Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #28454 üzenetére
Nekem a győriek nem töltöttek a klímába annyi gázt, amennyi kellene, most kicsit gyengébb, mint előtte volt. És mint utólag kiderült az előző tulajnak ugyanitt nem cseréltek gyertyát, csak felszámlázták, ráadásul teljesen más típusúakat.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Chereiose
addikt
válasz Kornel #28483 üzenetére
Kb szerintem 8.000 km amit reálisan megyünk egy évben, nagyon sokat nem használjuk a kocsit.
Lehet nem variálok már, 70k szerintem elég jó ár/érték a nexenért, max cseréljük 3 év múlva, úgyis a michelint is cserélnénk szerintem 4 évesen, mostani nyári michelin energy saver 4 éves, elég jó állapotú de ennyi év elteltével szerintem reális egy csere. Szóval mivel most sokat nem akarunk erre kiadni, így jobbat nem tudok a nexennél.
-
Doki16
addikt
válasz Kornel #28558 üzenetére
Másik amitől hülyét kapok, és gombamód szaporodik ez a szemlélet, hogy a télit ajánlják állandóra a 4 évszakos helyett. Kollégám kérdezte tőlem, hogy milyet vegyen a kocsijára. Évi 5000-et megy kb. azt is városban. Mondom nyugodtan vegyél valami Good Year 4 évszakost az télre jó. Errő az aválsz, hogy ő olyat nem vesz mert azok semmire nem jók, meg különben is a gumis azt tanácsolta ha nem akar cserélgetni használjon nyáron is télit. Az nem lesz jó nyárra mert nyúlik, málik meg minden. Én ne próbáljam neki megmagyarázni, hülye vagyok hozzá, ő már 30 éve vezet. A téli jobban tapad nyáron mert lágy keverék és kész. Jól van mondom azt csinálsz amit akarsz. Elment és felrakatta a szenzációs Point S téligumikat.
És nem értik meg, hogy a téli rosszabb döntés a nyárra mint bármilyen modern 4 évszakos. Sokan levannak ragadva a diagonál gumiknál.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kornel #28566 üzenetére
Átlagpolgár életében az a mérce, hogy ez már harmadikban nem kapar el. Akkor az már azt jelenti, hogy jó gumi. Akkor eltudod képzelni, hogy eddig mivel járhatott. Hozzáteszem egy 120 lóerős kocsiról van szó
(#28567) stickermajom: Igen, szomorú, mert ezen az áron ott mutattam neki a CC-t meg a Vectort.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
newmoonlight
senior tag
válasz Kornel #28623 üzenetére
OK, induljunk ki abból, hogy kint (napon, szélben esőben, fagyban) tárolták. Akkor is -elvileg- lenne még 2-3 használható éve. (Ha még precízebbek akarunk lenni, akkor elvileg több is, mert ha használatban lett volna, akkor lenne ennyi. Azért egy 4 évre letárolt gumi csak nem öregszik annyit, mint egy használatban lévő. Hacsak nem tűző napon hevert ennyi ideig. Az viszont látszana rajta...)
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #28630 üzenetére
Én tegnap adtam el a bő 7 éves TS830-akat, nem voltak kirepedezve és kőkeménynek se mondanám őket. 2 szezont még el fognak menni gond nélkül.
25k-ért mentek el és 61k volt az új szett, elég jó deal volt
Szerintetek mennyire reális 7800 Ft azért hogy a 4 db 16-os acélfelniről leszedjék a régi gumikat, felrakják az újakat majd centrír? Szerelve az autóra nem lett. Ez számlás ár. Én picit sokalltam.
Rendeltem egy nyomatékkulcsot, a kerekeket cserélni már itthon fogom mivel Szfváron nincs olyan gumis aki nem b*szná össze a felniket.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tescodr
tag
válasz Kornel #28621 üzenetére
Tesztekben nem hiszek de azon ugyfeleknek igen akik kiprobaltak és nem jött be, ki hangsúlyoztam azt is hogy premium márkák 4 evszakosairol nem beszelunk le senkit, pusztan nincs kereslet ra itt,alsó, also kozep kategoria pedig nem az igazi, afelett is sikerult atsiklani ahol irtam hogy a fő bevételünket nem ez adja,forgalmazunk gumikat, és igen elismerem sok kontár van, nalunk gumi allvany van ahol taroljuk az uj abroncsokat, minden alufelnihez muanyag betetet hasznalunk a befogokormokhoz, es a fejhez is,sot a kerekeket levetelkor megtisztitjuk a regi sulyokat leszedjuk, es radírkorongal eltavolitjuk a ragasztó maradvanyokat. Igenyesen és precizen dolgozunk, görgőzést is vallalunk, na meg ugye a nagy gepek amiket mar enlitettem, nem veletlenul hozzak hozzank 40km es körből a gumikat.
[ Szerkesztve ]
-
tescodr
tag
válasz Kornel #28653 üzenetére
Leirtam, az ugyfeleim visstajelzésének, es igen sok cég erosen manipulált eredmenyeket tesz közzé. Az itteni tapasztalatokkal sen vitatkoztam, csak leirtam hogy az also és közép kategóriában versenyző 4 evszakos gumik helyett jobb alternativa egy evszaknak megfelelő. Mi ajánlásunk az, ha valaki rövid tavokat tesz meg akkor jó lehet a 4 evszakos gumi, ha többet vezet akkor viszont az evszakos gumi. Egyebkent az atlag azt mutatja hogy a magyarok kepesek 400-500ft ob is b*szni a forintot, inkabb az olcsóbb... Holott 15.000ft körül contit adunk dee neeem neki inkabb 13.500ert kormoran kell...es inkabb 2db mint 4db holozt minta egy darab sincs mar az abroncsokon, nem hogy kopasjelzo....videken jellemző ez sajnos.Conti, michelin, goodyear vagy pirelli alig kell valakinek. A hozott gumit is szó nélkül felrakjuk, nem tukmalunk vagy fikazunk. Az mas kerdes hogy véleményunk van arrol ha valaki beállit egy új Bmw-vel, es a legolcsobb leghitvanyabb abroncsot keri, aztan bemegy a boltunkba es rendel százezrekért, valami haszontalan dolgot az autojába....
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz Kornel #28746 üzenetére
Igazából nem tudom, amelyikre azt mondjátok hogy jobb, kérdés hogy érdemes lehet-e cserélni valamelyikre?
Nem vagyok boyracer
Persze szeretem ellőni, és nem 20-ra lassítani a kanyarban, de ha ezek egyértelműen jobban tapadnak és nem kell őket melegítgetni mint az AD08R-t, akkor lehet cserélnékTélire egy még viszonylag új Bridgestone Blizzak LM25 van, azt nem kívánom leváltani, csak a nyárin agyalok, hogy tavasszal feltegyem-e ugyanezt Primacy 3-at, vagy esetleg váltsak Pilot Sport 4-re, vagy Super Sportra
-
-
SeatZola
őstag
válasz Kornel #28753 üzenetére
Tavaly úgy 4-5 alkalommal csak hólánccal engedtek fel a Mecsekbe. Minden évben többször is van itt nagy hó és tovább megmarad, mint a városban Pécsett vagy Komlón. Én minden nap e kettő között ingázom kocsival. Amikor leeseik a hó, akkor 3-4 napig nagyon szar, amíg le nem takarítják teljesen. Plusz amint lemész a főutakról, akkor nagyon sok helyen nincs takarítva, csak a szűz, majd a letaposott tömör jeges hó van. Amikor meg picit is olvad, akkor tiszta víz az egész hegyi út és rá is fagy.
Szóval itt nálunk elkel a jó téli gumi![ Szerkesztve ]
Rappi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen