-
GAMEPOD.hu
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz Becksman #56495 üzenetére
Játékokban egy 4 magos 3-3.2Ghz körül járó Intel CPU teljesítményét hozza az a FX.
Bár a terhelés a plusz szálak miatt a multiban jobban eloszlik így simább élményt kaphatsz.Kezdetnek nézd meg ezt:
1080p
FXAA: Off vagy On
MSAA: 2x
Nvidia TXAA: On vagy Off
Vertical sync: OffEgyszerre egy időben vagy az FXAA vagy a TXAA legyen bekapcsolva. Tehát csak az egyiket használd amelyik neked jobban megfelel és a kívánt FPS-t is tudja vele a hardver hozni.
A TXAA tud olyat, hogy:2x MSAA+TXAA = 4x MSAA
4x MSAA+TXAA = 8x MSAAAz Nvidia TXAA mint a nevében is benne van Nv által fejlesztett élsimítás, ami csak Nv kártyákkal működik értelemszerűen. Bekapcsolni a TXAA-t úgy kell, hogy előbb MSAA értéket állítasz (2x vagy 4x-es opciók) majd a TXAA-t engedélyezed: On. Máskülönben nem kapcsol be az élsimítási eljárás.
Pop. den.: max
Pop. var.: max
Dis. scal.: maxTextura: High
Shad. q.: High
Shadow q.: High
Ref. q.: High
Ref. MSAA: Off
Water q.: High
Part. q.: Very High
Grass q.: High vagy Medium
Soft shadows: bármelyik amelyiket te jobbnak látod, de a Sharp beállítás a legkímélőbb az Nv PCSS a leghardverigényesebb
Post FX: High
Mot. blur stre.: teljesen ki avagy off
In-Game DOF: OFF
AF: x16
Amb. occ.: Off
Tessellation: OffAmivel tudsz játszani, azaz árnyékok és textúra feljebb-lejjebb vétele aszerint hogy neked mi tetszik, de az a teljesítménynél már kérdéses lesz, hogy hogyan bírja ha feljebb veszed.
Elsőnek ezt nézd meg, majd állítgass.
Remélem van 16GB RAM a gépedben.Ajánlom még ezt az oldalt, ahol személtetve vannak a különböző beállítások és azok teljesítményre gyakorolt hatása: Grand Theft Auto V PC Graphics & Performance Guide
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Bjørgersson #56498 üzenetére
Jajj baszki az nem a TXAA hanem az Nvidia VGA driver-ből kapcsolható MFAA ami működik a GTA-ban is és helyesen avagy pontosabban így:
MFAA+2xMSAA:
- nagyjából a 2x-es MSAA erőforrásigénye
- látványban 4x-es MSAAMFAA+4xMSAA:
- nagyjából a 4x-es MSAA erőforrásigénye
- látványban 8x-os MSAAÉrtelmetlen a tesszelálás normal-nál nagyobbra rakni ezen a teljesítményszinten, mert nem veszed észre a high-ot csak az erőforrást eszi fellegesen és a pálmafákon FPS-TPS nézetben meg a köves-kavicsos részeken látszódik igazán FPS nézetben.
Szóval az elég az normal-on is, de akár ki is kapcsolható ha az FPS-re megy az ember.
Ha már árnyék, és AMD CHS akkor helyette a Softest és nyerhetünk vele pluszban pár FPS-t:
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz JulianSinulf #56517 üzenetére
Amiről te írsz az a képtörés avagy tearing: [link]
Az a "Nvidia izéje" az egy fajta élsimítás a többi mellett és nem pontos az okozta a képtörést. Csupán az egy olyan szintű erőforrást igénylő élsimítás amivel együtt a többi beállítás mellett már kevés a hardvered.
Ezért is tette az Experience Off-ra.
Ott olyan beállításokat próbál használni-javasolni ami a géped teljesítményének megfelelő valamint az FPS sem a béka feneke alatt van ha azokat érvényesíted.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz JulianSinulf #56547 üzenetére
Kapcsolj vertical sync-et és/vagy vegyél visszább a grafikából, aztán akkor meg lehet szüntetni a képtörést.
"Akkor ide már SLI-s konfigok kellenek."
Ez így ebben a formában nem igaz.
Szerencsére a GTA V jól skálázható és jól skálázódik.
Adott hardverrel az ember birtokában annak megfelelő grafikai beállításokat kell választani amit szerencsére részletesen be lehet állítani így némi időráfordítással (akit érdekel) ki lehet hozni a maximumot a saját hardverünk birtokában úgy hogy az adott lehetőség szerint a legjobban néz ki.
Anno a GTA IV-nél az volt a "gond" (ami valójában nem gond volt, csak azoknak az emberek akik nem vették tudomásul a hardverkövetelményét akkoriban), hogy modern játék volt 2008-ban a korát meghaladó részletesség mellett egy részletesen kidolgozott városban játszódott plusz a RAGE grafikus motor sem egy fapados megoldás volt a benne lévő Euphoria és Bullet eljárásokkal, ami igényelte az erősebb 2 magos CPU-t de ajánlott volt a 4 mag is. Xbox 360 és PS3 az akkori átlag PC-től jóval erősebb volt...
Aztán a sok torrenthuszár a bugos tört játékkal próbálkozott a hypermarketben vásárolt 1 fizikai magos CPU-jával 512MB vagy 1GB RAM mellett valami VGA-val a birtokukban. Ezek meg nyávogtak meg telesírták a fórumokat és fűnek-fának panaszkodtak, hogy rosszul fut a GTA IV.
A GTA miatt rendszeresen fejlesztek a gépemen így mindig csak annyit lépek előre amennyit éppen kell, hogy úgy fusson ahogy szeretném:
GTA III:
valami Intel 900Mhz CPU -> AMD Athlon XP 2800+
128MB RAM -> 256MB RAM
SiS integrált megjelenítő -> Nvidia GF4 MX440 64MB/64BitGTA IV:
AMD Athlon64+ 3200+ Soc939 -> Intel E8400@3.6Ghz -> Intel i5 750@3.2Ghz
512MB RAM -> 2GB -> 4GB
Nv 7900GT 256MB/256Bit -> ATI HD4850 512MB/256Bit -> Nv GTX 275 896MB/448BitGTA V:
Intel i3 2430M -> Intel i5 4460 -> Intel i7 4790K
8GB RAM -> 8GB RAM -> 16GBRAM
Nv GT555 1GB/128Bit -> GTX 760 2GB/256Bit -> GTX 1070 8GB/256BitMert a GTA IV-ig bezárólag azelőtt a korábbi 3D-s GTA-k úgy mint a 3, VC és SA elmentek az említett hardvereken.
Viszont a IV-től kezdve a GTA széria ismét fejlődött minden szempontból és szintet lépett amihez kellett hardver, hogy futni is tudjon.
Mint ahogy tette a GTA 2 után a 3. rész a 3D világával. Anno én is hónapokig csak a diavetítések közepette "játszhattam" a 3-mal, mert az akkori gépem harmat gyenge volt hozzá és fejleszteni kellett a régi gépemet.
A GTA széria szerencsére fejlődik minden szempontból:
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Mint láthatod pár hardverrel végig próbáltam a IV-gyet.
A közelebbi ismertségemben lévőkét nem is említem akiknek a gépén szintén futtattuk a 4. részt.Jó néhányan innen a fórumról beleértve engem is vígan multiztunk már 2008-ban.
Emlékeim szerint egyikünk sem panaszkodott a teljesítményre, hanem a játékkal foglalkoztunk és szórakoztunk.A GTA IV 1.0.4-gyes patch megjelenésével kapott először finomhangolást-optimalizálást, majd a 1.0.6 és a 1.0.7-tel még csiszoltak rajta.
A háttértárak megoszlására is érdemes volt odafigyelni. Esetemben már akkor és előtte is külön-külön meghajtó volt az OS-nek és a játékoknak.
Nálam a hardver mellett a Windows is karban van tartva.
Mindig odafigyeltem milyen programok indulnak automatikusan és milyen háttérfolyamatok futnak a háttérben. Továbbá a Windows-t nem telepítettem már akkor sem szét feleslegesen minden sz@rral, hogy gyűljön a szemét a registry-ben...
Ezek olyan apróságok amik kiütközhetnek ha komolyabb terhelést kapott a gép és jó néhány felesleges program tekeri a gépet. Főleg a 2-4 szálas CPU-k és 2-4GB RAM-os időkben HDD mellett.Azt meg megint nem szabad elfelejteni, hogy látványos ugrás volt minden téren a SA és a IV között. Így egy azidáig nem látott szint nyílt meg részletességben és komplexitásban egy szérián belül ami az V-nél teljesedett ki.
A PS3 alapból nehéz programozhatósága a benne lévő CPU miatt az egy más téma. Xbox360-on pl nem volt ilyesmi gond ha jól emlékszem.A 4790 LGA1150-es tokozású, 4 magos, 8 szálas CPU.
Bőven jó lesz még az a 6700K. Ráadásul mivel K-ra végződik még tuningolni is tudod megfelelő hűtés mellett, amivel megint plusz teljesítményt lehet elérni.
A GTX 980 Ti és az 1070 teljesítményben meg közel van egymáshoz. De ha egy jobban tuningolható 980 Ti van a birtokodban, akkor az lelépi teljesítményben az 1070-et. Csupán a -2GB VRAM az ami időtállóság szempontjából ront az összképen, meg az alapból magasabb fogyasztása. De ha tudod hűteni és nem játszol olyan játékkal ami 6GB vagy annál több VRAM-ot igényel adott grafikai beállítások mellett akkor bőven elég és az is még jó ideig ki tud szolgálni.
Na de részemről minden téren befejezve az off, mert sok lesz.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Kiskokó #56623 üzenetére
Az idióta szélesítés az a gyári megoldás az E-Class All-terrain verzióból 4x4-es változat esetén, a fórumtárs által választott felni valóban nem a legjobb ha az összképet nézzük, az off-road szekcióból ideálisabb lehetne erre a fajta autóra egy felni.
E-class All-terrain 4x4
Videó angolul: [link]
Videó németül: [link]
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Mit csinálsz Roksztar...?
Roksztar-roksztar nem megy neked ez a mutlis téma... talán ha a GTA 3-nál már behozták volna 2001-ben a multit mint ahogy anno tervezték... akkor lenne már nem is kevés netes tapasztalatuk... de így... annyira látványosan bénáznak minden téren ha az Online-ról van szó.
Talán egyszer csak össze jön az ilyen alap hibák elkerülése...
Öröm az ürömben, hogy legalább a hó + Sentinel Classic + kontroller trióvla baromi jókat lehet autókázni meg csúszkálni
Az is mekkora fail már, hogy a ködlámpákat-reflektorokat nem lehet használni pluszban a világításhoz csak dísznek vannak...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Redneck #56788 üzenetére
Az általunk említett ingyenes-nem ingyenes autó a Hermes, ami nem terepjáró.
Jelenleg úgy néz ki, hogy a játékbéli netes felületen ingyenesnek hirdetett autó valójában pénzbe kerül, amit vélhetően mihamarabb korrigál a Roksztar...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Kiskokó #56838 üzenetére
Attól még hogy a GTA egyedi, nem mentesíti őket az alól semmi, hogy változó mértékű-hatású bugokat hoznak össze és hagynak a játékban amiket elég ráérősen javítanak. Vagy egyáltalán nem.
Az meg a másik, hogy a GTA V játékkal egymagában és plusz ezen felül a Shark Card-dal annyi pénzt szedtek össze, aminek egy részét ha arra fordítanák, hogy egy debugger csapatot összehoznak akik keresik a hibákat és azokat javítják, akkor a jelenlegitől még jobb lehetne a játék. Az Online report-ok kezeléséről nem is beszélve...
A Rockstar nem egy kicsi név a játékok világában, nem kevés pénzt szedtek már össze és nem is tegnap előtt alakult valami neve nincs csapat akik valami tucat lövölde játékot hoztak össze. Ezek alapján eléggé elvárható lenne hogy jobban odategyék magukat az Online részen.
Sőt ha már van képük elővételben elérhetővé tenni a játékot és én vagy bárki más fizet érte avagy előre támogatja őket még megjelenés előtt, akkor ezek után az elvárható lenne, hogy ezt az egész bug-csaló-sokat tölt-béna gyorsmenü-stb-stb témát-témákat időben kezeljék és javítsák megjelenés után és a felhasználók visszajelzései alapján.
Az egészét tekintve jó a játék ami offline-single esetén nem kérdés viszont az Online-multi részét még csiszolni kellene és frissítések után nem újabb hibákat behozni.
Nagyon jó, hogy aki dolgozik az hibázik, de itt nem 1 ember munkájáról van szó, hanem -vélhetően- több tucatéról egy dollár millimos-milliárdos cégnél aki a te és az én pénzemből gazdagodik.
Én szórakozni szeretnék azért fizettem.
Nem kérek sokat csak az ismert és újabb hibák javítását.Nem érdekel a többi cím és én nem a dolgozó vagyok ez esetben ha nem a kifizető.
Aki fizet azért hogy más valamit megcsináljon amire nekem nincs semmilyen formában kapacitásom összehozni.Nem kevés Online játék van ahol a report-okra elég jól reagálnak, mert nem akarnak rossz felhasználói élményt az emberekben hagyni.
Itt ezzel a résszel mintha nem igazán törődne a Roksztar és ahogy mások is írták csak a Shark Card eladások érdeklik őket amik az újabb ingyenes tartalmak mellett további Shark Card eladásokat produkálnak.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Locutus #56923 üzenetére
Igen tudom.
"... az újabb ingyenes tartalmak mellett további Shark Card eladásokat produkálnak."
Új tartalom = újabb pénzköltések a felhasználók részéről = plusz bevétel
(A világ úgy működik mindentől függetlenül, hogy mindenkinek magáért kell kiállnia és a céljait végigvinnie, mert más helyette nem teszi meg egyiket sem.)
Egy számítógépes játék hibái és egy 30 milliós autó általad írt problémájának összehasonlítása rossz példa.
Az előbbinél a közösség avagy az adott játékos közössége fogja tudni elérni a hibák javítását (ha azt magától az adott fejlesztő nem teszi meg), mert azt már annyian jelentik és kritizálják minden csatornán-forráson keresztül, hogy a kiadónak-fejlesztőnek kellemetlen a sok rossz negatív írás-kritika.
"Long story short, singleplayer and the franchise has it's reputation for a reason, BUT thanks to Take Two Studios for starting a lawsuit on community modder NTAuthority if he doesn't end the development of alternative multiplayer... Now we are stuck with your absolute garbage hacker-filled online mode. Not to mention lack of dedicated servers and current p2p system makes this said online mode a timeout simulator and afk loading screen clicker game.... GJ! a company with such revenue shouldn't be able to release such a broken garbage. I honestly spent at least 200 hours on loading screen out of my 800+... Milk the cow! oh wait u couldnt who buys ur shark cash cards? Indeed, if we set aside the technical brain♥♥♥♥, and idiotic policies, even online could be helluva fun."
Ezt egy olyan haver írta anno az alábbi időpontban Posted: 8 Mar, 2016 @ 5:23pm Updated: 29 Mar, 2016 @ 12:22pm, aki most tart 1,566.6 óránál és az elmúlt 2 hétben 25.8 órát játszott a játékkal. Én most tartok 799 óránál 2015. óta és maximálisan egyetértek azzal amit ír.
A Steam értékelések elég jó példák erre, hogy rengeteg ember látja úgy, hogy ez így nem jó a jelenlegi formájában és baromira tré az egész a Take Two, Rockstar és a GTA Online-ra nézve egyaránt.
Több más játéknál figyelnek a játékosokra akikből szedik a pénzt és azok jelzései szerint módosítani-újítanak az adott játéknál. Nem kell mindent úgy csinálni ahogy a játékosbázis elvárja, de lehet feléjük jelezni és éreztetni egy-egy gesztus formájában ami az igényeik kielégítése ha nem is teljes mértékben és mindenkinek megfelelni, de mindenképpen lépni pozitív irányban a jelenlegitől.
Ez a bármilyen szintű pozitív irány _jelenleg_ a GTA V/Online esetén kimerül az ingyenes DLC-kkel.
2015. április 12. után elindíthattad a játékot, kijátszhattad a főtörténetet legalább 30-40 óra alatt. Ez így tök jó.Behozták az Online-t ami több sebből vérzik és annak a helyrepofozása nem úgy tűnik, hogy nagyon olajozottan menne... de ehhez már nem fűzök sok reményt, mert már tavasszal jön a RDR2...
Összesen amit szeretnék: játszani a GTA Online-al úgy hogy a javítható bugokat kezeljék időben...
Ehelyett ami van a gyakorlatban: Várok a töltőképernyőnél, lehetőség szerint megoldom a felmerülő bug-okat, ha más nincs és nem tudom megkerülni-megoldani akkor jöhet a játék újraindítása és megint a várakozás a betöltésre, ami hol gyors hol nem az...
...ilyenkor hiába van a gép minden alkatrészre a stabilitásra és sebességre kihegyezve, SSD az OS-nek és csak a játékoknak fenntartott HDD amiről pöröghetnek, pár hetes telepítésű Windows amit karban tartok szokásomhoz híven, továbbá 240-es letöltésű és 20-as feltöltésű stabil internet ha a program amit használni szeretnék hibákkal teli és lassú.
Ma pl előfordult az, hogy délután 14-15 óra között single/offline-ból átlépve multi/online-részre pár perces aktív töltögetés után semmi nem történt csak a felhők felett voltam és néztem fentről a pályát...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Most Steam-en akcióban:
A miért tartja az árát kérdéshez avagy 2016. júl. 19., 23:08 Why is this game still 60 dollars?
- "cuz its badass! awesome games hold their value"
- "... because the game is great af."
- "I think it's because they still update it and release big dlcs pretty often. And all the dlc content is free so the only thing you pay for is the game itself."
- "Because the game is too ♥♥♥♥ing good."
- "Because it's worth it.
And expect price drop only when next GTA is out."- "Rockstar had to spend over $200 million in order to make GTA V, and that's without the DLCs that have been added to Online for free. So you could say that the first copy cost $200 million and then each copy afterwards less than $0.05, but Rockstar still has to make its money back and more. Besides, that's irrelevant. The only thing relevant is if the product has value to consumers and the answer is yes for GTA V. Does it have $50 of value? Only each consumer can answer that individually. If yes, then it would benefit them to buy, if not, then they don't buy. If a person buys, then it's a fair price. If it weren't, then the buyer wouldn't have bought and the seller wouldn't have sold."
- "Free DLC's, thousands of hours worth of content.. most bang for your buck when it comes to video games."
- "May the game still stay full price for years so it hurts the hackers that need to rebuy as much as possible."
- "because there is constantly new content being added that you'd otherwise have to pay for."(
- "Op`s a cheap cnt, get a job and you can afford it."
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz ProgenXL #57153 üzenetére
Meg merem kockáztatni azt a kijelentést mely szerint bármelyik régebbi Windows-ban a Windows Update részt ugyan úgy meg lehetne csinálni mint most a 10-ben van, de az a Májkrémszaftnak nem érdeke.
Nekem egy kiismert és bejáratott OS-t használva nem nagy kunszt pár kattintásból összehozni a hiányzó szoftverek telepítését. 1 nap azért sok, szerintem. Gyors nettel és 1-2 óra alatt Win telepítés után használható az OS játékra-munkára. Nálam.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Trailblazer #57298 üzenetére
Mivel frissítésenként jönnek új autók, így változhat az aktuális lista mely szerint melyik autó meddig birtokolhatja a "leggyorsabb", "legjobban gyorsul" és "legjobb versenyzésre" címeket.
Ezt addig lehet és a köz érdekében célszerű kitárgyalni míg a diskurzus normális hangnemben folytatódik...
A tapasztalatok megosztása avagy közkincsé tétele sosem jelent hátrányt
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Trailblazer #57304 üzenetére
Miért neked mi a gondod azzal a részével, hogy felmerülhet annak a lehetősége, hogy újból oldalakon keresztül beszélgetnek adott tagok a témához kapcsolódóan hosszabb ideig?
Ha van mondandód hozzászólsz.
Ha nem érdekel átugrod.Egzakt módon nem lehet megmondani a felmerülő témával kapcsolatosan, hogy pl.: ez esetben melyik az adott kívánalmaknak megfelelő leg-leg-legjobb jármű. Ezt aktuális tudással és tapasztalattal a birtokban célszerű újra beszélni mi változott.
A GTA adott témái-területei-elemei sosem konstansak.
Lehet te tudod a választ minden kérdésre, de van aki nem és ezért kérdez, hogy ő is tudja.
Elvégre ezért vagyunk itt a fórumon..."Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz hegyipapa #57341 üzenetére
Egy W201-gyes Mergának örülnék eléggé ha már az E30 bekerült amivel jelenleg vígan b@sz@tom a hóban
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz #81556480 #57421 üzenetére
Hogy az online karakteremhez hű legyek válaszként linkelek egy ázsiai csajt: [link]
Köszönjük a roppant mód kitartó próbálkozásodat és küzdést hogy annak ellenére a Rockstar hivatalos oldalán fel van tüntetve jelenleg limitáltan elérhetőek a szerverek
Te mégis fent vagy.
Játszol.
Egyedül.
És fittyet hánysz ilyen késői órában is a hol ment hol nem ment jelentette veszélyekre![ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz HussarF #57500 üzenetére
"...ha valaki rád száll, akkor tegyél róla, hogy megbánja..."
Ezért is cserélem le szépen szinte a komplett gépet megjelenítővel együtt, hogy online lövöldékbe _újra_ tudjak érvényesülni...
Tévéről játszva nagy képernyőn aminek 40-60ms a késeltetése és 60Hz-cet tud max... nem vicces a 20ms-nél kisebb késleltetésű és 144/165Hz-ces képfrissítésű G-Sync/Freesync monitort használókkal szemben
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Itt is megy a felesleges problémázás meg a mi klánunkban is... miiiii vaaaaannn embereeeekkkk
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Locutus #57538 üzenetére
Á ez most más...
Itt egy lassított felvétel emberről van szó, aki heist közben megy ki gyümölcsért és azt szintén heist közben szeleteli fel.... meg hasonló megmozdulásai vannak a lassúságán és reakcióidején felül.
826 óra alatt nem ehhez szoktam hozzá.
Továbbá nem csak nálam verte ki a tag a biztosítékot hogy ilyen.
Ha esemény van akkor esemény van, időt lehet kérni és persze kell is, de bakker ne akkor mikor mindenki másnak a munkáját és a játékélményét teszi tönkre.
Ilyen képeket a saját érdekedben NE tegyél közzé az interneten legyen az a net bármely zeg-zuga...
Jó hogy nem írod ki a címed mellé a kapu-riasztó kódot esetleg teszed közkincsé hogy hol van a pótkulcs...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Mr.Csizmás #57622 üzenetére
A hydra mellett a tankra izgultak sokan a kezdetekben, mert az $1.5 milliós árával elérhetőbb volt a nagyközönség számára is.
Az tetszett nagyon mikor 10-15 ember elkezdte a városba gyilkolni egymást tankkal, a csóróbbak meg beszálltak sarkokról-háztetőkről RPG-t lövöldözni.
Ja és igen ment a szájkarate chat-en
Anno szinte minden szerverre való csatlakozásnál a felhők felett várakozva a mélynyomó már dorombolt-dübörgött a robbanásoktól
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz freeknight #57657 üzenetére
Inkább fizikai 4 magos legyen az a proci... ha már hajlandó gépet fejleszteni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz freeknight #57660 üzenetére
Én meg csak mondom, hogy mi az ajánlottabb ha már van lehetőség úgy mint gépfejlesztés.
Továbbá egy 4 fizikai magos CPU nem csak a GTA-nál fog az előnyére válni.A HT-val elérhető plusz szálak meg nem egyenértékű a fizikai magokkal teljesítmény szempontjából.
Sőt annyira nem, hogy egy 6 fizikai magos és 6 szálon dolgozó i5 8600K nem ritkán lelép egy i7 4790K-t ami 4 fizikai maggal rendelkezik és 8 szálat látsz a HT miatt.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz freeknight #57663 üzenetére
Amit írtam annak melyik részét tudja "mindenki"?
A kérdés nem arra vonatkozott, hogy mi a minimum hanem "...érdemes befektetni az eredeti megvételébe, vagy inkább gyűjtsön gépre a tag?"
Itt inkább a gyűjtsön gépre a tag az a lényeg.
A mire az meg fentebb ki lett tárgyalva: 4 fizikai magos CPU-ra.
Mert mint szintén írtam azt csak 1x kell kifizetnie és onnantól csak használja és nem csak itt válik az előnyére.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Először olvasd át aztán lehet egy olyat kellene megpróbálnod, hogy
- a Windows-ban lévő Programok telepítése és törlése lehetőséget választva
és/vagy
- Ccleaner-t futtatva
letörlöd a Social Club-ot.
Majd megnézed regedit-ben és CTRL+F-fet nyomva a Social Club-ot beírva törlöd DEL-el minden darabját-részét, de nézd meg az elérési utakat mire mutat és csak azután törölj lehetőleg az egész mappát.
Akár kapásból is kezdheted a regedit-tel.Töröld a Social Club telepítőjét is és minden egyebet ami Social Club-bal kapcsolatos (a mentéseidet mentsd ki ha van és fontos a számodra)
Ha ez meg van akkor indítsd újra a gépet és utána még egyszer futtasd a Ccleaner-t majd szedd le újból a Socal Club telepítőjét.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
-
Puma K
veterán
válasz HussarF #58115 üzenetére
Azok a spawn helyek "jók" még aminél a helikopter rotorja beleér egy vagy két fába, villanyoszlopba vagy verandába-tetőbe... Mintha a roksztar nem ellenőrizte volna le ingame csak felülnézetből a térképet sasolva jelölgették ki a random pontokat...
Az MC-ben történő járművek lekérésén kívül mindegyik más járműigénylés botrányosan lassú...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz szTotyy #58120 üzenetére
Nagyon jó az Akula, mert:
- 4 emberrel lehet repkedni
- gyorsan mozog, jól manőverezhető és folyamatosan emeli a magasságát repülés közben így hamar ki lehet kerülni a földön közlekedők látótérből főleg éjszaka
- a legdrágább rakétákat választva "tuningnál" egymás után lövi őket
- ha támadó módban van a helikopter és nem lopakodóban, akkor a másodpilóta tudja kezelni a repülő elejében lévő löveget ami alapesetben szimpla kialakítású míg "tuning" során lehet duplázni
- tud rejtőzködni, de ilyenkor minden támadóképessége tiltva van és akár egyszerre 4 ember eltűnik a térképről aztán valahol váratlanul felbukkan
- 2 elég jó fényerejű reflektor van az elején amivel a nem túl távoli célpontokat nagyon szépen megvilágítja és pl ilyen esetben a közelebbi célpontokat a másodpilóta meg tudja kínálni nem kevés ólommal[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Puma K
veterán
Az Alt+Enter a kis képernyőt teszi teljes képernyőssé
Nem kellenek külső programok
Legalább 1 éve így csinálom a saját szervert:
1. Feladatkezelő
2. Teljesítmény fül
3. Erőforrás-figyelő
4. Hálózat fülés ott a Hálózat fülnél lévő GTA5.exe-t kell jobb klikkel "Folyamat felfüggesztése" opciót választva 15 másodpercig szüneteltetem (a hálózat használatát jelző diagram másodpercenként frissül) majd ezután ismét rámegyek a GTA5.exe-re és a "Folyamat folytatása" opciót választva kész is az üres szerver.
Ha ez meg van és vissza léptél a játékba akkor lehet invelni bárkit vagy innentől kezdve csatlakozhatnak is.
Akinek nem egyértelmű amit írtam annak itt van a megoldás személtetéssel együtt:
GTA Online: How to Get in a Solo Public Session (PC) With Task Manager Fast (NO Port Blocking Or Speed Limiting) : [link]
Egy ideig jó volt a linkelt leírásban szereplő 5-7 másodperc is, de egy jó ideje már inkább a 15 másodperces szüneteltetés az ajánlottabb.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Geryson #58154 üzenetére
Nem én jöttem rá.
Ott a link, hogy hol láttam és honnan vettem én is."...mi a baj a külső progival?"
Az, hogy bármilyen felesleges külső program telepítése nélkül meg lehet oldani.
A gépemre amúgy sem telepítgetek ilyen jött-ment forrásból származó kódokat főleg a fentebbi indokból adódóan.Ha neked az úgy jó, hogy a gép mögé beférkőzöl és húzogatod-dugogatod a kábelt az alaplapból ki-be akkor csináld. A te döntésed.
Kivétel nélkül a GTA5.exe felfüggesztése után a 15 másodperc elteltével ismét engedélyezve mindig kész a privát szerver.
"Az exe-s megoldás egy darabig jó volt..."
Ha az exe felfüggesztős történetre gondolsz ezalatt, akkor ki kell hogy javítsalak mert még mindig jó.
Mint írtam már legalább 1 éve így hozom össze a saját szerver és működik minden alkalommal.Nem javítottak ezek semmit ezen.
Ritka béna még a roksztar ehhez a netes történethez... ha már a GTA 3-nál behozták volna a multit mint ahogy tervezték akkor nem kevés tapasztalatuk lenne... de hát inkább egyedül szoporóllereznek az online útján külsős segítség nélkül mint látszik...Csupán a 15 másodperc a lényeg hogy annyit kell várni a felfüggesztés után.
Ha túl gyorsan számolsz akkor nézd inkább a hálózatnál a diagramot ami másodpercenként frissül. Ha ugrott 15 alkalommal akkor letelt a 15 másodperc és lehet nyomni a folytatást az GTA5.exe-n.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz Predator2 #58222 üzenetére
Ha online vagy és azt akarod, hogy termeljen akkor fedezd fel a játék másik arcát amik a küldetések, versenyek és minden más ami a játékban vannak lehetőségek.
Személyes kedvencem a 10 körös survival ahol egy idő után az NPC-k minigun-nal jönnek nem is kevesen... para nézni a mini map-ot ahogy spawn-olnak
Anno mikor a GTA első részével kezdtem el játszani nem gondoltam volna, hogy idáig jut ez a széria és ennyi lehetőség lesz benne az offline-single lövöldén-autókázáson-küldetésezésen felül.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Videoteszt Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest