaz o gyorsabban ment, de cserebe le is csuszott az utrol.
En osszesegeben nagyon elegedett vagyok a CC-val (bar nem ereztem kulonbseget mikro a CC-rol CC+-ra valtottam)
Persze lehetne jobb telen es nyaron is ez vitathatatlan, de arany kozeputnak nekem tokeletes. -
tboldi
nagyúr
válasz ghostie #34035 üzenetére
A hirhedt "fehér aszfalt"? Ez ilyen, motorral (Honda CB500X Pirelli Scorpion Trail gumikkal) egyszer majdnem elcsúsztam rajta, pedig száraz idő volt, és csak a kereszteződésből hajtottam ki. A fekete aszfaltos belejavításon tapadt meg újra. Nem mondom, hogy nem ijedtem meg.
Amúgy én a CC+-szal egyszer éreztem kis kúszást hátul, amikor az éppen csak nedves, 270°-os autópálya-lehajtón jöttem le, de a megengedett 40 helyett 60-nal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...