Új hozzászólás Aktív témák

  • pisti

    őstag

    válasz Drizzt #5299 üzenetére

    Szerintem én meg már kiteszteltem magamnak... Mondjuk kíváncsi lennék mások eredményeire is.

    A view distance meg a detail distance nagyban befolyásolja a CPU limit mértékét. Értsd: Ha minimum vannak, akkor a legkisebb a procilimit, ha felfelé állítod akkor pedig erőteljesen nő. Nálam a maximális beállítható meg a minimális között kb. 2x-s különbség van fps-ben (játék közben, nem bechmarkban, ott jóval kisebb...), kb. 15 vs. 30 fps, nem mind1.
    Egy cikk szerint a konzolos verzióban a view distance 22-n van, a detail distance meg 10-en, énis ezt használom jó kompromisszumos beállításnak tűnik. Viszont akinek minden kis plusz kell mert nagyon gyenge a CPU a játéknak, akkor a legjobb ha mind2 minimumon van.
    Ezt kéne inkább első hsz-be tenni mert úgylátom sokaknak nem esett még le.

    Meg mondjuk az is, hogy a benchmark eredményei csalókák tudnak lenni a tényleges játékbeli teljesítményt nézve. Egy adott konfigon a különféle beállítások által produkált százalékos változásokat érdemes figyelni vele.
    Viszont a mai konfigok mellett a cpu limit játék közben sokszor sokkal jobban kijön mint a benchmarkban, vagyis kevesebb az fps, sokszor jóval mint amit mér a benchmark (városrészektől is erősen függ, napszaktól és időjárási körülényektől is).

Új hozzászólás Aktív témák